Dat mag helaas nietquote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat cool!![]()
Foto's![]()
Ik ben jaloers op je eigen kantoor
kan handig zijn, bijv bij gebrek aan een nagelschaartjequote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
Voelde me toch brakquote:
Plus size modelquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
http://www.asos.com/city-(...)idrow=1&gridcolumn=2
zeg me dat niemand zo'n onderbroek aandoet.
Dan lekker tukje doenquote:Op maandag 19 september 2016 18:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voelde me toch brakDat krijg je als een oud collega om half twaalf appt hoe het gaat en je een uur later uitgepraat bent
Dus verrekte weinig slaap icm werk/studie =
![]()
echt welquote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
In de modellenwereld is dit al plusquote:Op maandag 19 september 2016 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
my ass
das gewoon hoe de gemiddelde europeaan er uit ziet.
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 hebquote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de modellenwereld is dit al plus
Hij is wel sexy...quote:Op maandag 19 september 2016 18:30 schreef isax het volgende:
Bijna??quote:Op maandag 19 september 2016 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
in de modellen wereld ben je al bijna plus als je maatje 38 heb
goed voorbeeld voor tienermeiden.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Tara Reid, ooit dat beetje dommige maar vooral erg leuke meisje uit een aantal tienerfilms als Cruel Intentions en American Pie, maar vooral bekend als Bunny Lebowski (rrrrrr) in The Big Lebowsky. Nu, ongeveer 14 eetstoornissen en ettelijke alcoholverslavingen verder is deze dame veranderd in een wandelende ruïne.
het is voor plussize he?quote:
nou maatje 38 is te dik voor normaal maar te dun voor plussize dus dan ben je eigenlijk gewoon nietsquote:
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 19 september 2016 18:39 schreef isax het volgende:
[..]
het is voor plussize he?
dus bij plussize meisje puilen door die gaten vet waarschijnlijk
of vetkwab die over het slipje hangt aan de voorkant en dan aan de achterkant blubber uit het gat.
sexay
Niets mis met mijn bovenkamerquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bovenkamer moet een beetje meewerken.
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?quote:
Waar is die solexfoto eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 19 september 2016 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik van jou behalve uiteraard die beroemde foto in trouwjurk ook niet ooit een op een brommertje/scootertje gezien?
In ieder geval, aan de hand van die foto's kan ik beamen dat je geen, ik herhaal, geen eetstoornis hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |