Kan dat allemaal niet op 1 pasje?quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
quote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
zet maar een 5-sterren beoordeling van mij eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was jij maar vrijgezel
With the stars as her umbrella
jammer welquote:Op maandag 19 september 2016 17:59 schreef crv het volgende:
[..]
no problem![]()
Enkel ze er weer uit halen lukt niet
Echt?!quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?quote:Op maandag 19 september 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer wel
ik kan nog steeds mijn voet in mijn mond doen, jeej for toffe nutteloze features
ah crap, is het daarom?quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraagt Koos je zeker met enige regelmaat?
Tip: is niet omdat hij dat graag ziet maar omdat je dan stil bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga kijken hoe ver ik kom met mijn voet vanavond.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is heel relaxed in die zin dat ik tegen de een zeg dat ik bij de ander benMaar het is ook wel eens onpraktisch. Ik heb 4 toegangspassen, voor iemand zoals ik is dat eem ramp
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel erg moeilijk en kostbaar waarschijnlijk
Jouw zusjequote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga even eten, zusje is er en die houdt Hollandsche tijden aan qua voedertijd
Eet smakelijkquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga even eten, zusje is er en die houdt Hollandsche tijden aan qua voedertijd
Ja zulke praktijkenquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vorige week mijn broodtrommel op locatie A laten liggen, paar dagen later mijn agenda op locaite B (heb ik maar op laten sturen, want ik kom er de komende weken niet meer) en mede daardoor afspraken verkeerd gepland waardoor ik er net achter kom dat ik woensdag niet op locatie C maar op locatie D moet zijn.
En omdat ik dan te lang niet op C ben voorzie ik nog een tussentijdse rit. Ach, kost me maar een uurtje
Als ik een rondje zou doen ben ik 160 km verder.quote:Op maandag 19 september 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zulke praktijkenAl zijn mijn locaties veel dichterbij.
Dan heb je het verdiendquote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, even 20minuten getukt. Tijd voor kibbeling
Ik had er ooit 1 en daar kon ik wel op 150 lokaties terechtquote:Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
10 pasjes bij je hebben is makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |