quote:
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.quote:
Tassen kosten 275 pondquote:Op maandag 19 september 2016 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, merk heet Mormo en bij deze staat alleen een link naar de ontwerpers/het merk.
http://www.asos.com/fashion-discovery/finalist/mormo/
Ah in de link staat ook het woord finalist zie ik nu, zullen wel een paar ontwerpers dingen naar te mogen verkopen op die site ofzo.
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel.quote:
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:23 schreef Fogel het volgende:
Iemand van de Londenmeet toevallig het tweede weekend van october aanwezig in Nijmegen en/of Zuthpen? Zo ja, wil diegene ook 36 GBP (ik had teveel uit de muur getrokken blijkbaar) omwisselen in Eurodingessen? USD is ook prima. Gewoon tegen de gangbare wisselkoers.
Ik kijk even verder!quote:
Het is niet zozeer dat ik er vanaf moet, ligt niet in de weg. Maar als het toevallig zo uitkomt is het voor beide partijen wel handig.quote:Op maandag 19 september 2016 19:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nijmegen zou nog wel kunnen, als je er vanaf moet.
Stuur maar ff details over wanneer je daar precies bent?
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpackquote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef drakin het volgende:
Deze vind ik mooi![]()
[ afbeelding ]
Is waarschijnlijk nog een beetje meer dan 275 pond
waarom googlede ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikMisschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
zoiets?quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef clixplicity het volgende:
pfff... dan kom ik aan met mijn 100% functionele tassen
quote:Op maandag 19 september 2016 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom googlede ikIk wist niet wat dit wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twente en erotisch... dat past écht niet bij elkaar johquote:Op maandag 19 september 2016 19:53 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Misschien binnenkort met korting op kamasutra of erotisch twente?
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wistquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 19 september 2016 19:51 schreef isax het volgende:
[..]
http://bobbasset.com/item(...)leather-bag-backpack
Dat zeg ik.quote:Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak. Zonder dat ik speciaal op wat dan ook van de dingen die zojuist de revu passeerden doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |