quote:Op maandag 19 september 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit koffiemelk in huis gehad.Vet is best gezond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vet is best gezond hoor
Zelfs de kuipjes halen bij ons de houdbaarheidsdatum niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
quote:Op maandag 19 september 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Vet is best gezond hoor
Alleen mijn moeder drinkt het, daarvoor heb ik een pot poeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.quote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zelfs de kuipjes halen bij ons de houdbaarheidsdatum niet...
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat is geen melkquote:Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder drinkt het, daarvoor heb ik een pot poeder.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is geen melkvieze rotzooi is het.
Jij geeft het aan je moederquote:Op maandag 19 september 2016 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn pot en daar moet u het mee doen.
Je merkt het doordat de melk een plakkerige donkergele laag op de bodem van het kuipje is geworden. Of meteen gaat schiften zodra het in aanraking komt met de koffie. De moment dat je bij jezelf denkt: drink je koffie toch gewoon zwart, zoals het bedoeld is.quote:Op maandag 19 september 2016 21:35 schreef drakin het volgende:
Sinds wanneer staat er een houdbaarheidsdatum op zo'n klein kuipje?
Ik drink het liefst met melk direkt uit de koe, of gekookte melk opkloppen en dan een scheut extra sterke koffie erdoor.quote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je merkt het doordat de melk een plakkerige donkergele laag op de bodem van het kuipje is geworden. Of meteen gaat schiften zodra het in aanraking komt met de koffie. De moment dat je bij jezelf denkt: drink je koffie toch gewoon zwart, zoals het bedoeld is.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink het liefst met melk direkt uit de koe, of gekookte melk opkloppen en dan een scheut extra sterke koffie erdoor.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kreeg hier toch spontaan een kakhiel gevoel bij
[ afbeelding ]
Of hij komt een dag daarvoor weer terugquote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geen Tailfox op de verjaardagsmeet I guess
Ja ja, maar de 'echte'.quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Iemand was eerder vandaag Spezz kwijt? Zijn alias is gewoon online
Is het erg dat het nog even kan duren voordat ik beslis?quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geen Tailfox op de verjaardagsmeet I guess
ja.quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het erg dat het nog even kan duren voordat ik beslis?
dumdumdummmmmquote:
Er zijn van die posts waar ik hardop om moet lachen. Dit is er één.quote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
dumdumdummmmm
*de spanning is voelbaar in de zaal*
En hij stijgt alleen nog maarquote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
dumdumdummmmm
*de spanning is voelbaar in de zaal*
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?quote:
5 meer of minder maakt wel wat uitquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Er zijn van die posts waar ik hardop om moet lachen. Dit is er één.
ik doe niks thuis he da's redelijk uitgeslotenquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
K. moet toch weten voor hoeveel personen hij eten moet bestellen (en betalen)?
Gaaf, dat is mega zeldzaamquote:Op maandag 19 september 2016 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, volgens mij een harig talgtweelingzusje op tv. Maar dan in iemands hersenen.
En de patiënte noemt het haar boosaardige tweelingzusje. Me likes.quote:
Heej, het zit in een glas.quote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Halve liter imperial stout gewoon rechtstreeks uit de fles drinken. Fuck all
Dat is wel stoutquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Deze manquote:
genieten hoorquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I winquote:Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de patiënte noemt het haar boosaardige tweelingzusje. Me likes.
Duivel lijkt of is?quote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I win
Heb je al gel gekocht?quote:Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
hey, ik heb een kind wat op een duivel lijkt, I win
ja maar springt net zo hard weer omhoogquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Iemand was eerder vandaag Spezz kwijt? Zijn alias is gewoon online
Wat ben je toch een hippe begrijpende moederquote:Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar springt net zo hard weer omhoog
zijn vast hoorntjes in wording dus ik laat het maar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |