Op welke temperatuur denk je die pizza te kunnen bakken, m.a.w, welke temperatuur is de 'pizzastand'?quote:Op maandag 19 september 2016 21:00 schreef isax het volgende:
Ik heb wel een pizza steen maar gebruik het alleen als ik brood bak
Dan zou ik de soep op maaltijd stand zetten, maaltijd op melk stand en melk op soepstand.quote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
[ afbeelding ]
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!
Maar cake mugquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
[ afbeelding ]
Pizza in een magnetronquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als je een streep eronder wilt zetten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vind het ook wel mooi dat je bij de onderste knop kan kiezen uit Melk, Soep, streep, of Maaltijd.
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel zelluf gemaakt incl bodem?
Mwoap mwoap mwoap mwoaaaaaaaap.quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef isax het volgende:
Grapje onze oven heeft pizza stand denk ik
*neemt*quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
Ik heb m'n 7 jarig jubileum gemist. Nooooeeessss.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
En eco dan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is duidelijk voor Plasagne.
Wat is dat?quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
bejaardequote:
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?quote:
Op een wasmachine kan ik me er iets bij voortellen.quote:Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?
Okquote:Op maandag 19 september 2016 21:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Salted caramel brownies, why ofc
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Oh, je bent me er zo eentjequote:Op maandag 19 september 2016 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oktot salted caramel is lekker
De brownie hoef ik nie
quote:
Aahhh, hoe vliegt de tijd.quote:
ik snap het ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die snap ik niet helemaal. Een van de dingen die we met praktisch 100% efficientie kunnen, is warmte maken. Dus hoe je dat zuiniger wilt doen dan normaal, geen idee. Gaat dan de la waar je houtblokken in kan stoken open?
Nee dankje welquote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, je bent me er zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Doen dan? Heb nog vier eieren over en wat restant aan blauwe bessen om er door te mixen
quote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.
Ah, net op tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
even zo vragen.ben er btw.
Vroegah.. toen de wegen nog vrij waren, de lucht nog schoon en de seks viesquote:Op maandag 19 september 2016 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Af en toe is het wel even leuk om stil te staan bij vroeger. Even weer dat sentiment voelen.
Kennen jullie deze nog, van weleer?
[..]
[..]
Aahhh, hoe vliegt de tijd.
Zat al in de soep, hoef ik dus ook niet nuquote:
Sorry, mij is het ook te zoet, maar ondanks dat gefeli...quote:
Ik heb ook nog een kneuzige banaan. Alleen geen yoghurt in huisquote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar heb net heerlijk zelfgemaakt bananenijs op, dus ik sla even over.
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.quote:
Onze reusachtige oven in Florida had ook van die icoontjes.quote:Op maandag 19 september 2016 20:59 schreef isax het volgende:
[..]
Die ovens zijn er ey.
Aantal jaar geleden korte hype.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.
Maar fijne 4jarig bestaan
Serietje kijkenfijne avond allen
Op naar de 10!quote:Op maandag 19 september 2016 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel lekker maar ik pas.
Maar fijne 4jarig bestaan
Serietje kijkenfijne avond allen
Als je een scheutje koffiemelk door de yoghurt doet wordt ie romiger en lekkerder, dan je banaan erdoor doen en een beetje zoeter maken, heb je een superlekker toetje.quote:Op maandag 19 september 2016 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kneuzige banaan. Alleen geen yoghurt in huisHomemade bananaicecream is
Ik heb nog nooit koffiemelk in huis gehad.quote:Op maandag 19 september 2016 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je een scheutje koffiemelk door de yoghurt doet wordt ie romiger en lekkerder, dan je banaan erdoor doen en een beetje zoeter maken, heb je een superlekker toetje.
Deze stond ooit in een kinderkookboek en maak ik nog eens in de zoveel jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |