Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?quote:Op maandag 19 september 2016 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dus ook niet, wel enigszins disturbing dat onzer Zwab het wel wist
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ookquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor iedere outfit bijpassende tas
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?
Geen idee, kwam het tegen in R49 en dacht ik deel het hier ffquote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wist niet dat hij zo'n labielerd was?
wat is er aan vooraf gegaan?
hij is heavy user testerquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
Wat doet ons zwabbertje op zulke sites?
ik ben wel vaak online, maar niet altijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien het ontdekken dat hij epilepsie heeft. Dat stond hier toch ook vorige week of zo?
Nou, ik mag de tering krijgen.quote:
En boterhamtrommel.quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ook
?quote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik mag de tering krijgen.![]()
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!quote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En kun je mooi bijpassende keycord bij kopen ook
quote:
Troost je, jij ook.quote:IK stop er mee.
net mijn relatie verbroken. alle contact verbroken.
Nu ga ik ook maar van FOK! af.
dus ik zeg zwaai zwaai.
krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
En koortje zodat je de bril niet verliest.
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!
en bijpassende feeldoe, maar die had je zeker al?quote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef clixplicity het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, dat had ik zelf nog niet bedacht!
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangenquote:Op maandag 19 september 2016 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
Ja hoi bij die flinke gangbangs van je, wil je niet je bril in iemands anus verliezen he?
is koordje tegenwoordig ook al een synoniem voor penor?quote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef clixplicity het volgende:
[..]
oh, jullie maken misbruik van mijn foto's!
Zeker platic glazen voor de veiligheid.quote:Op maandag 19 september 2016 20:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
nou, dat had ik laatst dus bijna! Gelukkig bleef een pootje aan de twaalfvingerige darm hangen
(molo: duodenum dus)
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waaromquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
Zeker platic glazen voor de veiligheid.
one man one jarquote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef clixplicity het volgende:
[..]
veiligheidsglas. als je één keer scherven in je darmen hebt gehad snap je waarom
...opletten dat ik de verschillende onderwerpen niet door elkaar haalquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!
quote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!
Sterkte kerel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
GC / This is goodbye harstikke bedankt voor het gezellige slowchatten hbier
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxsquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
ik denk niet meer een hartslag te hebben danquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs
je komt gewoon weer terug, luisteren naar mama Molo jij gekkiequote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
Alsof ie het vol gaat houden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs
oh damn tail. Harten kunnen gelijmd worden. Door de mensen om je heen, door tijd, door te blijven ademen. Harten kunnen zelfs weer blij worden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan
Niet zulke gekke dingen zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Geen rare dingen doen. This too shall pass.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
Dat dus, hij moet gewoon even de tijd nemen en tot rust komen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen.
Als je het hier niet kwijt denkt te kunnen, zoek dan mensen in je omgeving om te praten. Shit is niet leuk maar er komen echt weer betere tijden.
dm staat open.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ow, kloon, over een week staat dm openquote:
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.quote:
Gaat wel over, zeker weten, het is een dipje.quote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |