...opletten dat ik de verschillende onderwerpen niet door elkaar haalquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!
quote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
:-)
en nu moet ik gaan. oudergesprek op school, hiha!
Sterkte kerel.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
GC / This is goodbye harstikke bedankt voor het gezellige slowchatten hbier
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxsquote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
ik denk niet meer een hartslag te hebben danquote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs
je komt gewoon weer terug, luisteren naar mama Molo jij gekkiequote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef tailfox2 het volgende:
Alsof ie het vol gaat houden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kom gewoon over een weekje terug als tailvoxs
oh damn tail. Harten kunnen gelijmd worden. Door de mensen om je heen, door tijd, door te blijven ademen. Harten kunnen zelfs weer blij worden.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ik denk niet meer een hartslag te hebben dan
Niet zulke gekke dingen zeggen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Geen rare dingen doen. This too shall pass.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
Dat dus, hij moet gewoon even de tijd nemen en tot rust komen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen.
Als je het hier niet kwijt denkt te kunnen, zoek dan mensen in je omgeving om te praten. Shit is niet leuk maar er komen echt weer betere tijden.
dm staat open.quote:Op maandag 19 september 2016 20:15 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
ow, kloon, over een week staat dm openquote:
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.quote:
Gaat wel over, zeker weten, het is een dipje.quote:Op maandag 19 september 2016 20:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jawel, vind het gewoon rot dat Tail zich zo verrot voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |