Op welke temperatuur denk je die pizza te kunnen bakken, m.a.w, welke temperatuur is de 'pizzastand'?quote:Op maandag 19 september 2016 21:00 schreef isax het volgende:
Ik heb wel een pizza steen maar gebruik het alleen als ik brood bak
Dan zou ik de soep op maaltijd stand zetten, maaltijd op melk stand en melk op soepstand.quote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
[ afbeelding ]
Maak je iets anders? Zoek het zelf maar uit!
Maar cake mugquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
Moet nu wel even de magnetron van m'n zusje posten. Had ik geloof ik al eens gedaan, maar soit.
[ afbeelding ]
Pizza in een magnetronquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als je een streep eronder wilt zetten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vind het ook wel mooi dat je bij de onderste knop kan kiezen uit Melk, Soep, streep, of Maaltijd.
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel zelluf gemaakt incl bodem?
Mwoap mwoap mwoap mwoaaaaaaaap.quote:Op maandag 19 september 2016 21:04 schreef isax het volgende:
Grapje onze oven heeft pizza stand denk ik
*neemt*quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
Ik heb m'n 7 jarig jubileum gemist. Nooooeeessss.quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
* Joosie200 deelt uit
Nog een uurtje en 7 minuten voor mijn 4-jarig jubileumMaar dan lig ik al te pitten
En eco dan?quote:Op maandag 19 september 2016 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is duidelijk voor Plasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |