het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meerquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?
Cool as a cucumberquote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, altijd nice! Lekker vooraan staan fangirlen?
Het mensquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
het mens is 46 Joosie, dan doe je dat niet meer
Mja, hangt van de 80's band afquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 22:46 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Suske & Wiske en de Gecertificeerde Gerda
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er wasquote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het mensKlinkt zo denigrerend, dat zeg je niet over Miauw
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
Aaaaaaaaaaaaaand it's gonequote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
Maanden werk Molo, máánden
Ik fangirl niet echt eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Ach, age is just a number. Als het nu Miauw haar favo band is kan fangirlen best heur
Welke band precies?quote:Op maandag 19 september 2016 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cool as a cucumber![]()
Maar we stonden boven, vooraan ja.
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht hebquote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
In dat geval is het getal op de bankrekening hét nummerquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
Oh alleen bij Florence en bij Prince![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?
Take Thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bij Miss Molly & Mequote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik fangirl niet echt eigenlijk![]()
Oh alleen bij Florence en bij Prince![]()
En Lenny![]()
Bij wie fangirl jij?
Een feeldoe?quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mag dat, zeker sinds ik een feeldoe gekocht heb
Badplaats in Zuid Frankrijk?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |