quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
30+ is een ruim begrip...quote:Op maandag 19 september 2016 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks, top dit. Ik had net iedereen zo ver dat ze weer geloofden dat ik een 30+er was![]()
Maanden werk Molo, máánden
Net als: docente voost met scholier. Dan is het: niceeeeeeeeeeeeee. Docent paalt scholiere daarentegenquote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
viel ie daarna gelijk dood neer?quote:Op maandag 19 september 2016 22:49 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Age is just a number. Totdat een ouwe knar van 90 een grietje van 19 neemt, dan roept men wat anders.
Ja.quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Prince is dood. Brrrr.... Ga je daar bij fangirlen ja?
Ken Yuna alleen uit FF X-2quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zei ik net, Yuna. Een zangeres.
Mooie stem maar nogal saai.
quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Take ThatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Wel eerst effe netjes het papierwerk rondom het testament afwerken voordat men aan meneer begintquote:
Oh die ken ik niet.quote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij Miss Molly & Mewant Marlijn
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]"volgens google" ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij weten wel beterOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
indien veel geld, voor beidequote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor wie je het dan roept.
Mijn imago is niet meer te reddenquote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaats
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige wegquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
"volgens google" ook echt![]()
Wij weten wel beter
die bijt zo je piemel erafquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Pas maar op als die dochter van jou straks 18 is.
dank uquote:Op maandag 19 september 2016 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Koos meelas vanavond dus ik koos zelf maar even voor de veilige weg
teluiomuitteleggenquote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ken Yuna alleen uit FF X-2Watvoor genre? /teluiomyoutubeaanteslingeren
quote:Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef clixplicity het volgende:
[..]
30+ is een ruim begrip...
Miauw > Katachtige > Cougar, de puzzelstukjes vallen op hun plaats
Ha, busted!quote:
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kutquote:
ja precies!quote:Op maandag 19 september 2016 22:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Die kijkt ze er af met die boze ogen van haar.![]()
Het zou kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kut
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuna klinkt als een feministisch woord voor kut
Ze zegt geen leopard te hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me
Dat wil je nietquote:Op maandag 19 september 2016 22:57 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Miauw de Cougar in zo'n luipaard legging.... Ik zie het al helemaal voor me
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.quote:
Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegtquote:
En dat klopt ook.quote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zegt geen leopard te hebben.
je moet de ingang alleen wel even kunnen vinden tussen alle dikke lange haren doorquote:Op maandag 19 september 2016 22:58 schreef clixplicity het volgende:
[..]
"Yuna en Yoni en de geheime grot van plezier"
het staat hier op vrijdag meestal wel op de achtergrond aan, stuk minder irritant dan die RTL4 kinderbaggerquote:
Gare uitspraak. Maar het klinkt wel vrolijk.quote:Op maandag 19 september 2016 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die mij niks zegt.
[..]
Google ftw, een of andere zangeres die jou niks zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |