Nu wel jaquote:Op maandag 19 september 2016 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
O
liev
Lekken
Nee, mag hopen dat ik niet aan het lekken ben![]()
Van mij wel. Kan nog wel een mail sturen naar ze of je ook mee mag.quote:
lijkt me serieus tof van die dingen te zien die je hier niet ziet, en gewoon ziekenhuis eens meemaken daarquote:Op maandag 19 september 2016 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van mij wel. Kan nog wel een mail sturen naar ze of je ook mee mag.
mazzelsquote:Op maandag 19 september 2016 23:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Badum tssj
And on that bombshell: bonne nuit!
Ja, maar serieus .... stuur me een PM als je dit echt meent, kijk ik er morgen wel naar.quote:Op maandag 19 september 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
lijkt me serieus tof van die dingen te zien die je hier niet ziet, en gewoon ziekenhuis eens meemaken daar
ja ik vind dat serieus tof, maar ik heb daar geen geld voor (over) denk ik joh, grapje zal best duur zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar serieus .... stuur me een PM als je dit echt meent, kijk ik er morgen wel naar.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Molo het volgende:
Koos draait "Het meisje met de prei" in het Fins......
"leuk voor Larfje zegt hij"
Mijn man
Daar heb ij een keer heel erg om moeten lachenquote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Molo het volgende:
Koos draait "Het meisje met de prei" in het Fins......
"leuk voor Larfje zegt hij"
Mijn man
die draaide hij voor de Finse versie ook jaquote:
Dat is Fins.quote:Op maandag 19 september 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
die draaide hij voor de Finse versie ook ja
(natuurlijk loopt kind nu te janken, phehehehe)
ik kliktequote:
yep, geen idee wie dat ooit bedacht heeft. Wellicht een Japanner met een aal in zijn aars die van de LSD had gesnoeptquote:Op maandag 19 september 2016 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb ij een keer heel erg om moeten lachenJe had er toch van die ringtones van? WTF is het meisje met de prei eigenlijk?
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.quote:
Die Japanner die dat bedacht heeft is het stadium LSD allang gepasseerdquote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, geen idee wie dat ooit bedacht heeft. Wellicht een Japanner met een aal in zijn aars die van de LSD had gesnoept
Welterusten!quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zet even wat zoetsappige muziek op voor mijn zoetsappige bui![]()
Welterusten lieve donsjes
Zeg dat ie een prei in zijn aars moet stoppen en zijn smoel verder gewoon dicht moet houdenquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.
was alleen niet volledig Fins zei hij, nah ja, zal wel
vaag dialect zegt het commentaar ookquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik word net gecorrigeerd door hem ja.... oeps.
was alleen niet volledig Fins zei hij, nah ja, zal wel
trutsequote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
Pit ze.quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
uhhhh, ok.quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
hehehe, volgens mij was het oost europees trouwensquote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die Japanner die dat bedacht heeft is het stadium LSD allang gepasseerd
gekookt of rauw?quote:Op maandag 19 september 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg dat ie een prei in zijn aars moet stoppen en zijn smoel verder gewoon dicht moet houden
Fins is tof ja, niet hatenquote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag dialect zegt het commentaar ook
In dat geval zelf gestookte wodka met speciale 100% natuurlijke ingrediëntenquote:Op maandag 19 september 2016 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, volgens mij was het oost europees trouwens
Tot zijn aars rauw is.quote:
goed zo, eindelijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Fack ik had willen scheren, naya morgen dan maar, yolo
vreselijk nummerquote:
Mannenkoor met bij vrije benadering 25000 stemmen en gitaar erbij, hoe kan je dat niet tof vinden?quote:
Niet te hard doorkoken, Molo houd van een beetje bloedquote:
indien ander nummer, prima, maar de eerste 10 seconden waren genoeg voor mijquote:Op maandag 19 september 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mannenkoor met bij vrije benadering 25000 stemmen en gitaar erbij, hoe kan je dat niet tof vinden?
beetje?quote:Op maandag 19 september 2016 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet te hard doorkoken, Molo houd van een beetje bloed
quote:Op maandag 19 september 2016 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
indien ander nummer, prima, maar de eerste 10 seconden waren genoeg voor mij
Beetje zachtaardig beginnen, anders schrikt het zo afquote:
Russische koren zijn sowieso baas.quote:
Hell yeah!quote:Op maandag 19 september 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Russische koren zijn sowieso baas.
Pit ze.quote:Op maandag 19 september 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar eens richting mijn nest in en serie kijken. Vandaag heeft weer lang genoeg geduurd.
Slaap lekker voor straks alvast!
beter jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |