Roggebrood, kaas en komkommerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je op?
[..]
Mogguh muis
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap er niks van
zal wel aan mij liggen
verwarring alomquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik had ineens geen zin meer om op het onderwerp door te gaan
Nee man.quote:
nope, speelschema staat nog niet online.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man.
Next onderwerp.
Heb je die trip nou Hongarije nou al geboekt?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, speelschema staat nog niet online.
en ik betwijfel of ik wel geld heb
tja, weet jij er nog 1?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Tijd dat je een rijke vrouw vindt
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.quote:
o een extra i zo kwawaiiiquote:Op dinsdag 20 september 2016 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je spelt het alleen wel kawaii.
Zit je in spanning?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.
Oh, ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bericht of ik het huisje wel of niet heb. Maar dat is pas volgende week.
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.quote:
Mini-appartementje. Dus woonkamertje, slaapkamertje, keuken, badkamer. Centrum Wageningen, oud gebouw.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het voor je!
Ik heb gisteren wel zoiets voorbij zien komen, maar niet echt gelezen![]()
Wat voor huisje?
Ik zit nog steeds voor je te duimen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het is een soort loterij, bij andere huizen waarop ik reageer is het gelijk van er zijn nog 50 mensen voor je dus dan weet je het wel.
Trein is snellerquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
Amsterdam... 1 uur en 45 min later....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |