Mensen drinken ook Breezers en Radler.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.
Ik heb best lekker geslapen, voel me redelijk uitgerust.quote:
Same shit, different name.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohooquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? breezers? Is dat niet tegenwoordig iets van Jillz?
Vind je?quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ook echt 100% andere shit..
WOOOHH niet zo ruig hoor pfoe....quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke zaterdag 1 breezer hier. Woooohoo
Dat zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen drinken ook Breezers en Radler.
Kawai is een familienaam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Kawai piano...
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind je?
Zoete troep met een vleugje alcohol, ik zie het verschil niet.
Educatief topic weer. Sta er iedere keer van te kijken wat ik hier leer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kawai is een familienaam.
drakin bedoelde kawaii, Japanse woord voor schattig.
Ennn gerepareerdquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:30 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Zo eens vriendjes maken met onze it'er. Het docking station in mijn bureau werkt niet zo goed
Nuff said.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de een is een drupje bacardi met een zoet smaakje, de ander is appelcider die is afgezwakt qua smaak zodat deze toegankelijker is voor vrouwen, dus ja, dat vind ik 2 verschillende dingen..
gewone appelcider vind ik prima te drinken
Voor mijn dagelijkse caffeineshotquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup.
Waarom zou je iets drinken als je het eigenlijk niet lekker vindt en de smaak moet camoufleren?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor mijn dagelijkse caffeineshot
Helpt bij mij dus niet hèquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat werkt veel beter.![]()
Dan werk je dagen door zonder slapen.
m'n koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 20 september 2016 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, drakin, dat verklaart, die is altijd vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |