Salted caramel choco van Tony..quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wie eet dan ook uberhaupt chocola![]()
Die hele check ging redelijk vlot maar ik was er idd ruim 30 minuten zoet mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon niet om de hoek van het vliegveld en je moet toch altijd nog door beveiliging en zulks. Vaak toch nog iets van 45 min extra hoor.
Deed je interrail?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mexilhoeria Grande - Faro kan ik dromen, boemeltreintje.
Faro - Lissabon echt mooie treinreisGewoon met een soort intercity waar je wel zitplaatsen toe krijgt aangewezen, maar je gaat eerst door het stukje bergen en dan een lang stuk door Alentenjo. Gewoon mooi landschap.
Lissabon - Braga was met een super snelle trein iets van 220 km/h. Vond ik iets minder leuk.
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.quote:
Daar kan ik wel over mee praten, 5 uur bezig voordat je in het vliegtuig naar Engeland kan stappenquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, naar Schiphol toe en wachten daar is vaak al 2 keer zo lang als het vliegen zelf.
Je kan ook vanaf Eelde, zelf alleen nog niet gedaan.
Zei de persoon die in Limburg woontquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Beter als in Limburgquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk, wat knap van je dat je het volhoudt.
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de persoon die in Limburg woont
eetsmakelijk, ik knabbel wel aan mijn appelquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Salted caramel choco van Tony..
* Joosie200 neemt hap uit een brownie
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit lekker centraal joh, vliegveld is hier om de hoek zeg maar.
Beste land op aardequote:Op dinsdag 20 september 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 uur om in utrecht te komen is lekker centraal joh?
o leuk, ik was slechts op bezoek elke keer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dit was tijdens mijn 8 maanden verblijf in Portugal. Ik moest voor het EU programma waar ik aan mee deed verplicht op een soort van meerdaagse training en die was in Braga.
Nep Nederlanderquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.
Smerig gebied daarquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben Maastricht, Hasselt, Keulen en Aken, waarom zou ik dan naar Utrecht willen?.
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nep Nederlander
Je hoort je meer aangetrokken te voel tot de andere steden in Nederland dan de steden in het buitenland.
Wauw!quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.
Ik weet niet of ik haar dat na kan gaan doen maar zeker respectquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oma is 100% Duitse zelfs, ze leeft nog en wordt in dec 105 jaar.
Is de moeder van mijn moeder, en mijn moeder is nu 85 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |