abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165022391


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 september 2016 @ 22:29:30 #2
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165023555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Haha "natural" contests zijn al jaren niet meer serieus te nemen, of het is te duur om de deelnemers te testen, of de deelnemers plannen hun cycle zo dat ze clean uit komen bij een test
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat is het nut van zo'n verklaring? Je wordt toch wel getest en als ze je zouden betrappen kan je nooit meer voor IPF uitkomen.

Gekker nog. Ed Coan is in het verre verleden een paar keer betrapt en er uiteraard, en terecht, uitgekicked. Een paar maanden geleden kwam de IPF erachter dat Coan workshops en lezingen geeft. Ze hebben IPF leden verboden daar naartoe te gaan en als ze betrapt worden op foto's of video's bij Coan worden ze uit de IPF gegooid. :')

Ook weer zo'n smerig clubje wat op de persoon speelt en verder niet naar de sport kijkt en/of wat Coan toe te voegen heeft.

http://www.powerlifting-i(...)952736bbbdfbab11fb19
Nou ja, vanuit ethiek is er wel wat voor te zeggen. Als je zo'n verklaring ondertekent (en dus belooft dat je geen doping neemt) en toch gebruikt, dan ben je allereerst een dick naar de mensen die wel de gestelde normen en waarden naleven en ten tweede overtreed je de regels waarmee je zelf akkoord bent gegaan.

Hoe het verder zit, met hoe daar mee om wordt gegaan weet ik eigenlijk verder niet zo goed. :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165024077
Ik snap het hele taboe rond anabolen ook niet helemaal. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik afgelopen weekend x heb gebruikt is de reactie: 'Chill man, leuk feestje gehad?'. Stel ik zou zeggen dat ik afgelopen weekend aan een kuur was begonnen, dan zouden ze me uitmaken voor een idioot die speelt met zijn leven.
pi_165024457
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Agentperry het volgende:
Ik snap het hele taboe rond anabolen ook niet helemaal. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik afgelopen weekend x heb gebruikt is de reactie: 'Chill man, leuk feestje gehad?'. Stel ik zou zeggen dat ik afgelopen weekend aan een kuur was begonnen, dan zouden ze me uitmaken voor een idioot die speelt met zijn leven.
Goede vergelijking zeg :')

Anabolen heeft wel degelijk een grotere invloed op je gezondheid / leven etc. Een snuifje of pilletje heeft invloed van kortere duur en het effect van deze drug is niet "naturel" (dus zonder te gebruiken) te bereiken. Het resultaat van anabolen is wel te bereiken "naturel", vergt alleen veel meer tijd. Behalve als je bijv 8x in je leven anabolen gebruikt maar dan raak je zwaar uit proportie.
pi_165024691
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Goede vergelijking zeg :')

Anabolen heeft wel degelijk een grotere invloed op je gezondheid / leven etc. Een snuifje of pilletje heeft invloed van kortere duur en het effect van deze drug is niet "naturel" (dus zonder te gebruiken) te bereiken. Het resultaat van anabolen is wel te bereiken "naturel", vergt alleen veel meer tijd. Behalve als je bijv 8x in je leven anabolen gebruikt maar dan raak je zwaar uit proportie.
Haha iemand z'n vergelijking afkeuren, maar dan zelf met zoveel onzin aan komen zetten. Het resultaat van anabolen is niet naturel te bereiken (en dan heb ik het niet over gasten die na 1 jaar trainen beginnen met kuren, en na 3 kuren net hun natty limit bereiken). En het zwaar uit propertie raken ligt gewoon aan jezelf, dat kan net zo goed gebeuren als je natty bent.
pi_165027789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Haha iemand z'n vergelijking afkeuren, maar dan zelf met zoveel onzin aan komen zetten. Het resultaat van anabolen is niet naturel te bereiken (en dan heb ik het niet over gasten die na 1 jaar trainen beginnen met kuren, en na 3 kuren net hun natty limit bereiken). En het zwaar uit propertie raken ligt gewoon aan jezelf, dat kan net zo goed gebeuren als je natty bent.
Moeilijk hé lezen. De vergelijking klopt gewoon niet, maar jouw ego'tje zal het wel fijn vinden als er gezegd wordt dat anabolen onterecht een taboe zijn. Snap ik ook wel als je net begint met spuiten.

Ik vind het wel degelijk logisch en terecht. Ieder zijn ding ^O^
pi_165027955
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Goede vergelijking zeg :')

Anabolen heeft wel degelijk een grotere invloed op je gezondheid / leven etc. Een snuifje of pilletje heeft invloed van kortere duur en het effect van deze drug is niet "naturel" (dus zonder te gebruiken) te bereiken. Het resultaat van anabolen is wel te bereiken "naturel", vergt alleen veel meer tijd. Behalve als je bijv 8x in je leven anabolen gebruikt maar dan raak je zwaar uit proportie.
Heb je hier een onderbouwing voor of iets? En in veel situaties zijn de effecten van anabolen niet "naturel" te behalen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:38:04 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165028957
Gewoon je tren mixen met heroïne


Best of both worlds
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:21:54 #9
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_165029393
Ik zou toch het idee hebben dat in "oneerlijk" resultaat heb bereikt. Plus dat ik die risico's ook liever niet loop :+
WFPB!
pi_165029798
Dat oneerlijke resultaat zou me echt aan mijn reet roesten, maar de risico's vind ik helaas ook te groot. Vooral in combinatie met hoog cholesterol blijkt het niet echt goed te zijn.
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:05:40 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165029939
Wacht maar tot je de 40 bent gepasseerd dan klinkt HRT niet zo gek.

quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat is het nut van zo'n verklaring? Je wordt toch wel getest en als ze je zouden betrappen kan je nooit meer voor IPF uitkomen.

Gekker nog. Ed Coan is in het verre verleden een paar keer betrapt en er uiteraard, en terecht, uitgekicked. Een paar maanden geleden kwam de IPF erachter dat Coan workshops en lezingen geeft. Ze hebben IPF leden verboden daar naartoe te gaan en als ze betrapt worden op foto's of video's bij Coan worden ze uit de IPF gegooid. :')

Ook weer zo'n smerig clubje wat op de persoon speelt en verder niet naar de sport kijkt en/of wat Coan toe te voegen heeft.

http://www.powerlifting-i(...)952736bbbdfbab11fb19
Is allemaal politiek en geld gedreven. Want er zijn vast niet-betrapte IPF'ers die ook workshops geven. Terwijl ze net zo hard, zo niet harder nog aan de saus zitten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:54:36 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165030639
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:05 schreef fathank het volgende:
Wacht maar tot je de 40 bent gepasseerd dan klinkt HRT niet zo gek.

[..]

Is allemaal politiek en geld gedreven. Want er zijn vast niet-betrapte IPF'ers die ook workshops geven. Terwijl ze net zo hard, zo niet harder nog aan de saus zitten :')
TRT. :P

Het is bijna net zo'n organisatie geworden als de FIFA ondertussen. Het is erg jammer maar het is een zooitje in BB en PL wereld met al die bonden.
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:57:43 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165030686
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Goede vergelijking zeg :')

Anabolen heeft wel degelijk een grotere invloed op je gezondheid / leven etc. Een snuifje of pilletje heeft invloed van kortere duur en het effect van deze drug is niet "naturel" (dus zonder te gebruiken) te bereiken. Het resultaat van anabolen is wel te bereiken "naturel", vergt alleen veel meer tijd. Behalve als je bijv 8x in je leven anabolen gebruikt maar dan raak je zwaar uit proportie.
Ow, vandaar dat er een zooi (party) drugs gebruikers wekelijks in het ziekenhuis belanden en steroid gebruikers na 30 jaar gebruik nog steeds gewoon gezond zijn...
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:01:40 #14
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_165030756
Het werkt hetzelfde met alle soorten drugs hè. Als je er verkeerd mee omgaat, krijg je problemen. Bij partydrugs werkt dit meestal wat sneller dan bij steroids, dus wat dat betreft zijn ze gevaarlijker :P

Ik heb weinig problemen met mensen die stuff gebruiken om beter te worden in wat ze doen; wel handig als ze weten wat ze doen. Ik heb er alleen wel problemen mee als mensen het gebruiken om van mij te winnen in een sport :P
WFPB!
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:05:07 #15
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_165030823
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

TRT. :P

Het is bijna net zo'n organisatie geworden als de FIFA ondertussen. Het is erg jammer maar het is een zooitje in BB en PL wereld met al die bonden.
Gister een filmpje van Omar Isuf gezien over wat hij nou vindt van al die drugs-crap. Maakte hij een belangrijk onderscheid tussen "drug-free" en "drug-tested", waarbij hij zegt het eigenlijk oneerlijk te vinden dat mensen met terugwerkende kracht worden gediskwalificeerd; immers, op het moment van de OS 2008/2012 lukte het om negatief getest te worden. Dan zie je dus het "drug-test doorkomen" als onderdeel van de sport..

Uiteindelijk gaat iedereen toch aan de (verboden) spullen als het je professionele bezigheid is en er (grof) geld mee te verdienen valt.
WFPB!
pi_165030970
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ow, vandaar dat er een zooi (party) drugs gebruikers wekelijks in het ziekenhuis belanden en steroid gebruikers na 30 jaar gebruik nog steeds gewoon gezond zijn...
Waar zeg ik dat anabolen ongezond zijn? Het enige wat ik stel is dat het een veel grotere invloed heeft dan een nachtje "snoepen". Natuurlijk kan je prima gezond blijven als je anabolen gebruikt.
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:25:29 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165031198
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:12 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat anabolen ongezond zijn? Het enige wat ik stel is dat het een veel grotere invloed heeft dan een nachtje "snoepen". Natuurlijk kan je prima gezond blijven als je anabolen gebruikt.
Oh okee. Dan lees ik het verkeerd. Ik heb nog een koffie nodig denk ik. :P
pi_165034173
Ik ga vandaag gewoon de 1x60 BP proberen. Zal wel hopeloos falen, maar dat dacht ik woensdag van de 57.5 ook. Als het lukt ben ik in 3 weken van 1x 50 naar 1x60 gegaan :o
pi_165035505
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Goede vergelijking zeg :')

Anabolen heeft wel degelijk een grotere invloed op je gezondheid / leven etc. Een snuifje of pilletje heeft invloed van kortere duur en het effect van deze drug is niet "naturel" (dus zonder te gebruiken) te bereiken. Het resultaat van anabolen is wel te bereiken "naturel", vergt alleen veel meer tijd. Behalve als je bijv 8x in je leven anabolen gebruikt maar dan raak je zwaar uit proportie.
X zorgt voor een onnatuurlijke hoeveelheid serotonine/dopamine in je lichaam. Een test kuur zorgt bijvoorbeeld voor een onnatuurlijke hoeveelheid testosteron in je lichaam. Mijns inziens is het dus wel degelijk vergelijkbaar. Op dezelfde manier dat je stelt dat het 'alleen wat langer duurt' om zonder anabolen zelfde spiergroei te bereiken, duurt het ook 'alleen wat langer' om zonder x dezelfde hoeveelheid serotonine in je lichaam te krijgen.
Het was overigens ook totaal niet mijn bedoeling om een 'wat is nou erger' - discussie te starten. Ik vind namelijk dat mensen gewoon hun eigen keuzes moeten maken en dat het niet aan ons is om daarover te oordelen. Of dat nou testosteron, xtc of LARPen is.
pi_165035542
OT: Eerder hersteld van een schouder die uit de kom was dan verwacht dus heb deze week het trainen alweer opgepakt. Merk wel duidelijk bij bp en ohp dat ik twee weken niks meer gedaan heb.
pi_165039154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Agentperry het volgende:
Ik snap het hele taboe rond anabolen ook niet helemaal. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik afgelopen weekend x heb gebruikt is de reactie: 'Chill man, leuk feestje gehad?'. Stel ik zou zeggen dat ik afgelopen weekend aan een kuur was begonnen, dan zouden ze me uitmaken voor een idioot die speelt met zijn leven.
Heerst er een taboe dan? Ik accepteer het gewoon, net als harddrugs etc
Je moet het gewoon lekker zelf weten, het is je eigen leven, ik doe het allebei niet overigens. Maar als je allebei doet of iets anders, moet je gewoon doen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:55:23 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165039622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:41 schreef Agentperry het volgende:
Ik snap het hele taboe rond anabolen ook niet helemaal. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik afgelopen weekend x heb gebruikt is de reactie: 'Chill man, leuk feestje gehad?'. Stel ik zou zeggen dat ik afgelopen weekend aan een kuur was begonnen, dan zouden ze me uitmaken voor een idioot die speelt met zijn leven.
Omdat dat ergens de wereld ingeholpen is en mensen maar wat roepen zonder ergens ook maar een klein beetje kennis van te hebben. Dat is niet alleen over AAS zo trouwens.
pi_165053592
Pff vandaag ging echt niet. Kracht leek compleet verdwenen. Misselijk na de training, trillen etc.
Is nu wel weer aan het wegtrekken.
Al een paar keer zo aan het sukkelen en slecht voelen :(
pi_165054003
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:28 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Heerst er een taboe dan? Ik accepteer het gewoon, net als harddrugs etc
Je moet het gewoon lekker zelf weten, het is je eigen leven, ik doe het allebei niet overigens. Maar als je allebei doet of iets anders, moet je gewoon doen.
Totdat de gemeenschap door het zorgstelsel ervoor op moet draaien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165054613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:52 schreef Blue_note het volgende:
Pff vandaag ging echt niet. Kracht leek compleet verdwenen. Misselijk na de training, trillen etc.
Is nu wel weer aan het wegtrekken.
Al een paar keer zo aan het sukkelen en slecht voelen :(
Slaap niet voldoende of heb je veel last van stress?
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:38:17 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165055005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:52 schreef Blue_note het volgende:
Pff vandaag ging echt niet. Kracht leek compleet verdwenen. Misselijk na de training, trillen etc.
Is nu wel weer aan het wegtrekken.
Al een paar keer zo aan het sukkelen en slecht voelen :(
Voeding op orde? Misschien even langs de arts als het al langer speelt.
pi_165055781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Slaap niet voldoende of heb je veel last van stress?
Slaap goed, voeding op orde, stress is wel een factor ja...
Maar zo'n invloed?
pi_165056033
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga vandaag gewoon de 1x60 BP proberen. Zal wel hopeloos falen, maar dat dacht ik woensdag van de 57.5 ook. Als het lukt ben ik in 3 weken van 1x 50 naar 1x60 gegaan :o
Nice mij lukte vandaag ook 1x5x55g (1 set 5 reps) BP. Het gaat echt heel snel idd. Ben al blij dat ik de platen van 15 kg er aan kan hangen aan beide kanten, doet toch wat met je zelfvertrouwen als je progressie ziet.
pi_165056123
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Nice mij lukte vandaag ook 1x5x55g (1 set 5 reps) BP. Het gaat echt heel snel idd. Ben al blij dat ik de platen van 15 kg er aan kan hangen aan beide kanten, doet toch wat met je zelfvertrouwen als je progressie ziet.
NEtjes _O_ nee bij mij ging 't echt waardeloos gisteren, hopeloze fail op de 1x60 en zelfs op de 55 daarna :')...
pi_165056264
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

NEtjes _O_ nee bij mij ging 't echt waardeloos gisteren, hopeloze fail op de 1x60 en zelfs op de 55 daarna :')...
En hoelang in totaal bezig?
pi_165056272
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En hoelang in totaal bezig?
In welke zin? :@
pi_165056720
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

NEtjes _O_ nee bij mij ging 't echt waardeloos gisteren, hopeloze fail op de 1x60 en zelfs op de 55 daarna :')...
Kan gebeuren, volgende keer gaat het vast beter :)
pi_165057014
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

In welke zin? :@
Van 0 tot 60 BP ;)
pi_165057050
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Van 0 tot 60 BP ;)
Ah. Ik BP sinds juni, denk 2.5 maandjes nu. Begon met 30 kg geloof ik.
pi_165057104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah. Ik BP sinds juni, denk 2.5 maandjes nu. Begon met 30 kg geloof ik.
Netjes. En BW?
pi_165057203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Netjes. En BW?
82.5 kg @1.86
pi_165063430
Maandag, na al die bro splitjes, eindelijk aan 5/3/1 starten. Laat die kracht gainz maar komen 💪🏻
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:27:00 #38
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165064511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:54 schreef Baje het volgende:
Maandag, na al die bro splitjes, eindelijk aan 5/3/1 starten. Laat die kracht gainz maar komen 💪🏻
Welke 531 ga je doen?
pi_165064605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

82.5 kg @1.86
Dan kun je ook nog flink pr's blijven pakken voorlopig.
pi_165064754
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dan kun je ook nog flink pr's blijven pakken voorlopig.
Dat zou mooi zijn, ik ben zeer content als ik 31-12 3-5x75 kg BP heb :)
En lekker beachboyachtig, dumbbell/hammer curls wil ik van de huidige 5x17.5kg naar 5x22.5kg voor 31-12.
pi_165065065
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Voeding op orde? Misschien even langs de arts als het al langer speelt.
Het trillen begint weer zonder inspanning. Ondanks goed eten, juiste macro's en Kcals.

Het is meer een slap gevoel, ik tril niet zichtbaar maar het voelt wel zo. Ik heb het idee dat 5kg al zwaar is.
pi_165065122
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het trillen begint weer zonder inspanning. Ondanks goed eten, juiste macro's en Kcals.

Het is meer een slap gevoel, ik tril niet zichtbaar maar het voelt wel zo. Ik heb het idee dat 5kg al zwaar is.
Misschien overheen gelezen, maar al bloed laten prikken?
pi_165065201
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Misschien overheen gelezen, maar al bloed laten prikken?
Ja ik heb wat auto-immuun problemen. Maar normaal nooit last van qua deze klachten.
pi_165065250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, ik ben zeer content als ik 31-12 3-5x75 kg BP heb :)
En lekker beachboyachtig, dumbbell/hammer curls wil ik van de huidige 5x17.5kg naar 5x22.5kg voor 31-12.
Mooi doel. Moet kunnen lukken. Blijf progressive loaden...
Wat voor schema doe je? Afhankelijk daarvan kun je 1-2 kg blijven loaden per keer.
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:52:35 #45
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165065254
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het trillen begint weer zonder inspanning. Ondanks goed eten, juiste macro's en Kcals.

Het is meer een slap gevoel, ik tril niet zichtbaar maar het voelt wel zo. Ik heb het idee dat 5kg al zwaar is.
Dat is vreemd, ik zou zeker even langs de arts gaan en inderdaad bloed laten prikken. Je komt waarschijnlijk iets tekort. Een vitamine ofzo. Ik zou niet kunnen zeggen wat, of misschien is het iets anders, maar dat is aan je arts om uit te zoeken.
pi_165065302
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja ik heb wat auto-immuun problemen. Maar normaal nooit last van qua deze klachten.
Matig :{ hopelijk gaat het snel weer beter.
pi_165065319
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:52 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Mooi doel. Moet kunnen lukken. Blijf progressive loaden...
Wat voor schema doe je? Afhankelijk daarvan kun je 1-2 kg blijven loaden per keer.
Train 3x p/w full body, ma-wo-vrij.
pi_165065400
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, ik ben zeer content als ik 31-12 3-5x75 kg BP heb :)
En lekker beachboyachtig, dumbbell/hammer curls wil ik van de huidige 5x17.5kg naar 5x22.5kg voor 31-12.
Niet meteen persoonlijk bedoeld maar ik zie hele kuddes mannetjes die net zo lang trainen als jij, ook met dat soort gewichten curlen. Althans, ze denken dat ze curlen. Want 999 van de 1000x is de form echt om te HUI-LEN en daarmee totaal niet effectief. Maar goed, het staat natuurlijk wel vet stoer tegenover hun matties.
pi_165065803
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet meteen persoonlijk bedoeld maar ik zie hele kuddes mannetjes die net zo lang trainen als jij, ook met dat soort gewichten curlen. Althans, ze denken dat ze curlen. Want 999 van de 1000x is de form echt om te HUI-LEN en daarmee totaal niet effectief. Maar goed, het staat natuurlijk wel vet stoer tegenover hun matties.
True. Maar die doen dan ook alleen een curl en bp.
Maar die gewichten zijn toch niet zo raar?
pi_165065837
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik zou zeker even langs de arts gaan en inderdaad bloed laten prikken. Je komt waarschijnlijk iets tekort. Een vitamine ofzo. Ik zou niet kunnen zeggen wat, of misschien is het iets anders, maar dat is aan je arts om uit te zoeken.
Dat wordt regelmatig getest ivm auto-immuun ziektes.
Spuit zelf bijvoorbeeld ook b12 intramusculair. Maar ik heb er eerder nooit last van gehad met sporten. Kan ook een griepje zijn dat ik o der de leden heb. Morgen ff dagje totale rust houden.
pi_165065895
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Train 3x p/w full body, ma-wo-vrij.
Ik zou iedere BP (en iedere andere oefening) telkens hoger pakken. Compounds 2 kilo, isolatie 1 kilo.

Lukken niet alle sets volgende keer gelijke gewicht blijven.
pi_165067267
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet meteen persoonlijk bedoeld maar ik zie hele kuddes mannetjes die net zo lang trainen als jij, ook met dat soort gewichten curlen. Althans, ze denken dat ze curlen. Want 999 van de 1000x is de form echt om te HUI-LEN en daarmee totaal niet effectief. Maar goed, het staat natuurlijk wel vet stoer tegenover hun matties.
Ik weet wat je bedoelt :P
pi_165067278
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zou iedere BP (en iedere andere oefening) telkens hoger pakken. Compounds 2 kilo, isolatie 1 kilo.

Lukken niet alle sets volgende keer gelijke gewicht blijven.
^O^ thanks voor je tip
pi_165068365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, ik ben zeer content als ik 31-12 3-5x75 kg BP heb :)
En lekker beachboyachtig, dumbbell/hammer curls wil ik van de huidige 5x17.5kg naar 5x22.5kg voor 31-12.
Isolatieoefeningen zou ik altijd meer dan 5 herhalingen doen (minimaal 10) ( en ik hoop inderdaad dat je ellebogen gewoon langs je zij blijven ipv te zwaaien :P ).

En je triceps zijn de basis van goed armen ;)
Ook zou ik niet elke training een 1RM proberen te halen, gewoon 1 dag in de week maxen, de andere (twee) dagen gewoon de 5-10 reps aanhouden op bijv. de benchpress.
pi_165068694
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, ik ben zeer content als ik 31-12 3-5x75 kg BP heb :)
En lekker beachboyachtig, dumbbell/hammer curls wil ik van de huidige 5x17.5kg naar 5x22.5kg voor 31-12.
Of je doet gewoon bicep isolatie oefeningen gericht op spierspanning ipv kracht. Wat heb je aan 5 reps voor dat soort oefeningen, als je er 'maar' 5 kan is het waarschijnlijk te zwaar waardoor je het gewicht amper onder controle hebt of zodanig licht dat het nut van 5 reps nergens op slaat.
pi_165069419
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:57 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Of je doet gewoon bicep isolatie oefeningen gericht op spierspanning ipv kracht. Wat heb je aan 5 reps voor dat soort oefeningen, als je er 'maar' 5 kan is het waarschijnlijk te zwaar waardoor je het gewicht amper onder controle hebt of zodanig licht dat het nut van 5 reps nergens op slaat.
Of gewoon alle isolatie oefeningen op spierspanning? Ik doe zelf de (grote) compounds 5x5 wat meer op kracht en daarna de isolatie 3x10-15 er achteraan.
pi_165069594
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet meteen persoonlijk bedoeld maar ik zie hele kuddes mannetjes die net zo lang trainen als jij, ook met dat soort gewichten curlen. Althans, ze denken dat ze curlen. Want 999 van de 1000x is de form echt om te HUI-LEN en daarmee totaal niet effectief. Maar goed, het staat natuurlijk wel vet stoer tegenover hun matties.
Ja idd ik zie het ook altijd, ze bewegen dan met hun hele lichaam doordat het te zwaar is terwijl de oefening alleen voor de bicep is. Waarschijnlijk willen ze gewoon showen. Als ik iets geleerd heb in de tijd dat ik sport is dat je liever laag en goed kan doen dan hoog gewicht en voor lul staan
Indruk maken doe je lekker op het strand of in de kroeg, niet in de gym :P
pi_165073053
Zelf heb ik het idee dat ik met cheat curls meer progressie boek dan met zeer stricte bicep curls.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 4 september 2016 @ 09:12:03 #59
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_165074119
Sinds mei heb ik last van mijn lats, voornamelijk aan de rechterkant. Het is onder mijn schouderblad - het lijkt aanhechting met de ribben o.i.d. te zijn. Ik voel het voornamelijk als ik met mijn rechterarm "uitstrekkende" bewegingen maak. Bijv. een toetsenbord dat ver voor mij ligt (ja.. kantoorwerk), of bij wijze van als ik met een doekje een tafel schoon zou maken.

Dit is puur gekomen door overbelasting. Ik had, voor mijn gevoel, echt een lekkere trainingssessie destijds - heerlijk hard trainen... maar de straight-arm pulldown was helaas iets te veel van het goede :(. Pas de volgende dag voelde ik de echte impact - als ik ook maar een beetje mijn core aanspande kreeg ik meteen stekende pijn.

Na meteen wat rust genomen te hebben, ben ik weer begonnen met borst/benen. Op zich ging dat wel goed en tijdens het trainen niet tot nauwelijks last van. Toch span je je lats flink aan tijdens borst en ook benen - waardoor ik het idee heb dat ik ze misschien toch niet genoeg rust geef. Echter heb ik nu een volledige week rust genomen (planning = 2 weeks rest) en veel beter is het niet geworden. :{

De fysio heb ik niet gezien, maar met fysio heb ik niet altijd even goede ervaring - krijg vaak een pakket aan kleine oefeningen.

Hopelijk iemand die dit herkent en tips heeft. En anders ben ik gewoon mijn ei even kwijt :+
pi_165074659
quote:
16s.gif Op zondag 4 september 2016 02:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Zelf heb ik het idee dat ik met cheat curls meer progressie boek dan met zeer stricte bicep curls.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit niet gwn clikbait? deze 2 oefeningen gaan er toch niet even voor zorgen dat je bicep snel gaat groeien
pi_165075012
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet meteen persoonlijk bedoeld maar ik zie hele kuddes mannetjes die net zo lang trainen als jij, ook met dat soort gewichten curlen. Althans, ze denken dat ze curlen. Want 999 van de 1000x is de form echt om te HUI-LEN en daarmee totaal niet effectief. Maar goed, het staat natuurlijk wel vet stoer tegenover hun matties.
Gaat over barbellcurl neem ik aan
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_165075942
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:12 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sinds mei heb ik last van mijn lats, voornamelijk aan de rechterkant. Het is onder mijn schouderblad - het lijkt aanhechting met de ribben o.i.d. te zijn. Ik voel het voornamelijk als ik met mijn rechterarm "uitstrekkende" bewegingen maak. Bijv. een toetsenbord dat ver voor mij ligt (ja.. kantoorwerk), of bij wijze van als ik met een doekje een tafel schoon zou maken.

Dit is puur gekomen door overbelasting. Ik had, voor mijn gevoel, echt een lekkere trainingssessie destijds - heerlijk hard trainen... maar de straight-arm pulldown was helaas iets te veel van het goede :(. Pas de volgende dag voelde ik de echte impact - als ik ook maar een beetje mijn core aanspande kreeg ik meteen stekende pijn.

Na meteen wat rust genomen te hebben, ben ik weer begonnen met borst/benen. Op zich ging dat wel goed en tijdens het trainen niet tot nauwelijks last van. Toch span je je lats flink aan tijdens borst en ook benen - waardoor ik het idee heb dat ik ze misschien toch niet genoeg rust geef. Echter heb ik nu een volledige week rust genomen (planning = 2 weeks rest) en veel beter is het niet geworden. :{

De fysio heb ik niet gezien, maar met fysio heb ik niet altijd even goede ervaring - krijg vaak een pakket aan kleine oefeningen.

Hopelijk iemand die dit herkent en tips heeft. En anders ben ik gewoon mijn ei even kwijt :+
Fysio's in NL zijn over het algemeen ook vreselijk laag (leeg?) opgeleid en hebben amper bruikbare kennis in huis. Beetje theorie opdreunen en een papiertje halen, dat was het dan wel. _O- Mijn ervaring is dat de meesten een sessie van 20 min geven waarvan 10 minuten administratiewerk is. Krijg je zo'n 'sportfysio' van 22 jaar voor je neus die met haar 50kg papierenvliegtuig hardlopenisgezond gewicht deeptissue massages komt geven. Ja, nee.

Kom je bij een Chinees, betaal je handje contantje maar neemt flink de tijd voor een diagnose en behandeling die daadwerkelijk invloed heeft. Persoonlijk helemaal klaar met in NL opgeleide fysio's. Zullen vast wel uitzonderingen bestaan, maar je hebt het er ondertussen wel mee te doen totdat je die dan hebt gevonden.
pi_165076264
quote:
8s.gif Op zondag 4 september 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Fysio's in NL zijn over het algemeen ook vreselijk laag (leeg?) opgeleid en hebben amper bruikbare kennis in huis. Beetje theorie opdreunen en een papiertje halen, dat was het dan wel. _O- Mijn ervaring is dat de meesten een sessie van 20 min geven waarvan 10 minuten administratiewerk is. Krijg je zo'n 'sportfysio' van 22 jaar voor je neus die met haar 50kg papierenvliegtuig hardlopenisgezond gewicht deeptissue massages komt geven. Ja, nee.

Kom je bij een Chinees, betaal je handje contantje maar neemt flink de tijd voor een diagnose en behandeling die daadwerkelijk invloed heeft. Persoonlijk helemaal klaar met in NL opgeleide fysio's. Zullen vast wel uitzonderingen bestaan, maar je hebt het er ondertussen wel mee te doen totdat je die dan hebt gevonden.
Dit idd.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:12 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sinds mei heb ik last van mijn lats, voornamelijk aan de rechterkant. Het is onder mijn schouderblad - het lijkt aanhechting met de ribben o.i.d. te zijn. Ik voel het voornamelijk als ik met mijn rechterarm "uitstrekkende" bewegingen maak. Bijv. een toetsenbord dat ver voor mij ligt (ja.. kantoorwerk), of bij wijze van als ik met een doekje een tafel schoon zou maken.

Dit is puur gekomen door overbelasting. Ik had, voor mijn gevoel, echt een lekkere trainingssessie destijds - heerlijk hard trainen... maar de straight-arm pulldown was helaas iets te veel van het goede :(. Pas de volgende dag voelde ik de echte impact - als ik ook maar een beetje mijn core aanspande kreeg ik meteen stekende pijn.

Na meteen wat rust genomen te hebben, ben ik weer begonnen met borst/benen. Op zich ging dat wel goed en tijdens het trainen niet tot nauwelijks last van. Toch span je je lats flink aan tijdens borst en ook benen - waardoor ik het idee heb dat ik ze misschien toch niet genoeg rust geef. Echter heb ik nu een volledige week rust genomen (planning = 2 weeks rest) en veel beter is het niet geworden. :{

De fysio heb ik niet gezien, maar met fysio heb ik niet altijd even goede ervaring - krijg vaak een pakket aan kleine oefeningen.

Hopelijk iemand die dit herkent en tips heeft. En anders ben ik gewoon mijn ei even kwijt :+
Welke regio zit je? Een goede fysio vinden is vaak een uitdaging.
pi_165076332
quote:
8s.gif Op zondag 4 september 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Fysio's in NL zijn over het algemeen ook vreselijk laag (leeg?) opgeleid en hebben amper bruikbare kennis in huis. Beetje theorie opdreunen en een papiertje halen, dat was het dan wel. _O- Mijn ervaring is dat de meesten een sessie van 20 min geven waarvan 10 minuten administratiewerk is. Krijg je zo'n 'sportfysio' van 22 jaar voor je neus die met haar 50kg papierenvliegtuig hardlopenisgezond gewicht deeptissue massages komt geven. Ja, nee.

Kom je bij een Chinees, betaal je handje contantje maar neemt flink de tijd voor een diagnose en behandeling die daadwerkelijk invloed heeft. Persoonlijk helemaal klaar met in NL opgeleide fysio's. Zullen vast wel uitzonderingen bestaan, maar je hebt het er ondertussen wel mee te doen totdat je die dan hebt gevonden.
Goed punt inderdaad.
Wij hebben hier op de sportschool er ook zo'een lopen. Doet gewoon oefeningen verkeerd :') . Ook zo'n dun mannetje, niet dat dat alles zegt maar om oefeningen perfect uit te leggen heb je ook wel de nodige ervaring nodig om specifieke spieren te targeten en de "trucjes" te kennen. Pure theorie is het tegenwoordig. Fysio's krijgen weinig les in specifieke krachttrainingsoefeningen/kwalen (Kennis van mij doet de opleiding).
pi_165076446
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:47 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Goed punt inderdaad.
Wij hebben hier op de sportschool er ook zo'een lopen. Doet gewoon oefeningen verkeerd :') . Ook zo'n dun mannetje, niet dat dat alles zegt maar om oefeningen perfect uit te leggen heb je ook wel de nodige ervaring nodig om specifieke spieren te targeten en de "trucjes" te kennen. Pure theorie is het tegenwoordig. Fysio's krijgen weinig les in specifieke krachttrainingsoefeningen/kwalen (Kennis van mij doet de opleiding).
Er wordt vrijwel geen tijd besteed aan uitvoeren van oefeningen. Het is niet zozeer puur theorie, maar er wordt meer tijd besteed aan de andere praktijkvaardigheden, zoals diagnostiek en andere behandelvormen. Daarom weet de gemiddelde fysio ook helemaal niks van krachttraining.

Overigens zijn er genoeg goede fysio's in NL, maar die zijn moeilijk te vinden door de overmaat aan middelmatige fysio's.
pi_165077261
Iemand een idee waarom ik zo slecht ben in een barbell bp? Ik kan net 60 kg 3 x 5 pressen, terwijl ik moet dumbbells 30 kg ook 5 keer kan pressen. Die balans klopt volgens mij niet.
  zondag 4 september 2016 @ 12:38:58 #67
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165077441
Er zijn inderdaad wel goede fysio's, maar moeilijk te vinden. Ik heb er bij mij in de buurt 1 gevonden door (de paar) pro's in de sportschool te vragen waar ze naartoe gaan.
  zondag 4 september 2016 @ 12:39:42 #68
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165077459
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Iemand een idee waarom ik zo slecht ben in een barbell bp? Ik kan net 60 kg 3 x 5 pressen, terwijl ik moet dumbbells 30 kg ook 5 keer kan pressen. Die balans klopt volgens mij niet.
Moeilijk te zeggen zonder het te zien, maar het is hoogstwaarschijnlijk je techniek.
pi_165077522
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Iemand een idee waarom ik zo slecht ben in een barbell bp? Ik kan net 60 kg 3 x 5 pressen, terwijl ik moet dumbbells 30 kg ook 5 keer kan pressen. Die balans klopt volgens mij niet.
30 kg per hand (dus 60kg)? Bij mij is het juist andersom, barbell BP lukt 55kg (totaal) terwijl ik bij DB BP al 18kg per hand (totaal 36kg dus) maar nét lukt, met moeite.
pi_165077553
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen zonder het te zien, maar het is hoogstwaarschijnlijk je techniek.
Vermoed het ook ja.. toch maar wat meer techniek filmpjes kijken. Kan het ook komen door mijn erg lange armen wat zorgt voor een grote ROM
?
pi_165077584
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:42 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

30 kg per hand (dus 60kg)? Bij mij is het juist andersom, barbell BP lukt 55kg (totaal) terwijl ik bij DB BP al 18kg per hand (totaal 36kg dus) maar nét lukt, met moeite.
Ja per hand. En je DB press hoort ook zwakker te zijn. Meestal is die gelijk aan de platen die aan de zijkanten van de barbell hangen.
  zondag 4 september 2016 @ 13:30:13 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165078659
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vermoed het ook ja.. toch maar wat meer techniek filmpjes kijken. Kan het ook komen door mijn erg lange armen wat zorgt voor een grote ROM
?
Lange armen zijn een nadeel op de BP inderdaad. Je kan een wijdere grip proberen, dat helpt vaak. Ik ben geen specialist in lange armen, maar het trainen van de top van de BP schijnt goed te helpen. Floor presses, board en pin presses, dat soort oefeningen.
pi_165078940
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:11 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

is dit niet gwn clikbait? deze 2 oefeningen gaan er toch niet even voor zorgen dat je bicep snel gaat groeien
Het zal best een clikbait zijn maar het geeft wel aan dat niet iedereen die zijn bicep curls niet strikt doet, dit doet om stoer te doen tegen zijn matties etc.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 4 september 2016 @ 13:53:32 #74
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_165079222
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vermoed het ook ja.. toch maar wat meer techniek filmpjes kijken. Kan het ook komen door mijn erg lange armen wat zorgt voor een grote ROM
?
Er hebben hier wel eens hele goede techniek filmpjes gestaan.. Ik ben lang niet zo fanatiek als de meesten hier, maar die filmpjes hebben enorm geholpen.. Vooral het locken van je schouders/spanning op je lats maakt enorme difference.
pi_165079342
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vermoed het ook ja.. toch maar wat meer techniek filmpjes kijken. Kan het ook komen door mijn erg lange armen wat zorgt voor een grote ROM
?
Misschien kan dit je helpen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 4 september 2016 @ 14:19:10 #76
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165079891
Ik heb zelf wel wat gehad aan dit artikel: http://www.jtsstrength.com/articles/2014/04/07/benching-bottom/
Nu gaat dit specifiek over bench press bij powerlifting, maar ik denk dat hameren op tightness voor iedereen die zwaarder wil gaan benchen nuttig is. Bij mij is het overigens zo dat de bench press valt of staat bij het correct aanspannen van de lats. Als ik die ook maar een beetje slack kan dat in werksets makkelijk die ene laatste rep schelen en ik merk ook dat zware sets veel meer moeite kosten wanneer ik niet tight genoeg ben.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165080496
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 10:33 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Gaat over barbellcurl neem ik aan
Nee.
  zondag 4 september 2016 @ 14:49:31 #78
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165080549
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef Artoo het volgende:
Ik heb zelf wel wat gehad aan dit artikel: http://www.jtsstrength.com/articles/2014/04/07/benching-bottom/
Nu gaat dit specifiek over bench press bij powerlifting, maar ik denk dat hameren op tightness voor iedereen die zwaarder wil gaan benchen nuttig is. Bij mij is het overigens zo dat de bench press valt of staat bij het correct aanspannen van de lats. Als ik die ook maar een beetje slack kan dat in werksets makkelijk die ene laatste rep schelen en ik merk ook dat zware sets veel meer moeite kosten wanneer ik niet tight genoeg ben.
Het gebeurt me niet vaak meer, maar een klein beetje concentratieverlies en daardoor niet tight genoeg maakt het verschil of de bar wel of niet van m'n borst komt met een 1RM. Het moet dan ook een vanzelfspekendheid worden, thight onder de bar. Dat heb ik nog net niet helemaal.
  zondag 4 september 2016 @ 15:13:32 #79
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165081251
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 14:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het gebeurt me niet vaak meer, maar een klein beetje concentratieverlies en daardoor niet tight genoeg maakt het verschil of de bar wel of niet van m'n borst komt met een 1RM. Het moet dan ook een vanzelfspekendheid worden, thight onder de bar. Dat heb ik nog net niet helemaal.
Ja +1. Het moet bij mij ook nog echt automatiseren maar het helpt, merk ik, wel goed om er ook in de warming-up veel aandacht aan te besteden. Voor iedere rep echt goed tight gaan liggen, de schouderbladen 'naar de kontzak trekken' (ja ja mooie cues), strakke lats en die spanning heel gefocust behouden tijdens de excentrische fase en in de pauzes. Ik let er nog niet zo heel lang zo specifiek op dus ik moet nog zien wat het voor mijn 1RM gaat betekenen. :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165081357
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:11 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

is dit niet gwn clikbait? deze 2 oefeningen gaan er toch niet even voor zorgen dat je bicep snel gaat groeien
Dat klopt. Maar dat zegt hij ook niet. Hij kaart 2 punten aan (die in principe voor alle oefeningen gelden) en die voor hem persoonlijk het best te voelen zijn in getoonde bewegingen.

Eerste punt is het heel bewust je spieren aanspannen gedurende een beweging. Dat kost tijd om dat gevoel te vinden. Zoals hij al voordoet, kan je dat het beste zonder gewichten uitvogelen en daarna proberen het in oefeningen toe te passen, en ook dat zal je met hele lichte gewichten moeten opbouwen.

Tweede punt is het belang van de negatieve beweging, dus totaal gecontroleerd het gewicht weer laten zakken.

Sowieso is het veel effectiever om altijd weerstand te hebben gedurende de beweging, niet alleen tijdens de negative, en dat betekent een langzame(re) gecontroleerde beweging. En dat wordt dus vaak niet gedaan. Makkelijk voorbeeld is lat pulleys waarbij je mensen zo ziet rukken en meeswingen, dan is er van continue weerstand totaal geen sprake. Maar ja, als dat wel zouden doen, dan moeten ze 8 pinnetjes terug.
  zondag 4 september 2016 @ 15:31:55 #81
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165081754
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:13 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja +1. Het moet bij mij ook nog echt automatiseren maar het helpt, merk ik, wel goed om er ook in de warming-up veel aandacht aan te besteden. Voor iedere rep echt goed tight gaan liggen, de schouderbladen 'naar de kontzak trekken' (ja ja mooie cues), strakke lats en die spanning heel gefocust behouden tijdens de excentrische fase en in de pauzes. Ik let er nog niet zo heel lang zo specifiek op dus ik moet nog zien wat het voor mijn 1RM gaat betekenen. :)
Ik train bij elke BP sessie op een kleine pauze op m'n borst voor meets volgend jaar. Zo wordt dat ook vanzelfsprekend. Maar ik moet zeggen dat zeker met oog op tightness me dat erg helpt. Langzame excentrische beweging, kleine pauze, en alles blijft hard als een rock. Het lijkt dan ook alsof er kleine elastische bandjes aan de bar zitten zodra ik push die de bar helpen liften. Ik moet er nog wat aan wennen, maar het voelt als een erg prettige flow.

Damn I love bench pressing. O+ :D
pi_165082677
Vind zelf de DL de leukste compound oefening, BP komt denk ik op 3 te staan :P
  zondag 4 september 2016 @ 16:22:40 #83
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165082841
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:13 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Vind zelf de DL de leukste compound oefening, BP komt denk ik op 3 te staan :P
Ik zou niet kunnen kiezen tussen OHP, DL of bench. Squats zijn alleen wat minder maar dat is omdat het gewoon redelijk moeilijk voor me is met m'n been. En zo werkt het meestal, waar je wat minder in bent staat vanzelf niet op nummer 1.
  zondag 4 september 2016 @ 16:58:09 #84
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165083611
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 15:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik train bij elke BP sessie op een kleine pauze op m'n borst voor meets volgend jaar. Zo wordt dat ook vanzelfsprekend. Maar ik moet zeggen dat zeker met oog op tightness me dat erg helpt. Langzame excentrische beweging, kleine pauze, en alles blijft hard als een rock. Het lijkt dan ook alsof er kleine elastische bandjes aan de bar zitten zodra ik push die de bar helpen liften. Ik moet er nog wat aan wennen, maar het voelt als een erg prettige flow.

Damn I love bench pressing. O+ :D
Ja! Ik heb zelf ook het idee dat juist door die pauze, je wat meer tijd hebt om die aandacht te geven aan die tightness. Touch 'n go benchen voelt dan net weer even anders. Vind het wel gaaf om door steeds kleine dingen aan te passen het te verbeteren :D
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165084082
Net nieuwe PR gezet op de benchpress :)

2x 100kg, 3 weken terug haalde ik nog netaan 1x 100kg. Wel tof om te zien want sinds ik voor mijn training de chest + schouders goed/extra stretch gaat alles flink vooruit :D . De eerste stretchoefening uit dit filmpje heeft mij erg geholpen (doe ik met de pec deck chest fly machine)


85 kg BP lukt 10 reps. Klopt die verhouding dan wel? Want 100kg kan ik dus net 2x..

(@78kg 1.83m)
  zondag 4 september 2016 @ 18:36:05 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165085970
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:58 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja! Ik heb zelf ook het idee dat juist door die pauze, je wat meer tijd hebt om die aandacht te geven aan die tightness. Touch 'n go benchen voelt dan net weer even anders. Vind het wel gaaf om door steeds kleine dingen aan te passen het te verbeteren :D
Ja precies, heerlijk om zo te blijven sleutelen en verbeteren.
  zondag 4 september 2016 @ 18:37:05 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165086003
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef bombmannl het volgende:
Net nieuwe PR gezet op de benchpress :)

2x 100kg, 3 weken terug haalde ik nog netaan 1x 100kg. Wel tof om te zien want sinds ik voor mijn training de chest + schouders goed/extra stretch gaat alles flink vooruit :D . De eerste stretchoefening uit dit filmpje heeft mij erg geholpen (doe ik met de pec deck chest fly machine)


85 kg BP lukt 10 reps. Klopt die verhouding dan wel? Want 100kg kan ik dus net 2x..

(@78kg 1.83m)
Well done. En ja hoor, niks mis met die verhoudingen. Je verliest waarschijnlijk iets eerder form door die 15 kilo meer.
pi_165087124
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:27 schreef Snakey het volgende:

[..]

Welke 531 ga je doen?
BBB
  zondag 4 september 2016 @ 19:28:08 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165087741
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2016 19:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pittig. Flink dooreten dan. :P
Zit nu 250 boven onderhoud. Adviseer je om dit te verhogen?
  zondag 4 september 2016 @ 19:32:57 #91
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165087793
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:31 schreef Baje het volgende:

[..]

Zit nu 250 boven onderhoud. Adviseer je om dit te verhogen?
Nee hoor, eerst maar kijken hoe het gaat.
pi_165092172
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2016 18:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. En ja hoor, niks mis met die verhoudingen. Je verliest waarschijnlijk iets eerder form door die 15 kilo meer.
Oké ^O^

Thanks
pi_165092847
Volgende keer als je in de supermarkt bent even Kvarg kopen. Vanille- of frambozenkwark met P 13,8/F 0,03/ C 4,0 voor een portie van 125 gram en 73 kcal.
  maandag 5 september 2016 @ 12:19:20 #94
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165101055
Stevige training morgenochtend. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar paused sets BP deed ik al, maar dat hoeft Andy niet te weten. :P

Je zou bijna verwachten dat je last van je schouders zou krijgen met zoveel volume op BP en OHP, maar door de opbouw over de afgelopen weken van elke week een paar procent meer heb ik echt nergens meer last van.
  maandag 5 september 2016 @ 12:34:55 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165101390
Ik heb nu suitcase DL barbell holds in m'n schema. Ik heb ze nooit als holds gedaan. 3 sets 60 kilo voor 30 seconden, yer sure. :')

De eerste holds (links - rechts) haalde ik bijna 30 seconden, daarna kwam ik echt niet aan de 20 seconden. M'n handen vallen wel mee, maar m'n onderarmen verzuren per seconde! :D
  maandag 5 september 2016 @ 13:30:57 #96
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165102584
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:34 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu suitcase DL barbell holds in m'n schema. Ik heb ze nooit als holds gedaan. 3 sets 60 kilo voor 30 seconden, yer sure. :')

De eerste holds (links - rechts) haalde ik bijna 30 seconden, daarna kwam ik echt niet aan de 20 seconden. M'n handen vallen wel mee, maar m'n onderarmen verzuren per seconde! :D
Dat klinkt wel killing voor je grip idd
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 13:38:13 #97
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165102735
Ik heb afgelopen vrijdag een sandbag gehaald zodat ik naast m'n kettlebells thuis nog meer kan doen, morgen maar eens 40/45kg in scheppen en een uurtje trainen ermee.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 13:46:07 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165102888
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 13:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat klinkt wel killing voor je grip idd
Je voelt langzaam al het leven uit je armen vertrekken. :P

Viel me een beetje tegen eigenlijk. Ik kan 160 kilo dubbel overhand deadliften. Van de andere kant, je hebt de bar dan misschien 5 - 7 seconden in je handen. Voor langere tijd vasthouden is duidelijk heel iets anders.
  maandag 5 september 2016 @ 13:46:42 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165102900
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:38 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een sandbag gehaald zodat ik naast m'n kettlebells thuis nog meer kan doen, morgen maar eens 40/45kg in scheppen en een uurtje trainen ermee.
Ga je langzaam richting strongmen?
  maandag 5 september 2016 @ 14:05:29 #100
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165103268
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2016 13:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ga je langzaam richting strongmen?
Niet echt, ik doe nog steeds veel te veel verschillende dingen, probeer 12 gemiste sportjaren in een jaar tijd in te halen. Maar het is prima, ik zie m'n liftnummers nog omhoog gaan (afgelopen week DL /naar 140x2 en Power Clean op 80kg gePR'ed) en ook m'n pullups, dips etc zit nog progressie in.

Heb nu een tijdje vrij gehad maar volgende week begint het werken weer, dan zou ik weer 1/2x in de week thuis trainen. Daar zijn sandbags en kettlebells echt ideaal voor naar mijn mening.
Overigens wel gecharmeerd van strongmen-like bewegingen door m'n trainers en veel wat ik zelf lees.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 14:38:47 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165103810
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 14:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Niet echt, ik doe nog steeds veel te veel verschillende dingen, probeer 12 gemiste sportjaren in een jaar tijd in te halen. Maar het is prima, ik zie m'n liftnummers nog omhoog gaan (afgelopen week DL /naar 140x2 en Power Clean op 80kg gePR'ed) en ook m'n pullups, dips etc zit nog progressie in.

Heb nu een tijdje vrij gehad maar volgende week begint het werken weer, dan zou ik weer 1/2x in de week thuis trainen. Daar zijn sandbags en kettlebells echt ideaal voor naar mijn mening.
Overigens wel gecharmeerd van strongmen-like bewegingen door m'n trainers en veel wat ik zelf lees.
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Niks mis met een all rounder te zijn. Als je je vroeg of laat op 1 sport gaat concentreren kristaliseert zich dat er vanzelf wel uit.

Tijd is altijd een bitch. Werk en van allerlei andere dingen die leven worden genoemd houden je van sporten als je niet oppast. :P Kwestie van goede organisatie en dan lukt alles wel.
  maandag 5 september 2016 @ 15:30:48 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165104639
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 14:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar kan ik me wat bij voorstellen. Niks mis met een all rounder te zijn. Als je je vroeg of laat op 1 sport gaat concentreren kristaliseert zich dat er vanzelf wel uit.

Tijd is altijd een bitch. Werk en van allerlei andere dingen die leven worden genoemd houden je van sporten als je niet oppast. :P Kwestie van goede organisatie en dan lukt alles wel.
De spullen thuis heb ik ook voornamelijk zodat ik zomaar ieder moment wat kan gaan doen, crossfit zijn natuurlijk groepslessen en dan ben je gebonden aan uren of open-gym uren. Soms komt dat niet uit en dan is het wel fijn om een paar Kettlebells te hebben staan (en nu dan ook een sandbag).

Heb het tijd vinden tot nu toe nog niet echt als heel lastig ervaren, maar dat komt voornamelijk omdat ik er echt altijd naar uitkijk om weer te gaan sporten, ook al staat er een hoop verdriet op het programma.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165109340
De laatste tijd cardio wat opgevoerd met nu wat last aan mijn linker knie als resultaat, ik vermoed dat het een lopersknie is en dat het met wat rust en koeling snel over is, de pijn is ook zeer gering en eigenlijk alleen aanwezig als ik op sta na een tijdje zitten of liggen. Nu vraag ik mij af of ik morgen gewoon kan squatten en deadliften(en overige oefeningen)? Heb juist lekker de progressie te pakken zo vroeg in de bulk maar wil het niet laten uitgroeien tot een langdurige blessure :'( .
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 5 september 2016 @ 19:12:49 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165110214
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

De spullen thuis heb ik ook voornamelijk zodat ik zomaar ieder moment wat kan gaan doen, crossfit zijn natuurlijk groepslessen en dan ben je gebonden aan uren of open-gym uren. Soms komt dat niet uit en dan is het wel fijn om een paar Kettlebells te hebben staan (en nu dan ook een sandbag).

Heb het tijd vinden tot nu toe nog niet echt als heel lastig ervaren, maar dat komt voornamelijk omdat ik er echt altijd naar uitkijk om weer te gaan sporten, ook al staat er een hoop verdriet op het programma.
Ik zou niet zonder m'n training kunnen, maar met een kleine van net iets meer dan 10 maanden en een druk eigen bedrijf waarin ik samenwerk met m'n vrouw is tijd ineens een heel ander iets. ;)
  maandag 5 september 2016 @ 19:14:48 #105
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165110265
quote:
5s.gif Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
De laatste tijd cardio wat opgevoerd met nu wat last aan mijn linker knie als resultaat, ik vermoed dat het een lopersknie is en dat het met wat rust en koeling snel over is, de pijn is ook zeer gering en eigenlijk alleen aanwezig als ik op sta na een tijdje zitten of liggen. Nu vraag ik mij af of ik morgen gewoon kan squatten en deadliften(en overige oefeningen)? Heb juist lekker de progressie te pakken zo vroeg in de bulk maar wil het niet laten uitgroeien tot een langdurige blessure :'( .
Even licht beginnen om te kijken hoe het gaat. Als het pijn doet stoppen, niks forceren. Je kan het beter nu even wat tijd geven dan later als misschien erger is.
pi_165112298
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Even licht beginnen om te kijken hoe het gaat. Als het pijn doet stoppen, niks forceren. Je kan het beter nu even wat tijd geven dan later als misschien erger is.
Ja denk dat ik dat maar ga doen inderdaad, thanks ^O^ .
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 6 september 2016 @ 06:31:47 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2016 @ 08:59:59 #108
364681 over_hedge
pi_165121534
ik zie net dat ik vandaag precies 2 maanden serieus aan het sporten ben. (3x in de week, en sinds vorige week nu 4x in de week)

Kom qua niveau nog lang niet in de buurt van de mensen hier. Maar zie zelf wel al aardige vooruitgang :)

Van 0x een normale pull up kunnen doen. naar 3x een set van 8 ben ik best blij mee.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:19:52 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165121802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:59 schreef over_hedge het volgende:
ik zie net dat ik vandaag precies 2 maanden serieus aan het sporten ben. (3x in de week, en sinds vorige week nu 4x in de week)

Kom qua niveau nog lang niet in de buurt van de mensen hier. Maar zie zelf wel al aardige vooruitgang :)

Van 0x een normale pull up kunnen doen. naar 3x een set van 8 ben ik best blij mee.
Dan doe je er meer dan ik.

Ik ben waarschijnlijk iets zwaarder though. :P
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:21:32 #110
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165121821
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2016 12:19 schreef Snakey het volgende:
Stevige training morgenochtend. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar paused sets BP deed ik al, maar dat hoeft Andy niet te weten. :P

Je zou bijna verwachten dat je last van je schouders zou krijgen met zoveel volume op BP en OHP, maar door de opbouw over de afgelopen weken van elke week een paar procent meer heb ik echt nergens meer last van.
Yep, dat was pittig. Raakte mezelf met de bar op m'n kin met OHP. Gelukkig hebben we bars zonder knurdle in het midden. :D
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:23:56 #111
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165121853
Ik heb een baard als afstands-indicator gelukkig _O-

3x8 Pullups is echt niet verkeerd na 2 maanden, ik werk nog steeds aan de eerste, valt nog steeds tegen :')
Waarschijnlijk ook wel een stukje zwaarder, maar dan nog.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2016 @ 09:35:01 #112
364681 over_hedge
pi_165121975
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan doe je er meer dan ik.

Ik ben waarschijnlijk iets zwaarder though. :P
Dat denk ik ook wel ja :P Ik ben nu 72kg. Wel al 4 meer dan 2 maanden terug :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165122043
Jeetje, we hebben nieuwe barbbels, zwarte

1 keer deadliften en m'n handen liggen open :')
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:03:51 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165122380
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:23 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb een baard als afstands-indicator gelukkig _O-

Whehe, staat me niet zo goed, een baard. Ik zal dus gewoon beter op moeten letten, ook als ik moe wordt. :P
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:04:12 #115
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_165122385
Iemand nog leuke squat variaties? Laatste tijd Anderson, Zercher, en "anderhalve" squats (dus tot halverwege omhoog komen, weer zakken, helemaal omhoog) gedaan.
WFPB!
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:05:34 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165122406
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel ja :P Ik ben nu 72kg. Wel al 4 meer dan 2 maanden terug :)
Ik ben zo'n 30 kilo zwaarder, maar dat is op zich geen excuse geen 3 x 8 te kunnen. Ik train er simpelweg niet op. Ik doe setjes van 5 tussen m'n OHP en BP door, dan wil je niet al te wild gaan op pull ups. :)
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:06:16 #117
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165122416
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Jeetje, we hebben nieuwe barbbels, zwarte

1 keer deadliften en m'n handen liggen open :')
Stiekem een schuurpapiertje overheen halen zodat de 'naalden' weg zijn. :P
pi_165124570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:04 schreef Dizorn het volgende:
Iemand nog leuke squat variaties? Laatste tijd Anderson, Zercher, en "anderhalve" squats (dus tot halverwege omhoog komen, weer zakken, helemaal omhoog) gedaan.
quartersquats
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165124742
Ik red de 3x8 pullups ook wel, zal niet zeggen dat het me super makkelijk af gaat maar of het nu ook extreem zwaar is? Nee :P

Maar goed ik ben dan ook maar 1,60m bij 62kg.

Laatste maanden is het sporten er meermaals bij ingeschoten wegens privé omstandigheden. Nu weer serieus bezig.

Laatste 1RM met BP is 117,5kg.. wil aan het einde van het jaar nieuwe poging wagen en hopelijk tik ik dan eindelijk eens de 120kg aan *O* *O*
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:38:42 #120
69994 seto
-|||--------|||-
pi_165124933
Bijna 2x BW BP, netjes man.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:38:58 #121
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165124937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:04 schreef Dizorn het volgende:
Iemand nog leuke squat variaties? Laatste tijd Anderson, Zercher, en "anderhalve" squats (dus tot halverwege omhoog komen, weer zakken, helemaal omhoog) gedaan.
Box squats?
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:02:26 #122
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165125278
Lekker, gister m'n scheenbeen open gehaald op een parkours terrein :') . Wordt tijdje niet meer squatten/deadlift en oly liften. Ook niet meer klimmen of fietsen :')

Zou wel gaaf zijn als ik een Snakey been zou krijgen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:04:39 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165126331
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
Ik red de 3x8 pullups ook wel, zal niet zeggen dat het me super makkelijk af gaat maar of het nu ook extreem zwaar is? Nee :P

Maar goed ik ben dan ook maar 1,60m bij 62kg.

Laatste maanden is het sporten er meermaals bij ingeschoten wegens privé omstandigheden. Nu weer serieus bezig.

Laatste 1RM met BP is 117,5kg.. wil aan het einde van het jaar nieuwe poging wagen en hopelijk tik ik dan eindelijk eens de 120kg aan *O* *O*
Netjes hoor. ^O^
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:05:04 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165126343
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:02 schreef Drinky het volgende:
Lekker, gister m'n scheenbeen open gehaald op een parkours terrein :') . Wordt tijdje niet meer squatten/deadlift en oly liften. Ook niet meer klimmen of fietsen :')

Zou wel gaaf zijn als ik een Snakey been zou krijgen.
Als het links is heb ik er nog wel een paar liggen voor je, :+
pi_165127868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:04 schreef Dizorn het volgende:
Iemand nog leuke squat variaties? Laatste tijd Anderson, Zercher, en "anderhalve" squats (dus tot halverwege omhoog komen, weer zakken, helemaal omhoog) gedaan.
Bulgarian split squats. Studies wijzen uit dat de bulgarian split squat de 1RM back squat in gelijke mate verhoogd als de back squat zelf. Bulgarian split squats zijn tevens minder belastend voor de rug, pakken een eventueel onderling verschil tussen beide benen aan en trainen de adductoren in grote mate.

Daarnaast kan ik elke vorm van paused squat aanraden. Ik heb grote vooruitgang geboekt met 3 sec paused front squat (5x5) en breathing front squats (5x1).
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:06:00 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165128409
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Jeetje, we hebben nieuwe barbbels, zwarte

1 keer deadliften en m'n handen liggen open :')
Laatst 2x20m carry met BW op de nieuwe trapbar :'), handen leken wel zo'n louis vuitton tas met diamantpatroon :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:46:27 #127
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165130156
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als het links is heb ik er nog wel een paar liggen voor je, :+
Helaas rechts, maar daar valt wel een mouw aan te passen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 september 2016 @ 18:05:58 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165130489
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Helaas rechts, maar daar valt wel een mouw aan te passen.
Gewoon een rechterschoen over een linkervoet proppen. :+

Maar is het zo erg dat je niet kan trainen? Echt een snee ofzo?
pi_165131370
Gewoon lekker met handschoentjes trainen

/s
pi_165132508
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon een rechterschoen over een linkervoet proppen. :+

Maar is het zo erg dat je niet kan trainen? Echt een snee ofzo?
Ik heb ook wel eens mijn scheenbeen goed opengehaald door een (te) zware DL op een bar met veel knurdle. Zodra ik daarna kracht zette op onderbeen sprong het weer open. Ellende was dat voor een paar dagen.

In het begin als bescherming zo'n squat rol om debar gedaan, wellicht een tip?
pi_165132528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon lekker met handschoentjes trainen

/s
met deadliften is dat behoorlijk kut
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:47:55 #132
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165132799
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens mijn scheenbeen goed opengehaald door een (te) zware DL op een bar met veel knurdle. Zodra ik daarna kracht zette op onderbeen sprong het weer open. Ellende was dat voor een paar dagen.

In het begin als bescherming zo'n squat rol om debar gedaan, wellicht een tip?
How 'bout lange sokken? Zo'n rol lijkt mij te dik.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:49:44 #133
159909 -Peach
Prunus persica
pi_165132843
Ik gebruik zelf voetbalsokken, werkt prima en zijn best dik.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:54:28 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165132956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:47 schreef Artoo het volgende:

[..]

How 'bout lange sokken? Zo'n rol lijkt mij te dik.
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:49 schreef -Peach het volgende:
Ik heb zelf voetbalsokken, werkt prima en zijn best dik.
Er zijn goede DL sokken voor vrouwen op de markt. :P

  dinsdag 6 september 2016 @ 19:55:54 #135
159909 -Peach
Prunus persica
pi_165132999
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:54 schreef Snakey het volgende:

[..]


[..]

Er zijn goede DL sokken voor vrouwen op de markt. :P

[ afbeelding ]
:D
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:56:23 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165133008
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

met deadliften is dat behoorlijk kut
Handschoenen zijn sowieso kut. Er is echt no way dat je de kracht van je handen kan overbrengen op de bar met handschoentjes.
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:57:43 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165133537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:47 schreef Artoo het volgende:

[..]

How 'bout lange sokken? Zo'n rol lijkt mij te dik.
Zo'n rol is dik idd. Je form is niet perfect dan nee.
pi_165133542
Eigenlijk zelden last van dat ik mijn schenen openhaal met het deadliften, wel op beide benen een stuk waar geen haar groeit waar de barbell tegen mijn benen schuurt :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 6 september 2016 @ 21:17:03 #140
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165135967
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon een rechterschoen over een linkervoet proppen. :+

Maar is het zo erg dat je niet kan trainen? Echt een snee ofzo?
Ja was een diepe open wond op m'n scheen. Kon gewoon spierweefsel en vetweefsel zien :') . Bloedde ook als een rund en ging gewoon opnieuw bloeden als je er geen druk op zetten. Alleen omdat ik in the middle of nowhere zat kon ik het alleen maar verbinden met iets wat steriel was (ehbo). Pas een uur later kon ik ontsmetten maar ook niet fatsoenlijk want ik moest weer een trein naar Berlijn terugpakken.

Eenmaal terug was er al best een tijd voorbijgegaan dus toen ik bij het ziekenhuis aan kwam zetten moest de wond opnieuw geopend worden zodat de wond schoon kon worden gemaakt en alles alsnog kon worden gehecht. Laat ik maar zeggen dat het niet heel erg "prettig" was om iemand met een lepel en een schaar in je been bezig te zien gaan :') .

2 Weken voordat de wond dicht is met geluk, maar omdat ik heb gewacht kan het langer zijn vanwege grotere kans op infectie.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165137762
Wat heeft de wond veroorzaakt dan?
  dinsdag 6 september 2016 @ 21:58:18 #142
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165138215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:49 schreef Blue_note het volgende:
Wat heeft de wond veroorzaakt dan?
Een mislukte sprong waarbij mijn voet uitgleed en ik vol met m'n scheen een betonnen hoek kapotschraapte :') . Lag gewoon een stuk van mijn vel met haar en al op die hoek :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165139032
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Drinky het volgende:

[..]

Een mislukte sprong waarbij mijn voet uitgleed en ik vol met m'n scheen een betonnen hoek kapotschraapte :') . Lag gewoon een stuk van mijn vel met haar en al op die hoek :')
-O- :X
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:17:33 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165139336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja was een diepe open wond op m'n scheen. Kon gewoon spierweefsel en vetweefsel zien :') . Bloedde ook als een rund en ging gewoon opnieuw bloeden als je er geen druk op zetten. Alleen omdat ik in the middle of nowhere zat kon ik het alleen maar verbinden met iets wat steriel was (ehbo). Pas een uur later kon ik ontsmetten maar ook niet fatsoenlijk want ik moest weer een trein naar Berlijn terugpakken.

Eenmaal terug was er al best een tijd voorbijgegaan dus toen ik bij het ziekenhuis aan kwam zetten moest de wond opnieuw geopend worden zodat de wond schoon kon worden gemaakt en alles alsnog kon worden gehecht. Laat ik maar zeggen dat het niet heel erg "prettig" was om iemand met een lepel en een schaar in je been bezig te zien gaan :') .

2 Weken voordat de wond dicht is met geluk, maar omdat ik heb gewacht kan het langer zijn vanwege grotere kans op infectie.
Ik hoop voor je dat je geen infectie hebt opgelopen. Daar kun je een behoorlijke tijd mee bezig zijn. :{
pi_165139344
Ik gebruik m'n kneesleeves als bescherming van m'n schenen als ik m'n kousen vergeten ben.
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:31:11 #146
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165140164
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:17 schreef Snakey het volgende:
Ja was een diepe open wond op m'n scheen. Kon gewoon spierweefsel en vetweefsel zien . Bloedde ook als een rund en ging gewoon opnieuw bloeden als je er geen druk op zetten. Alleen omdat ik in the middle of nowhere zat kon ik het alleen maar verbinden met iets wat steriel was (ehbo). Pas een uur later kon ik ontsmetten maar ook niet fatsoenlijk want ik moest weer een trein naar Berlijn terugpakken.

Ja nja ik heb de wond niet aangeraakt en eromheen ook niet omdat mijn handen smerig waren. Z.S.M. met een steriel verband omwikkeld. Daarna nog een halve fles desinfectiespray erop losgespoten en in het ziekenhuis hebben ze die hele wond heel pijnlijk uitgespoeld met een hoop water. Heb ook antibiotica meegekregen waarvan m'n pis echt hard gaat stinken :') . Tot nu toe nog geen koorts dus hopelijk valt het wel mee met infectie.

Enige andere optie die ik had was een stuk metaal opwarmen en de wond dichtschroeien maar of dat zo'n success is :')

Ander voordeel was ook dat ik compressiesokken droeg, heeft de bloedcirculatie daar goed gedaan.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 7 september 2016 @ 10:28:21 #147
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165146563
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Er zijn goede DL sokken voor vrouwen op de markt. :P

[ afbeelding ]
Ja, ik heb zoiets voor deadlifts. Maar dan met het woord "BACON" op beide sokken :P
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:30:03 #148
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165146599
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Drinky het volgende:

[..]

Een mislukte sprong waarbij mijn voet uitgleed en ik vol met m'n scheen een betonnen hoek kapotschraapte :') . Lag gewoon een stuk van mijn vel met haar en al op die hoek :')
Fuck -O-
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:55:34 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165147103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja nja ik heb de wond niet aangeraakt en eromheen ook niet omdat mijn handen smerig waren. Z.S.M. met een steriel verband omwikkeld. Daarna nog een halve fles desinfectiespray erop losgespoten en in het ziekenhuis hebben ze die hele wond heel pijnlijk uitgespoeld met een hoop water. Heb ook antibiotica meegekregen waarvan m'n pis echt hard gaat stinken :') . Tot nu toe nog geen koorts dus hopelijk valt het wel mee met infectie.

Enige andere optie die ik had was een stuk metaal opwarmen en de wond dichtschroeien maar of dat zo'n success is :')

Ander voordeel was ook dat ik compressiesokken droeg, heeft de bloedcirculatie daar goed gedaan.
Als het ontsteekt gaat dat vrij snel en zou je waarschijnlijk al beginnende koorts hebben, zeker vandaag. Hopelijk geneest het snel. :)
pi_165154198
Het gaat de laatste weken allemaal wat moeizamer. Krijg wel nog alles de lucht in zoals ik het wil (ib4 jokes }:| *) ). Maar voel me vermoeid en trillerig.
Ik zit eraan te denken om een weekje goed te rusten OF te deloaden.
Wat zouden jullie doen?
pi_165154224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:57 schreef Blue_note het volgende:
Het gaat de laatste weken allemaal wat moeizamer. Krijg wel nog alles de lucht in zoals ik het wil (ib4 jokes }:| *) ). Maar voel me vermoeid en trillerig.
Ik zit eraan te denken om een weekje goed te rusten OF te deloaden.
Wat zouden jullie doen?
Pak een paar dagen rust, daarna deload
pi_165154311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Pak een paar dagen rust, daarna deload
Dubbelop zeg jij. Dat heb ik nog nooit gedaan eerlijk gezegd. Ik heb altijd de regel aangehouden: op kracht-> deloaden, op massa: rustweek om de 2-3 maanden.

Maar misschien dat jullie het anders zien?
  woensdag 7 september 2016 @ 17:47:08 #153
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_165155243
Ik neem na een heel seizoen 1-2 weken rust, dat is dus 1x per jaar.

Verder als ik rustig aan wil/moet doen, gewoon minder hard trainen. Dus "deload". Rust vind ik zelf ook niets, merk veel beter/sneller herstel als ik juist blijf bewegen.
WFPB!
  woensdag 7 september 2016 @ 18:10:20 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165155628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:57 schreef Blue_note het volgende:
Het gaat de laatste weken allemaal wat moeizamer. Krijg wel nog alles de lucht in zoals ik het wil (ib4 jokes }:| *) ). Maar voel me vermoeid en trillerig.
Ik zit eraan te denken om een weekje goed te rusten OF te deloaden.
Wat zouden jullie doen?
Voeding en rust op orde? If so 1 of 2 weken deloaden. Even lekker op 50% werken.
pi_165158471
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Voeding en rust op orde? If so 1 of 2 weken deloaden. Even lekker op 50% werken.
Yep op orde. Ik heb wat auto-immuun aandoeningen, mijn lichaam is nooit echt in rust. Heb recent wat PR's verbroken ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2016 20:24:38 ]
pi_165159633
Bij 5/3/1 moet je de vierde week de main lifts op 50% liften. Wat moet ik met de assistence lifts doen? Zwaarder pakken dan de weken ervoor(want neem aan dat ik die nu zwaarder kan als ik de main lifts lichter pak)? Of moet ik hetzelfde/ lichter pakken?
  woensdag 7 september 2016 @ 21:13:09 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165159885
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:04 schreef Baje het volgende:
Bij 5/3/1 moet je de vierde week de main lifts op 50% liften. Wat moet ik met de assistence lifts doen? Zwaarder pakken dan de weken ervoor(want neem aan dat ik die nu zwaarder kan als ik de main lifts lichter pak)? Of moet ik hetzelfde/ lichter pakken?
Hetzelfde houden of zelfs iets lichter pakken. Na je eerste cycle zal het niet voelen alsof je die deload nodig hebt, na een paar cycles merk je dat die week deload je op de andere 3 weken helpt zwaarder te liften.
  woensdag 7 september 2016 @ 21:14:43 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165159930
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Yep op orde. Ik heb wat auto-immuun aandoeningen, mijn lichaam is nooit echt in rust. Heb recent wat PR's verbroken ook.
Dan zou ik toch even rustig aan doen om je lichaam de tijd te geven om te herstellen. Ook als er niks mis is met je auto-immuun systeem heb je die tijd nodig, dus jij hebt die tijd waarschijnlijk net iets harder nodig.
pi_165170375
Denk dat je het beste een weekje er tussenuit kunt stappen. Lijkt me dat je vermoeid en trillerig normaal probeert te voorkomen met af en toe en deload maar als je al zo ver bent dat een weekje rust geen gek idee is. Deloads in de toekomst wat beter plannen. ^O^
pi_165178886
Vraagje voor de bodybuilders. Doen jullie isolatie oefeningen voor de onder armen? Ik weet dat het je bijvoorbeeld traint met de DL maar ik bedoel echt los. Ik zit er namelijk over na te denken om er misschien 1 of 2 oefeningen bij te doen naast andere oefeningen waar je het mee traint zoals DL
pi_165179269
Branch Warren,Kai,Wolf doen niet mee met Olympia, benieuwd wat top 3 gaat worden
pi_165179373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:16 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Vraagje voor de bodybuilders. Doen jullie isolatie oefeningen voor de onder armen? Ik weet dat het je bijvoorbeeld traint met de DL maar ik bedoel echt los. Ik zit er namelijk over na te denken om er misschien 1 of 2 oefeningen bij te doen naast andere oefeningen waar je het mee traint zoals DL
Reverse curl / reverse tricep extension meestal
  donderdag 8 september 2016 @ 18:39:36 #163
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165179379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:16 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Vraagje voor de bodybuilders. Doen jullie isolatie oefeningen voor de onder armen? Ik weet dat het je bijvoorbeeld traint met de DL maar ik bedoel echt los. Ik zit er namelijk over na te denken om er misschien 1 of 2 oefeningen bij te doen naast andere oefeningen waar je het mee traint zoals DL
Met DL train je ze redelijk, maar om ze echt te groeien kun je er beter een oefening bij doen. Hard in de bar knijpen bij alles wat je doet helpt sowieso, en holds op je laatste rep DL ook.
pi_165179694
Gewoon een paar te zware dumbbells pakken en rustig een rondje de gym door lopen, elke week iets langer vasthouden.
  donderdag 8 september 2016 @ 19:07:06 #165
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165180099
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met DL train je ze redelijk, maar om ze echt te groeien kun je er beter een oefening bij doen. Hard in de bar knijpen bij alles wat je doet helpt sowieso, en holds op je laatste rep DL ook.
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:52 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon een paar te zware dumbbells pakken en rustig een rondje de gym door lopen, elke week iets langer vasthouden.
Dit ja. MAAR, het is dus wel van belang dat je er echt in knijpt en ze niet gewoon in je hand laat liggen (wat vele, inc. ik in het begin, doen). Kan ook rope climbs gaan doen, farmer walks, curls met fat grips of boulderen/bergklimmen.

Pull ups met handdoek is ook een goede trouwens. Hoeveel ze in grootte gaan toenemen geen idee. Ik heb echt de kleinste onderarmen die je ooit zal tegenkomen maar zwak zijn ze bij lange na niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_165180724
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:39 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Reverse curl / reverse tricep extension meestal
Ja ik dacht ook aan die reserve oefeningen, ga ik vanaf nu ook doen. Heb het gevoel dat mijn onderarm iets achterloopt
pi_165180745
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook aan die reserve oefeningen, ga ik vanaf nu ook doen. Heb het gevoel dat mijn onderarm iets achterloopt
Meer motorrijden/motocrossen/boulderen!
pi_165180748
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:52 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon een paar te zware dumbbells pakken en rustig een rondje de gym door lopen, elke week iets langer vasthouden.
Lopen nog wel? Je kan niet echt fijn door mijn gym lopen eerlijk gezegd, blijven staan moet ook kunnen toch?
pi_165180759
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Meer motorrijden/motocrossen/boulderen!
Haha ik rijd al scooter, maar telt niet :P
pi_165180825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Lopen nog wel? Je kan niet echt fijn door mijn gym lopen eerlijk gezegd, blijven staan moet ook kunnen toch?
Kan ook, maar door te lopen train je tegelijk je core en zorg je voor wat extra wiebeligheid voor je handen om op te vangen.


Dit kan ook wel leuk zijn.
pi_165180893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:36 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Kan ook, maar door te lopen train je tegelijk je core en zorg je voor wat extra wiebeligheid voor je handen om op te vangen.


Dit kan ook wel leuk zijn.
Moet even navragen of ze die equipments in de gym hebben :P
pi_165181030
Wie heeft de op gemaakt btw? Props voor diegenen _O_

Heb alleen nog een ideetje als toevoeging. Is het misschien handig om een sectie voor afortingen/jargon toe te voegen. Ik zie jullie echt veel afkortingen gebruiken die ik soms echt moet opzoeken omdat ik nog maar een beginner ben. Misschien best handig om een lijstje te hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165182643
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:44 schreef over_hedge het volgende:
Wie heeft de op gemaakt btw? Props voor diegenen _O_

Heb alleen nog een ideetje als toevoeging. Is het misschien handig om een sectie voor afortingen/jargon toe te voegen. Ik zie jullie echt veel afkortingen gebruiken die ik soms echt moet opzoeken omdat ik nog maar een beginner ben. Misschien best handig om een lijstje te hebben.
Dank! Zie versiebeheer.
M.b.t. afkortingen: welke afkortingen die je niet ken(de) ben je zoal tegen gekomen?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165182693
Mijn voorspelling voor de Mr. Olympia 2016:
1. Phil Heath
2. Dexter Jackson
3. Shawn Rhoden
4. Mamdouh Essbiaynogwat
5. Roelly Winklaar
6. Boniac
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165182984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:52 schreef Eleiko het volgende:
Mijn voorspelling voor de Mr. Olympia 2016:
1. Phil Heath
2. Dexter Jackson
3. Shawn Rhoden
4. Mamdouh Essbiaynogwat
5. Roelly Winklaar
6. Boniac
Ik denk het ook idd, misschien Levrone top 5 maar dat vooral door politics
pi_165184782
Boyz

Ik ben een paar daagjes op vakantie in Frankrijk. Even niet trainen dus. Doe wel elke ochtend 45 min hardlopen en 6x25 push-ups en 3x10 pull-ups elke dag. Welke oefeningen doen jullie als er geen gym/gewichten in de buurt zijn?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  donderdag 8 september 2016 @ 22:11:35 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165185186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:16 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Vraagje voor de bodybuilders. Doen jullie isolatie oefeningen voor de onder armen? Ik weet dat het je bijvoorbeeld traint met de DL maar ik bedoel echt los. Ik zit er namelijk over na te denken om er misschien 1 of 2 oefeningen bij te doen naast andere oefeningen waar je het mee traint zoals DL
Zware KB-swings een idee?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 september 2016 @ 22:12:08 #178
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165185209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Lopen nog wel? Je kan niet echt fijn door mijn gym lopen eerlijk gezegd, blijven staan moet ook kunnen toch?
Trap bar hold?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165205422
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2016 22:12 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Trap bar hold?
Kan ook, gebruik ik gelijk de barbell mee die ik tijdens het DL gebruik met wat meer gewicht
pi_165205450
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 22:02 schreef DeLoet het volgende:
Boyz

Ik ben een paar daagjes op vakantie in Frankrijk. Even niet trainen dus. Doe wel elke ochtend 45 min hardlopen en 6x25 push-ups en 3x10 pull-ups elke dag. Welke oefeningen doen jullie als er geen gym/gewichten in de buurt zijn?
Eigenlijk niks, maar er is altijd wel een gym in de buurt. Ook als ik op vakantie ga.
pi_165205692
Weet iemand waar je de ECA Stack in Nederland nog kan bestellen?
pi_165206088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:12 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand waar je de ECA Stack in Nederland nog kan bestellen?
deepweb
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:20:39 #183
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165224361
Doordat ik een meisje (Loida Zabala Ollero) in Spanje ken die lift op de paralympics zit ik nu bench press te kijken. Ik moet zeggen dat ik er enorm respect voor heb. Ze hebben geen leg drive maar benchen meer dan heel veel dames die ik ken die wel gewoon twee bruikbare benen hebben. Enorme kracht die helemaal uit hun bovenlijf moet komen.

  zaterdag 10 september 2016 @ 15:23:26 #184
69994 seto
-|||--------|||-
pi_165224413
Wut, wist niet eens dat dit bij de paralympics bestond.

Heel tof.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:27:28 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165224463
Loida lift zometeen weer, derde of vierde na die vrouw die net een fail had op 63 kilo. Denk dat Loida nu voor 100 kilo gaat.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:31:23 #186
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165224530
Ik begrijp waarom die Mexicaanse die handover niet wilde. Hij heeft al een paar liftsters uit balans gebracht.
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:32:33 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:58:30 #188
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165224962
Fucking hell, ik zal wel iets missen, maar ik zie echt noet wat er mis was met die laatste lifts die afgekeurd werden.
pi_165230686
Was dat (BP) bij de normale olympische spelen ook een onderdeel?
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:30:07 #190
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165231175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:13 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Was dat (BP) bij de normale olympische spelen ook een onderdeel?
Nee, alleen olympisch weightlifting.
pi_165231530
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Snakey het volgende:
Doordat ik een meisje (Loida Zabala Ollero) in Spanje ken die lift op de paralympics zit ik nu bench press te kijken. Ik moet zeggen dat ik er enorm respect voor heb. Ze hebben geen leg drive maar benchen meer dan heel veel dames die ik ken die wel gewoon twee bruikbare benen hebben. Enorme kracht die helemaal uit hun bovenlijf moet komen.

Wow, dat is echt heel erg knap en sterk _O_ Tof dat powerlifting een onderdeel is op de paralympics.
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:36:13 #192
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165234641
Loida is 5e geworden. Ik ben het niet eens met de judges, maar schijnbaar zijn de regels anders bij paralympics en begrijp ik die regels niet.
pi_165234705
Kan jij niet meedoen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:55:32 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165235207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef Beach het volgende:
Kan jij niet meedoen?
Geen idee eigenlijk, dit was de eerste keer dat ik ernaar keek door die vriendin.

De meeste mensen met dezelfde handicap als ik competen in gewone competitie volgens mij. Zoals deze jongen. https://www.facebook.com/that1legmonster/

Maar die heeft een stuk meer onderbeen dan ik heb wat het weer net wat makkelijker maakt. In de US vind je een hoop mensen die dezelfde handicap hebben die ik heb (veteranen), maar ik ken er maar een paar die in competitie zijn.
pi_165237647
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, dit was de eerste keer dat ik ernaar keek door die vriendin.

De meeste mensen met dezelfde handicap als ik competen in gewone competitie volgens mij. Zoals deze jongen. https://www.facebook.com/that1legmonster/

Maar die heeft een stuk meer onderbeen dan ik heb wat het weer net wat makkelijker maakt. In de US vind je een hoop mensen die dezelfde handicap hebben die ik heb (veteranen), maar ik ken er maar een paar die in competitie zijn.
Huh, wat heb je dan voor handicap als ik vragen mag?
  zondag 11 september 2016 @ 02:19:11 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165238749
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 00:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Huh, wat heb je dan voor handicap als ik vragen mag?
Ik mis mijn linker onderbeen. Nou ja, ik mis het niet meer, maar het is er niet meer. :P
pi_165238761
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2016 02:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik mis mijn linker onderbeen. Nou ja, ik mis het niet meer, maar het is er niet meer. :P
Oh wow, dat is heftig. Nog meer respect dat je dan zo ver gekomen bent qua weights :D
  zondag 11 september 2016 @ 02:28:31 #198
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165238835
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 02:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh wow, dat is heftig. Nog meer respect dat je dan zo ver gekomen bent qua weights :D
In de wat grotere picture ben ik nog niet zo ver hoor. Ik ga volgend jaar in competitie, en de meeste gasten van mijn gewicht (105 kilo) liften een stuk meer dan ik. Ik zal dus nog even hard moeten werken voor ik echte gewichten lift. :)
pi_165270039
Man man, gister even een grote fout gemaakt. Ik was aan het squatten en wilde de bar terug in het rek leggen. Normaal leg ik hem in de op een na hoogste rij. Op de een of andere manier was ik er met mijn hoofd niet helemaal bij, ging ik lichtelijk op mijn tenen staan en probeerde ik de bar in de hoogste rij te leggen. Volgens mij heb ik alle spieren in mijn nek/traps/bovenrug verrekt. Wat deed dat zeer zeg, alles voelt nu nog steeds stijf en hard aan. Oliedom zeg, heb dit in die acht jaar dat ik train ook nog nooit gehad eigenlijk.
  maandag 12 september 2016 @ 13:28:55 #200
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165270256
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Man man, gister even een grote fout gemaakt. Ik was aan het squatten en wilde de bar terug in het rek leggen. Normaal leg ik hem in de op een na hoogste rij. Op de een of andere manier was ik er met mijn hoofd niet helemaal bij, ging ik lichtelijk op mijn tenen staan en probeerde ik de bar in de hoogste rij te leggen. Volgens mij heb ik alle spieren in mijn nek/traps/bovenrug verrekt. Wat deed dat zeer zeg, alles voelt nu nog steeds stijf en hard aan. Oliedom zeg, heb dit in die acht jaar dat ik train ook nog nooit gehad eigenlijk.
Kut is dat. Ik heb vorige week m'n OHP bar verkeerd geload, was maar 2,5 kilo en ik voelde het onmiddelijk. Maar dat is me ook nog nooit overkomen.
pi_165273126
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

JM press.


Of Tate press.

Nog bedankt. :D

Tate press was een beetje zwaar op de ellebogen, maar wel te doen mits ik wat minder gewicht pak. JM press ging erg lekker. Niet in een smith machine gedaan zoals in het filmpje, en had eigenlijk meer elleboogproblemen verwacht bij de JM press, maar het was helemaal prima, nergens last van.
  maandag 12 september 2016 @ 16:19:10 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165273351
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:04 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nog bedankt. :D

Tate press was een beetje zwaar op de ellebogen, maar wel te doen mits ik wat minder gewicht pak. JM press ging erg lekker. Niet in een smith machine gedaan zoals in het filmpje, en had eigenlijk meer elleboogproblemen verwacht bij de JM press, maar het was helemaal prima, nergens last van.
Goeie spanning op je tri's?
pi_165273944
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 16:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goeie spanning op je tri's?
Zeker, moest wel het gewicht terug schalen zodat ik het met een redelijk gecontroleerd tempo kon doen.
  maandag 12 september 2016 @ 17:13:52 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165274566
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 16:48 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zeker, moest wel het gewicht terug schalen zodat ik het met een redelijk gecontroleerd tempo kon doen.
Met Tate presses moest ik op 14 kilo beginnen. :P
pi_165278149
Ik ben echt teringslecht in het maken van vergelijkingsfoto (bewust van, en ook van het feit dat mijn camera echt 1989 kwaliteit foto's maakt), dan is dat maar vast gezegd.

Maar toch, ik had even wat motivatie nodig, en ook al is de pose best anders en de kwaliteit ruk, ik zie wel verschil :)

Half mei 2016:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 sept 2016:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grtz, keep pumping

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 20:08:16 ]
pi_165278468
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Snakey het volgende:
Doordat ik een meisje (Loida Zabala Ollero) in Spanje ken die lift op de paralympics zit ik nu bench press te kijken. Ik moet zeggen dat ik er enorm respect voor heb. Ze hebben geen leg drive maar benchen meer dan heel veel dames die ik ken die wel gewoon twee bruikbare benen hebben. Enorme kracht die helemaal uit hun bovenlijf moet komen.

Ze benchen zelfs meer dan de meeste heren met twee benen in mijn sportschool hoor :o _O_ . Ik zag zo snel een bench van 104kg, dat doe ik zonder arch en met een pause ook nog niet na :D .
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben echt teringslecht in het maken van vergelijkingsfoto (bewust van, en ook van het feit dat mijn camera echt 1989 kwaliteit foto's maakt), dan is dat maar vast gezegd.

Maar toch, ik had even wat motivatie nodig, en ook al is de pose best anders en de kwaliteit ruk, ik zie wel verschil :)

Half mei 2016:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 sept 2016:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grtz, keep pumping
Beetje wazige foto, maar lijkt op behoorlijk wat progressie ^O^ , hoeveel gewicht ben je aangekomen in die periode?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_165279419
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze benchen zelfs meer dan de meeste heren met twee benen in mijn sportschool hoor :o _O_ . Ik zag zo snel een bench van 104kg, dat doe ik zonder arch en met een pause ook nog niet na :D .

[..]

Beetje wazige foto, maar lijkt op behoorlijk wat progressie ^O^ , hoeveel gewicht ben je aangekomen in die periode?
Thanks :)
Ongeveer 3-3.5 kg.
pi_165279550
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Pak gewoon een witte muur, steeds zelfde pose en plaats, flitser erop. Is zonde als progressie niet goed wordt vastgelegd.
pi_165280129
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 20:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :)
Ongeveer 3-3.5 kg.
Het lijkt meer!
Ik vind 3.5 kg in 4 maanden als beginner aan de lage kant.
pi_165280441
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Pak gewoon een witte muur, steeds zelfde pose en plaats, flitser erop. Is zonde als progressie niet goed wordt vastgelegd.
True, misschien maar eens goed de tijd voor nemen. Thnx voor je tip
pi_165280468
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het lijkt meer!
Ik vind 3.5 kg in 4 maanden als beginner aan de lage kant.
Kan ook 4-4.5 zijn, maar van mei-juli dacht ik dat het slim was om te gaan cutten ( :') ) dus de gewichtstoename is meer vanaf half juli zo'n beetje.
pi_165280582
Voor het eerst sinds een tijd weer lekker hard en goed en prettig getraind :). Eerst Tall Snatches, toen een complex clean-hangclean-jerk, een 5RM squat gevolgd door 3x5 90%, en afgesloten met zware clean pulls.
Lekker. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165280663
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het lijkt meer!
Ik vind 3.5 kg in 4 maanden als beginner aan de lage kant.
Gaat samen met een flinke vermindering in vetpercentage zo te zien. Aangekomen spiermassa is vast meer dan 4kg.
Good job Toto!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165280782
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Voor het eerst sinds een tijd weer lekker hard en goed en prettig getraind :). Eerst Tall Snatches, toen een complex clean-hangclean-jerk, een 5RM squat gevolgd door 3x5 90%, en afgesloten met zware clean pulls.
Lekker. :)
Netjes!
pi_165280812
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Gaat samen met een flinke vermindering in vetpercentage zo te zien. Aangekomen spiermassa is vast meer dan 4kg.
Good job Toto!
Hmm nee, ik ben heel eerlijk, mijn buik is op foto 1 niet aangespannen en op 2 wel, dus dat vertekent. Denk dat mn BF ongeveer gelijkwaardig is, misschien iets lager. Maar heel erg bedankt :)
pi_165280992
Het zal wel lager zijn omdat je nu meer weegt en geen vet bent aangekomen (aangezien je niet hebt gebulkt oid). Da's het leuke van percentages.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165281050
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het zal wel lager zijn omdat je nu meer weegt en geen vet bent aangekomen (aangezien je niet hebt gebulkt oid). Da's het leuke van percentages.
"Bulk" sinds eind juli steady @ ~3000 kcal per dag, dus heb vast wel wat vetjes aangezet. Maar goed, liever eerst een goed frame en dan cutten dan andersom, die fout maak ik niet weer
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:37:27 #218
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_165290602
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Pak gewoon een witte muur, steeds zelfde pose en plaats, flitser erop. Is zonde als progressie niet goed wordt vastgelegd.
Dit en legs pls
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_165291657
Gisteren begonnen aan de 531 BBB 3 month challenge. Expres de gewichten waarmee gerekend moet worden iets lager ingeschat.

De eerste maand zal redelijk licht zijn met een hoop focus op de uitvoering en time under tension. Tweede en vooral derde maand zal aardig slopend zijn.
pi_165298684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:39 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Moet even navragen of ze die equipments in de gym hebben :P
Heb het even geprobeerd vandaag met weinig gewicht (2.5kg), echt, na de 3e set voelde ik mijn onderarm burnen. Wist niet dat ie zo zwaar was
pi_165299065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:45 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Heb het even geprobeerd vandaag met weinig gewicht (2.5kg), echt, na de 3e set voelde ik mijn onderarm burnen. Wist niet dat ie zo zwaar was
Echt goede oefening. ;) Gewicht hoeft ook niet zo zwaar voor flink wat effect.
pi_165304768
Vandaag getraind in een gym in Canada en wat is er op de 2 TV's te zien? Darts premier league met van Barneveld en Champions League _O-
pi_165305009
Hallo bodybuilders, ff een vraagje hier...

Ik fitness al jarenlang (krachttraining) en met name het laatste jaar ben ik daar nog wat serieuzer mee aan de slag gegaan. Omdat ik een ecto-postuur heb zal ik nooit 2 meter breed worden maar dat hoeft ook niet, ik ben zeer tevreden met mijn lichaam. Toen ik een jaar geleden fitness serieuzer ging aanpakken, ging ik ook nog wat extra op mijn gezondheid letten. Ik paste mijn toch al gezonde eetpatroon verder aan en ging vaker hardlopen.

In die periode viel ik tot mijn verbazing flink af (was helemaal niet dik) en ik merkte dat ik geen grammetje vet had en toch wat spieren, lekker droog dus.

Sinds een maand of 2 heb ik het ontiegelijk druk met van alles en nog wat gehad + vakanties, waardoor gezond eten en hardlopen op een wat lager pitje kwamen. Ik merk dat ik direct breder en gespierder word, al zal er ook het nodige vet tussen zitten... Maar hoe kunnen we dit duiden, deed ik soms te veel aan hardlopen en at ik te gezond ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat fastfood, alcohol en minder bewegen een duurzaam groeimodel zijn :?
pi_165305294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hallo bodybuilders, ff een vraagje hier...

Ik fitness al jarenlang (krachttraining) en met name het laatste jaar ben ik daar nog wat serieuzer mee aan de slag gegaan. Omdat ik een ecto-postuur heb zal ik nooit 2 meter breed worden maar dat hoeft ook niet, ik ben zeer tevreden met mijn lichaam. Toen ik een jaar geleden fitness serieuzer ging aanpakken, ging ik ook nog wat extra op mijn gezondheid letten. Ik paste mijn toch al gezonde eetpatroon verder aan en ging vaker hardlopen.

In die periode viel ik tot mijn verbazing flink af (was helemaal niet dik) en ik merkte dat ik geen grammetje vet had en toch wat spieren, lekker droog dus.

Sinds een maand of 2 heb ik het ontiegelijk druk met van alles en nog wat gehad + vakanties, waardoor gezond eten en hardlopen op een wat lager pitje kwamen. Ik merk dat ik direct breder en gespierder word, al zal er ook het nodige vet tussen zitten... Maar hoe kunnen we dit duiden, deed ik soms te veel aan hardlopen en at ik te gezond ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat fastfood, alcohol en minder bewegen een duurzaam groeimodel zijn :?
klinkt als of je te weinig at. En nu je slecht eet krijg je blijkbaar meer binnen dus bouw je makkelijker spieren op.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165309938
Fitness zou ik nooit combineren met hardlopen... Althans als je doel breder worden is.
pi_165311003
Ik ga vanmiddag trainen, althans ik kan tussen 12 en 7 trainen. Ik denk dat het juist rond 12 beter te doen is dan later op de dag, omdat er geen zon op het gebouw staat (geen airco).
Ben benieuwd wat het wordt met dit weer :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165311290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[....]
Maar hoe kunnen we dit duiden, deed ik soms te veel aan hardlopen en at ik te gezond ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat fastfood, alcohol en minder bewegen een duurzaam groeimodel zijn :?
Vanuit het oogpunt van afvallen/spieren aanzetten maakt het je lichaam in principe niet uit wàt je eet. Of het eten nou gezond is of niet, je lichaam maakt gebruik van de hoeveelheid eiwitten/vet/koolhydraten die je binnenkrijgt. Je hebt dus waarschijnlijk meer calorieën binnen gekregen waardoor je weer spieren kon aanzetten omdat je er hard bij werkte.
Als je weer gaat hardlopen is het dus belangrijk dat je genoeg eet om je spiermassa te bewaren.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165312231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:39 schreef Multiply het volgende:
Gisteren begonnen aan de 531 BBB 3 month challenge. Expres de gewichten waarmee gerekend moet worden iets lager ingeschat.

De eerste maand zal redelijk licht zijn met een hoop focus op de uitvoering en time under tension. Tweede en vooral derde maand zal aardig slopend zijn.
Ok 5x10 squats valt me redelijk zwaar. Normaal gesproken altijd vrij laag in herhalingen gebleven op de squat. Dit gaat echt een uitdaging worden in de 2e en 3e maand.
  woensdag 14 september 2016 @ 09:43:52 #229
69994 seto
-|||--------|||-
pi_165312422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:33 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ok 5x10 squats valt me redelijk zwaar. Normaal gesproken altijd vrij laag in herhalingen gebleven op de squat. Dit gaat echt een uitdaging worden in de 2e en 3e maand.
Je moet er nu nog aan wennen, gaat je echt wel lukken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 14 september 2016 @ 09:47:09 #230
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_165312492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:12 schreef bombmannl het volgende:
Fitness zou ik nooit combineren met hardlopen... Althans als je doel breder worden is.
Wat een onzin man, je kan ook gewoon meer eten om het calorietekort wat je creeert aan te vullen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 14 september 2016 @ 09:53:41 #231
69994 seto
-|||--------|||-
pi_165312629
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

Wat een onzin man, je kan ook gewoon meer eten om het calorietekort wat je creeert aan te vullen.
En dit inderdaad.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_165314933
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:12 schreef bombmannl het volgende:
Fitness zou ik nooit combineren met hardlopen... Althans als je doel breder worden is.
Ligt er aan, geen echt langeafstandslopen maar bv. 5 - 10 km lopen om je conditie op peil te houden kan prima. Zolang je de calorieën er maar weer bij eet.

EDIT: Oh zie nu pas dat al twee personen precies hetzelfde hebben gereageerd.
pi_165317999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:12 schreef bombmannl het volgende:
Fitness zou ik nooit combineren met hardlopen... Althans als je doel breder worden is.
Waarom niet? Er valt voor je standpunt wel wat te zeggen, maar ik ben benieuwd naar je argumenten.

quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

Wat een onzin man, je kan ook gewoon meer eten om het calorietekort wat je creeert aan te vullen.
Calorieën is niet het probleem wanneer cardio met krachttraining wordt gecombineerd. Dus het afdoen als onzin vind ik een beetje voorbarig. Vooral omdat het iets gecompliceerder ligt dan dat. Ik ben echter wel benieuwd naar de argumenten van bombmannl.
pi_165318803
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:43 schreef seto het volgende:

[..]

Je moet er nu nog aan wennen, gaat je echt wel lukken.
Is ook zo. Volume is natuurlijk wel een heel verschil. Van 15 herhalingen naar 50.

Vanavond nog even een basketbaltraining eroverheen dus dat is lekker.
pi_165319494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:51 schreef Rami. het volgende:

[..]

Waarom niet? Er valt voor je standpunt wel wat te zeggen, maar ik ben benieuwd naar je argumenten.

[..]

Calorieën is niet het probleem wanneer cardio met krachttraining wordt gecombineerd. Dus het afdoen als onzin vind ik een beetje voorbarig. Vooral omdat het iets gecompliceerder ligt dan dat. Ik ben echter wel benieuwd naar de argumenten van bombmannl.
Draagt niet bij aan je doel en put je alleen uit als je lange afstanden rent. Korte intervaltrainingen (sprint) kan ik nog wel begrijpen (explosiviteit).
Bedoel dus alleen dat het niet optimaal is.
  woensdag 14 september 2016 @ 17:17:44 #236
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_165320942
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:07 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Draagt niet bij aan je doel en put je alleen uit als je lange afstanden rent. Korte intervaltrainingen (sprint) kan ik nog wel begrijpen (explosiviteit).
Bedoel dus alleen dat het niet optimaal is.
Tja, voordat je dat claimt is het wel netjes om even te vragen wat zijn doel dan überhaupt is. Niet iedereen gaat voor maximum lean mass per maand.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 15 september 2016 @ 06:26:36 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165333621
Alsof het niks is! Lijkt alsof hij nog wel meer had aangekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 15 september 2016 @ 10:31:12 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165335451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alsof het niks is! Lijkt alsof hij nog wel meer had aangekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n bijnaam is waarschijnlijk The Blob.
pi_165337152
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2016 06:26 schreef Snakey het volgende:
Fucking hell. 305 kilo, moet je die bar snelheid zien. :o

zijn die mensen wel natty
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165340794
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:07 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Draagt niet bij aan je doel en put je alleen uit als je lange afstanden rent. Korte intervaltrainingen (sprint) kan ik nog wel begrijpen (explosiviteit).
Bedoel dus alleen dat het niet optimaal is.
Als het doel maximale kracht of massatoename is, dan ben ik het met je eens dat cardio naast krachttraining niet optimaal is. Genoeg studies waarin krachttraining werd vergeleken met krachttrainng + cardio, met als uiteindelijk resultaat dat de gecombineerde groep een minder grote toename had in massa of kracht. Dit is ook logisch.

Overigens is er wel een beetje basisuithoudingsvermogen nodig om tussen series door goed te herstellen. Dus het is wel afhankelijk van de persoon of cardio iets kan toevoegen of niet.

Zelf doe ik overigens wel cardio naast mijn reguliere trainingen, maar dat terzijde.
pi_165342649
Gewoon flink wat volume wegsquaten en -deadliften, dat is genoeg cardio voor mij. _O-
  donderdag 15 september 2016 @ 16:52:15 #243
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165342698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:12 schreef Rami. het volgende:

[..]

Als het doel maximale kracht of massatoename is, dan ben ik het met je eens dat cardio naast krachttraining niet optimaal is. Genoeg studies waarin krachttraining werd vergeleken met krachttrainng + cardio, met als uiteindelijk resultaat dat de gecombineerde groep een minder grote toename had in massa of kracht. Dit is ook logisch.

Overigens is er wel een beetje basisuithoudingsvermogen nodig om tussen series door goed te herstellen. Dus het is wel afhankelijk van de persoon of cardio iets kan toevoegen of niet.

Zelf doe ik overigens wel cardio naast mijn reguliere trainingen, maar dat terzijde.
Toch kan het las ik laatst, kracht/massa toename in combinatie met cardio. Maar je moet jezelf wel gek eten om het allemaal bij te houden. Daarnaast zijn er een hoop hormonale dingen die gaan spelen zoals cortisol bij harde cardio sessies. Dus eten alleen is dan nog steeds niet genoeg.

Uithoudingsvermogen is bij krachttraining erg belangrijk, maar bij krachttraining is het beter om bv strength circuits, sled work (pull push) en carries te doen. Korte intensieve work outs dus waarbij je je longen tot het uiterst stretched.
pi_165343049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Alsof het niks is! Lijkt alsof hij nog wel meer had aangekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Humpty Dumpty
pi_165344544
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 16:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Toch kan het las ik laatst, kracht/massa toename in combinatie met cardio. Maar je moet jezelf wel gek eten om het allemaal bij te houden. Daarnaast zijn er een hoop hormonale dingen die gaan spelen zoals cortisol bij harde cardio sessies. Dus eten alleen is dan nog steeds niet genoeg.

Uithoudingsvermogen is bij krachttraining erg belangrijk, maar bij krachttraining is het beter om bv strength circuits, sled work (pull push) en carries te doen. Korte intensieve work outs dus waarbij je je longen tot het uiterst stretched.
Het kan absoluut, maar waarschijnlijk niet net zoveel als in een situatie zonder cardio, als we de talloze onderzoeken mogen geloven. Cardio + krachttraining is simpelweg een poging om het lichaam te laten aanpassen in twee tegengestelde gebieden. Beiden uiteindelijk niet optimaal (als in, maximale massa/kracht toename). Overigens geldt dit enkel voor gevorderden.
pi_165344708
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:31 schreef Rami. het volgende:

[..]

Het kan absoluut, maar waarschijnlijk niet net zoveel als in een situatie zonder cardio, als we de talloze onderzoeken mogen geloven. Cardio + krachttraining is simpelweg een poging om het lichaam te laten aanpassen in twee tegengestelde gebieden. Beiden uiteindelijk niet optimaal (als in, maximale massa/kracht toename). Overigens geldt dit enkel voor gevorderden.
Zal best maar ik denk dat voor ieder gezond individu het belangrijk is om cardiovasculair te trainen.

Is goed voor je hart
pi_165344912
Quad PIP is real :')
pi_165345082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zal best maar ik denk dat voor ieder gezond individu het belangrijk is om cardiovasculair te trainen.

Is goed voor je hart
Het verschil zal ook niet heel groot zijn en er eigenlijk alleen (mogelijk) interessant zijn bij mensen die hier op hoog niveau mee bezig zijn. Dus ja. Overigens zijn veel compounds wel een behoorlijke cardiovasculaire training (vooral tussen de series bij 5x5 squats heb ik het altijd even zwaar :') ) en als je dat combineert met een actief dagelijks leven dan ben je al een heel eind. Maar goed, ik doe zelf ook veel cardio. Ik vond het standpunt van bombmannl gewoon interessant :)
  donderdag 15 september 2016 @ 20:04:41 #249
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165346835
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Quad PIP is real :')
_O-

Ik heb er al heel de dag last van sinds gisteravond, en vanmorgen squats en DL. :P
pi_165347740
Hoe lang rust je dan bij 5x5 meestal?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165350232
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:32 schreef Rauw. het volgende:
Hoe lang rust je dan bij 5x5 meestal?
Gemiddeld 5 minuten. Back squat meestal 4-5 en front squat meestal 5-6.
  donderdag 15 september 2016 @ 21:40:05 #252
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165350784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zal best maar ik denk dat voor ieder gezond individu het belangrijk is om cardiovasculair te trainen.

Is goed voor je hart
Dat heeft ook limieten. Een marathon loper heeft ongeveer dezelfde kans op hartproblemen als iemand die op de bank sigaretten zit te roken.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het voor bodybuilders werkt, maar voor krachttraining/powerlifters/oly lifters is het beter om conditioning te doen ipv cardio. Als je 1 van die drie combineert met cardio ben je eigenlijk aan het fitnessen. Wat prima is als dat je doel is uiteraard.
pi_165370078
Na hoeveel weken switchen jullie van programma? Heb nu een split dat ik zo'n 2 tot 3 maanden volg, maar ik moet ook maar wat anders doen want het wordt een beetje te standaard. Zal uiteraard de grote compounds erin laten, maar wil gewoon wat anders. Dacht aan upper/lower. Full body kan sws niet, train ik te vaak voor.
pi_165370104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Na hoeveel weken switchen jullie van programma? Heb nu een split dat ik zo'n 2 tot 3 maanden volg, maar ik moet ook maar wat anders doen want het wordt een beetje te standaard. Zal uiteraard de grote compounds erin laten, maar wil gewoon wat anders. Dacht aan upper/lower. Full body kan sws niet, train ik te vaak voor.
Ik gewoon als ik het beu ben.
pi_165370147
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik gewoon als ik het beu ben.
Haha dat kan ook :P Wat deed je en wat volg je nu?
pi_165370939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:00 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Haha dat kan ook :P Wat deed je en wat volg je nu?
Eerst hetzelfde als jij nu, gewoon split met compounds. Nu train ik twee keer in de week fullbody (of een fullbody en een keer armen) omdat ik een zware studie en werken combineer en daar nog even mijn weg in moet vinden. Trainen staat daardoor op een laag pitje, dus ik train eigenlijk meer op onderhoud. Binnenkort zal ik gewoon mijn split weer op gaan pakken, die afwisseling bevalt me goed. Welke oefeningen ik dan doe heb ik niet echt op papier staan of zo, gewoon compounds en dan doe ik de oefeningen die ik nodig acht en leuk vind.
pi_165372237
Zo... na meer dan anderhalve maand pauze (breuk in middenhandbeen) en een daaropvolgende vakantie kan ik eindelijk weer beginnen.

Toch wel een paar kilo weer aangekomen :) flink gebulkd ondanks dat ik niet kon trainen. Wel af en toe pull-ups gedaan en opgedrukt.



Stats na pauze:
BP 105k
DL 145k
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165372460
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Na hoeveel weken switchen jullie van programma? Heb nu een split dat ik zo'n 2 tot 3 maanden volg, maar ik moet ook maar wat anders doen want het wordt een beetje te standaard. Zal uiteraard de grote compounds erin laten, maar wil gewoon wat anders. Dacht aan upper/lower. Full body kan sws niet, train ik te vaak voor.
Back/Chest (strength), Quads/Hams (hyper), Tricep/Bicep/Delt (strength), rust,
Back/Chest (hyper), Quads/Hams (strength), Tricep/Bicep/Delt (hyper), rust, rust
Repeat

Elke dag een feestje.
pi_165373323
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:51 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Back/Chest (strength), Quads/Hams (hyper), Tricep/Bicep/Delt (strength), rust,
Back/Chest (hyper), Quads/Hams (strength), Tricep/Bicep/Delt (hyper), rust, rust
Repeat

Elke dag een feestje.
Zou kunnen, maar dan op de quads/hams dag kan je het beter gewoon legday van maken lijkt me (stop ik ook wat calves dingen bij).
Op de back/chest day sowieso benchen en DLen, legday squats en tri/bi/delt OHP en dit dan weer aanvullen met wat isolatie oefeningen uiteraard. En dan natuurlijk op strength en hyper dagen ander volume (meer/minder sets).

Zoiets?
pi_165376143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:40 schreef relativity het volgende:
Zo... na meer dan anderhalve maand pauze (breuk in middenhandbeen) en een daaropvolgende vakantie kan ik eindelijk weer beginnen.

Toch wel een paar kilo weer aangekomen :) flink gebulkd ondanks dat ik niet kon trainen. Wel af en toe pull-ups gedaan en opgedrukt.

[ afbeelding ]

Stats na pauze:
BP 105k
DL 145k
Best lage DL in verhouding met je BP, blessure gehad?
pi_165379120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Best lage DL in verhouding met je BP, blessure gehad?
Nah me hand was inderdaad aan gort, maar had ook niet genoeg gewicht (train thuis) waardoor me DL een beetje achter loopt. Heb nu 170 kilo, maar toen ik stopte zat ik ook op 100.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165379270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:29 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan op de quads/hams dag kan je het beter gewoon legday van maken lijkt me (stop ik ook wat calves dingen bij).
Op de back/chest day sowieso benchen en DLen, legday squats en tri/bi/delt OHP en dit dan weer aanvullen met wat isolatie oefeningen uiteraard. En dan natuurlijk op strength en hyper dagen ander volume (meer/minder sets).

Zoiets?
Als je calves erbij wilt doen, sure. Zou er wel supersetjes van maken als je gym dat toelaat, dan hoeft de workout niet zo lang te duren. Legpress (voeten laag, quads) setje bv en direct daarna een legcurl (hams) set, etc.
pi_165382073
Net fysiek hoor, hier in 3 dagen dagen 1.4kg aangekomen door de Dbol bloat :D
  zaterdag 17 september 2016 @ 13:35:54 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165382173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Net fysiek hoor, hier in 3 dagen dagen 1.4kg aangekomen door de Dbol bloat :D
Je blijft hierna op de test ook nog aardig bloated, daarna ga je een hoop vocht kwijtraken. :P
pi_165382364
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je blijft hierna op de test ook nog aardig bloated, daarna ga je een hoop vocht kwijtraken. :P
Ook niet echt erg lijkt me, wil niet als een ballon rondlopen year-round.

Levrone zijn legs zijn wel erg matig zeg, denk dat Phil Heath hem gewoon weer pakt.William Bonac kan wel eens voor een verassing gaan zorgen
pi_165382524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:30 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als je calves erbij wilt doen, sure. Zou er wel supersetjes van maken als je gym dat toelaat, dan hoeft de workout niet zo lang te duren. Legpress (voeten laag, quads) setje bv en direct daarna een legcurl (hams) set, etc.
Gaat niet werken in mijn gym want er zou dan te veel tijd zitten tussen de setjes omdat ik dan een verdieping hoger moet zijn. Maar over die legday, ik heb nog nooit benen alleen op 1 dag getraind, ik deed het altijd met een andere spiergroep. Als ik nu alleen benen zou gaan trainen zou ik denk ik niet zo lang bezig zijn, misschien ruim 30 min.
  zaterdag 17 september 2016 @ 14:43:58 #267
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165382973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:49 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ook niet echt erg lijkt me, wil niet als een ballon rondlopen year-round.

Nee precies, dit is een bijwerking van een middel wat je gebruikt om een doel te behalen, niet het doel zelf.
pi_165383002
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:04 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Als ik nu alleen benen zou gaan trainen zou ik denk ik niet zo lang bezig zijn, misschien ruim 30 min.
Dan kan je net zo goed geen benen trainen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 14:51:18 #269
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165383058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:04 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

Als ik nu alleen benen zou gaan trainen zou ik denk ik niet zo lang bezig zijn, misschien ruim 30 min.
Dan doe je niet veel voor benen inderdaad. Een goede sessie leg press kost me al 30 - 40 minuten. Als ik een hele training benen zou doen zou me dat zo anderhalf uur of meer kosten.
pi_165383080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:04 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Gaat niet werken in mijn gym want er zou dan te veel tijd zitten tussen de setjes omdat ik dan een verdieping hoger moet zijn. Maar over die legday, ik heb nog nooit benen alleen op 1 dag getraind, ik deed het altijd met een andere spiergroep. Als ik nu alleen benen zou gaan trainen zou ik denk ik niet zo lang bezig zijn, misschien ruim 30 min.
30 min is wel snel, zelfs als je alleen squats doet. :D Ben zelf niet zo'n fan van squats. Veel mensen halen heel weinig quad werk uit hun squats door verkeerde techniek, halve roms, rug krommingen, weet ik het. _O-

5x10 (5x8, 5x5, 3x3, 1x1RM afhankelijk van de week) squats
3x12 romanians

3x15 leg extensions
3x15 leg curls

3x20 leg press (laag/quads) + dropsets
3x20 leg press (hoog/hams)
pi_165383968
Huh?
5x5 squats 30 min?
Stel je rust 3 min, 3x5=15 min rust en 5 herhalingen zelf duren toch maximaal een minuut, veel minder zelfs. Dan kom je uit op minder dan 20. Hoe kan je dan op 30 uitkomen?

Oh ik snap het denk ik, jullie doen het vast 5 min met rust omdat jullie natuurlijk wat meer gewicht doen. Ik zit nog in laag gewicht dus 3 is al genoeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 17-09-2016 15:59:28 ]
pi_165383993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

30 min is wel snel, zelfs als je alleen squats doet. :D Ben zelf niet zo'n fan van squats. Veel mensen halen heel weinig quad werk uit hun squats door verkeerde techniek, halve roms, rug krommingen, weet ik het. _O-

5x10 (5x8, 5x5, 3x3, 1x1RM afhankelijk van de week) squats
3x12 romanians

3x15 leg extensions
3x15 leg curls

3x20 leg press (laag/quads) + dropsets
3x20 leg press (hoog/hams)
Wij hebben alleen dit apparaat voor de leg press: http://assets.menshealth.(...)ss---wide-stance.jpg
Deze lijkt me beter maar hebben we niet http://workoutlabs.com/wp(...)ss_M_WorkoutLabs.png
pi_165384053
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed geen benen trainen.
Dan was ik niet goed bezig met de benen denk ik dan maar
pi_165384712
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:52 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Huh?
5x5 squats 30 min?
Stel je rust 3 min, 3x5=15 min rust en 5 herhalingen zelf duren toch maximaal een minuut, veel minder zelfs. Dan kom je uit op minder dan 20. Hoe kan je dan op 30 uitkomen?

Oh ik snap het denk ik, jullie doen het vast 5 min met rust omdat jullie natuurlijk wat meer gewicht doen. Ik zit nog in laag gewicht dus 3 is al genoeg.
Je bent ook een tijd kwijt aan het opwarmen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_165384728
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:40 schreef relativity het volgende:
Zo... na meer dan anderhalve maand pauze (breuk in middenhandbeen) en een daaropvolgende vakantie kan ik eindelijk weer beginnen.

Toch wel een paar kilo weer aangekomen :) flink gebulkd ondanks dat ik niet kon trainen. Wel af en toe pull-ups gedaan en opgedrukt.

[ afbeelding ]

Stats na pauze:
BP 105k
DL 145k
Hoe kan je deadlift zo laag zijn als je wel 100+ kan benchen?
pi_165384738
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je bent ook een tijd kwijt aan het opwarmen.
Met hoog gewicht wel, maar in mijn geval gaat dat wel snel. Vandaar dus dat ik ook wat minder lang bezig ben
pi_165385112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:52 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Oh ik snap het denk ik, jullie doen het vast 5 min met rust omdat jullie natuurlijk wat meer gewicht doen. Ik zit nog in laag gewicht dus 3 is al genoeg.
Gaat niet om hoog of laag gewicht. Het gaat om de intensiteit van je training. Dat iemand die langer traint ws meer gewicht kan gebruiken voor/met die intenstiteit, boeit niet. Heeeeeeel heeeel heel veel mensen maken zich alleen maar druk over wat die gast naast hun pakt, of ze dat ook kunnen, of ms wel meer. Of wat hun vaste maatje pakt. Dat is zooooo niet belangrijk en daar ga je ook totaal niet mee verder komen.

Het gaat erom dat jij het gewicht pakt dat voor jou de max intensiteit kan opleveren. Als je in 30 min benen kan trainen ben je daar niet ook nog maar in de buurt geweest. Nofi verder.

Verder is het zo dat bewegingen als squats en in iets mindere mate leg press ook een behoorlijke aerobe component in zich hebben, waardoor je als je zeer intensief traint (dus jouw max intens., of dat nou 50 of 180 sq is) idd een paar min ndig hebt na elke goeie set om weer op adem te komen. Om nog maar te zwijgen van de totale pap in je benen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 17:10:16 #278
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165385253
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoe kan je deadlift zo laag zijn als je wel 100+ kan benchen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:05 schreef relativity het volgende:

[..]

Nah me hand was inderdaad aan gort, maar had ook niet genoeg gewicht (train thuis) waardoor me DL een beetje achter loopt. Heb nu 170 kilo, maar toen ik stopte zat ik ook op 100.
pi_165385256
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:01 schreef Modus het volgende:

[..]

Gaat niet om hoog of laag gewicht. Het gaat om de intensiteit van je training. Dat iemand die langer traint ws meer gewicht kan gebruiken voor/met die intenstiteit, boeit niet. Heeeeeeel heeeel heel veel mensen maken zich alleen maar druk over wat die gast naast hun pakt, of ze dat ook kunnen, of ms wel meer. Of wat hun vaste maatje pakt. Dat is zooooo niet belangrijk en daar ga je ook totaal niet mee verder komen.

Het gaat erom dat jij het gewicht pakt dat voor jou de max intensiteit kan opleveren. Als je in 30 min benen kan trainen ben je daar niet ook nog maar in de buurt geweest. Nofi verder.

Verder is het zo dat bewegingen als squats en in iets mindere mate leg press ook een behoorlijke aerobe component in zich hebben, waardoor je als je zeer intensief traint (dus jouw max intens., of dat nou 50 of 180 sq is) idd een paar min ndig hebt na elke goeie set om weer op adem te komen. Om nog maar te zwijgen van de totale pap in je benen.
Bedoelde met gewicht (dat voorbeeld) dat je met lager gewicht sneller opwarmt (je bouwt snel op) en minder rust neemt. Dat is toch gewoon zo? Niet om op de ander neer te kijken qua gewicht. Had altijd schouders op dezelfde dag als benen, dus ik deed meestal zo'n 30-40 min benen en 20-30 min schouders. Nu ik van programma wil veranderen wil ik ook echt zo'n "legday" en dan zal het wat intensiever moeten zoals jij aangeeft.
pi_165385414
Wat was je leg programma tot nu toe zo'n beetje?
pi_165385637
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:19 schreef Modus het volgende:
Wat was je leg programma tot nu toe zo'n beetje?
Back squats, leg extension (quad), leg curls (ham), DB lunges en standing calf raise. Die DB lunges deed ik meestal direct na de leg curls als een super set. Squats 5x5, derest 3x10 ongeveer. Maar heel mijn legday gaat op de schop. Ik doe alles gewoon op mijn max overigens, squats doe ik 5x5 40kg bijvoorbeeld. Meer kan ik niet om de sets af te maken.
pi_165386001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Back squats, leg extension (quad), leg curls (ham), DB lunges en standing calf raise. Die DB lunges deed ik meestal direct na de leg curls als een super set. Squats 5x5, derest 3x10 ongeveer. Maar heel mijn legday gaat op de schop. Ik doe alles gewoon op mijn max overigens, squats doe ik 5x5 40kg bijvoorbeeld. Meer kan ik niet om de sets af te maken.
Zou de leg press er wel bij doen, is echt een te goede oefening om te laten ontbreken, zeker als beginner en je de techniek van het squaten waarschijnlijk nog niet helemaal goed onder de knie hebt. Flink wat reps en je benen groeien als kool, waar je squats ook van mee profiteren.
pi_165386210
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:57 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou de leg press er wel bij doen, is echt een te goede oefening om te laten ontbreken, zeker als beginner en je de techniek van het squaten waarschijnlijk nog niet helemaal goed onder de knie hebt. Flink wat reps en je benen groeien als kool, waar je squats ook van mee profiteren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:54 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Wij hebben alleen dit apparaat voor de leg press: http://assets.menshealth.(...)ss---wide-stance.jpg
Deze lijkt me beter maar hebben we niet http://workoutlabs.com/wp(...)ss_M_WorkoutLabs.png
Maakt dit nog uit? Zit wel een beetje verschil in namelijk in uitvoering
pi_165386239
Die van jou is een kutapparaat maar nog net iets beter dan geen leg press.
pi_165386349
Vandaag singles snatch, CJ en squat. Ik had weer een mental block op de snatches en daardoor was m'n techniek ruk. Toen werd m'n coach een beetje pissig op me en vroeg hij of ik hier kwam om sterk te worden of om aan te klooien. Toen ging er ergens een knopje om en heb ik een PR gezet op CJ :D .
En dat knopje is nog steeds om. Ik ga 100% zorgen dat ik genoeg eet en 100% geven bij de training. Dan ga ik zoveel meer kunnen.

/liefdagboek
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_165386370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:12 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

[..]

Maakt dit nog uit? Zit wel een beetje verschil in namelijk in uitvoering
Het is geen http://watsongym.co.uk/pr(...)eg-press-plate-load/ ;) maar idd wat Modus zegt. Doen met wat je hebt.
pi_165386463
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Het is geen http://watsongym.co.uk/pr(...)eg-press-plate-load/ ;) maar idd wat Modus zegt. Doen met wat je hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:15 schreef Modus het volgende:
Die van jou is een kutapparaat maar nog net iets beter dan geen leg press.
Zal wel moeten ja :P Zal binnenkort even wat oefeningen in m'n nieuwe dagindeling zetten en zal het wel laten weten dan.
Deze die door je gepost werd: Back/Chest (strength), Legday (hyper), Tricep/Bicep/Delt (strength), rust,
Back/Chest (hyper), Legday (strength), Tricep/Bicep/Delt (hyper), rust, rust

[ Bericht 3% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 17-09-2016 18:40:06 ]
pi_165386858
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vandaag singles snatch, CJ en squat. Ik had weer een mental block op de snatches en daardoor was m'n techniek ruk. Toen werd m'n coach een beetje pissig op me en vroeg hij of ik hier kwam om sterk te worden of om aan te klooien. Toen ging er ergens een knopje om en heb ik een PR gezet op CJ :D .
En dat knopje is nog steeds om. Ik ga 100% zorgen dat ik genoeg eet en 100% geven bij de training. Dan ga ik zoveel meer kunnen.

/liefdagboek
Wat is je pr nu op de c&j?
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:14:14 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165387177
Netjes Nijntje!

Ik zette vanmorgen even een 80kg PB op de Frontsquat, vroeg voor de grap af na mijn 5x3 met 80kg of ik ook 80kg zou kunnen frontsquatten (moest de stang toch uit het rek halen)
Zat zelfs nog wel een beetje meer in en form was fantastisch, maar eerst maar meer werken aan mobiliteit voor het gewicht omhoog gaat.

Verder was de training wat futloos, m'n rugbydebuut van gisteravond zat toch nog iets te erg in het lijf.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:41:54 #290
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165387647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vandaag singles snatch, CJ en squat. Ik had weer een mental block op de snatches en daardoor was m'n techniek ruk. Toen werd m'n coach een beetje pissig op me en vroeg hij of ik hier kwam om sterk te worden of om aan te klooien. Toen ging er ergens een knopje om en heb ik een PR gezet op CJ :D .
En dat knopje is nog steeds om. Ik ga 100% zorgen dat ik genoeg eet en 100% geven bij de training. Dan ga ik zoveel meer kunnen.

/liefdagboek
Zulke opmerkingen heb je echt nodig soms. Ik wel in ieder geval, al is het maar om die kritsche schop in de ballen te krijgen en mezelf boos te krijgen op mezelf zodat ik wat harder ga werken. :P.

Anyhow, wel done. ^O^
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:44:57 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165387714
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:14 schreef Rauw. het volgende:
Netjes Nijntje!

Ik zette vanmorgen even een 80kg PB op de Frontsquat, vroeg voor de grap af na mijn 5x3 met 80kg of ik ook 80kg zou kunnen frontsquatten (moest de stang toch uit het rek halen)
Zat zelfs nog wel een beetje meer in en form was fantastisch, maar eerst maar meer werken aan mobiliteit voor het gewicht omhoog gaat.

Verder was de training wat futloos, m'n rugbydebuut van gisteravond zat toch nog iets te erg in het lijf.
Ow, je speelt er nu ook nog rugby bij. _O-

Volgens mij heb je ondertussen het uithoudingsvermogen van een paard. :o
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:46:47 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165387745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:12 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

[..]

Maakt dit nog uit? Zit wel een beetje verschil in namelijk in uitvoering
Er zit enorm verschil tussen verschillende leg presses. In de vorige gym in Spanje kon ik redelijk makkelijk 8 x 160 pressen, op die waar ik nu op train mag in mijn handjes wrijven als ik 5 x 120 haal.
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:59:46 #293
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165388052
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ow, je speelt er nu ook nog rugby bij. _O-

Volgens mij heb je ondertussen het uithoudingsvermogen van een paard. :o
Ik ben inderdaad weinig meer thuis, ook al blijft Rugby de eerste maanden 1x per week.

Eigenlijk is Rugby een van de redenen geweest dat ik gemotiveerd kon blijven afvallen, wou het al een tijd heel erg graag doen.

Valt altijd tegen zag ik gisteravond, explosiviteit heb ik wel, duurvermogen niet echt.

Vind het mooi dat ik het nu allemaal kan doen in plaats van gevangen op de bank te zitten, punt is wel dat ik weer op m'n voeding moet gaan letten om niet veel verder af te vallen en echt problemen te krijgen met los vel, gelijk blijven was de focus en dat ging prima de afgelopen 2 maanden. Maar deze week stond er ineens het laagste getal ooit op de weegschaal.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165388643
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er zit enorm verschil tussen verschillende leg presses. In de vorige gym in Spanje kon ik redelijk makkelijk 8 x 160 pressen, op die waar ik nu op train mag in mijn handjes wrijven als ik 5 x 120 haal.
Dat leek mij ook, maar ik moet het met dat apparaat doen. Van gym switchen om een machine vind ik een beetje te erg :P
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:47:18 #295
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165389105
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad weinig meer thuis, ook al blijft Rugby de eerste maanden 1x per week.

Eigenlijk is Rugby een van de redenen geweest dat ik gemotiveerd kon blijven afvallen, wou het al een tijd heel erg graag doen.

Valt altijd tegen zag ik gisteravond, explosiviteit heb ik wel, duurvermogen niet echt.

Vind het mooi dat ik het nu allemaal kan doen in plaats van gevangen op de bank te zitten, punt is wel dat ik weer op m'n voeding moet gaan letten om niet veel verder af te vallen en echt problemen te krijgen met los vel, gelijk blijven was de focus en dat ging prima de afgelopen 2 maanden. Maar deze week stond er ineens het laagste getal ooit op de weegschaal.
Dan kom je in ieder geval steeds dichter bij je doel. :)

Ik herinner me iets van dat je niet zomaar een operatie krijgt voor los vel? Lijkt me dat je daar op een gegeven moment wel echt vanaf moet, zeker met de dingen die jij doet.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:48:45 #296
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165389141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:27 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Dat leek mij ook, maar ik moet het met dat apparaat doen. Van gym switchen om een machine vind ik een beetje te erg :P
Dat is het niet waard nee. Zolang je een squatrack hebt kan je in alle vormen en maten squaten om je benen te trainen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:16:47 #297
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_165389845
Vandaag seminar gehad van Pardeep Kailey, nuttige stuff.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:28:02 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165390091
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan kom je in ieder geval steeds dichter bij je doel. :)

Ik herinner me iets van dat je niet zomaar een operatie krijgt voor los vel? Lijkt me dat je daar op een gegeven moment wel echt vanaf moet, zeker met de dingen die jij doet.
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan kom je in ieder geval steeds dichter bij je doel. :)

Ik herinner me iets van dat je niet zomaar een operatie krijgt voor los vel? Lijkt me dat je daar op een gegeven moment wel echt vanaf moet, zeker met de dingen die jij doet.
Ik ben m'n eerst gestelde doel al ruimschoots voorbij, maar ik weet niet meer hoe te stoppen (op een positieve manier)

Klopt, los vel verwijderen kost 10k+ Euro, gelukkig is het bij mij nog niet extreem en heb ik er op een hangbuikje en moobs na totaal geen last van, dat is gelijk ook een van de redenen dat ik niet veel verder moet gaan afvallen tot de huid tijd heeft gehad om terug te trekken, dat blijkt huid nog wel te doen op mijn leeftijd. Zo niet moet ik er maar mee leren leven.
Ik zit namelijk ook niet op het maandenlange herstel en de (links naar rechts) ritssluitingen te wachten die een dergelijke operatie veroorzaakt.

Belangrijkste is dat ik nu een relatief gezond gewicht heb, weer beweeg, goed eet en "fit" ben.
Nog lang niet fit genoeg en niet sterk genoeg, maar dat is meer hoe "streng" ik voor mijzelf ben.
Dat ik het lichaam van mr. Olympia nooit zou krijgen... Tja, dat had ik 80kg en 5X-kledingmaten geleden ook niet _O- :P
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 18 september 2016 @ 01:20:17 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_165395620
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

[..]

Ik ben m'n eerst gestelde doel al ruimschoots voorbij, maar ik weet niet meer hoe te stoppen (op een positieve manier)

Klopt, los vel verwijderen kost 10k+ Euro, gelukkig is het bij mij nog niet extreem en heb ik er op een hangbuikje en moobs na totaal geen last van, dat is gelijk ook een van de redenen dat ik niet veel verder moet gaan afvallen tot de huid tijd heeft gehad om terug te trekken, dat blijkt huid nog wel te doen op mijn leeftijd. Zo niet moet ik er maar mee leren leven.
Ik zit namelijk ook niet op het maandenlange herstel en de (links naar rechts) ritssluitingen te wachten die een dergelijke operatie veroorzaakt.

Belangrijkste is dat ik nu een relatief gezond gewicht heb, weer beweeg, goed eet en "fit" ben.
Nog lang niet fit genoeg en niet sterk genoeg, maar dat is meer hoe "streng" ik voor mijzelf ben.
Dat ik het lichaam van mr. Olympia nooit zou krijgen... Tja, dat had ik 80kg en 5X-kledingmaten geleden ook niet _O- :P
Ik zou hierna dit proberen.

https://www.facebook.com/giantslive/videos/1143170282438021/
pi_165397678
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]


[..]

Ik ben m'n eerst gestelde doel al ruimschoots voorbij, maar ik weet niet meer hoe te stoppen (op een positieve manier)

Klopt, los vel verwijderen kost 10k+ Euro, gelukkig is het bij mij nog niet extreem en heb ik er op een hangbuikje en moobs na totaal geen last van, dat is gelijk ook een van de redenen dat ik niet veel verder moet gaan afvallen tot de huid tijd heeft gehad om terug te trekken, dat blijkt huid nog wel te doen op mijn leeftijd. Zo niet moet ik er maar mee leren leven.
Ik zit namelijk ook niet op het maandenlange herstel en de (links naar rechts) ritssluitingen te wachten die een dergelijke operatie veroorzaakt.

Belangrijkste is dat ik nu een relatief gezond gewicht heb, weer beweeg, goed eet en "fit" ben.
Nog lang niet fit genoeg en niet sterk genoeg, maar dat is meer hoe "streng" ik voor mijzelf ben.
Dat ik het lichaam van mr. Olympia nooit zou krijgen... Tja, dat had ik 80kg en 5X-kledingmaten geleden ook niet _O- :P
Respect voor wat je bereikt hebt!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_165397680
Vol.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')