abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164357247
Feedback topic :*.

Hier verder met FB
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:26:03 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164357255
_O-. Kansenpareltjes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164357810
Compleet oneens jogy, en het druist wederom compleet in tegen alles wat er besproken is de afgelopen tijd.

Ah, hij leest FB. Hij gaat nu normaal posten. Prima. Jammer dat het een kloon is.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2016 10:58:20 ]
pi_164365902
Kan Danny op Lambiekjes account geen insta-ban zetten? Gekoppeld aan een zwarte lijst met scheldwoorden?
pi_164367814
Ban aanvragen mogen wel stoppen.
pi_164369186
Ban voor Blaadjes please.
pi_164371171
wordt eens tijd dat scrummie een ban krijgt, voor al die schwalbes.
pi_164371467
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:00 schreef THEFXR het volgende:
wordt eens tijd dat scrummie een ban krijgt, voor al die schwalbes.
Dit kan ik alleen maar beamen. Vieze Scrummie.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:39:14 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164387234
Hoi!

Is dit geoorloofd?

quote:
Het gaat over een vrijgesproken Holocaust-ontkenner.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 10-08-2016 09:43:28 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 09:43:55 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164387880
quote:
5s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 08:39 schreef Copycat het volgende:
Hoi!

Is dit geoorloofd?

[..]

Het gaat over een vrijgesproken Holocaust-ontkenner.
Even het tweede deel van de zin weggepoetst in ieder geval.
Vrijheid
  woensdag 10 augustus 2016 @ 09:48:25 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164387963
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef Fixers het volgende:
Kan Danny op Lambiekjes account geen insta-ban zetten? Gekoppeld aan een zwarte lijst met scheldwoorden?
Een censuurlijst gekoppeld aan zijn user ID zou al aardig wat schelen, misschien ook een filter op medische woorden die topics uit zijn lijst kan halen zodat hij niet getriggered wordt.
Vrijheid
pi_164390752
quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Een censuurlijst gekoppeld aan zijn user ID zou al aardig wat schelen, misschien ook een filter op medische woorden die topics uit zijn lijst kan halen zodat hij niet getriggered wordt.
'Zodat hij niet getriggerd wordt.'
We hebben het hier toch gewoon over een volwassen kerel met eigen verantwoordelijkheid.
pi_164390849
BNW / Algemeen Complotten-topic #29: Openminded is een illusie

Waarom is dit ge-edit? Ik mag die Duitser toch gewoon dom noemen? Beetje overdreven politieke correctheid.

Wat ik veel kwalijker vind is dat het nu lijkt alsof ik dit allemaal maar goedkeur!
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:08:04 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164391761
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 09:43 schreef jogy het volgende:

Even het tweede deel van de zin weggepoetst in ieder geval.
Top.
pi_164391766
quote:
5s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:

Waarom is dit ge-edit? Ik mag die Duitser toch gewoon dom noemen? Beetje overdreven politieke correctheid.

Wat ik veel kwalijker vind is dat het nu lijkt alsof ik dit allemaal maar goedkeur!
Censuur!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_164391810
quote:

Ja man dacht gelijk nu komt de ware aard van chris boven water >:)
(totdat ik de edit bekeek :{w )
There is only one religion
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:11:59 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164391870
quote:

Ik kan het wel volledig voor je verwijderen hoor. Ongeacht wat je van het onderwerp vind vond ik jouw post weer uitlokkerig over komen.
Vrijheid
pi_164391877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja man dacht gelijk nu komt de ware aard van chris boven water >:)
(totdat ik de edit bekeek :{w )
Wel fijn dat je zijn klacht zo serieus oppakt :').
pi_164392407
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan het wel volledig voor je verwijderen hoor. Ongeacht wat je van het onderwerp vind vond ik jouw post weer uitlokkerig over komen.
Hoe is mijn mening "ik vind niet dat iemand voor iets doms (bewezen geschiedenis ontkennen) gestraft mag worden" uitlokkerig?

Zit die Duitser hier mee te posten dan?

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting en dus ook dat je domme dingen mag roepen zonder daar gestraft voor te worden.

En hoezo "weer" ?

Wat zijn dit voor fratsen?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:47:24 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164392822
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe is mijn mening "ik vind niet dat iemand voor iets doms (bewezen geschiedenis ontkennen) gestraft mag worden" uitlokkerig?

Zit die Duitser hier mee te posten dan?

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting en dus ook dat je domme dingen mag roepen zonder daar gestraft voor te worden.

En hoezo "weer" ?

Wat zijn dit voor fratsen?
'weer' als in 'aan de andere kant' niet als in alweer. En mijn uitgangspunt is dat de hele (non) discussie dus in zijn volledigheid niet gevoerd kan worden.

Even jou opmerking meenemend en je subjectieve opmerking dat elk argument wat enigszins zou twijfelen aan de vorm van de Holocaust van domme mensen komt (zo lees ik het in ieder geval ) niet inhoudelijk weersproken zou kunnen worden zonder de holocaust erbij te betrekken. En dan boeit het mij niet welke kant hout zou snijden of niet maar één van de twee kanten van het argument zou niet alles uit de kast kunnen halen om de discussie te voeren. Dus dan hou ik gewoon de middellijn aan ongeacht of het IQ van twijfelaars lager ligt dan die van niet twijfelaars.
Vrijheid
pi_164392973
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef jogy het volgende:

[..]

'weer' als in 'aan de andere kant' niet als in alweer. En mijn uitgangspunt is dat de hele (non) discussie dus in zijn volledigheid niet gevoerd kan worden.
Je zegt dus letterlijk dat het uitlokking is omdat ik vind dat iemand die een geschiedenisfeit niet gelooft (deze Duitser, want daar gaat het artikel om) dom vind. Jammer maar helaas. Rare gedachtegang. Gaan we dan alle meningen over ook MSM enzo maar weglaten? Zelfde laken een pak.

quote:
Even jou opmerking meenemend en je subjectieve opmerking dat elk argument wat enigszins zou twijfelen aan de vorm van de Holocaust van domme mensen komt (zo lees ik het in ieder geval ) niet inhoudelijk weersproken zou kunnen worden zonder de holocaust erbij te betrekken.
Dat is dus niet wat ik zeg. Ik zeg dat deze man niet om zijn domheid mag worden gestraft.

quote:
En dan boeit het mij niet welke kant hout zou snijden of niet maar één van de twee kanten van het argument zou niet alles uit de kast kunnen halen om de discussie te voeren. Dus dan hou ik gewoon de middellijn aan ongeacht of het IQ van twijfelaars lager ligt dan die van niet twijfelaars.
Dus omdat jij iets verkeerd interpreteert (waar bijna geen ruimte voor is, maar goed) en er daarnaast dus een heel verhaal van maakt in jouw hoofd moet het maar zo aangepast worden dat het nu lijkt alsof ik sta te juichen dat die man vrijgesproken is?

Als je dit echt zo vind, dat dit tot een non-discussie leidt, dan had je zowel mijn post als die van Lambiekje met het artikel erin verwijderd. Nu lijkt het of je een soort knee-jerk reactie had op mijn post en nu met een half verhaal komt om dat te rechtvaardigen.

Dus nee, ik zie dat niet zoals jij dat ziet en vind het dus ook concluderend onterecht weggezet als uitlokking.
pi_164393097
Wat ik daarbij overigens ook vervelend vind is dat ik die post niet meer kan wijzigen nu zelfs. Dus ja, dan heb ik liever dat hij helemaal weggehaald wordt nu in dat topic.
pi_164393141
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat ik daarbij overigens ook vervelend vind is dat ik die post niet meer kan wijzigen nu zelfs. Dus ja, dan heb ik liever dat hij helemaal weggehaald wordt nu in dat topic.
done ^O^
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:00:13 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164393321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je zegt dus letterlijk dat het uitlokking is omdat ik vind dat iemand die een geschiedenisfeit niet gelooft (deze Duitser, want daar gaat het artikel om) dom vind. Jammer maar helaas. Rare gedachtegang. Gaan we dan alle meningen over ook MSM enzo maar weglaten? Zelfde laken een pak.
Nee want daar zitten verder geen restricties aan. Dus maakt verder niet uit wat wie van msm vind, ga wild binnen de normaal geldende regels.

quote:
[..]

Dat is dus niet wat ik zeg. Ik zeg dat deze man niet om zijn domheid mag worden gestraft.
"Mensen veroordelen omdat ze gewoon dom zijn is niet verstandig. "

Tja.

quote:
[..]

Dus omdat jij iets verkeerd interpreteert (waar bijna geen ruimte voor is, maar goed) en er daarnaast dus een heel verhaal van maakt in jouw hoofd moet het maar zo aangepast worden dat het nu lijkt alsof ik sta te juichen dat die man vrijgesproken is?
Als je het anders had verpakt hoefde er geen probleem te zijn hoor.

quote:
Als je dit echt zo vind, dat dit tot een non-discussie leidt, dan had je zowel mijn post als die van Lambiekje met het artikel erin verwijderd. Nu lijkt het of je een soort knee-jerk reactie had op mijn post en nu met een half verhaal komt om dat te rechtvaardigen.

Dus nee, ik zie dat niet zoals jij dat ziet en vind het dus ook concluderend onterecht weggezet als uitlokking.
Wat je wil, moet ik de post in zijn volledigheid dan maar verwijderen?
Vrijheid
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:00:40 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164393342
Ah, is al gefixt.
Vrijheid
pi_164398421
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee want daar zitten verder geen restricties aan. Dus maakt verder niet uit wat wie van msm vind, ga wild binnen de normaal geldende regels.

[..]

"Mensen veroordelen omdat ze gewoon dom zijn is niet verstandig. "

Tja.

[..]

Als je het anders had verpakt hoefde er geen probleem te zijn hoor.

[..]

Wat je wil, moet ik de post in zijn volledigheid dan maar verwijderen?
Ik wilde eigenlijk niet reageren maar voel toch die behoefte.

Een generaliserend antwoord op dat artikel wordt dus zodanig gezien als uitlokking (terwijl het een reactie op dat artikel is).

Ik zie het uitlokking-gedeelte hierin gewoonweg niet.

Ik vind de opmerking van Lambiekje over dat hij terecht vrijgesproken is ook "uitlokking" ; je weet dat er reacties van komen want het strijkt tegen de haren in.

Dat maakt het echt niet anders.

Ik ga mijn mening niet anders "verpakken", BNW is toch niet een of andere 'safe space' waarbij je woorden als dom moet vermijden (over een Duitser) terwijl een andere user continu met termen als hyperfascisme kan strooien en daar (toegegeven, niet altijd) mee weg kan komen?

En dan zou het benoemen van deze Duitser en mensen met zijn gedachtegang als zijnde dom over de schreef gaan?

Had ik ervan gemaakt dat ze intellectueel uitgedaagd zijn dan vind ik dat veel passief-agressiever en zou dat wel snerend en stekend zijn.

Zo. Ei is eruit.
pi_164398441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:55 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

done ^O^
Dank. Liever dat het helemaal weg is dan dat de illusie bestaat dat ik het gedachtegoed van die Duitser onderstreep.
pi_164399092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dank. Liever dat het helemaal weg is dan dat de illusie bestaat dat ik het gedachtegoed van die Duitser onderstreep.
die moffen hebben gewoon geen goed verleden, wat dat betreft
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:50:32 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164491514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wij Nederlanders ook niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164495560
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wij Nederlanders ook niet.
De mens ook niet van wat ik heb horen zeggen. _O-
pi_164498172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Van alle culturen die omgaan met hun verleden zijn m.i. de duisters zeker niet het aller-slechts bezig
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_164498251
quote:
En zij hebben Duistersche Bank. Ook wel iets om te vertroetelen these days. Misschien kunnen we ze wat geld geven. Zij schijnen dat nodig te hebben.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164520930
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding

Werd er laatst niet een comment aangepast omdat het woord dom gebruikt werd in zijn post?
  zondag 14 augustus 2016 @ 16:28:14 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164523514
BNW / 9/11 (#)111: Zoete boeken van Coene schrijvers

Kan iemand wat aan dit soort ruzie zoekend gedrag doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164524767
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef schommelstoel het volgende:

Werd er laatst niet een comment aangepast omdat het woord dom gebruikt werd in zijn post?
Dit is niet uitlokkerig denk ik.
  zondag 14 augustus 2016 @ 17:34:41 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164525024
quote:
12s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

CAD daarentegen geeft zelf toe dat ze wat zit te stoken om de boel op te laten leven. Als dat niet onder reacties uitlokken valt weet ik het ook niet meer.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 augustus 2016 @ 17:49:52 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164525350
Verdraaien van mijn woorden. Ik haakte in op de reply van Scrum gaf hierop aan dat er tenminste wat leven in de brouwerij komt na mijn opmerking over OBL, de commotie die het los maakt de één na de ander daar heb ik niet om gevraagd daar zijn jullie zelf verantwoordelijk voor. Als men zich er fijner bij voelt als het geveegd wordt ook best, ik blijf evengoed bij mijn mening, geen bewijs van zijn dood.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164525687
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Verdraaien van mijn woorden. Ik haakte in op de reply van Scrum gaf hierop aan dat er tenminste wat leven in de brouwerij komt na mijn opmerking over OBL, de commotie die het los maakt de één na de ander daar heb ik niet om gevraagd daar zijn jullie zelf verantwoordelijk voor. Als men zich er fijner bij voelt als het geveegd wordt ook best, ik blijf evengoed bij mijn mening, geen bewijs van zijn dood.
Beetje doen alsof je neus bloed op het moment, en van de domme spelen en dan maar weer snel weg gaan.

Je weet zo onderhand toch echt wel hoe de boel hier makkelijk op te stoken is.
Ook ben jij al lang genoeg hier in BNW aanwezig om te weten wat nodig is om de nodige discussie te doen opstoken.

Beetje eerlijk zijn en niet doen als of jij je er niet van bewust van bent is te goedkoop CAD.
Je weet wel beter dan dat.
Ook elke keer weer melden dat je weg gaat na dat mensen met jou in discussie gaan is niet echt een van je sterkste punten.

Dus al met al, speel niet van de domme joh
:W
pi_164525741
quote:
12s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah, dan zal het wel goed zitten ;)
  zondag 14 augustus 2016 @ 18:58:40 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164527050
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 18:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Beetje doen alsof je neus bloed op het moment, en van de domme spelen en dan maar weer snel weg gaan.

Je weet zo onderhand toch echt wel hoe de boel hier makkelijk op te stoken is.
Ook ben jij al lang genoeg hier in BNW aanwezig om te weten wat nodig is om de nodige discussie te doen opstoken.

Beetje eerlijk zijn en niet doen als of jij je er niet van bewust van bent is te goedkoop CAD.
Je weet wel beter dan dat.
Ook elke keer weer melden dat je weg gaat na dat mensen met jou in discussie gaan is niet echt een van je sterkste punten.

Dus al met al, speel niet van de domme joh
:W
Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:17:56 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164527479
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Precies geen bewijs dus ik neem het ook niet aan voor waar . Nou , nou nu valt de hemel op mijn hoofd of ik word verzwolgen door hellevuur .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164527561
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies geen bewijs dus ik neem het ook niet aan voor waar . Nou , nou nu valt de hemel op mijn hoofd of ik word verzwolgen door hellevuur .
Nu nog in het goeie topic. Dit is feedback.
pi_164544502
Ik kan het toch niet laten.

Als ik een voor ons niet benaderbare Duitser dom noem omdat hij een historisch feit publiekelijk wil ontkennen of in twijfel wil trekken wordt het weggehaald onder het mom van uitlokking.

Als mijn beroepsgroep wordt beticht (zonder onderbouwing, mind you) van hersenspoelen dan is dat niet uitlokken en wel relevant? :?

BNW / Bouwen wij ons eigen panopticon?

Ik snap het soms even niet.
pi_164544702
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kan het toch niet laten.

Als ik een voor ons niet benaderbare Duitser dom noem omdat hij een historisch feit publiekelijk wil ontkennen of in twijfel wil trekken wordt het weggehaald onder het mom van uitlokking.

Als mijn beroepsgroep wordt beticht (zonder onderbouwing, mind you) van hersenspoelen dan is dat niet uitlokken en wel relevant? :?

BNW / Bouwen wij ons eigen panopticon?

Ik snap het soms even niet.
Voor als je het nog niet wist, Lambiek heeft een uitzonderlijke status.
pi_164544741
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Voor als je het nog niet wist, Lambiek heeft een uitzonderlijke status.

Dat zou je bijna gaan denken ja, ware het niet dat hij toch ook wel af en toe een dagje vakantie krijgt van fok.

Blijkbaar werkt fok niet met een cumulatief systeem denk ik?

Maar goed, ook dit dus he. Je gaat geen kut bereiken met dit soort onzinnige vuilspuiterij :)

Toevoeging:

Na de artsen zijn nu de scholen aan de beurt? :D
pi_164544832
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat zou je bijna gaan denken ja, ware het niet dat hij toch ook wel af en toe een dagje vakantie krijgt van fok.

Blijkbaar werkt fok niet met een cumulatief systeem denk ik?

Maar goed, ook dit dus he. Je gaat geen kut bereiken met dit soort onzinnige vuilspuiterij :)

Toevoeging:

Na de artsen zijn nu de scholen aan de beurt? :D
Het zijn altijd al artsen en scholen geweest bij hem ;)
Elk ander lid hier zou na een reeks van verval in fout gedrag een perm ban hebben gehad.
Maar omdat LB nu eenmaal LB is en voor sensatie zorgt, plus dat ze van mening zijn dat hij met leesvoer aankomt, krijgt hij een andere status dan de rest.
Hier is vaak over gesproken in het verleden.
LB mag gewoon elke keer weer de fout in gaan met zijn woordkeuze en hetze tegrn van alles en nogwat.
pi_164545422
BNW / 9/11 (#)111: Zoete boeken van Coene schrijvers

Vanaf dit punt is het weer een grote kindercreche, met mensen die normaal niet reageren en ineens weer komen stoken.

<insert bah wat kinderachtig godverdomme-plaatje>
pi_164545485
Het toont overigens meteen ook het grote probleem van BNW maar weer eens pijnlijk. Mensen kunnen er niet tegen als anderen iets niet zien in de youtube-detective filmpjes waardoor het door de reacties ontspoort.

Je kunt het bijna niet helderder krijgen qua voorbeeld als in dat topic nu.

Waarbij ineens zwijgende users toch meeliften op het ge-dramaqueen. Zo doorzichtig.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:43:06 #49
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546097
net zoals wat jij hier doet zooo doorzichtig is

en die zwijgende users van je lopen hier al heel wat jaren langer mee in de 911 draadjes...dus op je plaats
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164546207
BNW / 9/11 (#)112: Blind voor emoties

Kan een mod nou eens optreden of hoe zit dat? Gister al 0,0 reactie hier, vandaag wederom? Loopt totaal uit de hand daar door een achterlijke demolay (maar die neem ik het niet kwalijk, die weet niet beter).
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:50:56 #51
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546253
ah ik ben het probleem ok...wantie ea hebben er niks mee te maken natuurlijk
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:51:49 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164546277
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:

Kan een mod nou eens optreden of hoe zit dat? Gister al 0,0 reactie hier, vandaag wederom? Loopt totaal uit de hand daar door een achterlijke demolay (maar die neem ik het niet kwalijk, die weet niet beter).
Vergeet jokkebrok niet.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:54:54 #53
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546346
wie zijn nu de kleuters
Δημοσθένης
pi_164546363
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:54 schreef DeMolay het volgende:
wie zijn nu de kleuters
Jij, Baconbus en J0kkebr0k vooralsnog.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:56:36 #55
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546396
Degene waar jullie het niet eens mee zijn dus...ok
Δημοσθένης
pi_164546444
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:56 schreef DeMolay het volgende:
Degene waar jullie het niet eens mee zijn dus...ok
Ik doe niet eens mee aan de discussie dus ben het met niemand eens, ik bekijk het alleen maar en zie irritant en kinderachtig gedrag van jullie en niet van hun.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:59:15 #57
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546465
oorzaak gevolg .....zoek de oorzaak en gij zult vinden
Δημοσθένης
pi_164546488
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef DeMolay het volgende:
oorzaak gevolg .....zoek de oorzaak en gij zult vinden
De oorzaak zijn J0kkebr0k, en Batonbus en gister was dat controlaltdelete. En jij, die vervolgens met Baconbus en J0kkebr0k gaat mee huilen.
pi_164546497
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doe niet eens mee aan de discussie dus ben het met niemand eens, ik bekijk het alleen maar en zie irritant en kinderachtig gedrag van jullie en niet van hun.
Op een gegeven moment ga je zien wat je wilt zien.
pi_164546499
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oke Summers.
pi_164546514
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef DeMolay het volgende:
net zoals wat jij hier doet zooo doorzichtig is

en die zwijgende users van je lopen hier al heel wat jaren langer mee in de 911 draadjes...dus op je plaats
Omdat iemand de behoefte heeft om te zeggen "jou neem ik toch al nooit serieus" ontspoort de hele discussie, dat zie je toch zelf wel?

Ik vind het echt een kinderachtige bende daarna worden ja, waar je zelf ook debet aan hebt.

Maar ondertussen wel brullen dat er maar geen nieuwe BNW-aanwas komt. Gek zeg.

En wat is er "doorzichtig" aan mij dan? Ik zit gewoon niet op dit soort kindergeruzie te wachten maar puur op inhoud.

De kinderachtige Topic-Titel zegt dat wat betreft meteen genoeg. :)
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:02:54 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546548
Nadat wantie zn schaapskleed heeft afgegooid zijn er wel meerdere die dit geopperd hebben

maar zijn manier van communicatie word natuurlijk nooit openlijk in twijfel getrokken .
Δημοσθένης
pi_164546575
Ik zie overigens wel dat er posts gedelete worden over heel BNW vanmorgen maar ik verbaas me er wel over dat er nog geen mod te 'horen' is verder.

Al is het maar even een berichtje tussendoor.

Hoe langer het duurt en deze kleutercrèche doorgaat hoe schadelijker lijkt me.
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:07:56 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164546669
Wat de 11 september reeks betreft zie ik enkel mensen elkaar opnaaien en uit de tent lokken om ze daarna af te zeiken wanneer ze uit de tent gelokt zijn, veel meer niet (en dat bedoel ik dus negatief). Het is een wederzijds gekloot naar elkaar toe.
Vrijheid
pi_164546685
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:07 schreef jogy het volgende:
Wat de 11 september reeks betreft zie ik enkel mensen elkaar opnaaien en uit de tent lokken om ze daarna af te zeiken wanneer ze uit de tent gelokt zijn, veel meer niet (en dat bedoel ik dus negatief). Het is een wederzijds gekloot naar elkaar toe.
Je bedoelt: het begint bij iemand die zegt "ik neem jou toch al nooit serieus" - want daar gaat het mis.

Als die post er niet was geweest dan was er niks aan de hand.

Want verwachten dat iemand daar niet op reageert en gewoon wel een TR zet of een post hier maakt in plaats van erop in te gaan is een beetje onrealistisch dat lijkt me overduidelijk in dit hotbed hier.

En ja dan krijg je heen en weer kleuterreacties maar dat heeft wel de oorzaak in 1 enkele post.
pi_164546686
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar vaak van de tijd zien ze wat ze zijn vertelt om te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:08:55 #67
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546688
maar het dan eenzeidig kleuters gaan noemen getuigd van kleuterig gedrag
Δημοσθένης
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:10:18 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164546721
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bedoelt: het begint bij iemand die zegt "ik neem jou toch al nooit serieus" - want daar gaat het mis.

Want verwachten dat iemand daar niet op reageert en gewoon wel een TR zet of een post hier maakt in plaats van erop in te gaan is een beetje onrealistisch dat lijkt me overduidelijk in dit hotbed hier.
Plus wat extra beledegingen naar mensen waar hij het niet mee eens is. Dat mag allemaal blijkbaar, lekker stoken.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:11:47 #69
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546753
maar de verborgen beledigingen vooraf worden natuurlijk niet in de vergelijking meegenomen
Δημοσθένης
pi_164546766
En nou opzouten slowchat is ergens anders
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:13:24 #71
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164546780
datcht dat dit feedback was
Δημοσθένης
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:13:29 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164546783
quote:

[..]

En ja dan krijg je heen en weer kleuterreacties maar dat heeft wel de oorzaak in 1 enkele post.
Het gaat al vanaf gisteren 'mis' en ik kan buiten de wederzijdse frustratie niet echt een 'schuldige' aanwijzen. Nu heeft j0kkebr0k een faux pas begaan, gister ging Wantie ff op de persoonlijke toer, dan gaat cad weer over de zeik en komt tingo nog langs en zo gaat het door. Even uit elkaars haren gaan en weer op de reset knop drukken lijkt me een goed plan. Ik duik de reeks wel ff in.
Vrijheid
pi_164546812
quote:

[..]

Het begon al eerder.... theguyver die komt vragen of het interview Live was, terwijl dat gewoon met koeienletters in beeld staat. Mede daarom neem ik deze mensen die claimen te weten wat er te zien is gewoon niet meer serieus.

Krijg je vervolgens nog een Wantie, die dan even met de volgende discussie-oppepper komt:

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

op een gegeven moment zie je wat je wilt zien..
pi_164546844
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het begon al eerder.... theguyver die komt vragen of het interview Live was, terwijl dat gewoon met koeienletters in beeld staat. Mede daarom neem ik deze mensen die claimen te weten wat er te zien is gewoon niet meer serieus.

Krijg je vervolgens nog een Wantie, die dan even met de volgende discussie-oppepper komt:

[..]

En in plaats van dat te weerleggen of er niet op in te gaan is het veel makkelijker om te zeggen dat je iemand nooit serieus neemt.

Bovendien snap ik zijn vraag wel, de omschrijving van de youtube zet notabene het live gedeelte tussen haakjes want ze gaan ervanuit dat het staged is he.
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:16:42 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164546845
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat valt onder kritisch zijn op je eigen zienswijze. De neiging hebben ergens iets te zien wat je wil zien is een volkomen normale menselijke bias. Hoe minder informatie je hebt om mee te werken, hoe groter dat gevaar is.
Onikaan ni ov dovah
pi_164547028
quote:
gezien het feit dat er al een paar jaar niets nieuws onder de zon is verschenen wat dit onderwerp betreft maar graag weer even rustig aan doen hier
Misschien een extreme gedachte maar als er inderdaad daadwerkelijk al jaren niks anders is en het blijft een herhaling van zetten die met regelmaat uitmondt in scheldwerk en dat soort onplezierighheden; is het dan niet beter om de reeks maar te sluiten en als er weer echt echt echt nieuws is een nieuw topic te openen?
pi_164547041

Ja eh Dance, dat heb ik al aangekaart juist in Feedback en daar is nog niet op gereageerd dus ik snap de vraag wel ;)

Er staat zelfs een TR voor :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:26:59 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164547046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:

Ja eh Dance, dat heb ik al aangekaart juist in Feedback en daar is nog niet op gereageerd dus ik snap de vraag wel ;)

Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_164547058
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Misschien een extreme gedachte maar als er inderdaad daadwerkelijk al jaren niks anders is en het blijft een herhaling van zetten die met regelmaat uitmondt in scheldwerk en dat soort onplezierighheden; is het dan niet beter om de reeks maar te sluiten en als er weer echt echt echt nieuws is een nieuw topic te openen?
Je kunt er ook voor kiezen om er niet meer te posten. Dan hoeft er ook geen slotje op en kunnen mensen die het nog wel interessant vinden, gewoon blijven posten.

Hoe vind je dat?
pi_164547078
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt er ook voor kiezen om er niet meer te posten. Dan hoeft er ook geen slotje op en kunnen mensen die het nog wel interessant vinden, gewoon blijven posten.

Hoe vind je dat?
Ik richt de vraag expres aan de mods, want dit is feedback. Ik heb het idee dat ik namelijk valide argumenten aandraag. :)
pi_164547098
quote:

[..]

Nee want zo af en toe is er wel degelijk wat nieuws, zoals de missende pagina's laatst
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:

beetje lastig als we drukker zijn met andere onzin om daar over na te denken en eventueel aktie te ondernemen
pi_164547126
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee want zo af en toe is er wel degelijk wat nieuws, zoals de missende pagina's laatst

Dat is niet wat jogy zegt. Daarom ook; voor nieuw nieuws een topic. Of in het algemeen complotten-topic, zoals ik dat lees is dat eigenlijk de bedoeling van dat topic.

quote:
beetje lastig als we drukker zijn met andere onzin om daar over na te denken en eventueel aktie te ondernemen
2 actieve mods, 1 topic, wat posts en een topicreport en je raakt het overzicht kwijt? Ok. Nou goed, dat kan natuurlijk altijd. Is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn voor mij, eerlijk is eerlijk :)
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:50:05 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164547564
quote:

[..]

Dat balletje is ook achter de schermen wel eens opgegooid maar over het geheel genomen is de 11 september reeks een relatief rustige reeks. En voor veel mensen ook het startpunt van hun conspiracy interesse natuurlijk. Het is in ieder geval het onderwerp die het meest is uitgediept van alle samenzweringen die er bestaan in de wereld. Als je ook al een paar memes hebt lopen dan weet je dat je het gemaakt hebt als onderwerp ( _O- )
Vrijheid
pi_164547594
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat balletje is ook achter de schermen wel eens opgegooid maar over het geheel genomen is de 11 september reeks een relatief rustige reeks. En voor veel mensen ook het startpunt van hun conspiracy interesse natuurlijk. Het is in ieder geval het onderwerp die het meest is uitgediept van alle samenzweringen die er bestaan in de wereld. Als je ook al een paar memes hebt lopen dan weet je dat je het gemaakt hebt als onderwerp ( _O- )
Je zou de OP toch sticky en op slot kunnen zetten? Dan hebben mensen toch die intro naar de conspiracy-wereld en heb je niet de, excusez le mot, vaak tot kansloos schelden uitlopende discussies. Voor klein nieuws heb je het Algemeen Complotten-topic en voor een eventuele smoking gun kan altijd een nieuw topic.

Maar goed, is slechts neurologische flatulentie van mijn kant.
pi_164547852
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe vind je dat?
Dat vind ik 'n heel goed idee.
Bedankt voor je input. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:09:24 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164547936
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je zou de OP toch sticky en op slot kunnen zetten? Dan hebben mensen toch die intro naar de conspiracy-wereld en heb je niet de, excusez le mot, vaak tot kansloos schelden uitlopende discussies. Voor klein nieuws heb je het Algemeen Complotten-topic en voor een eventuele smoking gun kan altijd een nieuw topic.

Maar goed, is slechts neurologische flatulentie van mijn kant.
Ik zou het vooralsnog zonde vinden in ieder geval en het is over het algemeen ook helemaal niet nodig. Dat het nu ff rumoerig is maakt de reeks an sich nog steeds niet vervelend. Ook al rennen we daar met z'n allen zo hard in cirkeltjes dat we er duizelig van worden.
Vrijheid
pi_164549723
- edit- ga je gang

[ Bericht 86% gewijzigd door Dance99Vv op 15-08-2016 15:34:14 ]
pi_164577077
Dat deze oproep tot geweld tegen wetenschappers en journalisten blijft staan ondanks een TR vind ik al vreemd.
BNW / Chemtrails! Directeur van de CIA die er openlijk over praat. daarna roept hij in de volgende post dat ze allemaal geexecuteerd moeten worden.

Wat een feest.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:57:12 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164577474
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:51 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat deze oproep tot geweld tegen wetenschappers en journalisten blijft staan ondanks een TR vind ik al vreemd.
BNW / Chemtrails! Directeur van de CIA die er openlijk over praat. daarna roept hij in de volgende post dat ze allemaal geexecuteerd moeten worden.

Wat een feest.
Nog niet gezien, was nog bezig met mijn ochtendrondje zeg maar. Maar 'exutable' is een volledig niet bestaand woord in ieder geval, de invulling die jij er aan geeft hoeft niet de juiste te zijn.
Vrijheid
pi_164579592
Ik vroeg me af of het voortaan mogelijk is om posts die ge-edit worden gewoon te laten staan en daaronder een edit met reden waarom we dit niet willen. Krijg echt het idee dat ik veel misloop en je weet nooit wat er mis was met een post.
We kunnen dan leren van die posts wat wel en niet kan.
pi_164581081
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ik vroeg me af of het voortaan mogelijk is om posts die ge-edit worden gewoon te laten staan en daaronder een edit met reden waarom we dit niet willen. Krijg echt het idee dat ik veel misloop en je weet nooit wat er mis was met een post.
ik snap wat je bedoelt, alleen sommige krijgen er een kleuter gevoel van.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:21:23 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164581176
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:03 schreef Blaadjes het volgende:
Had je moderator moeten blijven. Nog beter is (Forum) Admin, kan je ook de verwijderde posts zien, heb je helemaal lol.
Vrijheid
pi_164581462
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Had je moderator moeten blijven. Nog beter is (Forum) Admin, kan je ook de verwijderde posts zien, heb je helemaal lol.
goede post, dat zal hem leren :D
pi_164581641
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Waar maar niet iedereen kan moderator worden. Dit was een voorstel waar iedereen van zou kunnen profiteren. Los van mijn: ik ben verdomme nieuwsgierig en wil alles lezen. :P
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:56:51 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164582004
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Waar maar niet iedereen kan moderator worden. Dit was een voorstel waar iedereen van zou kunnen profiteren. Los van mijn: ik ben verdomme nieuwsgierig en wil alles lezen. :P
Het zou wel fijn zijn, helaas onwerkbaar :P.
Vrijheid
pi_164583284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit is de reden dat er veel verwijderd wordt.
Echt? Als ik de laatste twee pagina's van dit topic teruglees krijg ik een heel ander beeld daarvan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Specularium het volgende:

Er zitten daar 20 wannabe-mods zich met het beleid en andere users te bemoeien terwijl dat de taak van de mods is.
Je draait hier oorzaak en gevolg om volgens mij.

Overigens jammer dat je de rest van mijn post, die ik met de beste bedoelingen schreef, negeert. Ik zie het verder niet als mijn probleem. Maar ik zie niet hoe het negeren van de onderliggende problematiek iets gaat oplossen. Mijn verwachting is dat zonder verandering dit feedback topic 'goed' zal blijven lopen.

Hoe dan ook voel ik geen behoefte om verder bij te dragen aan het 'succes' van dit topic. Ik trek mij terug uit deze discussie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_164583845
Gister mijn eerste ban gekregen. Prima, maar waarom geen enkele uitleg over waarom en welke post het betrof? Voor mijn gevoel deed ik namelijk niet irritanter dan normaal.
Conscience do cost.
pi_164584901
Topic dichtgooien en hier op Feedback van BNW zelf gaat niemand er inhoudelijk op in. De hele insteek van het topic wordt genegeerd en er wordt 1 deel uitgelicht en uitvergroot. Chapeau. Echt jammer...
pi_164594530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Echt? Als ik de laatste twee pagina's van dit topic teruglees krijg ik een heel ander beeld daarvan.

[..]

Je draait hier oorzaak en gevolg om volgens mij.

Overigens jammer dat je de rest van mijn post, die ik met de beste bedoelingen schreef, negeert. Ik zie het verder niet als mijn probleem. Maar ik zie niet hoe het negeren van de onderliggende problematiek iets gaat oplossen. Mijn verwachting is dat zonder verandering dit feedback topic 'goed' zal blijven lopen.

Hoe dan ook voel ik geen behoefte om verder bij te dragen aan het 'succes' van dit topic. Ik trek mij terug uit deze discussie.
Mijn reactie was geen aanval op jouw post, het was een reactie op de OP.
Overigens wordt er niks genegeerd, het wordt alleen nooit met users besproken.
Je weet precies hoe het werkt als ex-crew.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:07 schreef ems. het volgende:
Gister mijn eerste ban gekregen. Prima, maar waarom geen enkele uitleg over waarom en welke post het betrof? Voor mijn gevoel deed ik namelijk niet irritanter dan normaal.
Daar kun je voor mailen.

En dan kan het nu weer over feedback gaan.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:26:11 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164594608
Onikaan ni ov dovah
pi_164594688
quote:
Volgens mij zit niemand op dit soort kansloze psychoanalyses van zolderkamerpsychologen te wachten.

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 16-08-2016 20:27:45 ]
pi_164595058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat zie je eigenlijk nooit bij complotters, en doel dan niet specifiek 1 complot theorie, maar meer over het algemeen genomen.

The above quote is van 'schommel'.

Wat is nou met de misbruik van 't woord?
http://www.thefreedictionary.com/Complotter
n. 1. One joined in a plot.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:25:57 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164596499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens mij zit niemand op dit soort kansloze psychoanalyses van zolderkamerpsychologen te wachten.
Eens. Verwijderd.
Vrijheid
pi_164598191
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens. Verwijderd.
Dank!
pi_164602296
Ajuus,

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 17-08-2016 12:11:32 ]
pi_164602518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

en die reactie sloeg dus nergens op. offtopic want ging niet in op mijn OP
pi_164614156
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het bespreken van feedback met users is toch precies waar feedback topics voor zijn?

Ik snap best hoe dat werkt met feedback van crew. Maar ik ben geen crew meer - ik ben dus gewoon een user, ik geef netjes feedback.. en vervolgens gaat het topic op slot en wordt er geheel geen reactie gegeven. Ik vind dat best een beetje vreemd. Kun je je dat voorstellen?

Maar tussen de regels door proef ik dat er ieg achter de schermen over deze problematiek wordt nagedacht. Uitstekend.
pi_164615885
Ik blijf me erover verbazen hoe jullie als volwassenen niet in staat zijn het oneens te zijn met elkaar.
Alle partijen, het is gewoon zielig. Vooral omdat, wie dan ook, degene die een probleem heeft met een ander zelf de waarheid in pacht denkt te hebben.

Kleuters!

woensdag 17 augustus 2016 @ 12:12:42 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164616954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef schommelstoel het volgende:

Ajuus,

Toedels.
Vrijheid
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:13:13 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164616966
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ik blijf me erover verbazen hoe jullie als volwassenen niet in staat zijn het oneens te zijn met elkaar.
Alle partijen, het is gewoon zielig. Vooral omdat, wie dan ook, degene die een probleem heeft met een ander zelf de waarheid in pacht denkt te hebben.

Kleuters!

[ afbeelding ]

+1
Vrijheid
pi_164617088
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef jogy het volgende:

[..]

+1
Maar ondertussen is er niks met de TT van het 9/11-topic gedaan. Er is niet eens een reactie op gekomen (als er zeg maar besloten is om het toch te laten staan ondanks dat het uitlokkerig is).

Of mag dit soort uitlokken wel?

Maar vooral lekker allemaal lollies plaatsen en kusjes en knuffels ofzo. En gewoon de serieuze feedback negeren en wegstoppen.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:50:00 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164617652
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar ondertussen is er niks met de TT van het 9/11-topic gedaan. Er is niet eens een reactie op gekomen (als er zeg maar besloten is om het toch te laten staan ondanks dat het uitlokkerig is).

Of mag dit soort uitlokken wel?

Maar vooral lekker allemaal lollies plaatsen en kusjes en knuffels ofzo. En gewoon de serieuze feedback negeren en wegstoppen.
¯\_(ツ)_/¯

De ene is de ander niet. Daar komt het op neer. En de eenzijdige verontwaardiging in deze is nogal groot dus ik kan er niet heel serieus op ingaan, heb je de vorige titel ook gelezen? Of vond je dat wel best omdat je het er toevallig wel mee eens was? Alle TR's worden gelezen maar je moet wel beseffen dat TR's geen garantie zijn voor een moderatie. Anders hadden we geen tussenkomst van moderators nodig om de tr's te behandelen en kunnen we iedereen moderator maken.
Vrijheid
pi_164617943
TT is trouwens wel een punt. Dit kan echt niet. Dat dit kan op Fok! _O-
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:37:03 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164618435
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:50 schreef jogy het volgende:

[..]

¯\_(ツ)_/¯

De ene is de ander niet. Daar komt het op neer. En de eenzijdige verontwaardiging in deze is nogal groot dus ik kan er niet heel serieus op ingaan, heb je de vorige titel ook gelezen? Of vond je dat wel best omdat je het er toevallig wel mee eens was? Alle TR's worden gelezen maar je moet wel beseffen dat TR's geen garantie zijn voor een moderatie. Anders hadden we geen tussenkomst van moderators nodig om de tr's te behandelen en kunnen we iedereen moderator maken.
Really? :{
Onikaan ni ov dovah
pi_164618527
quote:

[..]

¯\_(ツ)_/¯

En hiermee geef je partijdigheid toe.
En zeker niet iedereen moet mod worden, idd.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:46:45 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164618668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Really? :{
Yup. Ik zie 'blind voor emoties' echt niet als een schending van iets. Tenzij je teentjes ergens tot in het midden van de Noordzee gegroeid zijn. Een typisch geval van 'get over it'
Vrijheid
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:47:15 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164618678
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En hiermee geef je partijdigheid toe.

Eh, nee. Hoe graag je dat ook zou willen.
Vrijheid
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:48:58 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164618725
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Yup. Ik zie 'blind voor emoties' echt niet als een schending van iets. Tenzij je teentjes ergens tot in het midden van de Noordzee gegroeid zijn. Een typisch geval van 'get over it'
En binnen de context gezien?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:07:17 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164619125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En binnen de context gezien?
Gezien het feit dat de titel nog steeds de titel is kan je er eventueel wel een antwoord uit analyseren. Laat maar weten als je er niet uitkomt.
Vrijheid
pi_164619175
quote:

[..]

¯\_(ツ)_/¯

dus, hij is de enige die erover heeft geklaagd? vorige titel is niet relevant, die is al weg.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:12:56 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164619257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus, hij is de enige die erover heeft geklaagd? vorige titel is niet relevant, die is al weg.
Nu het een dingetje lijkt te worden (god knows why) zijn er iets meer klachten maar initieel was er weinig aan de hand. Maarja. Het zij zo. Titel blijft de titel. Laatste wat er hier over gezegd wordt. Klagen kan bij http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795
Vrijheid
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:20:13 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164619403
Klagen kan bij http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795

[ Bericht 83% gewijzigd door jogy op 17-08-2016 14:22:35 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_164621252
Klagen kan bij http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795

[ Bericht 75% gewijzigd door Dance99Vv op 17-08-2016 15:50:50 ]
  woensdag 17 augustus 2016 @ 15:56:42 #124
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164621982
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
TT is trouwens wel een punt. Dit kan echt niet. Dat dit kan op Fok! _O-
Wil je ook een lollie? :D
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:15:08 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164622468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat serieuzere moderatie heeft meer nut denk ik ;)
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:16:15 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164622508
Is serieuze feedback overigens!
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:37:54 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164623049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat serieuzere moderatie heeft meer nut denk ik ;)
De moderatie is zeker wel serieus. De discussie over de moderatie die kan bij tijd en wijle net iets minder serieus verlopen, dat is wat anders.
Vrijheid
pi_164635383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 15:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

jaaaaaa *O* :9
pi_164643898
quote:
en wat is daar de reactietijd van?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:31:11 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164643936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en wat is daar de reactietijd van?
Volgens mij wel redelijk, geen idee want ik gebruik die niet zo vaak :@.
Vrijheid
pi_164660719
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij wel redelijk, geen idee want ik gebruik die niet zo vaak :@.
Eerst zeg je volgens mij wel redelijk en dan geen idee.

Ik ben in de war nu.
pi_164661906
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik ben in de war nu.
Wat moeten we met zulke feedback?
Wil je ook al gaan klagen?

(niet te veel van deze lollies eten)

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 18-08-2016 22:20:51 ]
pi_164662239
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat moeten we met zulke feedback?
Wil je ook al gaan klagen?
nee hoor. Ik zocht geestelijke ondersteuning in een uiterst verwarrende situatie. Het was geenzins mijn bedoeling de moderatie capaciteit te misbruiken voor eigen belang.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:31:03 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164662611
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Eerst zeg je volgens mij wel redelijk en dan geen idee.

Ik ben in de war nu.
Ik denk wel redelijk maar dat is gebaseerd op minimale informatie omdat ik er weinig ervaring mee heb. De ervaring die ik er mee heb is positief maar dat kan ook komen omdat de forum admins mijn matties zijn en graag met me converseren. Dus ik kan niet voor anderen praten die eventueel minder hoog op de mattielijst staan en ik wil geen verkeerde informatie verstrekken.
Vrijheid
pi_164662823
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik denk wel redelijk maar dat is gebaseerd op minimale informatie omdat ik er weinig ervaring mee heb. De ervaring die ik er mee heb is positief maar dat kan ook komen omdat de forum admins mijn matties zijn en graag met me converseren. Dus ik kan niet voor anderen praten die eventueel minder hoog op de mattielijst staan en ik wil geen verkeerde informatie verstrekken.
haha het kan vriezen het kan dooien. :)
pi_164662886
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha het kan vriezen het kan dooien. :)
Afhankelijk of je wel of geen mattie bent van de weergoden _O_
pi_164663111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:38 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Afhankelijk of je wel of geen mattie bent van de weergoden _O_
SC is verderop hoor.

Edit. Was bericht aan mijzelf O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Blaadjes op 18-08-2016 22:50:35 ]
pi_164679096
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:31 schreef jogy het volgende:

[..]

nou, geen antwoord, het lijkt een bodemloze put. wel een goede deflectie techniek :D
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:15:08 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164679243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, geen antwoord, het lijkt een bodemloze put. wel een goede deflectie techniek :D
Geef het nog ff, of heb je het niet gisteren verstuurd?
Vrijheid
pi_164679319
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Geef het nog ff, of heb je het niet gisteren verstuurd?
pas woensdag, ik dacht dinsdag, we kijken het nog aan.
pi_164683559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

pas woensdag, ik dacht dinsdag, we kijken het nog aan.
Ja dit is wel lastig...je dacht dinsdag maar het is woensdag...nou ja dat zeg je zelf.
Je verwacht nu zelf een accuraat antwoord natuurlijk.
pi_164732801
De moderatie laat zijn partijdigheid weer eens zien.

Lambiekje en kornuiten mogen bijna alles zeggen wat ze willen, bijvoorbeeld iedereen die arts is moordenaar noemen. Maar als je iets zegt over hun mentale gesteldheid dan wordt het verwijderd....

Ofwel je mag iemand een moordenaar noemen, maar niet iemand paranoïde. Lekker bezig!
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:45:33 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164734953
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:16 schreef arie_bc het volgende:
De moderatie laat zijn partijdigheid weer eens zien.

Lambiekje en kornuiten mogen bijna alles zeggen wat ze willen, bijvoorbeeld iedereen die arts is moordenaar noemen. Maar als je iets zegt over hun mentale gesteldheid dan wordt het verwijderd....

Ofwel je mag iemand een moordenaar noemen, maar niet iemand paranoïde. Lekker bezig!
Ik heb gemodereerd daar waar het nogal op de persoon gespeeld werd , beginnende bij lambiek.
Niks partijdigheid , gewoon de TR's behandeld, niks meer niks minder.
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:57:43 #144
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164735281
Maar ik ben dus geen moderator meer zie ik :P
Verder in het zwart c_/
pi_164737897
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar ik ben dus geen moderator meer zie ik :P
Verder in het zwart c_/
Ik zie mogelijkheden.
  zondag 21 augustus 2016 @ 17:43:12 #146
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164737957
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik zie mogelijkheden.
Nou ben ik verward.... :o
pi_164738026
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou ben ik verward.... :o
Lambiekje moderator maken of scrummie. Ze eisen wel redelijk wat vakantiedagen per jaar. Daar dient rekening mee worden gehouden mocht het tot onderhandelingen komen.
pi_164741097
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Lambiekje moderator maken of scrummie. Ze eisen wel redelijk wat vakantiedagen per jaar. Daar dient rekening mee worden gehouden mocht het tot onderhandelingen komen.
Grapjas :).
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:41:01 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164741227
quote:

[..]

Instant drama :P
Onikaan ni ov dovah
pi_164742648
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Grapjas :).
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Instant drama :P
Het lijkt mij een bijzonder experiment.
pi_164743078
quote:

[..]

_O-
pi_164760548
Als er een post verwijderd wordt (snap niet echt waarom overigens wat deze betreft) word de thread dan ook meteen uit je actieve topics gegooid? Raak zo nu en dan threads die ik volg kwijt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164760636
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:23 schreef oompaloompa het volgende:
Als er een post verwijderd wordt (snap niet echt waarom overigens wat deze betreft) word de thread dan ook meteen uit je actieve topics gegooid? Raak zo nu en dan threads die ik volg kwijt.
Alleen als dat je enige reactie in dat topic is geweest.
pi_164760657
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen als dat je enige reactie in dat topic is geweest.
Ah ok, is dat een feature of een bug?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164760665
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ah ok, is dat een feature of een bug?
een feature, dan post je ook minder omdat je dan minder topics volgt :+
pi_164760738
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een feature, dan post je ook minder omdat je dan minder topics volgt :+
:'(
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:32:44 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164760740
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:23 schreef oompaloompa het volgende:
Lijkt me op zich wel een bug eigenlijk. Want je kan ook gewoon 'topic volgen' klikken en dan zitten ze zonder je reactie ook gewoon in je MyAt. Dat komt *waarschijnlijk* omdat de 'topic volgen' functionaliteit later is toegevoegd, apart van de oorspronkelijke manier van het opbouwen van je MyAt.
Vrijheid
pi_164760765
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Lijkt me op zich wel een bug eigenlijk. Want je kan ook gewoon 'topic volgen' klikken en dan zitten ze zonder je reactie ook gewoon in je MyAt. Dat komt *waarschijnlijk* omdat de 'topic volgen' functionaliteit later is toegevoegd, apart van de oorspronkelijke manier van het opbouwen van je MyAt.
Thanks, oplossing is helder, gewoon elke nieuwe thread een plaatje van een baby koala posten (als je baby koalas verwijdert ben je echt letterlijk Hitler) en dan kan het nooit meer misgaan.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:35:07 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164760780
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Thanks, oplossing is helder, gewoon elke nieuwe thread een plaatje van een baby koala posten (als je baby koalas verwijdert ben je echt letterlijk Hitler) en dan kan het nooit meer misgaan.
Of dus gewoon 'topic volgen' aanklikken :{.

En baby panda's zijn schattiger.
Vrijheid
pi_164760789
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Of dus gewoon 'topic volgen' aanklikken :{.
Nee want dan kan ik hem per ongelijk later kwijt raken zoals nu met fb, kom er pas net achter dat dance gestopt is :/

edit:

vs

Weet je dat heel zeker?
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:43:34 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164760937
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee want dan kan ik hem per ongelijk later kwijt raken zoals nu met fb, kom er pas net achter dat dance gestopt is :/
Topic volgen blijft actief tot je (misschien per ongeluk) in je MyAt het rode kruis aanklikt

En ja

En als laatste:

Pwned.
Vrijheid
pi_164761193
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Topic volgen blijft actief tot je (misschien per ongeluk) in je MyAt het rode kruis aanklikt

[ afbeelding ]

En ja

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En als laatste:

[ afbeelding ]

Pwned.
Nee het probleem / de bug is dus dat ik een thread volg, hij in myat staat, ik eenmalig iets post, dat verwijderd wordt en zonder het door te hebben opeens de topicreeks niet meer volg.

De enige oplossing is dan dus meer dan 1 keer posten en zeker weten dat 1 van die posts niet verwijderd wordt (babypandas!) zodat zelfs als die andere verwijderd wordt het volgen niet ongedaan gemaakt wordt.
pi_164761241
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee het probleem / de bug is dus dat ik een thread volg, hij in myat staat, ik eenmalig iets post, dat verwijderd wordt en zonder het door te hebben opeens de topicreeks niet meer volg.

De enige oplossing is dan dus meer dan 1 keer posten en zeker weten dat 1 van die posts niet verwijderd wordt (babypandas!) zodat zelfs als die andere verwijderd wordt het volgen niet ongedaan gemaakt wordt.
Of 'topic volgen' aanklikken. Dan ben je niet afhankelijk van een koppeling op posts in dat topic. ;)
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:59:10 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164761266
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ah, 3.gif . Ja, dan is panda's posten de enige oplossing.
Vrijheid
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:00:10 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164761293
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Of 'topic volgen' aanklikken. Dan ben je niet afhankelijk van een koppeling op posts in dat topic. ;)
Wel dus. ze doet 'topic volgen' So far so good. Daarna post ze er iets in wat dan weer verwijderd wordt en daardoor verdwijnt de koppeling dus ook.
Vrijheid
pi_164761338
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Wel dus. ze doet 'topic volgen' So far so good. Daarna post ze er iets in wat dan weer verwijderd wordt en daardoor verdwijnt de koppeling dus ook.
Oh wow, had ik even verkeerd begrepen. Dan is het wel een supervage bug ja. Kennelijk zit er een 'last post removed' check op ofzo... vreemd.

Maar goed dat mijn posts zelden worden verwijderd. O-)
pi_164761383
Posts staan schijnbaar wat hoger in de hiërarchie van het volgen van topics. Waarschijnlijk word bij het verwijderen van een post tevens het linkje naar je AT verwijderd, ongeacht of je de "Topic volgen" knop aan klikt (die technisch gezien waarschijnlijk hetzelfde doet als wanneer je een post maakt).

Dus:

function addToAT() {
AddTopicID to AT where UserID = $UserID
}

function removeFromAT() {
RemoveTopicID from AT where UserId = $UserID
}

en als een modje dus een post verwijderd word removeFromAT ook aangeroepen, terwijl dat niet hoeft.

Ofzo. In ObjectiveScrummie geschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2016 14:05:28 ]
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:05:41 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164761404
Net getest met dit pareltje: BNW / De olympische conspiracy en het is écht zo _O-. BUG waardig :).
Vrijheid
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:21:18 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164761696
Vrijheid
pi_164761948
Thanks Jogy!
pi_164762086
Het probleem zit dus bij jogy. Die verwijderd de post. :+
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:51:31 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164762145
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Het probleem zit dus bij jogy. Die verwijderd de post. :+
Het probleem bevind zich tussen stoel en server?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:53:51 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164762183
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het probleem bevind zich tussen stoel en server?
Het probleem zit niet op layer 8.
Vrijheid
pi_164773675
BNW / Moderator gezocht voor BNW

Indien je een sollicitatie zou versturen mag je dan zelf bepalen wat het beleid wordt binnen bwn?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164774109
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

Indien je een sollicitatie zou versturen mag je dan zelf bepalen wat het beleid wordt binnen bwn?
NEE
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:01:52 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164774312
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

Je hebt er meer invloed op. Meer niet.
Vrijheid
pi_164774547
Laat maar zitten dan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164774716
Door wie word het eigenlijk bepaald

Waarom zou je niet de vrijheid hebben om het op jouw manier in te richten
Als jij denkt dat het forum beter zou draaien met een paar aanpassingen hier en daar
pi_164775673
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Ali_boo het volgende:

Als jij denkt dat het forum beter zou draaien met een paar aanpassingen hier en daar
admin bepaalt het beleid, mods zijn op FOK beleidshandhavers
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:50:45 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164775874
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Ali_boo het volgende:

Dan krijg je overal eilandjes die niet compatible zijn met het geheel. Je hebt genoeg mogelijkheden om je eigen insteek eraan te geven maar het is meer een duwtje in een richting, het bijsturen van de koers zeg maar, dan dat je volledig je gang kan gaan. Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.
Vrijheid
pi_164776476
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan krijg je overal eilandjes die niet compatible zijn met het geheel. Je hebt genoeg mogelijkheden om je eigen insteek eraan te geven maar het is meer een duwtje in een richting, het bijsturen van de koers zeg maar, dan dat je volledig je gang kan gaan. Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.
Maw je hebt wel de vrijheid om de regels/richtlijnen te interpreteren zoals het jouw uitkomt?
pi_164776585
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

admin bepaalt het beleid, mods zijn op FOK beleidshandhavers
De admin komt nooit hier op bnw posten
Wanneer je niet weet wat er speelt , hoe kan je dan bepalen welke regels het beste zouden voor een sub forum als bnw

Een van de redenen dat TRU een langzame dood is gestorven is omdat admin dacht dat door het toepassen van de algemene richtlijnen het sub fora prima zou draaien

We weten hoe dat allemaal is afgelopen
pi_164776639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wanneer je niet weet wat er speelt , hoe kan je dan bepalen welke regels het beste zouden voor een sub forum als bnw

Een van de redenen dat TRU een langzame dood is gestorven is omdat admin dacht dat door het toepassen van de algemene richtlijnen het sub fora prima zou draaien

ja, daar zit wel een waarheid in. meld je gewoon aan en kijk hoe het afloopt?
pi_164780366
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:50 schreef jogy het volgende:
Je bent nou eenmaal een deel van een groter geheel.

Juist op BNW is het natuurlijk een beetje lastig mensen op te roepen vooral zich onder te ordenenen aan Group-think; authoriteit te accepteren en niet hun eigen individuele mening als basis voor hun handelen voorop te stellen maar 'Algemene Beleidsregels'

Overigens; ikzelf denk persoonlijk zeker dat een individu in een situatie waarin hij Beleidsregels moet uitvoeren die soms ook in conflict kunnen komen met wat hij persoonlijk van mening is des te beter zal functionereen, aangenomen deze persoon bekijkt ook zijn eigen (moderatie-)handelen zer zelf-kritisch...
Wat dat betreft denk ik dat het bij de keuze voor en moderator altijd nuttig is een 'tegen-denker' te kiezen boven een misschien wat meer gezagsgetrouw persoon:
(ook als het meermaals kan voorkomen dat zulk een persoon eerder in een intern conflict kan komen en dat zo nu en dan ook een paar relletjes oplevert).

Wat dat betreft ben ik ook zeker ervoor dat iemand als Ali_boo gewoon zich aanmeld als kandidaat, als hij zich aangesproken voelt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:20:53 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164794734
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt er meer invloed op. Meer niet.
Ah ziedaar waarom mijn Topics over FOK! en BNW gesloten werden..

.....................Jogy ................ Dance99Vv .............

Jammer dat Dance er mee kapt ;(
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:07 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164807961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

iteejer post hier redelijk constant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_164808075
Ik weet niet waar ik deze vraag anders kwijt moet maar ben benieuwd:

Stel er is maar 1 kandidaat die reageert (dat zal wel niet maar stel) of nou voor uit twee, en die zijn eigenlijk naar idee van de huidige bezetting niet geschikt. Wordt éé van deze twee dan alsnog tot mod gemaakt omdat de noodzaak er is of wordt er dan verder gezocht alsnog?

Benieuwd hoe men dat hier ziet/doet.
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:05:52 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164808107
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik weet niet waar ik deze vraag anders kwijt moet maar ben benieuwd:

Stel er is maar 1 kandidaat die reageert (dat zal wel niet maar stel) of nou voor uit twee, en die zijn eigenlijk naar idee van de huidige bezetting niet geschikt. Wordt éé van deze twee dan alsnog tot mod gemaakt omdat de noodzaak er is of wordt er dan verder gezocht alsnog?

Benieuwd hoe men dat hier ziet/doet.
Verder gezocht.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_164808139
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verder gezocht.
Ok dat is in elk geval een goede gedachte. Ik ken fora waar dat anders gaat vandaar. :)
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 11:48:43 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164809203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok dat is in elk geval een goede gedachte. Ik ken fora waar dat anders gaat vandaar. :)
Liever met z'n allen bijspringen dan een verkeerde mod op de verkeerde plek omdat het mot. Liever zoeken we verder.

pi_164809293
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Liever met z'n allen bijspringen dan een verkeerde mod op de verkeerde plek omdat het mot. Liever zoeken we verder.
Ah vandaar mijn afwijzing :P
  Admin woensdag 24 augustus 2016 @ 12:04:32 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164809592
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ah vandaar mijn afwijzing :P
:o

pi_164814282
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Juist op BNW is het natuurlijk een beetje lastig mensen op te roepen vooral zich onder te ordenenen aan Group-think; authoriteit te accepteren en niet hun eigen individuele mening als basis voor hun handelen voorop te stellen maar 'Algemene Beleidsregels'

Overigens; ikzelf denk persoonlijk zeker dat een individu in een situatie waarin hij Beleidsregels moet uitvoeren die soms ook in conflict kunnen komen met wat hij persoonlijk van mening is des te beter zal functionereen, aangenomen deze persoon bekijkt ook zijn eigen (moderatie-)handelen zer zelf-kritisch...
Wat dat betreft denk ik dat het bij de keuze voor en moderator altijd nuttig is een 'tegen-denker' te kiezen boven een misschien wat meer gezagsgetrouw persoon:
(ook als het meermaals kan voorkomen dat zulk een persoon eerder in een intern conflict kan komen en dat zo nu en dan ook een paar relletjes oplevert).

Wat dat betreft ben ik ook zeker ervoor dat iemand als Ali_boo gewoon zich aanmeld als kandidaat, als hij zich aangesproken voelt.
Wanneer je een uitgesproken mening hebt die je niet onder stoelen of banken steekt dan komen die conflicten vanzelf op je af O-)

Zou het ook niet erg vinden om als boe man te fungeren door onpopulaire maatregelen te nemen als dit zou betekenen dat de sfeer binnen het forum met sprongen voorruit gaat

In mijn bescheiden mening bezit ik bepaalde kwaliteiten die het forum echt nodig heeft maar weet tegelijkertijd dat ik iemand als Jogy naast me moet hebben . Hoewel ik eerlijkheid en directheid hoog heb zitten moet je op bepaalde momenten ook tactvol uit te hoek komen.Ook moet je het geduld hebben om het gezeik van de users elke keer weer aan te horen. Iets waar de huidige mod weer in uitblinkt

Zelf hou ik het kort en krachtig maar Jogy is in staat alinea's vol te typen zonder de achterste van zijn tong te laten zien _O-

Wat dat betreft zijn we complete tegenpolen van elkaar :D
pi_164814377
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

iteejer post hier redelijk constant.
Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
pi_164815518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een paar weken terug was het de eerste keer dat ik hem/haar hier heb zien posten

En ik volg bnw al jaren
dus? :) iteejer post hier nooit?
pi_164815642
of je volgt het minder dan je denkt?

Dat was eigenlijk een antwoord.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:15:07 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164830997
quote:

[..]

En ik volg bnw al jaren
Niet Veel, maar al wel een paar jaar hoor.
Misschien in andere topics dan wat jij leest misschien?

Yvonne zelfde verhaal ;)
En zo zijn er wel meer, ligt beetje aan het topic.
pi_164885856
zelfs als zouden ze hier nooit posten wil niet zeggen dat ze het forum niet volgen en dus niet weten waar het hier over gaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_164886891
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wanneer je een uitgesproken mening hebt die je niet onder stoelen of banken steekt dan komen die conflicten vanzelf op je af O-)

Zou het ook niet erg vinden om als boe man te fungeren door onpopulaire maatregelen te nemen als dit zou betekenen dat de sfeer binnen het forum met sprongen voorruit gaat

In mijn bescheiden mening bezit ik bepaalde kwaliteiten die het forum echt nodig heeft maar weet tegelijkertijd dat ik iemand als Jogy naast me moet hebben . Hoewel ik eerlijkheid en directheid hoog heb zitten moet je op bepaalde momenten ook tactvol uit te hoek komen.Ook moet je het geduld hebben om het gezeik van de users elke keer weer aan te horen. Iets waar de huidige mod weer in uitblinkt

Zelf hou ik het kort en krachtig maar Jogy is in staat alinea's vol te typen zonder de achterste van zijn tong te laten zien _O-

Wat dat betreft zijn we complete tegenpolen van elkaar :D
Maar vertel, hoe zie jij de toekomst van BNW voor je? Wat zou je veranderen? Wat zijn onpopulaire maatregelen?
pi_164886907
quote:

[..]

En ik volg bnw al jaren
Bijna net zoveel als jij dus :)
pi_164899281
@jogy, ik heb niks meer terug gehoord van dat mailadres.
  zondag 28 augustus 2016 @ 01:31:39 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164904237
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:54 schreef THEFXR het volgende:
@jogy, ik heb niks meer terug gehoord van dat mailadres.
Heb je gemaild? Het is gewoon een PM box.
Vrijheid
  zondag 28 augustus 2016 @ 02:21:14 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164904711
quote:
5s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je gemaild? Het is gewoon een PM box.
PM, ja
  zondag 28 augustus 2016 @ 02:25:07 #204
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164904749
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 02:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

PM, ja
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen daarnaar PM'en :o Ik dacht gewoon een mailtje naar forum@fok.nl lol
  zondag 28 augustus 2016 @ 02:27:32 #205
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_164904767
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 02:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat mensen daarnaar PM'en :o Ik dacht gewoon een mailtje naar forum@fok.nl lol
geeft geen foutmelding :D
  zondag 28 augustus 2016 @ 02:27:56 #206
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164904772
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 02:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

geeft geen foutmelding :D
Nee, het is wel een bestaande user maar toch. Voor mij is het iig nieuw :P
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 22:28:21 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_164926471
Kan een mod eens naar het 9/11-topic kijken. Wat een triest gedoe daar.
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:13:03 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164928282
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is al besproken, voegt niks toe dit.
Gaan ontopic verder.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is al besproken, voegt ook niks toe.
Ontopic verder is een optie.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je valt in herhaling, een dialoog verwachten heeft geen zin.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik deel niets met je, dat je dit niet snapt en blijft herhalen heeft geen zin voor dit topic. On topic verder.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wij waren al uitgepraat?
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je komt enkel terug op dezelfde punten. De antwoorden heb ik al gegeven. Even terugscrollen, ook als je eventueel verder wil converseren.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je weigert te communiceren of bent daar niet toe in staat.
Hoe dan ook, wij zijn uitgepraat.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dan heb je ook kunnen lezen waarom.
Vond het ook jammer dat er steeds dezelfde vraag met hetzelfde antwoord voorbij kwam.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je hebt niet echt keus?
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu iets anders bedacht.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef Baconbus het volgende:

[..]

En we vallen weer in herhaling.
Je kan niet bepalen wat ik met jou deel, jammer maar waar.
Wanneer gaat mijnheer zelf on-topic?
pi_164928527
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wanneer gaat mijnheer zelf on-topic?
Niet. Dat is Baconbus zijn ding niet.
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:29:25 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164928860
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet. Dat is Baconbus zijn ding niet.
Agh ja gesloten maar niet vergeten ;)
Hopelijk morgen wel een normaal antwoord!
k.w.h.w
pi_164933987
BNW / 9/11 (#)114: Waar vogels geen gaspedaal mogen gebruiken

Benieuwd wat hier stond.

Was het weer een klaagzang over mij en/of Wantie?
pi_164934116
Goed om te zien dat het 911 topic opgeschoond is door de mods.
Bedankt daarvoor, zoveel herhaling.
wooblabalurg
pi_164934223
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:

Benieuwd wat hier stond.

Daar stond iets in de trant van:

Mijn actie was niet zo netjes naar scrummie, maar ik ben het zat regelmatig voor psychiatrisch patient te worden versleten hier op BNW. Gebeurt zowel met steekjes onder water als recht in je smoel.
  maandag 29 augustus 2016 @ 11:19:24 #214
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164934321
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:

Benieuwd wat hier stond.

Viel wel mee hoor. Wat j0kkebr0k zegt.
Vrijheid
pi_164934374
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar stond iets in de trant van:

Mijn actie was niet zo netjes naar scrummie, maar ik ben het zat regelmatig voor psychiatrisch patient te worden versleten hier op BNW. Gebeurt zowel met steekjes onder water als recht in je smoel.
Dat werd je dan ook niet. Tenzij je "zelfdiagnose is niet zo verstandig" zo opvat.
pi_164934503
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Dat werd je dan ook niet. Tenzij je "zelfdiagnose is niet zo verstandig" zo opvat.
Ach... kom op zeg.
pi_164934530
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

maar ik ben het zat regelmatig voor psychiatrisch patient te worden versleten hier op BNW.
In alle eerlijkheid... je user icon roept wel dat soort associaties op. :D
pi_164934573
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

:D
pi_164934622
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wooblabalurg ftw
wooblabalurg
pi_164934741
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach... kom op zeg.
Ja, kom op zeg, zeg dat wel :).

Maar prima hoor verder, mijn nederige excuses voor deze 'below the belt' opmerking.
pi_164934959
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, kom op zeg, zeg dat wel :).

Maar prima hoor verder, mijn nederige excuses voor deze 'below the belt' opmerking.
Mijn reactie was meer een opeenstapeling van...
  maandag 29 augustus 2016 @ 11:53:33 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164935011
Zo, even kijken wie deze kan ontcijferen.
Vrijheid
pi_164935280
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Agh ja gesloten maar niet vergeten ;)
Hopelijk morgen wel een normaal antwoord!
k.w.h.w
Nee, die komt niet met die berekening, want die heeft hij niet.
En op die manier wordt de discussie kapot gemaakt, door dingen te beweren die op geen enkele wijze waar worden gemaakt.
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:20:31 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164935524
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, die komt niet met die berekening, want die heeft hij niet.
En op die manier wordt de discussie kapot gemaakt, door dingen te beweren die op geen enkele wijze waar worden gemaakt.
Die discussie werd kapot gemaakt omdat niemand wilde stoppen met die vruchteloze manier van discussiëren. Het had 150 post eerder al afgekapt kunnen worden met 'je hebt het dus niet, duidelijk'. en er verder geen woorden meer aan vuil maken. Nu was het gewoon een kinderachtig gedoe. (van alle betrokkenen hoor, dit is niet eens specifiek aan jou gericht)
Vrijheid
pi_164935532
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Onder je direct weer herhaling van dat wat al weggehaald is. Misschien lukt het met een rebus.
wooblabalurg
pi_164935578
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Die discussie werd kapot gemaakt omdat niemand wilde stoppen met die vruchteloze manier van discussiëren. Het had 150 post eerder al afgekapt kunnen worden met 'je hebt het dus niet, duidelijk'. en er verder geen woorden meer aan vuil maken. Nu was het gewoon een kinderachtig gedoe. (van alle betrokkenen hoor, dit is niet eens specifiek aan jou gericht)
Klopt als een bus.
Maar de irritatie blijft omdat zoiets continu gebeurt. En dan krijg je dat er dus niet afgekapt wordt maar dat er doorgegaan wordt totdat de persoon zelf toegeeft te lliegen.
Maar die verschuilt zich liever totdat de moderator met een bezem zijn straatje schoonveegt...

Anyway, ik zal me er niet meer tot laten verleiden.
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:26:35 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164935635
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Onder je direct weer herhaling van dat wat al weggehaald is. Misschien lukt het met een rebus.
Nee, het zand ging over de discussie tussen Scrummie en j0kkebr0k. Die van jou tussen tuinhek en wantie heb je voor een redelijk deel aan je zelf te danken als ik het zo een beetje bekijk. Het ging alleen veel te lang door. maar daar wil ik ook wel een landing zand overheen donderen hoor.
Vrijheid
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:30:02 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164935708
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt als een bus.
Maar de irritatie blijft omdat zoiets continu gebeurt. En dan krijg je dat er dus niet afgekapt wordt maar dat er doorgegaan wordt totdat de persoon zelf toegeeft te lliegen.
Maar die verschuilt zich liever totdat de moderator met een bezem zijn straatje schoonveegt...

Anyway, ik zal me er niet meer tot laten verleiden.
In orde, spreken we dat af. :).
Vrijheid
pi_164935723
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

In orde, spreken we dat af. :).
^O^
pi_164935931
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, het zand ging over de discussie tussen Scrummie en j0kkebr0k. Die van jou tussen tuinhek en wantie heb je voor een redelijk deel aan je zelf te danken als ik het zo een beetje bekijk. Het ging alleen veel te lang door. maar daar wil ik ook wel een landing zand overheen donderen hoor.
Vergeet Scrummie en guyver niet.
Ik zie het anders dan jij denk ik, toch bedankt voor het schijnen van je licht.
wooblabalurg
pi_164936062
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Vergeet Scrummie en guyver niet.

:').
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:33:05 #232
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164937142
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met zand erover?
wie een kuil graaft voor een ander?
als het kalf verdronken is demp men de put?
pi_164937357
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets met zand erover?
Begraven.
pi_164937833
De put is bnw, de inhoud van de graafmachine bagger
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:08:28 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164937923
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Begraven.
Nee.
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:04 schreef oompaloompa het volgende:
De put is bnw, de inhoud van de graafmachine bagger
Nee.

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets met zand erover?
Optie 1 ^O^.
Vrijheid
  Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 14:11:36 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164937981
Iets met radioactief afval chemtrails en een vooropgezet plan?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164938197
Wil je niet voor het blok zetten Jogy, maar wat er afgelopen weekend helemaal uit de hand liep in de 9-11 thread is iets wat regelmatig gebeurt, iemand post iets en weigert er vervolgens op in te gaan, anderen reageren als dolle stieren op een rode lap. Nou zorgt een slotje vor even rust maar verandert er weinig systematisch. Niemand denkt iets fout gedaan te hebben dus ook geen reden om te denken dat er binnenkort niet weer hetzelfde gebeurd in iets andere vorm.

Misschien de moeite waard om na te denken hoe dit soort situaties zouden moeten verlopen of voorkomen moeten worden om het systematisch aan te pakken?
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:20:57 #238
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164938205
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Iets met radioactief afval chemtrails en een vooropgezet plan?
Nee
Het plaatje komt uit dit artiekel
http://www.bic-news.nl/opgeruimd-staat-netjes/

Wijk aan zee-Einde smeerpijperij
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:26:52 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164938359
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
Wil je niet voor het blok zetten Jogy, maar wat er afgelopen weekend helemaal uit de hand liep in de 9-11 thread is iets wat regelmatig gebeurt, iemand post iets en weigert er vervolgens op in te gaan, anderen reageren als dolle stieren op een rode lap. Nou zorgt een slotje vor even rust maar verandert er weinig systematisch. Niemand denkt iets fout gedaan te hebben dus ook geen reden om te denken dat er binnenkort niet weer hetzelfde gebeurd in iets andere vorm.

Misschien de moeite waard om na te denken hoe dit soort situaties zouden moeten verlopen of voorkomen moeten worden om het systematisch aan te pakken?
Het had ook bij de kladden gepakt moeten worden inderdaad maar was er eigenlijk het hele weekend amper tot gisteravond. en als het zijn route al helemaal gelopen heeft dan zijn er door het lopende gebekvecht een hele groep mensen die zich 'schuldig' hebben gemaakt aan rotzooi trappen. Dus dan heb je twee keuzes: iedereen aanpakken of ruimen en waarschuwen voor een eventuele volgende keer en er vanaf dat moment dus weer strakker op zitten om het bijgestuurd te houden.
Vrijheid
pi_164938424
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Het had ook bij de kladden gepakt moeten worden inderdaad maar was er eigenlijk het hele weekend amper tot gisteravond. en als het zijn route al helemaal gelopen heeft dan zijn er door het lopende gebekvecht een hele groep mensen die zich 'schuldig' hebben gemaakt aan rotzooi trappen. Dus dan heb je twee keuzes: iedereen aanpakken of ruimen en waarschuwen voor een eventuele volgende keer en er vanaf dat moment dus weer strakker op zitten om het bijgestuurd te houden.
Ja maar wat dan? Het roepen dat je iets hebt en het daarna weigeren te tonen, of het herhaaldelijk vragen naar dat iets?

De combinatie van die twee heeft geleid tot waar het strandde, maar welke van die twee gedragingen moet tegengegaan worden om het te voorkomen in de toekomst?
pi_164938523
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee
Het plaatje komt uit dit artiekel
http://www.bic-news.nl/opgeruimd-staat-netjes/

Wijk aan zee-Einde smeerpijperij
het plaatje is dus toepasselijker dan ik had gedacht ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:40:15 #242
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164938713
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

het plaatje is dus toepasselijker dan ik had gedacht ;)
Al weet ik niet of het plaatje een random pick was van jogy of een heel bewuste keuze.
Maar ja toeval bestaat niet ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:24:10 #243
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164944341
Geachte Conspiracymensch, ik kan het topic over Hillary en de verdachte suicides niet terugvinden. Wie helpt even?
pi_164944505
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
Geachte Conspiracymensch, ik kan het topic over Hillary en de verdachte suicides niet terugvinden. Wie helpt even?
Volgens mij is het de bedoeling dat dat in dit topic gebeurt;

BNW / Stort Hillary ons in een oorlog!

Ik kan het andere topic in elk geval niet meer terug vinden, ja 1 die gesloten is en waar er word verwezen naar bovenstaand.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:54:09 #245
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164945056
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens mij is het de bedoeling dat dat in dit topic gebeurt;

BNW / Stort Hillary ons in een oorlog!

Ik kan het andere topic in elk geval niet meer terug vinden, ja 1 die gesloten is en waar er word verwezen naar bovenstaand.
Gevonden, het topic staat bij NWS. :o
pi_164945701
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef oompaloompa het volgende:

na 1,5 jaar?
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:30:25 #247
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164946137
Zo erg liep het ook weer niet uit de hand. Verder gaat het toch goed in 9.11? Akkefietjes zullen altijd blijven bestaan zeker nu met al die pc waar goed op gelet wordt. Er worden in 9.11 goede zaken naar boven gehaald, ik denk dat daar de pijn grotendeels zit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164946219
_O-
pi_164946247
Misschien een idee voor een apart topic voor kinderen die het uitsluitend willen hebben over hoe mensen niet reageren op de manier dat ze horen te reageren. Als je die ruis uit het topic haalt scheelt dat voor alle kampen een hoop hoofdpijn.

Je bestrijd er ook meteen mee dat het een ctrl + V topic wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door ems. op 29-08-2016 19:42:23 ]
Conscience do cost.
pi_164946340
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:34 schreef ems. het volgende:
Misschien een idee voor een apart topic voor kinderen die het uitsluitend willen hebben over hoe mensen niet reageren op de manier dat ze horen te reageren. Als je die ruis uit het topic haalt scheelt dat voor alle kampen een hoop hoofdpijn.
noem ze maar jankerds.
pi_164949793
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

na 1,5 jaar?
Ik snap niet wat je bedoelt?
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:34:42 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164950302
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar wat dan? Het roepen dat je iets hebt en het daarna weigeren te tonen, of het herhaaldelijk vragen naar dat iets?

De combinatie van die twee heeft geleid tot waar het strandde, maar welke van die twee gedragingen moet tegengegaan worden om het te voorkomen in de toekomst?
;) Iemand mag gewoon weigeren te antwoorden.
Dat is iedereen zijn recht.

Daarna het topic laten ontsporen op zijn el-matadoriaans terwijl de user zelf donders goed weet dat hij/zij zeichzelf klem geluld heeft, maar daarna de vermoorde onschuld spelen, en op die manier het topic laten ontsporen.

Het antwoord is o zo simpel, maar ik geef toch geen antwoord
pi_164952037
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt?
na 1,5 weten de mods nog niet hoe ze een topic moeten moderen?
pi_164953411
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) Iemand mag gewoon weigeren te antwoorden.
Dat is iedereen zijn recht.

Daarna het topic laten ontsporen op zijn el-matadoriaans terwijl de user zelf donders goed weet dat hij/zij zeichzelf klem geluld heeft, maar daarna de vermoorde onschuld spelen, en op die manier het topic laten ontsporen.

Het antwoord is o zo simpel, maar ik geef toch geen antwoord
Je lijkt mij te bedoelen. Ik zie niet hoe reageren op reacties ontsporen is, zeker niet als dezelfde vraag gesteld blijft worden en het antwoord al gepost is.
wooblabalurg
pi_164954594
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

na 1,5 weten de mods nog niet hoe ze een topic moeten moderen?
Je bent nooit uitgeleerd (of een ander cliche :P )
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:17:15 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164955300
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je lijkt mij te bedoelen. Ik zie niet hoe reageren op reacties ontsporen is, zeker niet als dezelfde vraag gesteld blijft worden en het antwoord al gepost is.
ja zo kan ik het ook, lekker makkelijk.
Hey wist je alle antwoorden staan in de voorgaande delen, en mocht je nog ooit een vraag hebben, verwijs ik je daarna!

Zullen we dat dan maar zo doen?
Want ik lieg niet als ik zeg dat bijna elk onderwerp wel eens aan bod is gekomen in 1 van de vorige delen!

Dus, als je een vraag stelt ... lees eerst even al de vorige delen door anders krijg iedereen hier die in het 9/11 topic post dat antwoord en gooien we ding op slot! want discussies op een topic is schijnbaar overbodig als alles al eens behandeld is.

En als je niet normaal kan reageren op een simpele vraag!
Houd dan gewoon je bek in plaats van standaard zelf het riedeltje herhalen en zelf NIET on-topc gaan!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:19:15 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164955336
hierbij verzoek voor een slotje op 9/11 topic alles is al een keer behandeld en antwoorden moet je maar uit de vorige delen vissen!

Alvast bedankt! ^O^
pi_164955418
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

dan kun je dat antwoord dus citeren.
pi_164955892
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hey wist je alle antwoorden staan in de voorgaande delen, en mocht je nog ooit een vraag hebben, verwijs ik je daarna!

Want ik lieg niet als ik zeg dat bijna elk onderwerp wel eens aan bod is gekomen in 1 van de vorige delen!

Dus, als je een vraag stelt ... lees eerst even al de vorige delen door anders krijg iedereen hier die in het 9/11 topic post dat antwoord en gooien we ding op slot! want discussies op een topic is schijnbaar overbodig als alles al eens behandeld is.

Houd dan gewoon je bek in plaats van standaard zelf het riedeltje herhalen en zelf NIET on-topc gaan!
en dan een slot vragen, tjonge wat arrogant.
pi_164957155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar gewoon niet te filmen dit. Wat een figuur joh. _O-
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:29:46 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164957378
quote:

[..]

BNW / [BNW FB] kansenpareltjes
pi_164959113
quote:

[..]

En vermoeijend en irritant.
Waste of fcking time.
pi_164959478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij hebt het over verwijzen terwijl het over een enkel topic gaat. Verder is het niet aan mij om te zorgen dat mensen iets begrijpen. Ik doe mijn best maar dan houdt t ook wel op. Blijkbaar begrepen meerdere mensen mij niet, dat is jammer, maar beetje vreemd om dan op mij af te geven omdat ik het fatsoen heb het nogmaals te vertellen.

Verder komt je post een beetje overdreven over, vooral door de uitroeptekens en het gescheld. Als je aan kan geven wat je zo dwars zit help ik daar graag bij.
wooblabalurg
pi_164959528
Er zijn dus mensen die het cynisme van theguyver niet begrijpen en hem daardoor arrogant gaan noemen. Jammer, en een beetje dom.

Kunnen jullie nu weer ergens anders kansloos gaan ouwehoeren?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 10:51:25 ]
pi_164959570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn dus mensen die het cynisme van theguyver niet begrijpen en hem daardoor arrogant gaan noemen. Jammer, en een beetje dom.

Kunnen jullie nu weer ergens anders kansloos gaan ouwehoeren?
ga ergens anders janken, omdat je maatje eens een keer ontmaskert wordt!
pi_164959585
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ga ergens anders janken, omdat je maatje eens een keer ontmaskert wordt!
Ontmaskert zelfs :').

Ik jank niet, dat doen jullie, omdat jullie een post compleet verkeerd opvatten :').
pi_164959600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ontmaskert zelfs :').

Ik jank niet, dat doen jullie, omdat jullie een post compleet verkeerd opvatten :').
zijn schuld dat hij het kut neerzet en waarom moet jij whiteknighten? kan hij zelf niet reageren?
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:56:27 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164959620
Wat een peuterspeelplaats is dit geworden. En met dit refereer ik aan zowat heel BNW.
pi_164959703
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een peuterspeelplaats is dit geworden. En met dit refereer ik aan zowat heel BNW.
Eens, er lijkt ook weinig wil om elkaar te begrijpen.
wooblabalurg
pi_164959803
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:01 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Eens, er lijkt ook weinig wil kunde om elkaar te begrijpen.
pi_164960909
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe kunnen we dat verbeteren denk je?
wooblabalurg
pi_164960991
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoe kunnen we dat verbeteren denk je?
Niet. Onmogelijk. Enige wat kan is strak modereren, maar da's lastig in je eentje.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 12:23:23 ]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:48:25 #273
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164961484
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet. Onmogelijk. Enige wat kan is strak modereren, maar da's lastig in je eentje.

quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:56 schreef Copycat het volgende:
wil je ook een lollie?
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:48:31 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164961487

Dat soort gedrag is wat ik graag vaker wil zien, daar komt het op neer. Gewoon elkaar het licht in de ogen gunnen zeg maar. Het maakt uiteindelijk iet uit of je het volledig met elkaar oneens bent en discussiegewijs is het ook niet erg als het er niet volledig lief aan toe gaat maar bewaak de grenzen van de afstand. De hakken hoeven niet 24/7 in het zand. En ook bij onenigheid van een bepaald standpunt kan er constructief op ingegaan worden.

Maar oké.
Vrijheid
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:50:05 #275
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164961523
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:48 schreef jogy het volgende:

Dat soort gedrag is wat ik graag vaker wil zien, daar komt het op neer. Gewoon elkaar het licht in de ogen gunnen zeg maar. Het maakt uiteindelijk iet uit of je het volledig met elkaar oneens bent en discussiegewijs is het ook niet erg als het er niet volledig lief aan toe gaat maar bewaak de grenzen van de afstand. De hakken hoeven niet 24/7 in het zand. En ook bij onenigheid van een bepaald standpunt kan er constructief op ingegaan worden.

Maar oké.
optimist :{w
_O-
pi_164962103
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:48 schreef jogy het volgende:

Maar oké.
Ik geef graag het goede voorbeeld. :7 O-)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:26:34 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164962357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik geef graag het goede voorbeeld. :7 O-)
Je bent een beetje Jekyll and Hyde
Vrijheid
pi_165274400
Zou deze gekoppeld kunnen worden? BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #2
Parent BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com - World War III

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 13-09-2016 09:47:58 ]
pi_165318128
nog steeds geen nieuwe mod?
pi_165318976
Eerder helemaal geen mod. 1 uur stopt bnw. Jogy is mr teeth en heeft dus geen tijd te modden laatste daagjes.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:27:47 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165324977
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:42 schreef Blaadjes het volgende:
Jogy is mr teeth
Wada? :@.

Deze? :').
Vrijheid
pi_165325077
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Wada? :@.

Deze? :').
Heey daar is ie. Geen idee of die er zo uitziet. Miss even in het betreffende topic inlezen.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:32:49 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165325099
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:31 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heey daar is ie. Geen idee of die er zo uitziet. Miss even in het betreffende topic inlezen.
Ah, die reeks. Check.
Vrijheid
  woensdag 14 september 2016 @ 22:31:00 #284
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165328884
Wij geven je wel "Leway" he :D
Δημοσθένης
pi_165337951
Kan de 'Mars One Project' topic titel naar 'Mars One and other future fake space projects' veranderd zijn.aub?
  donderdag 15 september 2016 @ 12:44:06 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165338003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:41 schreef Tingo het volgende:
Kan de 'Mars One Project' topic titel naar 'Mars One and other future fake space projects' veranderd zijn.aub?
Zonder de fake dan.
Onikaan ni ov dovah
pi_165338086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zonder de fake dan.
Ik vraag 't aan 'n mod. Niks met jou te maken dus.
Ik heb de topic geopend.
Je hoeft niet te lezen als je 't niet leuk vind.
pi_165338462
Wat een kind _O-
Conscience do cost.
  donderdag 15 september 2016 @ 13:05:45 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165338496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vraag 't aan 'n mod. Niks met jou te maken dus.
Ik heb de topic geopend.
Je hoeft niet te lezen als je 't niet leuk vind.
En dat topic heeft nu een prima neutrale TT.
Onikaan ni ov dovah
pi_165338505
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:41 schreef Tingo het volgende:
Nee.
pi_165339399
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee.
Jij ben ook geen mod gelukkig.
Fuck off.
pi_165339450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij ben ook geen mod gelukkig.
Fuck off.
*) *)
pi_165339468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat topic heeft nu een prima neutrale TT.
Er zijn ook veel andere space exploration scams te discusseren...daarom.
Topic titel mag ook "Mars One Project and other space exploration scams" zijn.
Das lekker BNW ipv space fan BS.
pi_165339588
Zal het zo ff fixen.

Edit. Ow fuck. :D
pi_165339671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

scams klinkt idd neutraal
pi_165339817
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

scams klinkt idd neutraal
Mars One Project en Lunar Mission One duidelijk scams zijn inderdaad.
pi_165339910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mars One Project en Lunar Mission One duidelijk scams zijn inderdaad.
In jouw rare wereldje.

TT is prima zoals ie is. En dat zeg ik als mod zijnde.
pi_165340506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In jouw rare wereldje.

TT is prima zoals ie is. En dat zeg ik als mod zijnde.
Waarschijnlijk heb je toch niks over gelezen dan.
Ik wacht op 'n officiel bericht over jouwe modschaap.
Wie weet - misschien is fok zo wanhopig om zo'n zielige figuur als jij als mod te nemen.
  donderdag 15 september 2016 @ 15:12:28 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165340796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar bestaat het space fakery topic al voor :Y
Onikaan ni ov dovah
pi_165340828
pi_165341823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je toch niks over gelezen dan.
Ik wacht op 'n officiel bericht over jouwe modschaap.
Wie weet - misschien is fok zo wanhopig om zo'n zielige figuur als jij als mod te nemen.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')