Vergeet jokkebrok niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
BNW / 9/11 (#)112: Blind voor emoties
Kan een mod nou eens optreden of hoe zit dat? Gister al 0,0 reactie hier, vandaag wederom? Loopt totaal uit de hand daar door een achterlijke demolay (maar die neem ik het niet kwalijk, die weet niet beter).
Ik doe niet eens mee aan de discussie dus ben het met niemand eens, ik bekijk het alleen maar en zie irritant en kinderachtig gedrag van jullie en niet van hun.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:56 schreef DeMolay het volgende:
Degene waar jullie het niet eens mee zijn dus...ok
De oorzaak zijn J0kkebr0k, en Batonbus en gister was dat controlaltdelete. En jij, die vervolgens met Baconbus en J0kkebr0k gaat mee huilen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef DeMolay het volgende:
oorzaak gevolg .....zoek de oorzaak en gij zult vinden
Op een gegeven moment ga je zien wat je wilt zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee aan de discussie dus ben het met niemand eens, ik bekijk het alleen maar en zie irritant en kinderachtig gedrag van jullie en niet van hun.
Oke Summers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je zien wat je wilt zien.
Omdat iemand de behoefte heeft om te zeggen "jou neem ik toch al nooit serieus" ontspoort de hele discussie, dat zie je toch zelf wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef DeMolay het volgende:
net zoals wat jij hier doet zooo doorzichtig is
en die zwijgende users van je lopen hier al heel wat jaren langer mee in de 911 draadjes...dus op je plaats
Je bedoelt: het begint bij iemand die zegt "ik neem jou toch al nooit serieus" - want daar gaat het mis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:07 schreef jogy het volgende:
Wat de 11 september reeks betreft zie ik enkel mensen elkaar opnaaien en uit de tent lokken om ze daarna af te zeiken wanneer ze uit de tent gelokt zijn, veel meer niet (en dat bedoel ik dus negatief). Het is een wederzijds gekloot naar elkaar toe.
Maar vaak van de tijd zien ze wat ze zijn vertelt om te zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je zien wat je wilt zien.
Plus wat extra beledegingen naar mensen waar hij het niet mee eens is. Dat mag allemaal blijkbaar, lekker stoken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bedoelt: het begint bij iemand die zegt "ik neem jou toch al nooit serieus" - want daar gaat het mis.
Als die post er niet was geweest dan was er niks aan de hand.
Want verwachten dat iemand daar niet op reageert en gewoon wel een TR zet of een post hier maakt in plaats van erop in te gaan is een beetje onrealistisch dat lijkt me overduidelijk in dit hotbed hier.
Het gaat al vanaf gisteren 'mis' en ik kan buiten de wederzijdse frustratie niet echt een 'schuldige' aanwijzen. Nu heeft j0kkebr0k een faux pas begaan, gister ging Wantie ff op de persoonlijke toer, dan gaat cad weer over de zeik en komt tingo nog langs en zo gaat het door. Even uit elkaars haren gaan en weer op de reset knop drukken lijkt me een goed plan. Ik duik de reeks wel ff in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bedoelt: het begint bij iemand die zegt "ik neem jou toch al nooit serieus" - want daar gaat het mis.
Want verwachten dat iemand daar niet op reageert en gewoon wel een TR zet of een post hier maakt in plaats van erop in te gaan is een beetje onrealistisch dat lijkt me overduidelijk in dit hotbed hier.
En ja dan krijg je heen en weer kleuterreacties maar dat heeft wel de oorzaak in 1 enkele post.
Het begon al eerder.... theguyver die komt vragen of het interview Live was, terwijl dat gewoon met koeienletters in beeld staat. Mede daarom neem ik deze mensen die claimen te weten wat er te zien is gewoon niet meer serieus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En ja dan krijg je heen en weer kleuterreacties maar dat heeft wel de oorzaak in 1 enkele post.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
op een gegeven moment zie je wat je wilt zien..
En in plaats van dat te weerleggen of er niet op in te gaan is het veel makkelijker om te zeggen dat je iemand nooit serieus neemt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het begon al eerder.... theguyver die komt vragen of het interview Live was, terwijl dat gewoon met koeienletters in beeld staat. Mede daarom neem ik deze mensen die claimen te weten wat er te zien is gewoon niet meer serieus.
Krijg je vervolgens nog een Wantie, die dan even met de volgende discussie-oppepper komt:
[..]
Ja, dat valt onder kritisch zijn op je eigen zienswijze. De neiging hebben ergens iets te zien wat je wil zien is een volkomen normale menselijke bias. Hoe minder informatie je hebt om mee te werken, hoe groter dat gevaar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het begon al eerder.... theguyver die komt vragen of het interview Live was, terwijl dat gewoon met koeienletters in beeld staat. Mede daarom neem ik deze mensen die claimen te weten wat er te zien is gewoon niet meer serieus.
Krijg je vervolgens nog een Wantie, die dan even met de volgende discussie-oppepper komt:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |