Ik wilde eigenlijk niet reageren maar voel toch die behoefte.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee want daar zitten verder geen restricties aan. Dus maakt verder niet uit wat wie van msm vind, ga wild binnen de normaal geldende regels.
[..]
"Mensen veroordelen omdat ze gewoon dom zijn is niet verstandig. "
Tja.
[..]
Als je het anders had verpakt hoefde er geen probleem te zijn hoor.
[..]
Wat je wil, moet ik de post in zijn volledigheid dan maar verwijderen?
Dank. Liever dat het helemaal weg is dan dat de illusie bestaat dat ik het gedachtegoed van die Duitser onderstreep.quote:
die moffen hebben gewoon geen goed verleden, wat dat betreftquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dank. Liever dat het helemaal weg is dan dat de illusie bestaat dat ik het gedachtegoed van die Duitser onderstreep.
Wij Nederlanders ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die moffen hebben gewoon geen goed verleden, wat dat betreft
Van alle culturen die omgaan met hun verleden zijn m.i. de duisters zeker niet het aller-slechts bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die moffen hebben gewoon geen goed verleden, wat dat betreft
En zij hebben Duistersche Bank. Ook wel iets om te vertroetelen these days. Misschien kunnen we ze wat geld geven. Zij schijnen dat nodig te hebben.quote:
Dit is niet uitlokkerig denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding
Werd er laatst niet een comment aangepast omdat het woord dom gebruikt werd in zijn post?
CAD daarentegen geeft zelf toe dat ze wat zit te stoken om de boel op te laten leven. Als dat niet onder reacties uitlokken valt weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit is niet uitlokkerig denk ik.
Beetje doen alsof je neus bloed op het moment, en van de domme spelen en dan maar weer snel weg gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Verdraaien van mijn woorden. Ik haakte in op de reply van Scrum gaf hierop aan dat er tenminste wat leven in de brouwerij komt na mijn opmerking over OBL, de commotie die het los maakt de één na de ander daar heb ik niet om gevraagd daar zijn jullie zelf verantwoordelijk voor. Als men zich er fijner bij voelt als het geveegd wordt ook best, ik blijf evengoed bij mijn mening, geen bewijs van zijn dood.
Ah, dan zal het wel goed zittenquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit is niet uitlokkerig denk ik.
Dat ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beetje doen alsof je neus bloed op het moment, en van de domme spelen en dan maar weer snel weg gaan.
Je weet zo onderhand toch echt wel hoe de boel hier makkelijk op te stoken is.
Ook ben jij al lang genoeg hier in BNW aanwezig om te weten wat nodig is om de nodige discussie te doen opstoken.
Beetje eerlijk zijn en niet doen als of jij je er niet van bewust van bent is te goedkoop CAD.
Je weet wel beter dan dat.
Ook elke keer weer melden dat je weg gaat na dat mensen met jou in discussie gaan is niet echt een van je sterkste punten.
Dus al met al, speel niet van de domme joh
Precies geen bewijs dus ik neem het ook niet aan voor waar . Nou , nou nu valt de hemel op mijn hoofd of ik word verzwolgen door hellevuur .quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Verdraaien van mijn woorden. Ik haakte in op de reply van Scrum gaf hierop aan dat er tenminste wat leven in de brouwerij komt na mijn opmerking over OBL, de commotie die het los maakt de één na de ander daar heb ik niet om gevraagd daar zijn jullie zelf verantwoordelijk voor. Als men zich er fijner bij voelt als het geveegd wordt ook best, ik blijf evengoed bij mijn mening, geen bewijs van zijn dood.
Nu nog in het goeie topic. Dit is feedback.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies geen bewijs dus ik neem het ook niet aan voor waar . Nou , nou nu valt de hemel op mijn hoofd of ik word verzwolgen door hellevuur .
Voor als je het nog niet wist, Lambiek heeft een uitzonderlijke status.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kan het toch niet laten.
Als ik een voor ons niet benaderbare Duitser dom noem omdat hij een historisch feit publiekelijk wil ontkennen of in twijfel wil trekken wordt het weggehaald onder het mom van uitlokking.
Als mijn beroepsgroep wordt beticht (zonder onderbouwing, mind you) van hersenspoelen dan is dat niet uitlokken en wel relevant?
BNW / Bouwen wij ons eigen panopticon?
Ik snap het soms even niet.
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleidingquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor als je het nog niet wist, Lambiek heeft een uitzonderlijke status.
Het zijn altijd al artsen en scholen geweest bij hemquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
BNW / Vaccinatie-topic #12 : Misleiding
Dat zou je bijna gaan denken ja, ware het niet dat hij toch ook wel af en toe een dagje vakantie krijgt van fok.
Blijkbaar werkt fok niet met een cumulatief systeem denk ik?
Maar goed, ook dit dus he. Je gaat geen kut bereiken met dit soort onzinnige vuilspuiterij
Toevoeging:
BNW / Algemeen Complotten-topic #29: Openminded is een illusie
Na de artsen zijn nu de scholen aan de beurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |