In Palestina ook niet! Dat KAN geen toeval meer zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:05 schreef Jigzoz het volgende:
En drie keer raden in welk land er nog nooit Olympische Spelen waren.
Juist. Israël.
Toeval?
Een organiserend orgaan dat alle macht naar zich toe probeert te trekken en overal die macht willen laten voelen van het bouwen van stadions tot het verkopen van drank ik guitige bekers. Een enorme samenzwering.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wát een OP! Mijn ogen zijn geopend! Ik heb het licht gezien!
Halleluja!
Wát een complot!
Het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een organiserend orgaan dat alle macht naar zich toe probeert te trekken en overal die macht willen laten voelen van het bouwen van stadions tot het verkopen van drank ik guitige bekers. Een enorme samenzwering.
Irak en oost-timorquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:05 schreef Jigzoz het volgende:
En drie keer raden in welk land er nog nooit Olympische Spelen waren.
Juist. Israël.
Toeval?
Dat is waar ook... israël it is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar zitten te weinig zionisten, dus dan telt het niet.
Net als die ene vrouw die 'viel' bij het wielrennen. Die werd gewoon neergeschoten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat Yuri van Gelder er achter is gekomen en daarom is hij gelijk geneutraliseerd.
Slechts acteurs het is een hoax om de echte slachtoffers te verbergen en zo de macht in de kaart te spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Net als die ene vrouw die 'viel' bij het wielrennen. Die werd gewoon neergeschoten.
Tssk. Zulks een grootsch topic naar ONZ schoppen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:23 schreef jogy het volgende:
Even naar het juiste forum geschopt.
Groetjes, de bitchboy van de illuminati.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |