Klopt als een bus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Die discussie werd kapot gemaakt omdat niemand wilde stoppen met die vruchteloze manier van discussiëren. Het had 150 post eerder al afgekapt kunnen worden met 'je hebt het dus niet, duidelijk'. en er verder geen woorden meer aan vuil maken. Nu was het gewoon een kinderachtig gedoe. (van alle betrokkenen hoor, dit is niet eens specifiek aan jou gericht)
Nee, het zand ging over de discussie tussen Scrummie en j0kkebr0k. Die van jou tussen tuinhek en wantie heb je voor een redelijk deel aan je zelf te danken als ik het zo een beetje bekijk. Het ging alleen veel te lang door. maar daar wil ik ook wel een landing zand overheen donderen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Onder je direct weer herhaling van dat wat al weggehaald is. Misschien lukt het met een rebus.
In orde, spreken we dat af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Maar de irritatie blijft omdat zoiets continu gebeurt. En dan krijg je dat er dus niet afgekapt wordt maar dat er doorgegaan wordt totdat de persoon zelf toegeeft te lliegen.
Maar die verschuilt zich liever totdat de moderator met een bezem zijn straatje schoonveegt...
Anyway, ik zal me er niet meer tot laten verleiden.
Vergeet Scrummie en guyver niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het zand ging over de discussie tussen Scrummie en j0kkebr0k. Die van jou tussen tuinhek en wantie heb je voor een redelijk deel aan je zelf te danken als ik het zo een beetje bekijk. Het ging alleen veel te lang door. maar daar wil ik ook wel een landing zand overheen donderen hoor.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet Scrummie en guyver niet.
Iets met zand erover?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
Zo, even kijken wie deze kan ontcijferen.
[ afbeelding ]
Begraven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets met zand erover?
wie een kuil graaft voor een ander?
als het kalf verdronken is demp men de put?
Nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:04 schreef oompaloompa het volgende:
De put is bnw, de inhoud van de graafmachine bagger
Optie 1quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets met zand erover?
wie een kuil graaft voor een ander?
als het kalf verdronken is demp men de put?
Neequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Iets met radioactief afval chemtrails en een vooropgezet plan?
Het had ook bij de kladden gepakt moeten worden inderdaad maar was er eigenlijk het hele weekend amper tot gisteravond. en als het zijn route al helemaal gelopen heeft dan zijn er door het lopende gebekvecht een hele groep mensen die zich 'schuldig' hebben gemaakt aan rotzooi trappen. Dus dan heb je twee keuzes: iedereen aanpakken of ruimen en waarschuwen voor een eventuele volgende keer en er vanaf dat moment dus weer strakker op zitten om het bijgestuurd te houden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
Wil je niet voor het blok zetten Jogy, maar wat er afgelopen weekend helemaal uit de hand liep in de 9-11 thread is iets wat regelmatig gebeurt, iemand post iets en weigert er vervolgens op in te gaan, anderen reageren als dolle stieren op een rode lap. Nou zorgt een slotje vor even rust maar verandert er weinig systematisch. Niemand denkt iets fout gedaan te hebben dus ook geen reden om te denken dat er binnenkort niet weer hetzelfde gebeurd in iets andere vorm.
Misschien de moeite waard om na te denken hoe dit soort situaties zouden moeten verlopen of voorkomen moeten worden om het systematisch aan te pakken?
Ja maar wat dan? Het roepen dat je iets hebt en het daarna weigeren te tonen, of het herhaaldelijk vragen naar dat iets?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Het had ook bij de kladden gepakt moeten worden inderdaad maar was er eigenlijk het hele weekend amper tot gisteravond. en als het zijn route al helemaal gelopen heeft dan zijn er door het lopende gebekvecht een hele groep mensen die zich 'schuldig' hebben gemaakt aan rotzooi trappen. Dus dan heb je twee keuzes: iedereen aanpakken of ruimen en waarschuwen voor een eventuele volgende keer en er vanaf dat moment dus weer strakker op zitten om het bijgestuurd te houden.
het plaatje is dus toepasselijker dan ik had gedachtquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee
Het plaatje komt uit dit artiekel
http://www.bic-news.nl/opgeruimd-staat-netjes/
Wijk aan zee-Einde smeerpijperij
Al weet ik niet of het plaatje een random pick was van jogy of een heel bewuste keuze.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
het plaatje is dus toepasselijker dan ik had gedacht
Volgens mij is het de bedoeling dat dat in dit topic gebeurt;quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
Geachte Conspiracymensch, ik kan het topic over Hillary en de verdachte suicides niet terugvinden. Wie helpt even?
Gevonden, het topic staat bij NWS.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat dat in dit topic gebeurt;
BNW / Stort Hillary ons in een oorlog!
Ik kan het andere topic in elk geval niet meer terug vinden, ja 1 die gesloten is en waar er word verwezen naar bovenstaand.
na 1,5 jaar?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
Wil je niet voor het blok zetten Jogy, maar wat er afgelopen weekend helemaal uit de hand liep in de 9-11 thread is iets wat regelmatig gebeurt, iemand post iets en weigert er vervolgens op in te gaan, anderen reageren als dolle stieren op een rode lap. Nou zorgt een slotje vor even rust maar verandert er weinig systematisch. Niemand denkt iets fout gedaan te hebben dus ook geen reden om te denken dat er binnenkort niet weer hetzelfde gebeurd in iets andere vorm.
Misschien de moeite waard om na te denken hoe dit soort situaties zouden moeten verlopen of voorkomen moeten worden om het systematisch aan te pakken?
noem ze maar jankerds.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:34 schreef ems. het volgende:
Misschien een idee voor een apart topic voor kinderen die het uitsluitend willen hebben over hoe mensen niet reageren op de manier dat ze horen te reageren. Als je die ruis uit het topic haalt scheelt dat voor alle kampen een hoop hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |