Ik zou me in elk geval geen vakantie kunnen bedenken die ik leuker zou vinden dan de twee beste sportweken die er zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:58 schreef franklop het volgende:
Het liefst doe ik echt allebei, maar gaat dit jaar gewoon niet. Dan is de keuze makkelijk; OS kan ik nog wel grotendeels buiten werk volgen en 2 jaar niet op vakantie geweest = vakantie.
dat leer je misschien nog wel als je in het werkende leven zit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou me in elk geval geen vakantie kunnen bedenken die ik leuker zou vinden dan de twee beste sportweken die er zijn
ik helaas niet zoveelquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verwend met 6 vrije weken zeker?
3 voor vakantie, 3 voor OS.
Dat ik liever door een stad ga slenteren/naar een kasteel ga kijken/op een strand ga liggen dan me twee weken volle bak in mijn hoogtepunt van elke twee jaar te storten? Neuh, op vakantie gaan boeit me gewoon nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:14 schreef franklop het volgende:
[..]
dat leer je misschien nog wel als je in het werkende leven zit.
Studentenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verwend met 6 vrije weken zeker?
3 voor vakantie, 3 voor OS.
die is ook geen studentquote:
quote:Many of us associate Brazil with soaring temperatures, but it is winter there and the Egyptian synchronised swimming team have been feeling a bit chilly.
Team-members have been spotted swimming to the edge of the pool and gulping down hot water, with members of staff duly tasked with providing the kettle.
"Thank God we came here early," coach Yasmin Latif said. "We'll get used to this weather and the cold water before the Games start."
Dat is nu niet iets wat je zou verwachten inderdaad, zelfs niet in de winter.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:00 schreef heywoodu het volgende:
De Egyptische synchroonzwemsters hebben het koud:
[..]
OS / Olympische prono's, toto's en invuldingenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie had al die pooltjes verzameld in welk topic?
OS is al tijden open. Waar blijft je topic?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef borisz het volgende:
OS / You don't win silver. You lose gold.?
Ik lach vooral om de domme Amerikaantjes die er allemaal niks van snappen en denken dat geld inzetten op Ledecky gratis geld is "want het kan echt niet fout!11 100% zeker!11"quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelachen om de noteringen van Ledecky op de 800m.
Tis ook gratis geld, maar als ze morgen haar been kwijt is hebben ze een probleem.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lach vooral om de domme Amerikaantjes die er allemaal niks van snappen en denken dat geld inzetten op Ledecky gratis geld is "want het kan echt niet fout!11 100% zeker!11"
Ja dat bedoel ik, het is echt niet 100% zeker dat ze gaat winnen, want ook Ledecky kan ineens ziek worden ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook gratis geld, maar als ze morgen haar been kwijt is hebben ze een probleem.
Tis 1% rente met vrij veel risico, laten we het daar op houden.
Haha, faal.quote:
Zo lang geleden, dat was ik al lang en breed vergeten natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, faal.
Je had er nota bene zelf al in gepost.
Er zijn er met een indrukwekkender commandocentrum denk ik hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:26 schreef komrad het volgende:
Zeg heywoodu, krijgen we nog een foto van jouw commandocentrum anno 2016
die van de OS 2012 vond ik anders aardig indrukwekkendquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn er met een indrukwekkender commandocentrum denk ik hoor
In de eerste week heb ik als het goed is een extra laptop tot m'n beschikking, dus dan wordt het laptop, laptop met extra monitor, tablet, telefoon, denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
die van de OS 2012 vond ik anders aardig indrukwekkend
Picsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
die van de OS 2012 vond ik anders aardig indrukwekkend
Ik had vier jaar geleden wel meerdere dingen waar ik een stream had staan, maar inderdaad niet alles werd geconcentreerd bekekenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:40 schreef franklop het volgende:
Ik beperk het echt tot laptop met splitscreen en TV. Anders word ik echt gek
Ow en de paar uurtjes op het werk via de telefoonl...
ben ook bang dat als ik teveel schermen opzet dat ik dan van alles maar een klein beetje meekrijg. Dus dan maar iets minder streams en inderdaad vaker overschakelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had vier jaar geleden wel meerdere dingen waar ik een stream had staan, maar inderdaad niet alles werd geconcentreerd bekeken
Vaak ook om bijvoorbeeld een beetje in de gaten te houden wanneer de beslissende fase er ergens aan zit te komen en dan even over te schakelen.
Koekoek!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het voor mij wel zo'n beetje
Het moet wel te volgen blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Koekoek!
Maar die haalt het nog niet bij die van Heywoodu van destijds.
Wat voor sporten doe jij op je telefoon dan? Want sporten zoals hockey en tafeltennis is op zo'n klein scherm niet te volgenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste week heb ik als het goed is een extra laptop tot m'n beschikking, dus dan wordt het laptop, laptop met extra monitor, tablet, telefoon, denk ik![]()
Oude telefoon kan ik ook nog proberen, misschien dat een stream het daar ook wel op doet.
Slalomkanoėn ofzo, of gewichtheffen tot de serieuze gewichten van stal gehaald worden, of worstelen, of taekwondo etcquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat voor sporten doe jij op je telefoon dan? Want sporten zoals hockey en tafeltennis is op zo'n klein scherm niet te volgen
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat zou kunnen staanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar jouw rig van de vorige spelen
Ik ken users die ook een set-up zouden kunnen maken met een hele rits aan laptops, maar die dat nooit hebben kunnen halen, omdat Di Luca weer eens wist te winnen en het laptop het raam uit gingquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste week heb ik als het goed is een extra laptop tot m'n beschikking, dus dan wordt het laptop, laptop met extra monitor, tablet, telefoon, denk ik![]()
Oude telefoon kan ik ook nog proberen, misschien dat een stream het daar ook wel op doet.
Held!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Ik gebruik gewoon 1 scherm. Heb zelf een site in elkaar gezet (http://hole1988.nl/websites/os2016/).[ afbeelding ]
pakt hij die streams ook als je niet in Nederland zit eigenlijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Ik gebruik gewoon 1 scherm. Heb zelf een site in elkaar gezet (http://hole1988.nl/websites/os2016/).[ afbeelding ]
Thanks man. Super handig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Weet het niet zeker, maar hetis bijna altijd geblokkeerd in het buitenland als om sportregistraties gaat. Dus denk alleen mogelijk met een dns-proxy of aanverwanten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
pakt hij die streams ook als je niet in Nederland zit eigenlijk?
Omroepen mogen de beelden alleen in hun eigen land beschikbaar maken. Als je op de Antillen zit kun je nog geluk hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar hetis bijna altijd geblokkeerd in het buitenland als om sportregistraties gaat. Dus denk alleen mogelijk met een dns-proxy of aanverwanten.
quote:
Eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we al ergens naar kijken? Duurt lang
NPO 1. Sterren Top 20quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we al ergens naar kijken? Duurt lang
Voor mij doet ie het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Net avondgegeten. Sajoer boontjes met kipfilet en rijst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Ik kijk met een colaatje en wat sjippies naar reclame (quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Werkt alleen goed met Chrome.quote:
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?quote:
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?
Als je alleen dat symbool rechtsboven hoort te zien niet in ieder geval.quote:
Op de chrome browser voor android doet die het iig niet. Vooralsnog alleen bij chrome voor windows. Maar daar ben ik al erg blij mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?
Dan werkt het niet. Kan ook zijn dat de browser geen h264 decoder aan boord heeft, maar ik weet niet welke browser je precies gebruikt. Maar HTML5 + MPEG dash is nog niet een groot succes bij de meeste browsers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je alleen dat symbool rechtsboven hoort te zien niet in ieder geval.
Bingo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan werkt het niet. Kan ook zijn dat de browser geen h264 decoder aan boord heeft, maar ik weet niet welke browser je precies gebruikt. Maar HTML5 + MPEG dash is nog niet een groot succes bij de meeste browsers.
Ik zet mijn reactie bewust even hier neer. Want anders is het inderdaad alleen maar off-topic in het beachvolleybaltopic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig de komende dagen nog wel een paar keer handbal (NL) om minder christelijke tijden.
Dat is ma EN wo in ieder geval. Misschien ook een keer de hokkie laat. Maar ik heb echt het gevoel dat de sportdagen hier langer zijn dan 4 jaar terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zet mijn reactie bewust even hier neer. Want anders is het inderdaad alleen maar off-topic in het beachvolleybaltopic.
Zo'n handbalwedstrijd van NL laat, scheelt inderdaad wel.
Vier jaar geleden waren de zwemfinales op normale tijden, dus niet zo verschoven. Dat scheelt al. Plus dat het overdag was, dat scheelt voor het gevoel al een heel stuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ma EN wo in ieder geval. Misschien ook een keer de hokkie laat. Maar ik heb echt het gevoel dat de sportdagen hier langer zijn dan 4 jaar terug.
Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren de zwemfinales op normale tijden, dus niet zo verschoven. Dat scheelt al. Plus dat het overdag was, dat scheelt voor het gevoel al een heel stuk.
Beach was toen ook weleens pas rond middernacht of daarna vrij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Lekker hoor. #viesdikquote:
Wat vind je van de beachvolleybaldames?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:21 schreef Fylax het volgende:
ik vind die hockeydames wel sexy met dat bitje in de bek
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoekquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Die met die lange staart.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Is toch heerlijk johquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
Die kan je goed kneden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
ook lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Precies daarom is ze geen 7/10 maar een 4/10. Jammer want prachtig lichaam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
Bedankt Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie zitten een herhaling te kijken hah
Je knijpt ze toch snoeihard in dr tetten als je dr neemt of niet mietje Maar als jij een halve vent wil knijpen doe je ding swaquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.
Die kans is immer aanwezig als je naar de NOS kijktquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
De potloodtest kunnen we op papier afdoen iig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live isquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zijn ze wel allemaal geschoren onder het broekjequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Nou ja, lekker..quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live is
Dankje Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
De kont van Van Iersel is weinig mis meequote:
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordertquote:
En dat is absoluut een feit wat dat betreftquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kont van Van Iersel is weinig mis mee
Weten wequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordert
Als je uit bed stapt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zou ik toch nog wel links laten liggen
Hello Good Eveningquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:34 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Louis gooit nu met deuren
Nina Batsthardquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroegquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de laatste beetjes ribbelchips naar binnen werken
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroeg
Hier valt wel een aantal ordinaire opmerkingen over te maken maar ik houd me inquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.
Venezuela? Wat mis ik?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Helemaal niks in Venezuela
Beachvolley herhaling.quote:
Oh, ik kijk tafeltennisquote:
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebeiquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Hockey op de beeb.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Knap dat je dat volhoudt. Vooral dat tafeltennis met 4 banen naast elkaar roept bij mij nare gymlesherinneringen op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebei
Dat is livequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey op de beeb.
Is dat ook een herhaling?
Gewoon afschaffen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Laatste alternatief is voetbal, maar ja, het zijn de Spelen. Kom op.
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Vrouwenvoetbal is weinig mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Dat en Nigeria - Japan vond ik juist wel leuk, de rest kon me niet boeienquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.
Je zou je toch een beetje inlezen voor zoiets.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
Woensdag- en donderdagavond moest ik wel, want iets anders was er niet. En ja, slapen is dan natuurlijk geen optie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
Daarnet gezien hoe de moffen mazzelden tegen de Aussies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
En dan hebben ze nog 2 commentatoren nodig ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
Toen moest ik werken, tjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Woensdag- en donderdagavond moest ik wel, want iets anders was er niet. En ja, slapen is dan natuurlijk geen optie.
Die Wuyts werd vast helemaal leipquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, ik had de laatste 2 kilometer van de wegwedstrijd op de Belg opgenomen, daar ga ik nog eens van genieten voor het zwemmen begint
Je verwacht het nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnet gezien hoe de moffen mazzelden tegen de Aussies.
Eerste keer dat ik wel van Wuyts' commentaar genoten hebquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Wuyts werd vast helemaal leip
Rivkah is een fluffer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe blijft Herman wakker? Staat Gert weer bij het koffiezetapparaat?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 10 minuten nog even een fapje plegen wordt m niet.
Nee, ik hou me in.quote:
Hier, heb je wat hulpquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou me in.
Maar ik verveelde me een beetje, dus ik moest bedenken wat ik nu wil doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Doe je bestquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou me in.
Maar ik verveelde me een beetje, dus ik moest bedenken wat ik nu wil doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe je bestNu ben ik toch benieuwd of Mex blijer is met mijn reactie of de jouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier, heb je wat hulpIk dacht even dat het Lieuwe Westra wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet het geval.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:55 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Lieuwe Westra was
Eerst nog even het tennis afkijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
OS / [Zwemmen] #2 Wereldrecord!
Allemaal hierheen jongens
Eerst tennis.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
OS / [Zwemmen] #2 Wereldrecord!
Allemaal hierheen jongens
Dan beginnen we zonder jullie.quote:
Kunnen ze niet even een paar minuutjes op ons wachten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan beginnen we zonder jullie.
Daar hebben we jou toch voor?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Wat staat er op het kijkschema vandaag heren?
Bedoelt hij misschien je eigen kijkschema?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch voor?
We starten met roeien neem ik aan.
Ik heb geen kijkschema, ik ben continu aan het schakelen tussen streams en tv-zenders.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bedoelt hij misschien je eigen kijkschema?
Gewoon 10 schermen aanzettenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen kijkschema, ik ben continu aan het schakelen tussen streams en tv-zenders.
Gistermiddag was chaos.#topsport
Het is vervelend dat de ochtendsessies van het zwemmen zo laat zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Zo heb je de hele middag niks, zo begin je in paniek te raken omdat er op eens heel veel tegelijk gaat beginnen
Dat was in Sochi ook niet meer zo. Deden ze alleen in Turijn en Vancouver volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
Waarom is het bij de winterspelen eigenlijk zo dat ze de medailles op een medalplaza uitreiken en ze het hier wel per sport doen?
Sochi ook..quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was in Sochi ook niet meer zo. Deden ze alleen in Turijn en Vancouver volgens mij.
http://www.sportvisserijn(...)ng-fish-o-mania.htmlquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
Hier verder.
[..]
Hoe zat dat nou met die Fish-O-Mania?
Wat een verlies voor de Nederlandse televisiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.sportvisserijn(...)ng-fish-o-mania.html
Na twee succesvolle live-marathonuitzendingen van Fish ‘O’ Mania in 2014 en 2015 op RTL-7, moeten wij de fervente kijkers, die ons al wekenlang vroegen of zij opnieuw een prachtige visdag voor de televisie kunnen beleven, helaas teleurstellen.
Er komt dit jaar namelijk geen hele dag Fish ‘O’ Mania op RTL-7, wel een half uur Vis TV Presents Fish ‘O’ Mania 2016 op zondag 14 augustus van 9.00 tot 9.30 uur op deze zender.
Wat fijn. Ziet er niet zo best uit voor die hockeyerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben hier op verzoek van mijn goede vriend Tagliano.
Ahquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.sportvisserijn(...)ng-fish-o-mania.html
Na twee succesvolle live-marathonuitzendingen van Fish ‘O’ Mania in 2014 en 2015 op RTL-7, moeten wij de fervente kijkers, die ons al wekenlang vroegen of zij opnieuw een prachtige visdag voor de televisie kunnen beleven, helaas teleurstellen.
Er komt dit jaar namelijk geen hele dag Fish ‘O’ Mania op RTL-7, wel een half uur Vis TV Presents Fish ‘O’ Mania 2016 op zondag 14 augustus van 9.00 tot 9.30 uur op deze zender.
Dat was een schwalbequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat fijn. Ziet er niet zo best uit voor die hockeyer
Maar even een kopje cup a soup erbij pakken
Sowieso al vreemd dat het een succes is, maar het zal wel meer kosten dan het oplevertquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
A
[..]
Ah
Hier had ik op gereageerd: ''raar dat het zo 'succesvol' was en ze toch alleen maar een samenvattinkje gaan uitzenden''
Overduidelijk. Ook zeker tijdrekken ook al staat de tijd stilquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Overduidelijk. Ook zeker tijdrekken ook al staat de tijd stil
Lachwekkend dat mensen dat kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso al vreemd dat het een succes is, maar het zal wel meer kosten dan het oplevert
Zuivere speeltijd is wel genot overigens, moeten ze vaker doenquote:
Ik heroverweeg onze vriendschapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
En VI van voor WK2010quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Pascalus het volgende:
RTL7 was beter toen ze nog gewoon SS Doomtrooper en Fish o mania uitzonden.
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindtquote:
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
Bloedserieusquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
quote:
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk isquote:
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vindenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk is
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Ik ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezien
Joezi kijkt het ook, nuff saidquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Hmmquote:
Denk dat ze de rust even vullen met boksen ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
Dus we krijgen zo boksen ipv hockey of wat?
Jawel johquote:
leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgenquote:
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgen
Dat is wel echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef komrad het volgende:
[..]
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sport
gelukkig zijn er nog de livestreamsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel echt verschrikkelijk ja
Ik snap ook niks van een praatprogramma, los van dat het kwalitatief slecht is zit het ook nog tijdens live sport
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef komrad het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog de livestreams
als die tenminste live zijn
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Da's waar, daarom volg ik het dan ook niet buiten de OS. Maar nu vind ik het ook wel eens geinig om andere sporten aan het werk te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sporten
Dat is wel vreemd, volgens mij zei Herman ook dat dat gewoon mogelijk zou zijn. Maarja, NOSquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Gftw het volgende:
Jammer dan dat ook bij de livestreams hockey niet te zien is
Lulquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geef een rondjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Da's grote klasse, jammer dat er geen beeld isquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef komrad het volgende:
ondertussen hebben de hockeyers er 4-0 van gemaakt
Hier kijken we waar we zin in hebben en praten we waar we zin in hebben. Ikzelf kijk gewoon NPO1, boksen dusquote:
Boksen en tafeltennis.quote:
heb nog niets van het tafeltennis gezien. Nog iemand waar ik op moet letten?quote:
Alle Chinezen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:09 schreef komrad het volgende:
[..]
heb nog niets van het tafeltennis gezien. Nog iemand waar ik op moet letten?
Ik overweeg standaard lekker in de SC te gaan zitten. Hoef ik niet te schakelen en is het SC-probleem ook opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Coco98 het volgende:
Hockey is weer live.
Ik word hoorndol van deze chaos
wat is het SC probleem?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overweeg standaard lekker in de SC te gaan zitten. Hoef ik niet te schakelen en is het SC-probleem ook opgelost
daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar de OS Feedback
Oeh, dat ga ik even lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar de OS Feedback
Mwoh of het terecht is laat ik in het midden. In ieder geval een meningsverschil en dit is in ieder geval voor mij een werkbare oplossingquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tagliano is een beetje mad, maar wel terecht.
De Nederlandse dames doen het wel aardig. Bij de mannen zijn de eerste vier op de ranglijst uit China (http://www.ittf.com/ittf_ranking/), met de Duitser Ovtcharov op 5.quote:
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschilquote:
Ik denk niet dat liefhebbers van een sport weggaan uit een topic omdat er tussendoor een cup a soup plaatje gepost wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschil
ik heb nog helemaal niet gemerkt dat er veel gemod wordt. Voor zover ik kan overzien gaat het OS forum primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschil
Ik ook niet, maar goed. Laten we het lekker over gezellige zaken hebben zoals ribbelchipsquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat liefhebbers van een sport weggaan uit een topic omdat er tussendoor een cup a soup plaatje gepost wordt.
Ik kreeg een waarschuwing voor het plaatsen van een tussenstand (in spoiler) van Nederland op een andere sport op dat moment.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet gemerkt dat er veel gemod wordt. Voor zover ik kan overzien gaat het OS forum prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |