Denk dat ze de rust even vullen met boksen ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
Dus we krijgen zo boksen ipv hockey of wat?
Jawel johquote:
leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgenquote:
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgen
Dat is wel echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef komrad het volgende:
[..]
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sport
gelukkig zijn er nog de livestreamsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel echt verschrikkelijk ja
Ik snap ook niks van een praatprogramma, los van dat het kwalitatief slecht is zit het ook nog tijdens live sport
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef komrad het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog de livestreams
als die tenminste live zijn
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Da's waar, daarom volg ik het dan ook niet buiten de OS. Maar nu vind ik het ook wel eens geinig om andere sporten aan het werk te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sporten
Dat is wel vreemd, volgens mij zei Herman ook dat dat gewoon mogelijk zou zijn. Maarja, NOSquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Gftw het volgende:
Jammer dan dat ook bij de livestreams hockey niet te zien is
Lulquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geef een rondjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Da's grote klasse, jammer dat er geen beeld isquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef komrad het volgende:
ondertussen hebben de hockeyers er 4-0 van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |