Beachvolley herhaling.quote:
Oh, ik kijk tafeltennisquote:
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebeiquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Hockey op de beeb.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Knap dat je dat volhoudt. Vooral dat tafeltennis met 4 banen naast elkaar roept bij mij nare gymlesherinneringen op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebei
Dat is livequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey op de beeb.
Is dat ook een herhaling?
Gewoon afschaffen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Laatste alternatief is voetbal, maar ja, het zijn de Spelen. Kom op.
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Vrouwenvoetbal is weinig mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Dat en Nigeria - Japan vond ik juist wel leuk, de rest kon me niet boeienquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.
Je zou je toch een beetje inlezen voor zoiets.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
Woensdag- en donderdagavond moest ik wel, want iets anders was er niet. En ja, slapen is dan natuurlijk geen optie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
Daarnet gezien hoe de moffen mazzelden tegen de Aussies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
En dan hebben ze nog 2 commentatoren nodig ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
Toen moest ik werken, tjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Woensdag- en donderdagavond moest ik wel, want iets anders was er niet. En ja, slapen is dan natuurlijk geen optie.
Die Wuyts werd vast helemaal leipquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, ik had de laatste 2 kilometer van de wegwedstrijd op de Belg opgenomen, daar ga ik nog eens van genieten voor het zwemmen begint
Je verwacht het nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnet gezien hoe de moffen mazzelden tegen de Aussies.
Eerste keer dat ik wel van Wuyts' commentaar genoten hebquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Wuyts werd vast helemaal leip
Rivkah is een fluffer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe blijft Herman wakker? Staat Gert weer bij het koffiezetapparaat?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 10 minuten nog even een fapje plegen wordt m niet.
Nee, ik hou me in.quote:
Hier, heb je wat hulpquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou me in.
Maar ik verveelde me een beetje, dus ik moest bedenken wat ik nu wil doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Doe je bestquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou me in.
Maar ik verveelde me een beetje, dus ik moest bedenken wat ik nu wil doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe je bestNu ben ik toch benieuwd of Mex blijer is met mijn reactie of de jouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier, heb je wat hulpIk dacht even dat het Lieuwe Westra wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet het geval.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:55 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Lieuwe Westra was
Eerst nog even het tennis afkijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
OS / [Zwemmen] #2 Wereldrecord!
Allemaal hierheen jongens
Eerst tennis.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
OS / [Zwemmen] #2 Wereldrecord!
Allemaal hierheen jongens
Dan beginnen we zonder jullie.quote:
Kunnen ze niet even een paar minuutjes op ons wachten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan beginnen we zonder jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |