Venezuela? Wat mis ik?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Helemaal niks in Venezuela
Beachvolley herhaling.quote:
Oh, ik kijk tafeltennisquote:
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebeiquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Hockey op de beeb.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het alternatief is ook tafeltennis of basketbal in een leeg stadion met TL-licht.
Knap dat je dat volhoudt. Vooral dat tafeltennis met 4 banen naast elkaar roept bij mij nare gymlesherinneringen op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk het op het moment eigenlijk allebei
Dat is livequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey op de beeb.
Is dat ook een herhaling?
Gewoon afschaffen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Laatste alternatief is voetbal, maar ja, het zijn de Spelen. Kom op.
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Vrouwenvoetbal is weinig mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
Dat en Nigeria - Japan vond ik juist wel leuk, de rest kon me niet boeienquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Na Fiji - Zuid Korea ben ik definitief afgehaakt op het onderdeel voetbal.
Je zou je toch een beetje inlezen voor zoiets.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
Woensdag- en donderdagavond moest ik wel, want iets anders was er niet. En ja, slapen is dan natuurlijk geen optie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
Daarnet gezien hoe de moffen mazzelden tegen de Aussies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:47 schreef Tagliano het volgende:
Nog geen minuut voetbal gezien op de OS
En dan hebben ze nog 2 commentatoren nodig ook.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten Tip kent het woord "Venezolaanse" niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |