Het kan alle kanten op, van zilver naar niksquote:
Op je recorder?quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Nober het volgende:
Waar kan ik de finale 4x100m terugkijken zonder spoilers?
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Besef me net dat het alweer 20 jaar geleden is dat een oud-klasgenootje de finale 4x100 zwom. Voel me spontaan een stuk ouder.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:16 schreef Max23 het volgende:
Ik ga twee uurtjes slapen, ROEP me als ik door de wekker heen slaap
(3:40 gaat die, ik sla het begin over)
Goed dat je het zegt, nu ga ik dan echt even een kort dutje doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je de Nostradamus al ingevuld?
ongeveer een seconde als de overnametijd heel scherp is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef kavu het volgende:
Hoeveel tijd scheelt het een normale start als Inge Dekker of een vliegende start zoals Maud van der Meer? Want Inge zwemt bijna 1 seconde langzamer dan Maud dus dan vind ik het onbegrijpelijk dat Inge start en niet Maud!
Van der Meer had een overnametijd van 0.08. Dekker had een reactietijd van 0.72 en een stilstaande start die ook tijd kost ten opzichte van een vliegende start.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef kavu het volgende:
Hoeveel tijd scheelt het een normale start als Inge Dekker of een vliegende start zoals Maud van der Meer? Want Inge zwemt bijna 1 seconde langzamer dan Maud dus dan vind ik het onbegrijpelijk dat Inge start en niet Maud!
Even teruglezen zie je regelmatig 4.24 uur staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:07 schreef trein2000 het volgende:
Hoelaat moet Nederland? Ik ga ff slapen tussendoor er is toch niks boeiend.
Minouche, de exex van Pietertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |