Pardonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:06 schreef swimmie86 het volgende:
Ik snap Hosszu echt, zich nu helemaal kapot zwemmen en dan in de finale weer niks klaarkrijgen.
Zal wel niet gebeuren, maar toch.
Ik weet het, ik weet het, maar ik blijf het achterlijk vinden. Elk toernooi opnieuw.quote:
Importvolk hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Anton McKee? Wat is dat nou voor onzinnaam voor een IJslander joh
Jij hebt liever Lollersdottir?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt liever Lollersdottir?
Koopijslander?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, maar ik blijf het achterlijk vinden. Elk toernooi opnieuw.
Ook de kortebaan toernooien van haar, voor alles behalve de schoolslag inschrijven, dan alsnog de helft niet zwemmen, series winnen met een voorsprong alsof ze de trein nog moet halen, of ergens in (halve) finale nr 88 van dat toernooi als laatste aanspoelen.
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passenquote:
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op Chinaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passen
Met de Volleybaldames is een stijgende lijn ingezet heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Verkeerd wisselen zou wel bij deze dag passen
Zijn naam klinkt ook best wel als een brommer merk.quote:
Van ons Icesafe geld?quote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op China
Één van de twee zusjes maakt gewoon een fout ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Australië verslaan zou er bij passen na de volleybalzege op China
Dat was dan weer wel ultiem juichenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de Volleybaldames is een stijgende lijn ingezet heb ik mij laten vertellen
Uitwisseling met de koopturken.quote:
Ik zat soep te eten, toen ik naar boven kwam hoorde ik dat er gewonnen wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was dan weer wel ultiem juichen
Niet echt. Misschien Park niet in de 400 finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in, maar zijn er nog verrassingen geweest
Hosszu bijna een WR. Al is dat eigenlijk niet zo verrassend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in, maar zijn er nog verrassingen geweest
Wat is walgelijk aan Peaty?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar een WR van die walgelijke Peaty.
Anton Sveinn McKeequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
McKeeson, zou het dan alsnog gewoon moeten zijnquote:
Geeft niet ik keek meteen naar het wielrenschermquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:26 schreef Redefine het volgende:
Majka heeft de rest de bosjes in geduwd.
Meerdere schermen kijken is makkelijker dan meerdere topics postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geeft niet ik keek meteen naar het wielrenscherm
Zoquote:
Die zwemt ook zo hard?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:31 schreef Columbiafan het volgende:
Majka, past lekker in het rijtje met Vino.
Je kijkt teveel vriend. Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:31 schreef Columbiafan het volgende:
Majka, past lekker in het rijtje met Vino.
Dit zijn maar de series, wielrennen is de finale nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom schakelt de NPO niet naar het Zwemmen??
Omdat seriesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom schakelt de NPO niet naar het Zwemmen??
GOUD zeg ik je GOUDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef TheArt het volgende:
Vooral de splits van Marrit en Maud zijn echt gigantisch bemoedigend.
Vanavond Ranomi en Femke voluit en dit kan zilver worden.
Wat een aparte naam.quote:
Samen met Frits Sissy.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef TheArt het volgende:
Gewoon afrekenen met Australië.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef TheArt het volgende:
-0,03 is pas nipt. 0,08 nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Max23 het volgende:
Die 2e overname was dus inderdaad erg nipt, 0,08
Euro's of Dollars?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Gewoon afrekenen met Australië.
wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:36 schreef swimmie86 het volgende:
Maudje, dit moet je vannacht niet doen. Anders slaap je niet daarna, en ik ook niet.
Zo eng, 0,08 overname.quote:
Hoezo nu? Liever straks in de finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Een verkeerd wisseltje nu zou wel genot zijn
0,08 is helemaal niet eng.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Zo eng, 0,08 overname.
Wat zou de finaleopstelling worden?
Word een moeilijke. Wellicht Marrit laten starten?
Dankquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:39 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Inge 54.75
Marrit 53.31!
Maud 53.88
Femke 54.00
Wij kunnen nog 3.5 seconde harder dan vanochtend. Dat moet denk ik voldoende zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef Nattekat het volgende:
De VS en Canada zijn ook behoorlijk sterk zeg
Die zekere medaille ben ik niet zo zeker meer van.
Dat wel, maar de verschillen zijn klein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wij kunnen nog 3.5 seconde harder dan vanochtend. Dat moet denk ik voldoende zijn.
Ja. Kromo erbij en Heemskerk zwom hier echt op reserve.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef DeLuna het volgende:
NL kan nog minimaal 3-4 seconden harder denk ik.
Bizarquote:
En dan in de finale van de 100 vrij weer choken natuurlijk.quote:
Haar basisniveauquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom ga je zo ongelofelijk hard in de series, vraag ik me dan af..
Die zwom hier nog niet meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat jonge grietje, kom niet op de naam, maar zwemt ook 100 vlinder.
Ja, Penny Oleksiak.quote:
Ja die zwom echt met de handremquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef swimmie86 het volgende:
John Volkers snapt er op twitter niks van. Femke nu 54.00, vorig jaar nog 51.99. Twijfels bij hem.
Ook Inge en Femke ongeveer even snel door overnamevoordeel. Volgens hem zou Inge zo nog kans maken op finale.
Lijkt mij niet hoor, Femke is toch zeker van finale.
Dat mag ik hopen voor dr..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zwom echt met de handrem
Oleksiak had op de vlinder vanmiddag al een PR en kan 53.00 zwemmen verwacht ik. Dus 52,3 in de estafette.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, Penny Oleksiak trouwens. Zwemt ook hard.
Was bij het EK ook volgens mij. Dat ze een paar keer in serie 'slecht' zwom en in de finale het wel meeviel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zwom echt met de handrem
Je moet het wel vergelijken met de langzaamste in de series hè en dat was de startzwemster.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Oleksiak had op de vlinder vanmiddag al een PR en kan 53.00 zwemmen verwacht ik. Dus 52,3 in de estafette.
Klopt, maar als Oleksiak 53.00 als startzwemster zwemt, is Canada nog 1.17 sneller dan vanochtend. Dan komt NL echt niet aan die tijd, zeker niet met Dekker in de finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet het wel vergelijken met de langzaamste in de series hè en dat was de startzwemster.
Dan moeten ze er zeker van zijn dat Dekker ook met de handrem er op heeft gezwommen. Wat op zich niet gek zou zijn gezien haar vermogen. Net zoals het ook niet gek zou zijn als ze niet sneller kan na zo'n jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef TheArt het volgende:
Wtf, volgens TT moet waarschijnlijk Maud haar plek afstaan aan Ranomi....Dat gaan we toch niet menen hè? Dan is het echt bye bye met die medaille.
Nee toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef TheArt het volgende:
Wtf, volgens TT moet waarschijnlijk Maud haar plek afstaan aan Ranomi....Dat gaan we toch niet menen hè? Dan is het echt bye bye met die medaille.
Lijkt me onzin dat Inge al verzekerd is van een finaleplek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dan moeten ze er zeker van zijn dat Dekker ook met de handrem er op heeft gezwommen. Wat op zich niet gek zou zijn gezien haar vermogen. Net zoals het ook niet gek zou zijn als ze niet sneller kan na zo'n jaar.
Maar die paar tienden kunnen wel het verschil maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Maud met overnamevoordeel zwom ook niet heel veel sneller dan Inge eigenlijk... scheelt een paar tienden
Wat heeft Inge dit jaar als snelste gezwommen op de 100m vrij eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die paar tienden kunnen wel het verschil maken.
Die heeft ze natuurlijk haast niet gezwommen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heeft Inge dit jaar als snelste gezwommen op de 100m vrij eigenlijk?
Epke ook wel prima, Deurloo ook wel. Verder weinig wat echt goed ging ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Een gemiste plak op de estafette zou deze dag wel afmaken voor team NL, er ging maar weinig goed, de volleybalsters uitgezonderd
Die 54.75 dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heeft Inge dit jaar als snelste gezwommen op de 100m vrij eigenlijk?
Op naam en status iemand finale laten zwemmen is dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Snowbomb het volgende:
Van Maud weet je dat dit ongeveer is wat ze kan. Van Inge weet je het op dit moment gewoon niet. Ik neem aan dat Truijens dat wel weet en een juiste beslissing neemt.
Maar tis de NOS. Die kunnen ook net zo goed zeggen dat Maud er uit ligt puur op basis van de naam en status van Dekker.
Het was een quote van Maud zelf hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Snowbomb het volgende:
Van Maud weet je dat dit ongeveer is wat ze kan. Van Inge weet je het op dit moment gewoon niet. Ik neem aan dat Truijens dat wel weet en een juiste beslissing neemt.
Maar tis de NOS. Die kunnen ook net zo goed zeggen dat Maud er uit ligt puur op basis van de naam en status van Dekker.
Alleen als Inge 0,5 seconde sneller zwemt is het een logische keuze zo'n beetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:20 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vind het echt dom dat ze Inge laten zwemmen.
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Maud zwemt op dit moment sneller dan Inge. Ook tijdens de EK was ze (weliswaar maar 0.2 en 0.07) sneller in de estafette als startzwemster.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.
Dan is het verschil alsnog 0,23 tussen Maud en Inge.
Nee, zeker niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
En de coaches weten het waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet vergeten.
Maar kom op zeg, alleen Femke hoefde niet voluit. Inge, Maud en Marrit moesten knokken voor 2 finaleplekken. Dan moet je eerlijk zijn als coaches en dan Maud laten zwemmen, want ze was gewoon sneller, ook al was het dan maar een beetje.
Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef franklop het volgende:
Ik hoop ook echt dat Femke niet voluit is gegaan.. Maar zelfs dan is 54.00 wel erg matig met overname voordeel..
DIe zou zichzelf toch ook wel hebben willen testen?
Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.
Ik rekende het overname voordeel al mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.
Dan is het verschil alsnog 0,23 tussen Maud en Inge.
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.
Met die splits moet je normaal al wel brons hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt
Omdat ze lid was van de Golden Girls. Omdat ze mogelijk niet 2x op de dag voluit kan gaan. Omdat ze in het trainingskamp een snelle tijd heeft neergezet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?
Juist doordat wat ze heeft meegemaakt moet ze nu laten zien dat ze in de finale thuis hoort. Op basis van haar 100 vrij tijden van daarna heeft ze zich enorm verbeterd.
Met die splits haal je sowieso een medaille.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt
Die Canadezen komen dichtbij ben ik bangquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Met die splits moet je normaal al wel brons hebben hoor.
Ze is nu voluit gegaan zei ze zelf. En lid zijn geweest van de Golden Girls zegt 5/8 jaar later helemaal niks. De tijden die ze toen zwom heeft ze nooit meer gehaald. Soms zijn anderen beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Omdat ze lid was van de Golden Girls. Omdat ze mogelijk niet 2x op de dag voluit kan gaan. Omdat ze in het trainingskamp een snelle tijd heeft neergezet.
Zijn allemaal dingen die kunnen hè. Ik weet het ook niet. Enige is dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet met het sterkste team de finale gaan zwemmen. Truijens kan Dekker er niet doorduwen want Pearson heeft net zoveel te zeggen en ik denk dat Ranomi en Femke ook geen zin hebben om een medaille weg te gaan gooien. Er zullen echt wel goede afspraken zijn gemaakt.
Zit Dione eigenlijk in Rio?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef Redefine het volgende:
Zo Dione gaat hem even een trauma aanpraten.
Lijkt mij niet. Want ze zullen dit soort analisten niet speciaal invliegen.quote:
Als ze voluit is gegaan dan zou het raar zijn ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:39 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ze is nu voluit gegaan zei ze zelf. En lid zijn geweest van de Golden Girls zegt 5/8 jaar later helemaal niks. De tijden die ze toen zwom heeft ze nooit meer gehaald. Soms zijn anderen beter.
En het verschil is nu ontzettend klein, dat maakt het moeilijk.
Er was wat kanker geconstateerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Kanker wordt even als bijzaak benoemd
Echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Kanker wordt even als bijzaak benoemd
Ze heeft 5 keer benoemd dat hij de Spelen niet heeft gehaald en in een bijzin kwam de kanker nog even langsquote:
Ik dacht al...ik kan dat nergens vinden. Alleen quotes van de zwemsters die het zelf overduidelijk ook niet weten omdat tijden dicht bij elkaar liggen.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft 5 keer benoemd dat hij de Spelen niet heeft gehaald en in een bijzin kwam de kanker nog even langs
Nee over Rijns, die is studiogastquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef Redefine het volgende:
Zei Dione dat over Dekker? Zit zelf namelijk naar Cubaanse en Kazakse vrouwtjes te kijken die elkaar door een hal heen gooien.
Dat maakt het niet minder erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee over Rijns, die is studiogast
Bedankt Amerikaquote:
Zwemfinales zijn normaal gesproken altijd 's avonds (lokale tijd)? Alleen in Peking was dit niet het geval geloof ik.quote:
Sjöström 52.57 volgens mij en Pellegrini 53.17.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat waren de splits van Sjostrom en Pellegrini eigenlijk?
Dankzij de Amerikanen zijn ze wel een paar uur naar achteren geschoven... zwemsters komen om half 12 het bad uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zwemfinales zijn normaal gesproken altijd 's avonds (lokale tijd)? Alleen in Peking was dit niet het geval geloof ik.
Dat is wel erg laat ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de Amerikanen zijn ze wel een paar uur naar achteren geschoven... zwemsters komen om half 12 het bad uit
En de atletiekfinales hetzelfde..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef noodgang het volgende:
Echt jammer dat de zwemfinales echt op de meest onmogelijke tijden zijn allemaal
Jep, nu is het te laat om voor op te blijven en te vroeg om voor op te staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 uurtjes eerder was mooi geweest. Dit is echt te laat
Voor een keertje niet, maar als je meerdere finales wil zien wordt het wel vervelend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maud denkt dat ze nog harder kan..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef noodgang het volgende:
Dekker geeft zelf aan niet veel harder te kunnen, of in elk geval alles gegeven te hebben
vind het wel prima, nu is het een prima tijd om eerst even te slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies, tijdsverschil met Brazilië is op zich wel te doen, maar dan moeten ze niet alles nog een paar uur naar achteren schuiven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En daar had Europa dan weer invloed op qua wedstrijdtijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, tijdsverschil met Brazilië is op zich wel te doen, maar dan moeten ze niet alles nog een paar uur naar achteren schuiven.
Wedstrijden tijdens het WK voetbal werden op een prima tijdstip uitgezonden.
Er is blijkbaar een seconderegel voor de startzwemmer. Op basis daarvan zou Dekker met 0.05 sec doorgaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maud denkt dat ze nog harder kan..
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel bedraagt overnamevoordeel ook weer niet, daarnaast Inge kan niet harder, Maud wel
Mij om het even, voor mijn part Ranomi of Femkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?
Ranomi lijkt me best okay, heb je al een marge vanaf het beginquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?
Je slaapt in een oven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef kilon het volgende:
Nou, ik laat me wel verassen met wie er zwemt vannacht.
Pijnlijk. 3e graads?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef kilon het volgende:
Nou, ik laat me wel verassen met wie er zwemt vannacht.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
En daar had Europa dan weer invloed op qua wedstrijdtijden
Maar dan heb je wel meer last van de zwemmers voor je toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zou snelste zwemmers als laatste zetten en Inge passeren. Snelste zwemsters als laatste is psychologisch voordeel. Tegenstanders zwemmen minder hard en jij juist harder.
Denk dat het voor Ranomi (en ook voor Heemskerk trouwens) motiverender is dat je nog wat in moet halen eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ranomi lijkt me best okay, heb je al een marge vanaf het begin
Als elk land dat doet, is dat voordeel ook weg hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zou snelste zwemmers als laatste zetten en Inge passeren. Snelste zwemsters als laatste is psychologisch voordeel. Tegenstanders zwemmen minder hard en jij juist harder.
Er liggen lijnen in het zwembad hèquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel meer last van de zwemmers voor je toch?
Ik bedoel de stroming die de zwemmers creëren, of heb je daar weinig last van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er liggen lijnen in het zwembad hè
Daar heb je zo goed als geen last van neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel de stroming die de zwemmers creëren, of heb je daar weinig last van?
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar heb je zo goed als geen last van nee
Inge dus en geen Maud. Bah.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 22:44:33Nederland vannacht rond 4.45 uur op jacht naar een medaille met Kromowidjojo, Heemskerk, Steenbergen en Dekker. #4x100vrij reageer retweet
4.45uquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
Inge dus en geen Maud. Bah.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 22:44:33Nederland vannacht rond 4.45 uur op jacht naar een medaille met Kromowidjojo, Heemskerk, Steenbergen en Dekker. #4x100vrij reageer retweet
Half Grueter-volgend Nederland mist dus de finalequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft zichzelf al gecorrigeerd ondertussenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half Grueter-volgend Nederland mist dus de finale
Het kan alle kanten op, van zilver naar niksquote:
Op je recorder?quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Nober het volgende:
Waar kan ik de finale 4x100m terugkijken zonder spoilers?
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Besef me net dat het alweer 20 jaar geleden is dat een oud-klasgenootje de finale 4x100 zwom. Voel me spontaan een stuk ouder.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:16 schreef Max23 het volgende:
Ik ga twee uurtjes slapen, ROEP me als ik door de wekker heen slaap
(3:40 gaat die, ik sla het begin over)
Goed dat je het zegt, nu ga ik dan echt even een kort dutje doen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je de Nostradamus al ingevuld?
ongeveer een seconde als de overnametijd heel scherp is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef kavu het volgende:
Hoeveel tijd scheelt het een normale start als Inge Dekker of een vliegende start zoals Maud van der Meer? Want Inge zwemt bijna 1 seconde langzamer dan Maud dus dan vind ik het onbegrijpelijk dat Inge start en niet Maud!
Van der Meer had een overnametijd van 0.08. Dekker had een reactietijd van 0.72 en een stilstaande start die ook tijd kost ten opzichte van een vliegende start.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef kavu het volgende:
Hoeveel tijd scheelt het een normale start als Inge Dekker of een vliegende start zoals Maud van der Meer? Want Inge zwemt bijna 1 seconde langzamer dan Maud dus dan vind ik het onbegrijpelijk dat Inge start en niet Maud!
Even teruglezen zie je regelmatig 4.24 uur staan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:07 schreef trein2000 het volgende:
Hoelaat moet Nederland? Ik ga ff slapen tussendoor er is toch niks boeiend.
Minouche, de exex van Pietertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |