Bedankt Amerikaquote:
Zwemfinales zijn normaal gesproken altijd 's avonds (lokale tijd)? Alleen in Peking was dit niet het geval geloof ik.quote:
Sjöström 52.57 volgens mij en Pellegrini 53.17.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat waren de splits van Sjostrom en Pellegrini eigenlijk?
Dankzij de Amerikanen zijn ze wel een paar uur naar achteren geschoven... zwemsters komen om half 12 het bad uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zwemfinales zijn normaal gesproken altijd 's avonds (lokale tijd)? Alleen in Peking was dit niet het geval geloof ik.
Dat is wel erg laat ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de Amerikanen zijn ze wel een paar uur naar achteren geschoven... zwemsters komen om half 12 het bad uit
En de atletiekfinales hetzelfde..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef noodgang het volgende:
Echt jammer dat de zwemfinales echt op de meest onmogelijke tijden zijn allemaal
Jep, nu is het te laat om voor op te blijven en te vroeg om voor op te staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 uurtjes eerder was mooi geweest. Dit is echt te laat
Voor een keertje niet, maar als je meerdere finales wil zien wordt het wel vervelend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maud denkt dat ze nog harder kan..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef noodgang het volgende:
Dekker geeft zelf aan niet veel harder te kunnen, of in elk geval alles gegeven te hebben
vind het wel prima, nu is het een prima tijd om eerst even te slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies, tijdsverschil met Brazilië is op zich wel te doen, maar dan moeten ze niet alles nog een paar uur naar achteren schuiven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
En daar had Europa dan weer invloed op qua wedstrijdtijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, tijdsverschil met Brazilië is op zich wel te doen, maar dan moeten ze niet alles nog een paar uur naar achteren schuiven.
Wedstrijden tijdens het WK voetbal werden op een prima tijdstip uitgezonden.
Er is blijkbaar een seconderegel voor de startzwemmer. Op basis daarvan zou Dekker met 0.05 sec doorgaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maud denkt dat ze nog harder kan..
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel bedraagt overnamevoordeel ook weer niet, daarnaast Inge kan niet harder, Maud wel
Mij om het even, voor mijn part Ranomi of Femkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |