abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164280233
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Snowbomb het volgende:
Van Maud weet je dat dit ongeveer is wat ze kan. Van Inge weet je het op dit moment gewoon niet. Ik neem aan dat Truijens dat wel weet en een juiste beslissing neemt.

Maar tis de NOS. Die kunnen ook net zo goed zeggen dat Maud er uit ligt puur op basis van de naam en status van Dekker.
Het was een quote van Maud zelf hè.
pi_164280255
KNZB bevestigt dat Dekker zwemt.
pi_164280275
En indirect dat ze niet goed kunnen rekenen. Dit is een medaille weggooien joh ...
pi_164280285
Ik vind het echt dom dat ze Inge laten zwemmen.
pi_164280316
Die Hans Goor is dus geen steek beter dan Ome Joop.
pi_164280320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:20 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vind het echt dom dat ze Inge laten zwemmen.
Alleen als Inge 0,5 seconde sneller zwemt is het een logische keuze zo'n beetje
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_164280325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Riofan83 het volgende:
KNZB bevestigt dat Dekker zwemt.
Nee hoor dat bevestigen ze nog niet.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:22:05 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164280337
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_164280369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.

Dan is het verschil alsnog 0,23 tussen Maud en Inge.
pi_164280388
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
pi_164280406
Wat de, alweer snellere, TheArt zegt dus :')
pi_164280433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maud zwemt op dit moment sneller dan Inge. Ook tijdens de EK was ze (weliswaar maar 0.2 en 0.07) sneller in de estafette als startzwemster.
pi_164280484
http://nos.nl/video/21236(...)or-een-medaille.html

Maud lijkt zelf ook wel even terug te komen op haar woorden. Maar kom op, waarom heeft iedereen het over een seconde die van de tijd van Inge afgaat? Het overnamevoordeel tussen Inge en Maud is 0.68 en absoluut geen seconde.
pi_164280495
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:

[..]

Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
Nee, zeker niet vergeten.
Maar kom op zeg, alleen Femke hoefde niet voluit. Inge, Maud en Marrit moesten knokken voor 2 finaleplekken. Dan moet je eerlijk zijn als coaches en dan Maud laten zwemmen, want ze was gewoon sneller, ook al was het dan maar een beetje.
pi_164280535
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:

[..]

En de coaches weten het waarschijnlijk ook wel.

Van Maud weet je zeker dat ze voluit is gegaan, van Inge kunnen wij alleen maar gissen.
pi_164280569
Ik hoop ook echt dat Femke niet voluit is gegaan.. Maar zelfs dan is 54.00 wel erg matig met overname voordeel..

DIe zou zichzelf toch ook wel hebben willen testen?
pi_164280594
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Nee, zeker niet vergeten.
Maar kom op zeg, alleen Femke hoefde niet voluit. Inge, Maud en Marrit moesten knokken voor 2 finaleplekken. Dan moet je eerlijk zijn als coaches en dan Maud laten zwemmen, want ze was gewoon sneller, ook al was het dan maar een beetje.
Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.
pi_164280618
Ik wil inderdaad wel eens weten waar die seconde overnamevoordeel vandaan komt.
Dat mogen ze eens goed uitleggen.
Is dat dan omdat een overname een start uit beweging is?
pi_164280644
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef franklop het volgende:
Ik hoop ook echt dat Femke niet voluit is gegaan.. Maar zelfs dan is 54.00 wel erg matig met overname voordeel..

DIe zou zichzelf toch ook wel hebben willen testen?
Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.
pi_164280670
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.
Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?
Juist doordat wat ze heeft meegemaakt moet ze nu laten zien dat ze in de finale thuis hoort. Op basis van haar 100 vrij tijden van daarna heeft ze zich enorm verbeterd.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:30:58 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164280704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik rekende het overname voordeel al mee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_164280714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164280788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt _O-
Met die splits moet je normaal al wel brons hebben hoor.
pi_164280818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?
Juist doordat wat ze heeft meegemaakt moet ze nu laten zien dat ze in de finale thuis hoort. Op basis van haar 100 vrij tijden van daarna heeft ze zich enorm verbeterd.
Omdat ze lid was van de Golden Girls. Omdat ze mogelijk niet 2x op de dag voluit kan gaan. Omdat ze in het trainingskamp een snelle tijd heeft neergezet.

Zijn allemaal dingen die kunnen hè. Ik weet het ook niet. Enige is dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet met het sterkste team de finale gaan zwemmen. Truijens kan Dekker er niet doorduwen want Pearson heeft net zoveel te zeggen en ik denk dat Ranomi en Femke ook geen zin hebben om een medaille weg te gaan gooien. Er zullen echt wel goede afspraken zijn gemaakt.
pi_164280882
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Met die splits haal je sowieso een medaille.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')