Het was een quote van Maud zelf hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Snowbomb het volgende:
Van Maud weet je dat dit ongeveer is wat ze kan. Van Inge weet je het op dit moment gewoon niet. Ik neem aan dat Truijens dat wel weet en een juiste beslissing neemt.
Maar tis de NOS. Die kunnen ook net zo goed zeggen dat Maud er uit ligt puur op basis van de naam en status van Dekker.
Alleen als Inge 0,5 seconde sneller zwemt is het een logische keuze zo'n beetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:20 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vind het echt dom dat ze Inge laten zwemmen.
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ik zou zelf Dekker vervangen. Betwijfel of die veel harder kan. Van der Meer was gewoon zoveel sneller vandaag. Steenbergen ook. En Heemskerk is vaak dan wel aan het choken bij haar eigen finales, maar die staat er bij de estafettes juist altijd. En leek hier toch wel in te houden.
Maud zwemt op dit moment sneller dan Inge. Ook tijdens de EK was ze (weliswaar maar 0.2 en 0.07) sneller in de estafette als startzwemster.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.
Dan is het verschil alsnog 0,23 tussen Maud en Inge.
Nee, zeker niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
En de coaches weten het waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is 1; afwachten op de definitieve groep en 2; afwachten op wie er allemaal echt voluit hebben gezwommen. Ik denk dat de dames dat zelf allemaal het beste weten.
Je moet ook niet het overname voordeel vergeten he, dan is het verschil tussen Dekker en vd Meer al niet meer zo groot.
Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:25 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet vergeten.
Maar kom op zeg, alleen Femke hoefde niet voluit. Inge, Maud en Marrit moesten knokken voor 2 finaleplekken. Dan moet je eerlijk zijn als coaches en dan Maud laten zwemmen, want ze was gewoon sneller, ook al was het dan maar een beetje.
Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef franklop het volgende:
Ik hoop ook echt dat Femke niet voluit is gegaan.. Maar zelfs dan is 54.00 wel erg matig met overname voordeel..
DIe zou zichzelf toch ook wel hebben willen testen?
Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Wie zegt dat Inge moest knokken? We weten niet in hoeverre zij beschermde status heeft en ook mocht inhouden.
Ik rekende het overname voordeel al mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet het overnamevoordeel niet hè.
Dan is het verschil alsnog 0,23 tussen Maud en Inge.
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Check link die ik net poste. Femke zegt dat ze niet alle kaarten op tafel heeft gelegd.
Met die splits moet je normaal al wel brons hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt
Omdat ze lid was van de Golden Girls. Omdat ze mogelijk niet 2x op de dag voluit kan gaan. Omdat ze in het trainingskamp een snelle tijd heeft neergezet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Waarom zou Inge op dit moment een beschermde status hebben?
Juist doordat wat ze heeft meegemaakt moet ze nu laten zien dat ze in de finale thuis hoort. Op basis van haar 100 vrij tijden van daarna heeft ze zich enorm verbeterd.
Met die splits haal je sowieso een medaille.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Kromo en Heemskerk een dikke 52-split in huis hebben, misschien kan Steenbergen ook nog wel een tikkie harder. Hoe zuur is het als je dan met zulke splits straks gewoon helemaal niks hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |