Ranomi lijkt me best okay, heb je al een marge vanaf het beginquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan als startzwemster optreden?
Je slaapt in een oven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef kilon het volgende:
Nou, ik laat me wel verassen met wie er zwemt vannacht.
Pijnlijk. 3e graads?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef kilon het volgende:
Nou, ik laat me wel verassen met wie er zwemt vannacht.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
En daar had Europa dan weer invloed op qua wedstrijdtijden
Maar dan heb je wel meer last van de zwemmers voor je toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zou snelste zwemmers als laatste zetten en Inge passeren. Snelste zwemsters als laatste is psychologisch voordeel. Tegenstanders zwemmen minder hard en jij juist harder.
Denk dat het voor Ranomi (en ook voor Heemskerk trouwens) motiverender is dat je nog wat in moet halen eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ranomi lijkt me best okay, heb je al een marge vanaf het begin
Als elk land dat doet, is dat voordeel ook weg hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zou snelste zwemmers als laatste zetten en Inge passeren. Snelste zwemsters als laatste is psychologisch voordeel. Tegenstanders zwemmen minder hard en jij juist harder.
Er liggen lijnen in het zwembad hèquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel meer last van de zwemmers voor je toch?
Ik bedoel de stroming die de zwemmers creëren, of heb je daar weinig last van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er liggen lijnen in het zwembad hè
Daar heb je zo goed als geen last van neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel de stroming die de zwemmers creëren, of heb je daar weinig last van?
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar heb je zo goed als geen last van nee
Inge dus en geen Maud. Bah.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 22:44:33Nederland vannacht rond 4.45 uur op jacht naar een medaille met Kromowidjojo, Heemskerk, Steenbergen en Dekker. #4x100vrij reageer retweet
4.45uquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
Inge dus en geen Maud. Bah.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 22:44:33Nederland vannacht rond 4.45 uur op jacht naar een medaille met Kromowidjojo, Heemskerk, Steenbergen en Dekker. #4x100vrij reageer retweet
Half Grueter-volgend Nederland mist dus de finalequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft zichzelf al gecorrigeerd ondertussenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half Grueter-volgend Nederland mist dus de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |