Rond welk tijdstip was dat ongeveer? Op de radio?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog steeds een vrij dynamische en interessante sport. Gisteren was er nog op Radio1 een hele discussie over: de saaiheid van voetbal vs hockey.
Ja, dat was op de radio. Tussen 12 en 2 volgens mij met Willemijn Veenhoven en Wilfried de Jong o.aquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip was dat ongeveer? Op de radio?
Handbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In welk topic mag ik mij melden?
De mannen vind ik al jaren veel te instabiel achterin, wordt nu weer bewezen helaasquote:
OS / [Handbal] #1 Met debutant Nederland als kanshebberquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In welk topic mag ik mij melden?
http://www.nporadio1.nl/s(...)01-hockey-kijkcursusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rond welk tijdstip was dat ongeveer? Op de radio?
is dit in een poule of knock out?quote:
Dank daarvoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nporadio1.nl/s(...)01-hockey-kijkcursus
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:39 schreef clavier het volgende:
India wint nipt van Ierland met 3-2. Nu is het aan de Belgen.
NOS streams laten dus niet alles zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef clavier het volgende:
Heerlijk 4-1 voor Belgie tegen Engeland. De Belgen laten het wel meteen zien. En dat tegen een topland.
Engeland is geen topland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:52 schreef clavier het volgende:
Heerlijk 4-1 voor Belgie tegen Engeland. De Belgen laten het wel meteen zien. En dat tegen een topland.
Jij vindt alle dames geil heb ik het ideequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Bolasie het volgende:
Echt een mooie dame.
Geil stemmetje ook.
Een beetje wat jij met mannen hebtquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij vindt alle dames geil heb ik het idee
Edith is niksquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij vindt alle dames geil heb ik het idee
Absoluut onwaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een beetje wat jij met mannen hebt
Hoe heet ze?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het overigens te meisjesachtig om teringlekker te zijn, maar ze is ook zeker niet lelijk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit beschouw ik als een compliment voor mijzelf
Is hockey een b-sport dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Alle b-sporten zijn wél live bij NOS.
Voor Nederland natuurlijk nietquote:
Pak ze.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
En opnieuw; voor slowchat zit je hier verkeerd.
Dan is dit je kans.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit Ierland op een hockeytoernooi gezien
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit naar hockey.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
gewichtheffen is vreselijk saaiquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook mee. Alleen de gewichthef finale en het turnen gaan mij wat afleiden.
Ik pak het zo af en toe mee in de zomer, meer niet eigenlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit naar hockey.
Hoe laat is gewichtsheffen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook mee. Alleen de gewichthef finale en het turnen gaan mij wat afleiden.
Op het ek deden ze het goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
12 uurquote:
Laten we het dan maar over de wedstrijd gaan hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat hier op prijs gesteld wordt
Dan kun je mooi het zwemmen meepakken vannachtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef luckass het volgende:
Ik kijk nu ook. Vanmiddag per ongeluk 3 uur geslapen dus ik blijf nog wel even wakker
Sterkte.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Amerikaanse commentator bij BBC... Wat een lelijk accent toch ook
BBC4 zeker?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Amerikaanse commentator bij BBC... Wat een lelijk accent toch ook
Je bent in vorm vandaag zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zojuist een mot doodgeslagen. Ik dacht dat het een mug was
Gisteravond had ik alledrie de muggen die zich in mijn slaapkamer bevonden binnen vijf minuten dood.quote:
En gifgroenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Stadion is uitverkocht. Gras is blauw.
gisterquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef -0- het volgende:
Jaaa
Wannneer is die andere wedstrijd trouwens gespeeld? 2 op 1 dag?
Is toch gewoon een wijk in Leidenquote:
xDquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt deze pot in de ArenA gespeeld ofzo? Zit geen hond
Sowwwwwwwquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Elke sport in Rio lijkt welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Ja heel geestig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Kun je de hele nacht doorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik was moe. Neem cup a soup. Heb gelijk energie voor 3. Wtf is dat voor doping spul
Duh, dit wordt minstens 5-0.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef xzaz het volgende:
Volgens het commentaar heeft nl al gewonnen
Ierland is geen hoogvliegerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:14 schreef xzaz het volgende:
Volgens het commentaar heeft nl al gewonnen
barney.gifquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar nogmaals, zo'n Croon is gewoon een garantie voor een x aantal doelpunten, buiten het feit dat je op een groot toernooi speelt.quote:
Geen zeah zekah gehoord, dus neequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef luckass het volgende:
Dit lijken wel de analyses van RTL 7 Darts
RolandGod krijgen ze niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef luckass het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar nogmaals, zo'n Croon is gewoon een garantie voor een x aantal doelpunten, buiten het feit dat je op een groot toernooi speelt.
[..]
Ja maar nogmaals, zo'n Croon is gewoon een garantie voor een x aantal doelpunten, buiten het feit dat je op een groot toernooi speelt.
Dit is hardcourt toch?quote:
[..]
Lekker schakelen naar Visschraper zometeenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef luckass het volgende:
Die gaat na dit toernooi een klapper maken. Barcelona of Bayern schat ik zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:
ah, nou, dat is bijna net zo erg.quote:
Nee, door de kleur schijn je de bal beter te kunnen zien. Zegt verder niks over het kunstgras.quote:
Dat komt er toch bij, zie het verschil nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Fylax het volgende:
wat moooi dat de tijd stopt, moeten ze bij voetbal ook doen
mee jho dit is een te simpele oplossing.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Fylax het volgende:
wat moooi dat de tijd stopt, moeten ze bij voetbal ook doen
Ja maar dat gaat nooit preciesquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat komt er toch bij, zie het verschil niet
4x15 minuten is gewoon te langquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef alors het volgende:
Hockey kan me nooit echt boeien eigenlijk. Misschien een finale.
Nee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
mee jho dit is een te simpele oplossing.
Ik ook niet korte beschrijving anyone?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet eens gezien wat er gebeurd is.
stick in zn z n zijquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet eens gezien wat er gebeurd is.
Nee in z'n zij. Heeft een diepe snee opgelopen wat ik zagquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Zorro het volgende:
Wat gebeurde er? Kreeg hij de bal Hart in zijn gezicht of zo?
ja, was gewoon open en het.bloedde niet dus behoorlijk diep.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij zag ik een behoorlijke snee in zijn zij.
Een snee? Van een hockeystick? Zo scherp zijn die dingen toch niet zou ik denken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee in z'n zij. Heeft een diepe snee opgelopen wat ik zag
Die was mad gewordenquote:
Yep was het ook. Heb even teruggespoeld naar de Livebeelden toen het gebeurdequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij zag ik een behoorlijke snee in zijn zij.
hij sloeg voluitquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een snee? Van een hockeystick? Zo scherp zijn die dingen toch niet zou ik denken.
Dank.quote:
JoTANdaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Zorro het volgende:
Volgens Humberto Tan speelt hij volgende wedstrid weer mee.
Eindhoven - PSV dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
Haha die Ieren kunnen er echt niets van. Niveautje FC Groningen dit.
Kan die muziek luisteren tijdens deze zaadpotquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de coach een koptelefoon opheeft? Ben nogal een hockeynoob.
Hij luistert muziek via Spotifyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de coach een koptelefoon opheeft? Ben nogal een hockeynoob.
Hij is een diskhockey.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Kan hij communiceren met oa een waarnemer op een hogere positie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Vrouwenturnen is weinig mis mee, behalve dan dat ze er veel te overdreven opgemaakt uit zien.quote:
Herman de schermman ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:42 schreef Jane het volgende:
Ik ben geen hockeykenner, maar ik vond Nederland nu ook niet echt de sterren van de hemel spelen, eerlijk gezegd.
Ah interessant, dank voor de toelichtingquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan hij communiceren met oa een waarnemer op een hogere positie.
Tis een turnster, die zien er altijd uit als meisjes van 13quote:
Dit is live.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Konden jullie dit niet live uitzenden zodat het nu niet hoeft?
dit is livequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Wel scherp blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor.quote:
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
Hockey live verder op de stream, Welke?
Ik heb er 11 en op geen is hockey bezig. Ja NOS Sport met de vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |