Ik ook niet korte beschrijving anyone?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet eens gezien wat er gebeurd is.
stick in zn z n zijquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet eens gezien wat er gebeurd is.
Nee in z'n zij. Heeft een diepe snee opgelopen wat ik zagquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Zorro het volgende:
Wat gebeurde er? Kreeg hij de bal Hart in zijn gezicht of zo?
ja, was gewoon open en het.bloedde niet dus behoorlijk diep.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij zag ik een behoorlijke snee in zijn zij.
Een snee? Van een hockeystick? Zo scherp zijn die dingen toch niet zou ik denken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee in z'n zij. Heeft een diepe snee opgelopen wat ik zag
Die was mad gewordenquote:
Yep was het ook. Heb even teruggespoeld naar de Livebeelden toen het gebeurdequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij zag ik een behoorlijke snee in zijn zij.
hij sloeg voluitquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een snee? Van een hockeystick? Zo scherp zijn die dingen toch niet zou ik denken.
Dank.quote:
JoTANdaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Zorro het volgende:
Volgens Humberto Tan speelt hij volgende wedstrid weer mee.
Eindhoven - PSV dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
Haha die Ieren kunnen er echt niets van. Niveautje FC Groningen dit.
Kan die muziek luisteren tijdens deze zaadpotquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de coach een koptelefoon opheeft? Ben nogal een hockeynoob.
Hij luistert muziek via Spotifyquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:39 schreef wvsnl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de coach een koptelefoon opheeft? Ben nogal een hockeynoob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |