Dan is dit je kans.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit Ierland op een hockeytoernooi gezien
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit naar hockey.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
gewichtheffen is vreselijk saaiquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook mee. Alleen de gewichthef finale en het turnen gaan mij wat afleiden.
Ik pak het zo af en toe mee in de zomer, meer niet eigenlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook nooit naar hockey.
Hoe laat is gewichtsheffen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook mee. Alleen de gewichthef finale en het turnen gaan mij wat afleiden.
Op het ek deden ze het goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
12 uurquote:
Laten we het dan maar over de wedstrijd gaan hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat hier op prijs gesteld wordt
Dan kun je mooi het zwemmen meepakken vannachtquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef luckass het volgende:
Ik kijk nu ook. Vanmiddag per ongeluk 3 uur geslapen dus ik blijf nog wel even wakker
Sterkte.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Amerikaanse commentator bij BBC... Wat een lelijk accent toch ook
BBC4 zeker?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Amerikaanse commentator bij BBC... Wat een lelijk accent toch ook
Je bent in vorm vandaag zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zojuist een mot doodgeslagen. Ik dacht dat het een mug was
Gisteravond had ik alledrie de muggen die zich in mijn slaapkamer bevonden binnen vijf minuten dood.quote:
En gifgroenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Stadion is uitverkocht. Gras is blauw.
gisterquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:08 schreef -0- het volgende:
Jaaa
Wannneer is die andere wedstrijd trouwens gespeeld? 2 op 1 dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |