Je knijpt ze toch snoeihard in dr tetten als je dr neemt of niet mietje Maar als jij een halve vent wil knijpen doe je ding swaquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.
Die kans is immer aanwezig als je naar de NOS kijktquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie zitten een herhaling te kijken hah
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
De potloodtest kunnen we op papier afdoen iig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live isquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie zitten een herhaling te kijken hah
Volgens mij zijn ze wel allemaal geschoren onder het broekjequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Nou ja, lekker..quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live is
Dankje Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
De kont van Van Iersel is weinig mis meequote:
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordertquote:
En dat is absoluut een feit wat dat betreftquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kont van Van Iersel is weinig mis mee
Weten wequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordert
Als je uit bed stapt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zou ik toch nog wel links laten liggen
Hello Good Eveningquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:34 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Louis gooit nu met deuren
Nina Batsthardquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroegquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de laatste beetjes ribbelchips naar binnen werken
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroeg
Hier valt wel een aantal ordinaire opmerkingen over te maken maar ik houd me inquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |