Dat is ma EN wo in ieder geval. Misschien ook een keer de hokkie laat. Maar ik heb echt het gevoel dat de sportdagen hier langer zijn dan 4 jaar terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zet mijn reactie bewust even hier neer. Want anders is het inderdaad alleen maar off-topic in het beachvolleybaltopic.
Zo'n handbalwedstrijd van NL laat, scheelt inderdaad wel.
Vier jaar geleden waren de zwemfinales op normale tijden, dus niet zo verschoven. Dat scheelt al. Plus dat het overdag was, dat scheelt voor het gevoel al een heel stuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ma EN wo in ieder geval. Misschien ook een keer de hokkie laat. Maar ik heb echt het gevoel dat de sportdagen hier langer zijn dan 4 jaar terug.
Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren de zwemfinales op normale tijden, dus niet zo verschoven. Dat scheelt al. Plus dat het overdag was, dat scheelt voor het gevoel al een heel stuk.
Beach was toen ook weleens pas rond middernacht of daarna vrij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Lekker hoor. #viesdikquote:
Wat vind je van de beachvolleybaldames?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:21 schreef Fylax het volgende:
ik vind die hockeydames wel sexy met dat bitje in de bek
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoekquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Die met die lange staart.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Is toch heerlijk johquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
Die kan je goed kneden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
ook lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Precies daarom is ze geen 7/10 maar een 4/10. Jammer want prachtig lichaam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
Bedankt Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie zitten een herhaling te kijken hah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |