Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren de zwemfinales op normale tijden, dus niet zo verschoven. Dat scheelt al. Plus dat het overdag was, dat scheelt voor het gevoel al een heel stuk.
Beach was toen ook weleens pas rond middernacht of daarna vrij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het begon toen pas om 9-10 uur ook, en dan om 22-23 u voorbij (behalve wat boksen en beachvolley soms) meen ik. Nu 12-5, dat is dus 13 om 15 uur.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Lekker hoor. #viesdikquote:
Wat vind je van de beachvolleybaldames?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:21 schreef Fylax het volgende:
ik vind die hockeydames wel sexy met dat bitje in de bek
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoekquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Die met die lange staart.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die Venozolaantjes mogen er ook wezen, koekoek
Is toch heerlijk johquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
Die kan je goed kneden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die ene komt volgens mij net uit de brugklas.
ook lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind je van de beachvolleybaldames?
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gatverdamme man. Die van Venezuela mist tetten geen gezicht joh. Er mag wel minimaal een B cupje op zitten hoor jongens.
Precies daarom is ze geen 7/10 maar een 4/10. Jammer want prachtig lichaam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
Bedankt Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Jullie zitten een herhaling te kijken hah
Je knijpt ze toch snoeihard in dr tetten als je dr neemt of niet mietje Maar als jij een halve vent wil knijpen doe je ding swaquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op zijn hondjes zie je daar helemaal niets van.
Die kans is immer aanwezig als je naar de NOS kijktquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Nou die Nederlandse heeft ook niet veel te bieden op dat gebied. Gezapige sport trouwens.
De potloodtest kunnen we op papier afdoen iig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live isquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zijn ze wel allemaal geschoren onder het broekjequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zouden ze ook controleren of, nou ja, je weet wel?
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
Nou ja, lekker..quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een herhaling van lekkere wijven, wat maakt het dan uit dat het niet live is
Dankje Hansquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
De kont van Van Iersel is weinig mis meequote:
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordertquote:
En dat is absoluut een feit wat dat betreftquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kont van Van Iersel is weinig mis mee
Weten wequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn standaard gaat wat omlaag naarmate de dag vordert
Als je uit bed stapt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zou ik toch nog wel links laten liggen
Hello Good Eveningquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:34 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Louis gooit nu met deuren
Nina Batsthardquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Posten we Nina Betschart toch gewoon nog even?
[ afbeelding ]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroegquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de laatste beetjes ribbelchips naar binnen werken
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boh boh #viesdunne poep morgenvroeg
Hier valt wel een aantal ordinaire opmerkingen over te maken maar ik houd me inquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lekker spetteren in die pot, niks mis mee.
Venezuela? Wat mis ik?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Helemaal niks in Venezuela
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |