Lachwekkend dat mensen dat kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso al vreemd dat het een succes is, maar het zal wel meer kosten dan het oplevert
Zuivere speeltijd is wel genot overigens, moeten ze vaker doenquote:
Ik heroverweeg onze vriendschapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
En VI van voor WK2010quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Pascalus het volgende:
RTL7 was beter toen ze nog gewoon SS Doomtrooper en Fish o mania uitzonden.
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindtquote:
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
Bloedserieusquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
quote:
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk isquote:
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vindenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk is
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Ik ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezien
Joezi kijkt het ook, nuff saidquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Hmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |