Lachwekkend dat mensen dat kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso al vreemd dat het een succes is, maar het zal wel meer kosten dan het oplevert
Zuivere speeltijd is wel genot overigens, moeten ze vaker doenquote:
Ik heroverweeg onze vriendschapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
En VI van voor WK2010quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:34 schreef Pascalus het volgende:
RTL7 was beter toen ze nog gewoon SS Doomtrooper en Fish o mania uitzonden.
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindtquote:
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
Bloedserieusquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet serieus zitten melden dat je Utopia leuk vindt
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen dat kijken
Ik geef zelf de voorkeur aan Utopia
quote:
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk isquote:
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vindenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme. Nouja, overtuig me dan maar waarom Utopia leuk is
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezienquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Ik ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GTST vind ik ook een verschrikking al heb ik het nog nooit gezien
Joezi kijkt het ook, nuff saidquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het kijkt heerlijk weg, een soort betere versie van GTST. Maar ik snap heel goed dat mensen het een vreselijk programma vinden
Hmmquote:
Denk dat ze de rust even vullen met boksen ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
Dus we krijgen zo boksen ipv hockey of wat?
Jawel johquote:
leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgenquote:
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel genot aan de OS persoonlijk. Ik zie veel dingen die ik normaal gesproken nooit zou kijken, maar nu is wel wel aardig om dat een beetje te volgen
Dat is wel echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef komrad het volgende:
[..]
helemaal mee eens, alleen is de NOS een ramp en zenden ze meer herhalingen uit dan live sport
gelukkig zijn er nog de livestreamsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel echt verschrikkelijk ja
Ik snap ook niks van een praatprogramma, los van dat het kwalitatief slecht is zit het ook nog tijdens live sport
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef komrad het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog de livestreams
als die tenminste live zijn
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sportenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel joh
Beetje andere sporten dan normaal, is helemaal leuk
Da's waar, daarom volg ik het dan ook niet buiten de OS. Maar nu vind ik het ook wel eens geinig om andere sporten aan het werk te zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
mhoah, op elkaars kop slaan, er zijn leukere sporten
Dat is wel vreemd, volgens mij zei Herman ook dat dat gewoon mogelijk zou zijn. Maarja, NOSquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Gftw het volgende:
Jammer dan dat ook bij de livestreams hockey niet te zien is
Lulquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geef een rondjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Da's grote klasse, jammer dat er geen beeld isquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef komrad het volgende:
ondertussen hebben de hockeyers er 4-0 van gemaakt
Hier kijken we waar we zin in hebben en praten we waar we zin in hebben. Ikzelf kijk gewoon NPO1, boksen dusquote:
Boksen en tafeltennis.quote:
heb nog niets van het tafeltennis gezien. Nog iemand waar ik op moet letten?quote:
Alle Chinezen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:09 schreef komrad het volgende:
[..]
heb nog niets van het tafeltennis gezien. Nog iemand waar ik op moet letten?
Ik overweeg standaard lekker in de SC te gaan zitten. Hoef ik niet te schakelen en is het SC-probleem ook opgelostquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Coco98 het volgende:
Hockey is weer live.
Ik word hoorndol van deze chaos
wat is het SC probleem?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overweeg standaard lekker in de SC te gaan zitten. Hoef ik niet te schakelen en is het SC-probleem ook opgelost
daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar de OS Feedback
Oeh, dat ga ik even lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar de OS Feedback
Mwoh of het terecht is laat ik in het midden. In ieder geval een meningsverschil en dit is in ieder geval voor mij een werkbare oplossingquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tagliano is een beetje mad, maar wel terecht.
De Nederlandse dames doen het wel aardig. Bij de mannen zijn de eerste vier op de ranglijst uit China (http://www.ittf.com/ittf_ranking/), met de Duitser Ovtcharov op 5.quote:
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschilquote:
Ik denk niet dat liefhebbers van een sport weggaan uit een topic omdat er tussendoor een cup a soup plaatje gepost wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschil
ik heb nog helemaal niet gemerkt dat er veel gemod wordt. Voor zover ik kan overzien gaat het OS forum primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik vind dat er soms wat te actief gemodereerd word. Ik pretendeer overigens niet de juiste mening te hebben ofzo hoor, gewoon een meningsverschil
Ik ook niet, maar goed. Laten we het lekker over gezellige zaken hebben zoals ribbelchipsquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat liefhebbers van een sport weggaan uit een topic omdat er tussendoor een cup a soup plaatje gepost wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |