Picsquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
die van de OS 2012 vond ik anders aardig indrukwekkend
Ik had vier jaar geleden wel meerdere dingen waar ik een stream had staan, maar inderdaad niet alles werd geconcentreerd bekekenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:40 schreef franklop het volgende:
Ik beperk het echt tot laptop met splitscreen en TV. Anders word ik echt gek
Ow en de paar uurtjes op het werk via de telefoonl...
ben ook bang dat als ik teveel schermen opzet dat ik dan van alles maar een klein beetje meekrijg. Dus dan maar iets minder streams en inderdaad vaker overschakelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had vier jaar geleden wel meerdere dingen waar ik een stream had staan, maar inderdaad niet alles werd geconcentreerd bekeken
Vaak ook om bijvoorbeeld een beetje in de gaten te houden wanneer de beslissende fase er ergens aan zit te komen en dan even over te schakelen.
Koekoek!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het voor mij wel zo'n beetje
Het moet wel te volgen blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Koekoek!
Maar die haalt het nog niet bij die van Heywoodu van destijds.
Wat voor sporten doe jij op je telefoon dan? Want sporten zoals hockey en tafeltennis is op zo'n klein scherm niet te volgenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste week heb ik als het goed is een extra laptop tot m'n beschikking, dus dan wordt het laptop, laptop met extra monitor, tablet, telefoon, denk ik![]()
Oude telefoon kan ik ook nog proberen, misschien dat een stream het daar ook wel op doet.
Slalomkanoën ofzo, of gewichtheffen tot de serieuze gewichten van stal gehaald worden, of worstelen, of taekwondo etcquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat voor sporten doe jij op je telefoon dan? Want sporten zoals hockey en tafeltennis is op zo'n klein scherm niet te volgen
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat zou kunnen staanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar jouw rig van de vorige spelen
Ik ken users die ook een set-up zouden kunnen maken met een hele rits aan laptops, maar die dat nooit hebben kunnen halen, omdat Di Luca weer eens wist te winnen en het laptop het raam uit gingquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste week heb ik als het goed is een extra laptop tot m'n beschikking, dus dan wordt het laptop, laptop met extra monitor, tablet, telefoon, denk ik![]()
Oude telefoon kan ik ook nog proberen, misschien dat een stream het daar ook wel op doet.
Held!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Ik gebruik gewoon 1 scherm. Heb zelf een site in elkaar gezet (http://hole1988.nl/websites/os2016/).[ afbeelding ]
pakt hij die streams ook als je niet in Nederland zit eigenlijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Ik gebruik gewoon 1 scherm. Heb zelf een site in elkaar gezet (http://hole1988.nl/websites/os2016/).[ afbeelding ]
Thanks man. Super handig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Weet het niet zeker, maar hetis bijna altijd geblokkeerd in het buitenland als om sportregistraties gaat. Dus denk alleen mogelijk met een dns-proxy of aanverwanten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
[..]
pakt hij die streams ook als je niet in Nederland zit eigenlijk?
Omroepen mogen de beelden alleen in hun eigen land beschikbaar maken. Als je op de Antillen zit kun je nog geluk hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar hetis bijna altijd geblokkeerd in het buitenland als om sportregistraties gaat. Dus denk alleen mogelijk met een dns-proxy of aanverwanten.
quote:
Eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we al ergens naar kijken? Duurt lang
NPO 1. Sterren Top 20quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we al ergens naar kijken? Duurt lang
Voor mij doet ie het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:08 schreef hole1988 het volgende:
Net avondgegeten. Sajoer boontjes met kipfilet en rijst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Ik kijk met een colaatje en wat sjippies naar reclame (quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een Vijlener Bosbiertje opengetrokken, met een fijn zakje tortillachips. Wat jullie?
Werkt alleen goed met Chrome.quote:
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?quote:
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?
Als je alleen dat symbool rechtsboven hoort te zien niet in ieder geval.quote:
Op de chrome browser voor android doet die het iig niet. Vooralsnog alleen bij chrome voor windows. Maar daar ben ik al erg blij mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En niet met elke andere willekeurige browser die draait op Chromium?
Dan werkt het niet. Kan ook zijn dat de browser geen h264 decoder aan boord heeft, maar ik weet niet welke browser je precies gebruikt. Maar HTML5 + MPEG dash is nog niet een groot succes bij de meeste browsers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je alleen dat symbool rechtsboven hoort te zien niet in ieder geval.
Bingo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan werkt het niet. Kan ook zijn dat de browser geen h264 decoder aan boord heeft, maar ik weet niet welke browser je precies gebruikt. Maar HTML5 + MPEG dash is nog niet een groot succes bij de meeste browsers.
Ik zet mijn reactie bewust even hier neer. Want anders is het inderdaad alleen maar off-topic in het beachvolleybaltopic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig de komende dagen nog wel een paar keer handbal (NL) om minder christelijke tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |