Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
Neequote:Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.
zijn er richtlijnen omtrent een neutrale TT ja of nee?
Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.quote:zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.
zijn er richtlijnen omtrent een neutrale TT ja of nee?
zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.
helder verhaal. thanks voor de feedback. zie ook mijn post hierboven.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.
Als men de titel gaat gebruiken om hun 'strijd' uit te vechten, vind ik dat neit normaal, want daar is een titel niet voor bedoeld. Bij misbruik daarvan beslissen wij als moderators in extreme gevallen wel eens om de titel dan maar neutraal te houden. Dat is immers beter dan elk topic 50 posts verspillen aan de titel en wat we daar allemaal wel niet van moeten vinden. Zodra de titel het praten over het nieuws in de weg staat, schiet het zijn doel voorbij.
Helaas voor jou zijn daar geen harde richtlijnen over en vertrouwt men daarop op het inzicht van de moderators.
het volk staat achter deze regering ? 50% misschienquote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.
en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.
ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.
maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden
Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.
en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.
ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.
maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden
die twee gaan vaak hand in hand, erdo haat is vaak gemaskeerde turkije haat, net als dat veel anti israel haat, gemaskeerde anti semitisme is.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.
Erdogan staat niet gelijk aan Turkije. Maar dat is hier een beetje offtopic
Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.
Erdogan staat niet gelijk aan Turkije. Maar dat is hier een beetje offtopic
je mag me pmen als je verder wilt praten. immers ooff topic, worden de mods boos jatochquote:Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het volk staat achter deze regering ? 50% misschien
zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...quote:Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.
Onder erdogan niet.
Wij worden inderdaad snel boos. Frutsel houdt je dan vast terwijl ik je in elkaar sla. maw: terug naar feedback hierquote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
En ik vind het fijn voor je dat je blij bent met de gang van zaken. Dat zal me verder een worst zijn net zoals het me een worst zal zijn wat je tegenhangers er van vinden. Het gaat er gewoon om dat het niet topic-bevorderend werkt en gezien je eigen ervaring met bijv. de Syrië reeks weet je ook wel dat het niets toevoegt. Je had je blijdschap natuurlijk ook gewoon in de OP kunnen vermelden en sinds vrijdagavond al tig keer in het topic kunnen vermelden. Dat hoeft niet in TT's van topics waarbij voor- en tegenstanders zich keer op keer voor rotte vis uitmaken.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Laten we dat aub in het topic houden en niet hier.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
het volk staat achter deze regering ? 50% misschien
De titel had ik al veranderd voor ik jouw "klacht" zag maar dat is mosterd na de maaltijd. Doet er ook niet meer toe. Back to FB please.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.
Tsja, haat is sowieso iets doms, daar bereik je niets mee. Maar goed, on-topic verder in het topic zelf lijkt me
hij doet het idd niet...quote:Op maandag 18 juli 2016 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan deel 37 niet openen in het Staatsgreep topic. Wellicht bewust beleid omdat het niet echt ergens meer over ging, of het licht aan mij door een combinatie van een dag werken en erg warme temperaturen. Geen onwil dus.
Met vriendelijke groet,
Toefjes.
wat had je gedaan dan?quote:
ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepostquote:
omdat het geen bewuste sabotage was, ben je vergevenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepost
dan denkt de reekstool dat hij nog niet vol is terwijl hij hem automatisch heeft gesloten omdat hij vol is
ofzoiets
Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Hoelang kan zo'n Dven blijven doorgaan met dat niet aflatende gezuig?
weet ik ff niet meer, misschien mee gegaan in een grote opruiming van offtopic geneuzelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Wat was er mis met mijn plaatje in het topic over de zedelijke prikker?
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijk
ik schreef van onder naar bovenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
Ok dan, my bad.quote:
Ik vertrouw je op je blauwe ogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar desondanks, het heeft onze aandacht, echt waar
Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm... ken ik jou?
edit: mama ben jij het?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?
In dit geval lijkt het ook nog een soort persoonlijke verwensing te zijn. Het stoort in elk geval wel ja. Eens dus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #43
Prima als er Turkse woorden in voorkomen. Graag dan wel een vertaling erbij van diegene die iets post in het Turks.
Ik lees graag wat men bedoeld en het is aan de persoon die iets post dat te verduidelijken.
Turks zonder vertaling, kan dat aub weg?
Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Hoelang kan zo'n Dven blijven doorgaan met dat niet aflatende gezuig?
Dit dus. Had ik gisteren met Kanovinni in GCquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
Het had ook naar WKN gekunt natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.
Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
NWS / Turkse academici mogen land niet uit....
Iets voor in het staatsgreep topic?
Was gebeurd, thanksquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Burgerwacht Soldiers of Odin hier actief #2
http://forum.fok.nl/topic/2316381
Samenvoegen?
Topic over Trumpquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het had ook naar WKN gekunt natuurlijk
Laat nog maar ff lopen, nieuws sneeuwt op dit moment beetje onder in dat staatsgreep topic en een slotje komt nog dichtbij als dat gehakketak doorgaat en/of terugkomt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
NWS / Turkse academici mogen land niet uit....
Iets voor in het staatsgreep topic?
Ik was je voorquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
mag de tt titel weer zoals ie was ?
NWS / Staatsgreep in Turkije #46
dank uquote:
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd isquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiërenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Kijk ook eerst eens naar je eigen postgedrag van de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiëren
Het blijft een forum hequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.
Volgens mij schreef ik dat niet. Ik schreef alleen dat dit geen discussie meer was.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-of-odin~a4344134/quote:Asielzoeker niet mishandeld door burgerwacht Soldiers of Odin.
Dat laten de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente Oldambt weten in een gezamenlijke verklaring.
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredderquote:
We lezen daar ook mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder
Over Breivik's aanval.
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.quote:
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.
Seni seviyorumquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.
banaanvraag=banquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder
Over Breivik's aanval.
Even een TR zetten dan kunnen we het zo snel mogelijk verwijderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Twiitch het volgende:
Ga gewoon eens bans uitdelen aan mensen die zelf "nieuws" verzinnen in bepaalde topics. Word er nu wel moe van. Het gaat nergens meer over. Bronnen of opsodemieteren.
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkijequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.
Nou en, laat de mods dat lekker beoordelen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkije
Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkije
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.
Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:quote:Op maandag 25 juli 2016 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
Matige OP:
NWS / Turkije(Erdogan) Nu journalisten aan de beurt.......
Whatever.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:
'Na het sluiten van Radiostations en Televisiezenders, het verbieden van oppositionele kranten, was het wachten op de individuen uit de media en journalistiek die de mond wordt gesnoerd. In dit geval zelfs arrestaties. Het blijft dus niet bij die ene Turks/Nederlandse columniste, nee vooraanstaande journalisten gaan op water en brood. Na deze 42 zullen er nog wel meer volgen. Zo, weer een paar woordvoerders de nek omgedraaid en de mond gesnoerd. Next......
Kom niet aanzetten met dat dit ook in het algemene Turkije-topic kan. Bij het vorige topic dat ik opende heb ik een uur gewacht, nadat het nieuws bekend werd over de ontslagen onderwijzers. In die tijd nam niemand de moeite het in dat topic te melden.
Nu heb ik twee uur gewacht nadat ik er over las. Niks te zien in het algemene Turkije-topic. Dan neem ik de last wel op m'n schouders en open er een topic over. Dit nieuws mag namelijk niet onvermeld blijven. Ben nu een beetje de opstandige journalist van FOK! die tegen de zin in van de Erdogan-supporters, op eigen risico, FOK! op de hoogte brengt.'
Wat mis je nog ? Een kleurplaatje, een stippeltjeslijn met cijfertjes, waar je met potlood de Kontkoerden van Erdogan moet uittekenen ? M'n telefoonnummer ter controle ? M'n hele postgeschiedenis als columnist op FOK! en elders, om m'n gangen na te gaan. Dan zou ik beginnen met m'n Culinaire Recensies uit de horeca van Zaltbommel. Zitten diverse gangen in verwerkt. Is gelijk een sluiproute voor jou om met de staart tussen de benen, met het schaamrood op de kaken, te vluchten voor mijn scherpe pen gedoopt in cynische inkt. Voor jou laat ik ditmaal het sarcasme schieten. Anders wordt het je nog te veel. En dat willen we niet hè ? Bedenk ik me net in al m'n ironische genialiteit. Mocht je afdruipen, doe het dan van je af, het kan gaan spetteren en spartelen, alsof de spaanders er van afspringen. Van versplinteren weet jij immers alles. Dat leidt alleen maar tot houtgrepen, hakken met botte bijlen en staatsgrepen.
Begrepen ? En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet. Hout er de moed maar in.
Doe ik daar al die moeite voor? Kan toch niet met mezelf in gesprek gaan of mezelf onderuit lullen ?quote:
Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'quote:
Jawel. Maar hij snijdt zo weinig hout. Vond 'm fonetisch sterker, zeg maarquote:Op maandag 25 juli 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'
Het is 'Tong' of 'tong80', Herman voor intimi.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:04 schreef Copycat het volgende:
Als ik je tenminste 'zeg maar' mag noemen?
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....
Hier aub verder en geen volkskrant...
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef sp3c het volgende:
omdat de volkskrant dan adcocaten langsstuurt met de rekening
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....
Hier aub verder en geen volkskrant...
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
nee ik heet geen Frutsel en dat was een duidelijk antwoord
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:50 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet om de kwaliteit van de volkskrant, daar is verder niets mis mee
ze willen simpelweg niet dat hun artikelen elders online verschijnen, dan sturen ze advocaatjes met de rekening
FOK! heeft dat liever niet dus hebben de volkskrant liever niet als bron
Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:36 schreef Oversight het volgende:
[..]Heet jij Frutsel ?
En als je dan al besluit om ergens op te reageren ( liever niet) , kun je dan misschien een beetje duidelijk zijn?
[..]Frutsel.........
Sinds wanneer moeten oudere topics dicht om plaats te maken voor nieuwere met zelfde inhoud ?
En graag even een goed argument waarom Volkskrant niet mag als bron ?
Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:47 schreef Oversight het volgende:
Volkskrant heeft kwaliteitsartikelen, met goede plaatjes.
Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Oh ,... wow..... je kan het dus toch ?
In dat geval is het een kleine moeite om de Volkskrant niet te gebruiken en wil ik daar best aan meewerken, ik ben nooit onredelijk...
Toch raar, "fair use" enzo,.. ik kan me nauwelijks voorstellen dat Danny trillend onder de keukentafel zit omdat een krant niet wil dat haar artikelen zich verspreiden?
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.
Die van mij over de Democratische Conventie en Clinton en haar runningmate.
Simpel.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.
Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef Oversight het volgende:
[..]En hoelang heeft er toen een sticky gestaan met de de uitleg en verzoek niet te herhalen?
Ik heb 'm gemist.
quote:Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.
Anyway, de rest heeft sp3c al uitgelegd.
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?quote:Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
nee ik heet geen Frutsel en dat was een duidelijk antwoord
zet hij die toon niet zelf?quote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?
Zoals in de OP staat, zo ver rijkt mijn kennis en kon zo ver ik wist tot op heden wel een topic geopend worden met een verwijzing naar een artikel van de Volkskrant, zolang het hele artikel maar niet in de OP geplaatst zou worden (en zo staat het nog steeds in de OP).
Hoe had Oversight moeten weten dat wat hij deed, bijzonder tegen de regels was en dat hij een geirriteerde reactie van de mods zou mogen verwachten?
Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijnquote:Op maandag 25 juli 2016 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
zet hij die toon niet zelf?
verder valt die toon reuze mee denk ik maar als het als een verschrikkelijke geagiteerde en geirriteerde reactie is overgekomen dan bied ik direct mijn excuses aan
goed tip, bedanktquote:Op maandag 25 juli 2016 20:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijn
Dat is niet erg, dat hebben er slechts een paarquote:Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel
Wie is jullie en welke oud-NWS mod bedoel je nu dan?quote:maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben. Manmanman wat een droevenis. Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag, die kopieert tenminste de hele bron en gaat geen domme aannames maken om 15 posts verder toe te geven dat hij eigenlijk het artikel niet eens heeft gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:11 schreef Gutmensch het volgende:
Nu vond ik NWS al niet geweldig maar Oversight weet het nog meer te verneuken sinds ie terug is.
Die is dicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wat moeten we met dit soort topics in NWS: NWS / Empire State Building geraakt, nadat duizenden UFO menen te zien
Zeker als er al vanuit de bron(nen) twijfelachtig wordt gequote, daar wordt het nl. gewoon in verklaard, maar dat laat TS even uit de OP.
Suggestieve titel en OP aangepakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
En nog zo'n pareltje waar heel suggestief met de waarheid omgegaan wordt: NWS / Postcodeloterij geeft 24,1 miljoen euro aan de Clinton Foundation
Hoe moet ik een NWS OP maken dan ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag, die kopieert tenminste de hele bron en gaat geen domme aannames maken om 15 posts verder toe te geven dat hij eigenlijk het artikel niet eens heeft gelezen.
Ik zeg juist dat jij tenminste altijd gewoon netjes de gehele bron kopieert.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet ik een NWS OP maken dan ?
Zonder copy/past, waaronder ik een stellingname en/of suggestie post ?
Alleen een eigen mening en een verwijzing naar het artikel ?
Ik probeer het zo comfortabel mogelijk te brengen. De insteek van het artikel bolt, als het kan een actuele foto er bij. Bij een langer artikel meerdere foto's om het leesbaar te houden en er geen NRC-artikel van te maken. Als het kan een min of meer uitgebreide eigen mening, of een stelling die tot discussiëren kan leiden.
Vertel maar wat er anders moet. Zal ik er rekening mee houden. Wetende dat je me al jaren op de huid zit, hetgeen je altijd jankend ontkent, verwacht ik niks schokkends en ga ik weer m'n eigen gang, zonder omkijken naar jouw sneren en nutteloze kritieken.
En dat moet je dus juist niet doen, want dat geeft hoe dan ook gesodemieter met de krant waar je die tekst vandaan haalt. Nu doen vooral Trouw en de Volkskrant moeilijk, maar reken maar dat de rest volgt als hun teksten integraal worden gecopy/pastet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat jij tenminste altijd gewoon netjes de gehele bron kopieert.
Najah okee, daar kan je over discussiëren. Ik bedoelde te zeggen dat Tong in ieder geval zelden de bron zo verdraait dat er gewoon een vraagstelling ontstaat die in de originele bron al beantwoord of ontkracht wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat moet je dus juist niet doen, want dat geeft hoe dan ook gesodemieter met de krant waar je die tekst vandaan haalt. Nu doen vooral Trouw en de Volkskrant moeilijk, maar reken maar dat de rest volgt als hun teksten integraal worden gecopy/pastet.
Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag,quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat jij tenminste altijd gewoon netjes de gehele bron kopieert.
Dat doe ik al 15 jaar. Ik zet er altijd een link onder van het oorspronkelijke artikel of bron.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat moet je dus juist niet doen, want dat geeft hoe dan ook gesodemieter met de krant waar je die tekst vandaan haalt. Nu doen vooral Trouw en de Volkskrant moeilijk, maar reken maar dat de rest volgt als hun teksten integraal worden gecopy/pastet.
Nou, voor mijn doen best wel, toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag,
Nou, wat complimenteus.
mods doen het primaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Excuses mod(s), maar wat wordt er extreem huisgehouden in NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2
De duimschroeven aandraaien snap ik nog wel, maar het wordt zo helemaal geen discours.²
Niets dan lof voor hun (vrijwillige) inzet. Maar dit is wat extreem.quote:
We zijn dr mee bezig, schijnbaar te extreem volgens meneer boven jouquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
Kan er even een mod door dit topic heen?
NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2
Man man man, het begint hier steeds meer op de FrontPage te lijken...
Top.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We zijn dr mee bezig, schijnbaar te extreem volgens meneer boven jou
Nee, gewoon in die eerste verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef StaceySinger het volgende:
dit RAF topic was er al -
NWS / RAF-terroristen mogelijk in Nederland ondergedoken
en nu weer een nieuwe ? NWS / Nieuw spoor van RAF-terroristen leidt naar Nederland
merge verzoek
Het wordt imho prima gedaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Excuses mod(s), maar wat wordt er extreem huisgehouden in NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2
De duimschroeven aandraaien snap ik nog wel, maar het wordt zo helemaal geen discours.²
Een komma te veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, voor mijn doen best wel, toch?
Het sloeg idd nergens op. Normale posts werden verwijderd. Ik heb er nog wel kunnen posten dat het 't VIVA forum leek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |