abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163828799
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Game on. :Y)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163828848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.

zijn er richtlijnen omtrent een neutrale TT ja of nee?

zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 14:21:09 #3
8781 crew  Frutsel
pi_163828992
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij dwingt mij om mijn conclusies te trekken omdat je nietszeggende feedback geeft aan mij.

Nee

quote:
zo ja, toon jij mij waar die richtlijn staat en ik stop met posten hier, zo nee, dan zit jij zoals mijn eerdere conclusie, gewoon te handelen op gevoel en gemakzucht. ik kan geen andere conclusie trekken namelijk.
Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.
  maandag 18 juli 2016 @ 14:25:27 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163829090
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.

Als men de titel gaat gebruiken om hun 'strijd' uit te vechten, vind ik dat neit normaal, want daar is een titel niet voor bedoeld. Bij misbruik daarvan beslissen wij als moderators in extreme gevallen wel eens om de titel dan maar neutraal te houden. Dat is immers beter dan elk topic 50 posts verspillen aan de titel en wat we daar allemaal wel niet van moeten vinden. Zodra de titel het praten over het nieuws in de weg staat, schiet het zijn doel voorbij.

Helaas voor jou zijn daar geen harde richtlijnen over en vertrouwt men daarop op het inzicht van de moderators.
Laffe huichelaar
pi_163829902
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:

Ik kan geen andere conclusie trekken dat jij met een provocerende nietszeggende TT, terwijl het al topics lang gewoon ging zoals het ging, verder olie op een toch al 'heet' topic wil gooien. Bedankt voor het verduidelijken in welke hoek ik dit zoeken moet.
gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.

en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.

ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.

maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163829961
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De richtlijn omtrent een TT is hetzelfde als om posts, usernames, signatures etc. Alles mag, zolang je maar een beetje normaal doet.

Als men de titel gaat gebruiken om hun 'strijd' uit te vechten, vind ik dat neit normaal, want daar is een titel niet voor bedoeld. Bij misbruik daarvan beslissen wij als moderators in extreme gevallen wel eens om de titel dan maar neutraal te houden. Dat is immers beter dan elk topic 50 posts verspillen aan de titel en wat we daar allemaal wel niet van moeten vinden. Zodra de titel het praten over het nieuws in de weg staat, schiet het zijn doel voorbij.

Helaas voor jou zijn daar geen harde richtlijnen over en vertrouwt men daarop op het inzicht van de moderators.
helder verhaal. thanks voor de feedback. zie ook mijn post hierboven.
-Rabia Al-Basri
pi_163830066
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

gozer ik schrok me vrijdag avond dood toen ik nadat ik the matrix voor de zoveelste keer had gekeken, toen mijn broer zei dat er een staatsgreep in turkije. ik dacht dat we staatsgrepen achter de rug hadden. ik had nooit verwacht dat dit weer zou kunnen plaatsvinden.
de turkse bevolking inclusief ik hebben met de laatste stemronde afgelopen jaar gestemd op deze regering, dus als we het hebben over de helft van de bevolking. dan heb je het ook over de stem van mij en van mijn broers zus en moeder. we hebben allemaal gestemd op deze regering. je mag ervan vinden wat je wilt maar het volk staat achter deze regering. ik inclusief.

en als ik een TT maak waarin ik stel, "Het land is gered!!!" doe ik dat omdat ik intens blij ben met het mislukken van de coup. de loyale soldaten/politie/burgers hebben het land simpelweg gered. uit de klauwen van een handjevol officieren die zich geroepen voelden dit het turkse volk aan te doen.

ik begrijp dat het een "heet" topic is, met alle turkije haters hier op dit forum, ik begrijp ook dat veel mensen butthurt zijn, dat de coup is mislukt en dat de TT "Het land is gered!!!" kan overkomen als "provocerend" en "olie op het vuur", maar dit is nooit mijn intentie geweest. ik heb geen enkele belang bij olie op het vuur. het land is simpelweg gered en de triomf van vrijdag/zaterdag kan niemand de turkse bevolking afpakken. de TT is een uiting van mijn blijdschap.

maar no hard feelings dude, je mag best oordelen over mij en welke hoek ik zou zitten volgens jou, maar jij bent ook simpelweg beperkt en subjectief in je beleving. succes met het modden ;)
het volk staat achter deze regering ? 50% misschien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 18 juli 2016 @ 15:01:25 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163830072
quote:

[..]

Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.

Erdogan staat niet gelijk aan Turkije. Maar dat is hier een beetje offtopic
Laffe huichelaar
pi_163830169
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wat nuance aan moet brengen in je visie op dit forum. Ik denk dat er maar weinig Turkijehaters zijn, maar vooral veel Erdoganhaters.

die twee gaan vaak hand in hand, erdo haat is vaak gemaskeerde turkije haat, net als dat veel anti israel haat, gemaskeerde anti semitisme is.
-Rabia Al-Basri
pi_163830203
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.

Onder erdogan niet.
pi_163830211
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je mag me pmen als je verder wilt praten. immers ooff topic, worden de mods boos jatoch ;)
-Rabia Al-Basri
pi_163830240
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Turkije kan onder goed bewind een aanwinst zijn voor zowel europa als het midden-oosten in de functie als overbruggingspartner.

Onder erdogan niet.
zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
-Rabia Al-Basri
  maandag 18 juli 2016 @ 15:08:09 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163830264
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

zoals ik zei erdo haat is gemaskeerde turkije haat. veel zeggend dat jij degene was die over te TT zat te huilen hier...
Wij worden inderdaad snel boos. Frutsel houdt je dan vast terwijl ik je in elkaar sla. maw: terug naar feedback hier
Laffe huichelaar
pi_163830272
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.

Tsja, haat is sowieso iets doms, daar bereik je niets mee. Maar goed, on-topic verder in het topic zelf lijkt me :)
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:09:03 #15
8781 crew  Frutsel
pi_163830285
quote:

[..]

En ik vind het fijn voor je dat je blij bent met de gang van zaken. Dat zal me verder een worst zijn net zoals het me een worst zal zijn wat je tegenhangers er van vinden. Het gaat er gewoon om dat het niet topic-bevorderend werkt en gezien je eigen ervaring met bijv. de Syrië reeks weet je ook wel dat het niets toevoegt. Je had je blijdschap natuurlijk ook gewoon in de OP kunnen vermelden en sinds vrijdagavond al tig keer in het topic kunnen vermelden. Dat hoeft niet in TT's van topics waarbij voor- en tegenstanders zich keer op keer voor rotte vis uitmaken.

Verder no hard feelings hoor... En ja, voor een simpele Nederlander is het misschien lastig oordelen hoe of wat er in Turkse hoofden omgaat en het hoe en waarom men op hem stemt.

In mijn ogen had je het, qua titelkeuze, vooraf kunnen weten en had ik meer begrip van jou verwacht. Zal met het simpelweg beperkt zijn te maken hebben.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:09:27 #16
8781 crew  Frutsel
pi_163830291
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Laten we dat aub in het topic houden en niet hier.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 15:10:41 #17
8781 crew  Frutsel
pi_163830326
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik voorzag gewoon olie op het vuur in een toch al heet topic omdat mensen vaak al uit emotie reageren. Ik ook soms.

Tsja, haat is sowieso iets doms, daar bereik je niets mee. Maar goed, on-topic verder in het topic zelf lijkt me :)
De titel had ik al veranderd voor ik jouw "klacht" zag maar dat is mosterd na de maaltijd. Doet er ook niet meer toe. Back to FB please.
pi_163833472
Ik kan deel 37 niet openen in het Staatsgreep topic. Wellicht bewust beleid omdat het niet echt ergens meer over ging, of het ligt aan mij door een combinatie van een dag werken en erg warme temperaturen. Geen onwil dus.

Met vriendelijke groet,

K Toefjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 18-07-2016 21:10:07 ]
pi_163833508
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan deel 37 niet openen in het Staatsgreep topic. Wellicht bewust beleid omdat het niet echt ergens meer over ging, of het licht aan mij door een combinatie van een dag werken en erg warme temperaturen. Geen onwil dus.

Met vriendelijke groet,

Toefjes.
hij doet het idd niet...
-Rabia Al-Basri
pi_163833540
Zou nu weer moeten kunnen, hij was blijven steken op 298.
pi_163833591
Gelukkig is het goed afgelopen. Bedankt.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 17:31:07 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163833593
my bad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163834631
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:31 schreef sp3c het volgende:
my bad
wat had je gedaan dan?
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 18:19:46 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163834668
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat had je gedaan dan?
ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepost

dan denkt de reekstool dat hij nog niet vol is terwijl hij hem automatisch heeft gesloten omdat hij vol is

ofzoiets
pi_163834708
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vermoed dat het misgaat als je reacties verwijderd terwijl het topic vol is gepost

dan denkt de reekstool dat hij nog niet vol is terwijl hij hem automatisch heeft gesloten omdat hij vol is

ofzoiets
omdat het geen bewuste sabotage was, ben je vergeven :*
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 18:23:38 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163834737
w/ w/ w/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:05:08 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163855115
Wat was er mis met mijn plaatje in het topic over de zedelijke prikker?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:40:19 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858840
Hoelang kan zo'n Dven blijven doorgaan met dat niet aflatende gezuig?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:43:55 #29
8781 crew  Frutsel
pi_163858916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijk
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:44:22 #30
8781 crew  Frutsel
pi_163858926
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Wat was er mis met mijn plaatje in het topic over de zedelijke prikker?
weet ik ff niet meer, misschien mee gegaan in een grote opruiming van offtopic geneuzel
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:45:18 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijk
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:46:12 #32
8781 crew  Frutsel
pi_163858958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
ik schreef van onder naar boven
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:46:37 #33
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ik schreef van onder naar boven
Ok dan, my bad.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:47:04 #34
8781 crew  Frutsel
pi_163858987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ok dan, my bad.
Maar desondanks, het heeft onze aandacht, echt waar :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:47:32 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_163858995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maar desondanks, het heeft onze aandacht, echt waar :)
Ik vertrouw je op je blauwe ogen.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:48:00 #36
8781 crew  Frutsel
pi_163859005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vertrouw je op je blauwe ogen.
hmmm... ken ik jou?

edit: mama ben jij het? O+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:49:24 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_163859039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

hmmm... ken ik jou?

edit: mama ben jij het? O+
Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 16:51:10 #38
8781 crew  Frutsel
pi_163859072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?
:D
  woensdag 20 juli 2016 @ 08:30:26 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163873450
Dubbeltopic:

NWS / Hoogzwangere vrouw van fiets getrapt in Losser

NWS / Hoogzwangere vrouw van fiets getrapt

De bovenste is het oudst, maar zonder bronvermelding, dus geen idee of het wel een toegestane copy & paste is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:44:03 #40
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163876296
NWS / Staatsgreep in Turkije #43

Prima als er Turkse woorden in voorkomen. Graag dan wel een vertaling erbij van diegene die iets post in het Turks.
Ik lees graag wat men bedoeld en het is aan de persoon die iets post dat te verduidelijken.

Turks zonder vertaling, kan dat aub weg?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163876315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #43

Prima als er Turkse woorden in voorkomen. Graag dan wel een vertaling erbij van diegene die iets post in het Turks.
Ik lees graag wat men bedoeld en het is aan de persoon die iets post dat te verduidelijken.

Turks zonder vertaling, kan dat aub weg?
In dit geval lijkt het ook nog een soort persoonlijke verwensing te zijn. Het stoort in elk geval wel ja. Eens dus.
pi_163880291
NWS / Turkse academici mogen land niet uit....
Iets voor in het staatsgreep topic?
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 15:35:03 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_163881635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 15:35:41 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_163881651
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit dus. Had ik gisteren met Kanovinni in GC

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 15:36:48 #46
8781 crew  Frutsel
pi_163881678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.

Het had ook naar WKN gekunt natuurlijk O-)
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 15:37:21 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_163881695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.

Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 15:37:37 #48
8781 crew  Frutsel
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 15:38:02 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_163881717
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het had ook naar WKN gekunt natuurlijk O-)
Topic over Trump :D

Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 15:39:00 #50
8781 crew  Frutsel
pi_163881739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Laat nog maar ff lopen, nieuws sneeuwt op dit moment beetje onder in dat staatsgreep topic en een slotje komt nog dichtbij als dat gehakketak doorgaat en/of terugkomt.
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 15:39:30 #51
8781 crew  Frutsel
pi_163881762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Topic over Trump :D

Trump trekt als een storm door de Amerikaanse politiek. Kan best.
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 15:43:09 #52
8781 crew  Frutsel
pi_163881857
Ja back to FB please. Tis veel te heet om op elkaar te zitten... vitten... of om Kanofikkie te pesten.
pi_163893223
mag de tt titel weer zoals ie was ?
NWS / Staatsgreep in Turkije #46 achtung achtung
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:48:03 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163893380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
mag de tt titel weer zoals ie was ?
NWS / Staatsgreep in Turkije #46
Ik was je voor
Laffe huichelaar
pi_163893478
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik was je voor
dank u
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:10:17 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163894083
Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 20 juli 2016 @ 22:45 door timmmmm:
Topictitel: "Staatsgreep in Turkije #46 achtung achtung" -> "Staatsgreep in Turkije #46"

Eigenlijk was ik je dus helemaal niet voor
Laffe huichelaar
pi_163903696
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:41 #58
8781 crew  Frutsel
pi_163905082
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad :)
Lijkt er wel op
pi_163905602
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is :')
pi_163905646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiëren
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 14:29:36 #61
8781 crew  Frutsel
pi_163905820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Kijk ook eerst eens naar je eigen postgedrag van de laatste dagen.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 14:29:51 #62
8781 crew  Frutsel
pi_163905825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiëren
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.
pi_163906184
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.
Het blijft een forum he :)
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 14:51:30 #64
8781 crew  Frutsel
pi_163906305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Het blijft een forum he :)
Volgens mij schreef ik dat niet. Ik schreef alleen dat dit geen discussie meer was.
Dit zijn de gebruikelijke stokpaardjes, onderbuikgevoelens, uitlokkingen, trollpogingen.
Die ondermijnen de discussie waar Fok! zich wel voor leent maar sommigen voelen zich geroepen om zich te verlagen tot een bepaald niveau waar niemand wat aan heeft, zeker de goedwillende discussiepartner niet.
  donderdag 21 juli 2016 @ 23:21:41 #65
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163918493
Aangezien het topic dicht is, maar even hier.

quote:
Asielzoeker niet mishandeld door burgerwacht Soldiers of Odin.
Dat laten de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente Oldambt weten in een gezamenlijke verklaring.
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-of-odin~a4344134/

Zou netjes zijn als dat nog even in het topic gepost kan worden.

Edit: Ik kreeg van moderatie als antwoord dat dit niet wordt gedaan omdat de Volkskrant sowieso een bron is die we niet of nauwelijks gebruiken.

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)oor-Soldiers-of-Odin
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)d-door-soldiers-odin
http://www.dvhn.nl/gronin(...)Pekela-21517208.html
https://www.powned.tv/art(...)ven-azcer-geen-slaag

[ Bericht 22% gewijzigd door frietenstamp op 22-07-2016 09:44:04 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:46:32 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163924928
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 11:52:52 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163925075
de speld is al 40/45 jaar niet leuk meer
pi_163926682
Is het trouwens niet handiger om de recente Turkse ontwikkelingen n.a.v. die staatsgreep gewoon in dat topic te houden in plaats van dat er parallel nog 10 tong-topics over zijn in NWS?
pi_163929017
Atak komt dit posten :

Turkse bron zegt dat een van de Gulen-coupplegers de plannen van de coup heeft opgebiecht: Het plan was op Turkije te zetten.
-Eerst zouden de coupplegers 10 000 ISIS-strijders in Turkije laten infiltreren. Daarna zou dat de VS een reden geven om Incirlik te bezetten om die atoombommen veilig te stellen.
-PKK zou hun eigen territorium bezetten.
-Iraakse/Syrische troepen zouden Hatay bezetten.
-En er zou ook Iraanse soldaten geïmporteerd worden om bepaalde plaatsen te bezetten.
Dit zijn best wel extreme uitlatingen van een van de coupplegers. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren.

NWS / Staatsgreep in Turkije #49
----
kan dit fantasieverhaal weg- want er is geen bron

[ Bericht 5% gewijzigd door StaceySinger op 22-07-2016 15:09:08 ]
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2016 @ 15:09:54 #70
137949 Disana
pi_163929165
Hier nog een uitgebreid bericht voor het gesloten topic over de Soldiers of Odin

http://www.gic.nl/nieuws/(...)bedenkelijke-contact
pi_163938410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 20:37 schreef Grems het volgende:

[..]

-
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder

Over Breivik's aanval.

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 22-07-2016 20:49:24 ]
pi_163938685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over Breivik's aanval.
We lezen daar ook mee.
pi_163938715
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 20:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

We lezen daar ook mee.
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.
pi_163939351
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.
pi_163939372
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.
Seni seviyorum :*
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:15:51 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163939474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over Breivik's aanval.
banaanvraag=ban
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:16:13 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163939488
#prayfortriggerturk
Laffe huichelaar
pi_163939580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

banaanvraag=ban
Een avatar van die dikkop is niet minder banwaardig vriend, beter pas je op.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 21:49:54 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163940585
Ga gewoon eens bans uitdelen aan mensen die zelf "nieuws" verzinnen in bepaalde topics. Word er nu wel moe van. Het gaat nergens meer over. Bronnen of opsodemieteren.
pi_163940685
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Twiitch het volgende:
Ga gewoon eens bans uitdelen aan mensen die zelf "nieuws" verzinnen in bepaalde topics. Word er nu wel moe van. Het gaat nergens meer over. Bronnen of opsodemieteren.
Even een TR zetten dan kunnen we het zo snel mogelijk verwijderen.
pi_163940708
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Sylv3se op 22-07-2016 21:55:48 ]
pi_163948862
laat maar. geen trek meer.

[ Bericht 33% gewijzigd door Budapestenaar op 23-07-2016 10:31:32 ]
  zaterdag 23 juli 2016 @ 18:41:41 #83
19194 Oversight
◢◤
pi_163959014
-O- Kaboem in Kabul is gegijzeld door een of andere TTTerrorist.

}:| Verzoek dader opsporen en minstens een hand eraf.
◢◤
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 18:51:08 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163959154
:{w
pi_163975109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.

Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkije 8)7
SIMON
pi_163975669
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Nou en, laat de mods dat lekker beoordelen.
  Trouwste user 2022 zondag 24 juli 2016 @ 17:07:18 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_163978139
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.

pi_163995355
Waarom wordt er nóg een topic geopend over de schietpartijen in Florida? Kan dan niet beter het eerste topic een TT change krijgen?
  maandag 25 juli 2016 @ 11:46:41 #90
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163995371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.

_O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163996515
  Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 15:22:30 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_163999913
quote:
Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:

'Na het sluiten van Radiostations en Televisiezenders, het verbieden van oppositionele kranten, was het wachten op de individuen uit de media en journalistiek die de mond wordt gesnoerd. In dit geval zelfs arrestaties. Het blijft dus niet bij die ene Turks/Nederlandse columniste, nee vooraanstaande journalisten gaan op water en brood. Na deze 42 zullen er nog wel meer volgen. Zo, weer een paar woordvoerders de nek omgedraaid en de mond gesnoerd. Next......

Kom niet aanzetten met dat dit ook in het algemene Turkije-topic kan. Bij het vorige topic dat ik opende heb ik een uur gewacht, nadat het nieuws bekend werd over de ontslagen onderwijzers. In die tijd nam niemand de moeite het in dat topic te melden.

Nu heb ik twee uur gewacht nadat ik er over las. Niks te zien in het algemene Turkije-topic. Dan neem ik de last wel op m'n schouders en open er een topic over. Dit nieuws mag namelijk niet onvermeld blijven. Ben nu een beetje de opstandige journalist van FOK! die tegen de zin in van de Erdogan-supporters, op eigen risico, FOK! op de hoogte brengt.'

Wat mis je nog ? Een kleurplaatje, een stippeltjeslijn met cijfertjes, waar je met potlood de Kontkoerden van Erdogan moet uittekenen ? M'n telefoonnummer ter controle ? M'n hele postgeschiedenis als columnist op FOK! en elders, om m'n gangen na te gaan. Dan zou ik beginnen met m'n Culinaire Recensies uit de horeca van Zaltbommel. Zitten diverse gangen in verwerkt. Is gelijk een sluiproute voor jou om met de staart tussen de benen, met het schaamrood op de kaken, te vluchten voor mijn scherpe pen gedoopt in cynische inkt. Voor jou laat ik ditmaal het sarcasme schieten. Anders wordt het je nog te veel. En dat willen we niet hè ? Bedenk ik me net in al m'n ironische genialiteit. Mocht je afdruipen, doe het dan van je af, het kan gaan spetteren en spartelen, alsof de spaanders er van afspringen. Van versplinteren weet jij immers alles. Dat leidt alleen maar tot houtgrepen, hakken met botte bijlen en staatsgrepen.
Begrepen ? En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet. Hout er de moed maar in.

maandag 25 juli 2016 @ 15:25:05 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163999984
Houdgrepen Tong, houdgrepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164000085
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:

'Na het sluiten van Radiostations en Televisiezenders, het verbieden van oppositionele kranten, was het wachten op de individuen uit de media en journalistiek die de mond wordt gesnoerd. In dit geval zelfs arrestaties. Het blijft dus niet bij die ene Turks/Nederlandse columniste, nee vooraanstaande journalisten gaan op water en brood. Na deze 42 zullen er nog wel meer volgen. Zo, weer een paar woordvoerders de nek omgedraaid en de mond gesnoerd. Next......

Kom niet aanzetten met dat dit ook in het algemene Turkije-topic kan. Bij het vorige topic dat ik opende heb ik een uur gewacht, nadat het nieuws bekend werd over de ontslagen onderwijzers. In die tijd nam niemand de moeite het in dat topic te melden.

Nu heb ik twee uur gewacht nadat ik er over las. Niks te zien in het algemene Turkije-topic. Dan neem ik de last wel op m'n schouders en open er een topic over. Dit nieuws mag namelijk niet onvermeld blijven. Ben nu een beetje de opstandige journalist van FOK! die tegen de zin in van de Erdogan-supporters, op eigen risico, FOK! op de hoogte brengt.'

Wat mis je nog ? Een kleurplaatje, een stippeltjeslijn met cijfertjes, waar je met potlood de Kontkoerden van Erdogan moet uittekenen ? M'n telefoonnummer ter controle ? M'n hele postgeschiedenis als columnist op FOK! en elders, om m'n gangen na te gaan. Dan zou ik beginnen met m'n Culinaire Recensies uit de horeca van Zaltbommel. Zitten diverse gangen in verwerkt. Is gelijk een sluiproute voor jou om met de staart tussen de benen, met het schaamrood op de kaken, te vluchten voor mijn scherpe pen gedoopt in cynische inkt. Voor jou laat ik ditmaal het sarcasme schieten. Anders wordt het je nog te veel. En dat willen we niet hè ? Bedenk ik me net in al m'n ironische genialiteit. Mocht je afdruipen, doe het dan van je af, het kan gaan spetteren en spartelen, alsof de spaanders er van afspringen. Van versplinteren weet jij immers alles. Dat leidt alleen maar tot houtgrepen, hakken met botte bijlen en staatsgrepen.
Begrepen ? En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet. Hout er de moed maar in.

Whatever.
  Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 16:40:08 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_164001712
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Whatever.
Doe ik daar al die moeite voor? Kan toch niet met mezelf in gesprek gaan of mezelf onderuit lullen ? :{

Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 16:40:30 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_164001720
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef Copycat het volgende:
Houdgrepen Tong, houdgrepen.
Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'

maandag 25 juli 2016 @ 18:03:20 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164003022
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:

Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'

Jawel. Maar hij snijdt zo weinig hout. Vond 'm fonetisch sterker, zeg maar ;) .
  maandag 25 juli 2016 @ 18:04:07 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164003034
Als ik je tenminste 'zeg maar' mag noemen?
:*
pi_164003275
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:04 schreef Copycat het volgende:
Als ik je tenminste 'zeg maar' mag noemen?
:*
Het is 'Tong' of 'tong80', Herman voor intimi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 18:17:08 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 18:17:37 #100
19194 Oversight
◢◤
pi_164003291
-O- NWS / WikiLeaks: Democratische Partij probeerde Sanders te dwarsbomen

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....

Hier aub verder en geen volkskrant...
:') Frutsel.........

:? Sinds wanneer moeten oudere topics dicht om plaats te maken voor nieuwere met zelfde inhoud ?

:* En graag even een goed argument waarom Volkskrant niet mag als bron ?
◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 18:28:37 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164003524
omdat de volkskrant dan adcocaten langsstuurt met de rekening
  maandag 25 juli 2016 @ 18:36:17 #102
19194 Oversight
◢◤
pi_164003697
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef sp3c het volgende:
omdat de volkskrant dan adcocaten langsstuurt met de rekening
:{ Heet jij Frutsel ?

:{w En als je dan al besluit om ergens op te reageren ( liever niet) , kun je dan misschien een beetje duidelijk zijn?

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....

Hier aub verder en geen volkskrant...

:? Sinds wanneer moeten oudere topics dicht om plaats te maken voor nieuwere met zelfde inhoud ?

◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 18:41:36 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164003806
nee ik heet geen Frutsel en dat was een duidelijk antwoord
  maandag 25 juli 2016 @ 18:47:23 #104
19194 Oversight
◢◤
pi_164003913
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
:D Goed, ik zal je dus gewoon negeren, ...zoals altijd.

^O^ Ik hoor het vanzelf als Frutsel of FOK! een goede reden heeft om de Volkskrant niet als bron te gebruiken.

O+ Volkskrant heeft kwaliteitsartikelen, met goede plaatjes.
◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 18:50:48 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164003994
het gaat niet om de kwaliteit van de volkskrant, daar is verder niets mis mee

ze willen simpelweg niet dat hun artikelen elders online verschijnen, dan sturen ze advocaatjes met de rekening

FOK! heeft dat liever niet dus hebben de volkskrant liever niet als bron
  maandag 25 juli 2016 @ 18:59:05 #106
19194 Oversight
◢◤
pi_164004205
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:50 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet om de kwaliteit van de volkskrant, daar is verder niets mis mee

ze willen simpelweg niet dat hun artikelen elders online verschijnen, dan sturen ze advocaatjes met de rekening

FOK! heeft dat liever niet dus hebben de volkskrant liever niet als bron
:o Oh ,... wow..... je kan het dus toch ?

:{w In dat geval is het een kleine moeite om de Volkskrant niet te gebruiken en wil ik daar best aan meewerken, ik ben nooit onredelijk...

:? Toch raar, "fair use" enzo,.. ik kan me nauwelijks voorstellen dat Danny trillend onder de keukentafel zit omdat een krant niet wil dat haar artikelen zich verspreiden?
◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 19:01:23 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164004266
ik deed het al maar het stond er misschien te ingewikkeld voor je, dat is mijn fout natuurlijk ... wat je zou kunnen doen voor meer en vooral heldere uitleg is forum@fok.nl emailen, die hebben sowieso meer invloed op dat beleid dan wij nederige modjes natuurlijk
  Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 19:07:19 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_164004413
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:36 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{ Heet jij Frutsel ?

:{w En als je dan al besluit om ergens op te reageren ( liever niet) , kun je dan misschien een beetje duidelijk zijn?

[..]

Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.

Die van mij over de Democratische Conventie en Clinton en haar runningmate.

Simpel.

Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 19:09:41 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_164004485
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:47 schreef Oversight het volgende:

O+ Volkskrant heeft kwaliteitsartikelen, met goede plaatjes.
Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.

Trouwste user 2022 maandag 25 juli 2016 @ 19:11:03 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_164004519
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:59 schreef Oversight het volgende:

[..]

:o Oh ,... wow..... je kan het dus toch ?

:{w In dat geval is het een kleine moeite om de Volkskrant niet te gebruiken en wil ik daar best aan meewerken, ik ben nooit onredelijk...

:? Toch raar, "fair use" enzo,.. ik kan me nauwelijks voorstellen dat Danny trillend onder de keukentafel zit omdat een krant niet wil dat haar artikelen zich verspreiden?
Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.

maandag 25 juli 2016 @ 19:12:11 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_164004542
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die van jou gaat over Wikileaks en Sanders.

Die van mij over de Democratische Conventie en Clinton en haar runningmate.

Simpel.

:') Ow, jah... dan is het logisch
◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 19:12:17 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164004544
ik ben ff pissen

doe vooral braaf tegen elkaar, dat lijkt me leuk
  maandag 25 juli 2016 @ 19:15:37 #113
19194 Oversight
◢◤
pi_164004638
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die je niet mag gebruiken. Dat weet iedere FOK!ker, behalve newbies en dan specifiek newbies die niet eens willen weten waarom, maar gelijk brutaal conclusies trekken en mods schofferen als ze een antwoord krijgen dat ze niet aanstaat.

;( Mijn newbie-tegoed is al op.

:{w Niks mis met conclusies, en je kunt niet alles weten, zeker niet als niemand de moeite neemt om dat even duidelijk aan te geven.

-O- Toen badmeisje niet meer mocht heb ik me daar ook netjes aan gehouden. ( uiteindelijk )
◢◤
  maandag 25 juli 2016 @ 19:16:34 #114
19194 Oversight
◢◤
pi_164004661
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:12 schreef sp3c het volgende:
ik ben ff pissen

:') Zeikerd.
◢◤
  maandag 25 juli 2016 @ 19:18:15 #115
19194 Oversight
◢◤
pi_164004712
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Door mij heeft Danny ooit een paar honderd euro aan een fotograaf moeten betalen. Ik leerde m'n les en hield er daarna rekening mee.

:? En hoelang heeft er toen een sticky gestaan met de de uitleg en verzoek niet te herhalen?

:') Ik heb 'm gemist.
◢◤
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 19:28:17 #116
8781 crew  Frutsel
pi_164004958
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

:? En hoelang heeft er toen een sticky gestaan met de de uitleg en verzoek niet te herhalen?

:') Ik heb 'm gemist.
Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.
Anyway, de rest heeft sp3c al uitgelegd.

Je mag van mij best een ander topic openen met een andere bron hoor, maar misschien is POL dan een betere plek? Anders is dat topic van de Democratische conventie ook een optie om wat ander Democratisch verkiezingsnieuws in te posten.
  maandag 25 juli 2016 @ 19:30:34 #117
19194 Oversight
◢◤
pi_164005016
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Trouw geldt trouwens hetzelfde voor, staat ook in de OP van dit FB topic.
Anyway, de rest heeft sp3c al uitgelegd.

^O^ Niet gezien, maar nu ik het weet zal ik er rekening mee houden, fijn dat je me daar even op wijst.
◢◤
pi_164005418
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:41 schreef sp3c het volgende:
Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?

Zoals in de OP staat, zo ver rijkt mijn kennis en kon zo ver ik wist tot op heden wel een topic geopend worden met een verwijzing naar een artikel van de Volkskrant, zolang het hele artikel maar niet in de OP geplaatst zou worden (en zo staat het nog steeds in de OP).

Hoe had Oversight moeten weten dat wat hij deed, bijzonder tegen de regels was en dat hij een geirriteerde reactie van de mods zou mogen verwachten?
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 20:03:40 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164005754
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?

Zoals in de OP staat, zo ver rijkt mijn kennis en kon zo ver ik wist tot op heden wel een topic geopend worden met een verwijzing naar een artikel van de Volkskrant, zolang het hele artikel maar niet in de OP geplaatst zou worden (en zo staat het nog steeds in de OP).

Hoe had Oversight moeten weten dat wat hij deed, bijzonder tegen de regels was en dat hij een geirriteerde reactie van de mods zou mogen verwachten?
zet hij die toon niet zelf?

verder valt die toon reuze mee denk ik maar als het als een verschrikkelijke geagiteerde en geirriteerde reactie is overgekomen dan bied ik direct mijn excuses aan _O-
pi_164005802
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

zet hij die toon niet zelf?

verder valt die toon reuze mee denk ik maar als het als een verschrikkelijke geagiteerde en geirriteerde reactie is overgekomen dan bied ik direct mijn excuses aan _O-
Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijn
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 20:07:35 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164005844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat dat betreft zou Oversight een prima NWS mod zijn
goed tip, bedankt

ik neem hem even mee naar achter
  Moderator maandag 25 juli 2016 @ 20:34:04 #122
8781 crew  Frutsel
pi_164006472
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom zo geagiteerd? Ik heb geen ervaring met Frutsel
Dat is niet erg, dat hebben er slechts een paar :9 :P En ik pas deze keer ;)

quote:
maar hebben jullie huidige en oud-NWS mods afgesproken om zo te handelen en reageren?
Wie is jullie en welke oud-NWS mod bedoel je nu dan? :o

Ook wij zijn soms druk en dan reageer je wat korter of onduidelijker en komt dat misschien bot over maar zo is het meestal niet bedoeld.

Het Trouw/VK verhaal is immers zo vaak voorbij gekomen dat je haast verwacht dat users die wat langer mee gaan dat inmiddels weten. We proberen het zo weinig mogelijk te sturen en als iemand een Volkskrant link in een bestaand topic zet zonder een stuk tekst te copy/pasten zien we dat ook wel eens over het hoofd maar de OP daarmee beginnen doen we liever helemaal niet, omdat ze moeilijk doen gun je ze misschien ook de gratis reclame niet.
pi_164012225
deze gast ( Hyaenidae)
komt hier NWS / Messentrekker richt bloedbad aan in Japan: 19 doden
een fake foto plaatsen uit 2015 ?

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 26-07-2016 01:11:00 ]
pi_164014972
Wat moeten we met dit soort topics in NWS: NWS / Empire State Building geraakt, nadat duizenden UFO menen te zien
Zeker als er al vanuit de bron(nen) twijfelachtig wordt gequote, daar wordt het nl. gewoon in verklaard, maar dat laat TS even uit de OP.
pi_164015052
En nog zo'n pareltje waar heel suggestief met de waarheid omgegaan wordt: NWS / Postcodeloterij geeft 24,1 miljoen euro aan Clinton.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:11:54 #126
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164015077
Nu vond ik NWS al niet geweldig maar Oversight weet het nog meer te verneuken sinds ie terug is.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164015099
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:11 schreef Gutmensch het volgende:
Nu vond ik NWS al niet geweldig maar Oversight weet het nog meer te verneuken sinds ie terug is.
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben. Manmanman wat een droevenis. Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag, die kopieert tenminste de hele bron en gaat geen domme aannames maken om 15 posts verder toe te geven dat hij eigenlijk het artikel niet eens heeft gelezen.

Dit heeft niks meer met 'discussieren' of 'stellingname' te maken, dit is gewoon dom geneuzel zonder jezelf te informeren, en met halve waarheden en eigen verzinsels een verkeerde voorstelling van de realiteit neerzetten.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:05:10 #128
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_164015766
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wat moeten we met dit soort topics in NWS: NWS / Empire State Building geraakt, nadat duizenden UFO menen te zien
Zeker als er al vanuit de bron(nen) twijfelachtig wordt gequote, daar wordt het nl. gewoon in verklaard, maar dat laat TS even uit de OP.
Die is dicht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:11:12 #129
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_164015845
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
En nog zo'n pareltje waar heel suggestief met de waarheid omgegaan wordt: NWS / Postcodeloterij geeft 24,1 miljoen euro aan de Clinton Foundation
Suggestieve titel en OP aangepakt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164015907
^O^
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 11:02:19 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_164016738
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag, die kopieert tenminste de hele bron en gaat geen domme aannames maken om 15 posts verder toe te geven dat hij eigenlijk het artikel niet eens heeft gelezen.

Hoe moet ik een NWS OP maken dan ?

Zonder copy/past, waaronder ik een stellingname en/of suggestie post ?

Alleen een eigen mening en een verwijzing naar het artikel ?

Ik probeer het zo comfortabel mogelijk te brengen. De insteek van het artikel bolt, als het kan een actuele foto er bij. Bij een langer artikel meerdere foto's om het leesbaar te houden en er geen NRC-artikel van te maken. Als het kan een min of meer uitgebreide eigen mening, of een stelling die tot discussiëren kan leiden.

Vertel maar wat er anders moet. Zal ik er rekening mee houden. Wetende dat je me al jaren op de huid zit, hetgeen je altijd jankend ontkent, verwacht ik niks schokkends en ga ik weer m'n eigen gang, zonder omkijken naar jouw sneren en nutteloze kritieken.

pi_164016989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe moet ik een NWS OP maken dan ?

Zonder copy/past, waaronder ik een stellingname en/of suggestie post ?

Alleen een eigen mening en een verwijzing naar het artikel ?

Ik probeer het zo comfortabel mogelijk te brengen. De insteek van het artikel bolt, als het kan een actuele foto er bij. Bij een langer artikel meerdere foto's om het leesbaar te houden en er geen NRC-artikel van te maken. Als het kan een min of meer uitgebreide eigen mening, of een stelling die tot discussiëren kan leiden.

Vertel maar wat er anders moet. Zal ik er rekening mee houden. Wetende dat je me al jaren op de huid zit, hetgeen je altijd jankend ontkent, verwacht ik niks schokkends en ga ik weer m'n eigen gang, zonder omkijken naar jouw sneren en nutteloze kritieken.

Ik zeg juist dat jij tenminste altijd gewoon netjes de gehele bron kopieert.
pi_164017211
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dat moet je dus juist niet doen, want dat geeft hoe dan ook gesodemieter met de krant waar je die tekst vandaan haalt. Nu doen vooral Trouw en de Volkskrant moeilijk, maar reken maar dat de rest volgt als hun teksten integraal worden gecopy/pastet.
pi_164017247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat moet je dus juist niet doen, want dat geeft hoe dan ook gesodemieter met de krant waar je die tekst vandaan haalt. Nu doen vooral Trouw en de Volkskrant moeilijk, maar reken maar dat de rest volgt als hun teksten integraal worden gecopy/pastet.
Najah okee, daar kan je over discussiëren. Ik bedoelde te zeggen dat Tong in ieder geval zelden de bron zo verdraait dat er gewoon een vraagstelling ontstaat die in de originele bron al beantwoord of ontkracht wordt.

Dát is het meer, het gewoon anders neerzetten van feiten. Dat kan je deels tegengaan door de bron volledig mee te nemen, of anders a la 'valse tussenstand' op VBL te werk gaan en het gewoon hard aanpakken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 11:33:10 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_164017420
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag,

Nou, wat complimenteus. :D

Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 11:34:05 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_164017445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat doe ik al 15 jaar. Ik zet er altijd een link onder van het oorspronkelijke artikel of bron.

pi_164017529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan nog liever Tong's 15 copy/paste topics per dag,

Nou, wat complimenteus. :D

Nou, voor mijn doen best wel, toch?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:39:21 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164018913
Excuses mod(s), maar wat wordt er extreem huisgehouden in NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2

De duimschroeven aandraaien snap ik nog wel, maar het wordt zo helemaal geen discours.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_164019029
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Excuses mod(s), maar wat wordt er extreem huisgehouden in NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2

De duimschroeven aandraaien snap ik nog wel, maar het wordt zo helemaal geen discours.

mods doen het prima
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:44:30 #140
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164019061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:43 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

mods doen het prima
Niets dan lof voor hun (vrijwillige) inzet. Maar dit is wat extreem. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_164019970
Kan er even een mod door dit topic heen?

NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2

Man man man, het begint hier steeds meer op de FrontPage te lijken...
pi_164020144
.........
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 13:25:04 #143
8781 crew  Frutsel
pi_164020171
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
Kan er even een mod door dit topic heen?

NWS / Gijzeling kerk Frankrijk #2

Man man man, het begint hier steeds meer op de FrontPage te lijken...
We zijn dr mee bezig, schijnbaar te extreem volgens meneer boven jou
pi_164020239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 13:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

We zijn dr mee bezig, schijnbaar te extreem volgens meneer boven jou
Top.
pi_164021191
pi_164021235
quote:
Nee, gewoon in die eerste verder.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:51:12 #147
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_164021752
quote:

Het wordt imho prima gedaan.
Het is uitermate lastig je tussen het geweld van zeer frequente emoties, frustraties en (ongefundeerde) feiten te bewegen.
In NWS, nofi, moeten we proberen de feiten te beoordelen, te betwisten en te voorkomen dat we voorbarige conclusies trekken.

Natuurlijk moeten we proberen (gezochte) analyses te maken, dat maakt het boeiend om te kijken of iets qua nieuws standhoudt. Daarbij moeten we proberen niet te vervallen in doorgedraaide en doorgefantaseerde (angst)hypotheses.

Natuurlijk kan het gebeuren dat je iets zegt wat al gezegd cq. uitgezocht was :D , dat verneem je dan snel genoeg en is dan een opsteker om je beter in te lezen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 15:26:56 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_164022505
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou, voor mijn doen best wel, toch?
Een komma te veel.

Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 15:27:49 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_164022524
quote:

Het sloeg idd nergens op. Normale posts werden verwijderd. Ik heb er nog wel kunnen posten dat het 't VIVA forum leek.

Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 15:28:45 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_164022542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:43 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

mods doen het prima
Over het algemeen wel, nu werd heel de discussie gemold. Dat mag in zo'n geval best wel scherp gaan, er werd niet gescholden of gedished.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')