Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Hoelang kan zo'n Dven blijven doorgaan met dat niet aflatende gezuig?
weet ik ff niet meer, misschien mee gegaan in een grote opruiming van offtopic geneuzelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Wat was er mis met mijn plaatje in het topic over de zedelijke prikker?
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou ja, hij is net weer terug van een kleine vakantie, maar dat valt jullie nooit op natuurlijk
ik schreef van onder naar bovenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
Ok dan, my bad.quote:
Ik vertrouw je op je blauwe ogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar desondanks, het heeft onze aandacht, echt waar
Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm... ken ik jou?
edit: mama ben jij het?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh god ik hoop het niet, ik heb wat foutjes gemaakt in het verleden, maar toch niet van die aard...?
In dit geval lijkt het ook nog een soort persoonlijke verwensing te zijn. Het stoort in elk geval wel ja. Eens dus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #43
Prima als er Turkse woorden in voorkomen. Graag dan wel een vertaling erbij van diegene die iets post in het Turks.
Ik lees graag wat men bedoeld en het is aan de persoon die iets post dat te verduidelijken.
Turks zonder vertaling, kan dat aub weg?
Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef Hathor het volgende:
Hoelang kan zo'n Dven blijven doorgaan met dat niet aflatende gezuig?
Dit dus. Had ik gisteren met Kanovinni in GCquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet als jij beweert dat je van boven tot onder bezig bent, maar eerst mijn reacties verwijdert die toch echt helemaal onderaan stonden, en dat gevis gewoon laat staan.
Het had ook naar WKN gekunt natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend. Dit soort typisch komen alleen maar topics verkloten. Ze gaan vaak net niet ver genoeg om te worden geband. Je laat het over je heen gaan tot de druppel en dan hebben ze je ben jij de gebeten hond. Ik liet me gisteren gaan tegen Loveless. Het ging zo ver dat mijn post werd verwijderd en mijn topic werd gesloten. Hij had zijn zin.
Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
NWS / Turkse academici mogen land niet uit....
Iets voor in het staatsgreep topic?
Was gebeurd, thanksquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Burgerwacht Soldiers of Odin hier actief #2
http://forum.fok.nl/topic/2316381
Samenvoegen?
Topic over Trumpquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het had ook naar WKN gekunt natuurlijk
Laat nog maar ff lopen, nieuws sneeuwt op dit moment beetje onder in dat staatsgreep topic en een slotje komt nog dichtbij als dat gehakketak doorgaat en/of terugkomt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
NWS / Turkse academici mogen land niet uit....
Iets voor in het staatsgreep topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |