Mjah, wie kijkt daar nu nog? Ik niet iig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:34 schreef Dingflofbips het volgende:
Verder kan dit gewoon in het turkije staatsgreep topic lijkt mij
Het loopt nog steeds hoorquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mjah, wie kijkt daar nu nog? Ik niet iig.
Dus als dit topic er niet was geweest, was ik dit nooit te weten gekomen!!
Lijkt mij niet. Wedstrijden op het EK voetbal hebben ook hun eigen topics.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:34 schreef Dingflofbips het volgende:
Verder kan dit gewoon in het turkije staatsgreep topic lijkt mij
Heb het daar ook opgegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mjah, wie kijkt daar nu nog? Ik niet iig.
Is dat de juiste vergelijking ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gülen-aanhangers zijn de Joden uit 1935 van Turkije nu...
Ik denk het wel. Maar misschien heb jij een vergelijking die de mijne doet verbleken. Dat zou zomaar kunnen.quote:
Een Armenië-vergelijking was leuker geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar misschien heb jij een vergelijking die de mijne doet verbleken. Dat zou zomaar kunnen.
Oh, wanneer?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:51 schreef Nobu het volgende:
Gelukkig komt dit fantastische land binnenkort gewoon bij de EU.
http://www.telegraph.co.u(...)-unprecedented-crac/quote:One British lecturer at a state-run university in Istanbul told the Telegraph that foreign nationals had also been told to come back to work.
“It's summer break and we've all been summoned back to work as all annual leave has been cancelled,” said the teacher, who did not wish to give her name.
The lecturer, who is currently abroad, said both local and international staff received a letter from the university saying they must report for work at 8.30am tomorrow.
“I've heard from the secretary that we have to stay in Istanbul and aren't allowed to leave - no idea how that would be enforced but as our work permit cards have ID numbers and workplaces written on them, it's possible. I don't know about other teachers but I am very concerned.”
Wilders hoezo Wilders. HIj is juist enige van dat schorem in den haag die aerdogan als gek bestempelde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:47 schreef speknek het volgende:
Standaard dictator reactie. Intelligentsia zijn gevaarlijk, want die staan niet luid Turkiye Turkiye te roepen en tegenstanders in elkaar te beuken voordat ze pas doorkrijgen dat ze de useful idiots van een dictator spelen.
Je ziet haat voor academici bij alle wannabe dictators en hun aanhangers. Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot, Wilders, Erdogan.
Nee, je snapt het niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:08 schreef Superpush het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 juli 2016 15:47 schreef speknek het volgende:
Standaard dictator reactie. Intelligentsia zijn gevaarlijk, want die staan niet luid Turkiye Turkiye te roepen en tegenstanders in elkaar te beuken voordat ze pas doorkrijgen dat ze de useful idiots van een dictator spelen.
Je ziet haat voor academici bij alle wannabe dictators en hun aanhangers. Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot, Wilders, Erdogan.
[/quote
Wilders hoezo Wilders. HIj is juist enige van dat schorem in den haag die aerdogan als gek bestempelde.
Wilders heeft zich meermaals laatdunkend uitgelaten over wetenschappers, en gevraagd dat professoren die hem niet welgezind zijn, ontslagen worden. Wilders en Erdogan zijn op dit gebied een pot nat. Zie ook dit bericht op, grappig genoeg, turksnieuws:quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:08 schreef Superpush het volgende:
Wilders hoezo Wilders. HIj is juist enige van dat schorem in den haag die aerdogan als gek bestempelde.
Je hebt spek in je hersens.
Vergeet ook zijn ideeën over klimaatverandering niet hequote:Op woensdag 20 juli 2016 16:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Wilders heeft zich meermaals laatdunkend uitgelaten over wetenschappers, en gevraagd dat professoren die hem niet welgezind zijn, ontslagen worden. Wilders en Erdogan zijn op dit gebied een pot nat. Zie ook dit bericht op, grappig genoeg, turksnieuws:
http://www.turksnieuws.nl(...)n-en-wilders-column/
Bij jij het Erdogan ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:55 schreef Atak het volgende:
Dit kan gewoon in de staatsgreep-topic.
Slotje en waarschuwing naar Tong80. Het is niet de eerste keer dat hij dit doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |