abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163870958

WINSCHOTEN - De snel groeiende Scandinavische burgerwacht Soldiers of Odin heeft nu ook in Nederland een afdeling geopend. De groep die jaagt op asielzoekers die criminele feiten plegen liet zich dit weekend gelden in Winschoten.

Een jonge asielzoeker die dit weekend vrouwen zou hebben lastiggevallen, zou door de burgerwacht aan de politie zijn overgedragen. Op de Facebook-pagina van de groep claimt Soldiers of Odin dit ’succes’. „Wij zijn blij met burgers die ons een handje willen helpen, maar willen waken voor eigenrichting”, zegt woordvoerder Ramona Venema tegen De Telegraaf.

’Protecting our citizens and defending our streets’, staat op de Facebook-pagina van de Nederlandse afdeling van de Soldiers van Odin. Naast het logo prijken twee tekeningen van koppen met een helm met hoorns erop.

Bron

Website

Facebook

Prima initiatief, als de poltie niks doet of durft dan zelf maar de handen in 1
pi_163871000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee het is nog steeds niet duidelijk.

Jij impliceerde dat het begrijpelijk was dat deze Odin kneuzenbende een klopjacht organiseert op een asielzoeker omdat IS ergens geweld pleegt.

Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat daar begrijpelijk aan is.
Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.

Geen goedpraten van welke kant dan ook :7
pi_163871051
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:

[..]

Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.

Het is niet begrijpelijk, maar er is een klimaat gecreëerd waar zulke initiatieven kunnen groeien.

Door wie laat ik maar even in het midden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:26:22 #4
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871065
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:

[..]

Je kon er natuurlijk op wachten.

Onze politiek is voorlopig nog te druk met niets doen en melden dat ze er niks aan kunnen doen.
&lt;signature here&gt;.
pi_163871120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je kon er natuurlijk op wachten.

Onze politiek is voorlopig nog te druk met niets doen en melden dat ze er niks aan kunnen doen.
Dat is jammer idd.
Het gevaar is...kijken en niks doen :{
pi_163871159
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:29 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat is jammer idd.
Het gevaar is...kijken en niks doen :{
Mensen raken gefrustreerd en gaan dan maar brute kracht gebruiken. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
pi_163871174
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
pi_163871217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_163871235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee op wie ik ga stemmen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:39:24 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.

Want de stem van die productiemedewerker, die was nooit een probleem als die op de PvdA stemde.
&lt;signature here&gt;.
pi_163871294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.

Want de stem van die productiemedewerker, die was nooit een probleem als die op de PvdA stemde.
Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.
Nou ja, so be it :Y
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:47:54 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.
Nou ja, so be it :Y
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.

Dag in dag uit, geconfronteerd worden met hoe kwetsbaar het leven kan zijn,

Ik zou het niet kunnen ;)

Daarbij: we doen allemaal ons ding. We zijn allemaal radertjes in het grotere mechanisme. Ik kan hele aardige dingen, maar ik hoop dat als ik zo oud ben, er mensen zoals jij zijn ^O^
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:53:20 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163871499
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus het tuig wat aanrand is fout, niet de persoon die het 'toegelaten heeft' :)
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben? :{

Moet jij weten. Maar ik zeg:"Wees verstandig."

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:54:16 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871518
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben? :{

Blaming the victim.

Hoe voorspelbaar.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:55:53 #15
13462 BansheeBoy
pi_163871543
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Blaming the victim.

Hoe voorspelbaar.
Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:57:54 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871572
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools. :{

En lijkt van dat laatste überhaupt sprake, of kon je je goedpraat reflex niet onderdrukken?

Niemand zit te wachten op je "niet tegen de wind in pissen" wijsheden.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:59:49 #17
13462 BansheeBoy
pi_163871606
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

En lijkt van dat laatste überhaupt sprake
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval. :{

Ik ben volwassen.

woensdag 20 juli 2016 @ 01:06:10 #18
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_163871700
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben volwassen.

Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.

En mocht het nog erger zijn, trakteer ik je wel op een platitude zoals "leven en laten leven". Want ik deel platitudes niet alleen uit als de niet-moslim slachtoffer is, ik discrimineer immers niet.

Voor de rest ben ik slapen. Geheel conform stereotype hoef jij morgen toch niet vroeg op, klauw ophouden, maar hebben de Nederlanders in deze topic een baan.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 20 juli 2016 @ 01:08:12 #19
13462 BansheeBoy
pi_163871722
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 01:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.
Haathut? Whut??? :?

:{².
pi_163872882
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben volwassen.

Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 20 juli 2016 @ 04:34:16 #21
13462 BansheeBoy
pi_163872920
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 03:46 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.
Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken. :{

woensdag 20 juli 2016 @ 05:02:18 #22
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_163872937
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:34 schreef BansheeBoy het volgende:

nobel onderbuikgevoel
Niks nobel. Kom op zeg. |:(

Dit is gewoon tuig dat op zoek is naar een reden om hun drang naar geweld te kunnen excuseren.

Blijft jammer dat veel mensen hier gewoon weer intrappen en dit soort genetisch afval nog steunen ook.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 20 juli 2016 @ 05:47:38 #23
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_163872958
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

dus jij bent iemand die tegen een verkracht meisje zegt: "had je je maar niet zo luchtig moeten kleden?"
  woensdag 20 juli 2016 @ 06:00:17 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163872965
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2016 04:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken. :{

Dan moet je maar niet zo'n achterlijk gewaad aantrekken. Da's net zo iets als je fiets niet op slot zetten. Beetje verstandige persoon let beter op zichzelf en zijn spullen :')
pi_163872973
Heb voor het eerst van hun gehoord op RT
Volgens die Russische staats tv propaganda zender ( ziggo kanaal 509 ) staat heel noord-west Europa op de rand van een burgeroorlog.

Het lijkt me sterk.
Die Nederlandse afdeling zou wel weer een project van Voorpost zijn.

Net als de Nederlandse ( niet bestaande ) versie van dat Franse indentiar o.i.d

en alle natiolistische Facebook groepen...

allemaal Voorpost.
hun zijn gevaarlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')