Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds niet duidelijk.
Jij impliceerde dat het begrijpelijk was dat deze Odin kneuzenbende een klopjacht organiseert op een asielzoeker omdat IS ergens geweld pleegt.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat daar begrijpelijk aan is.
Het is niet begrijpelijk, maar er is een klimaat gecreëerd waar zulke initiatieven kunnen groeien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.
Geen goedpraten van welke kant dan ook
Je kon er natuurlijk op wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.
Geen goedpraten van welke kant dan ook
Dat is jammer idd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten.
Onze politiek is voorlopig nog te druk met niets doen en melden dat ze er niks aan kunnen doen.
Mensen raken gefrustreerd en gaan dan maar brute kracht gebruiken. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is jammer idd.
Het gevaar is...kijken en niks doen
Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...Ik heb geen idee op wie ik ga stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.
Want de stem van die productiemedewerker, die was nooit een probleem als die op de PvdA stemde.
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.
Nou ja, so be it
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het tuig wat aanrand is fout, niet de persoon die het 'toegelaten heeft'
Blaming the victim.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?
Moet jij weten. Maar ik zeg:"Wees verstandig."²
Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools.quote:
En lijkt van dat laatste überhaupt sprake, of kon je je goedpraat reflex niet onderdrukken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools.²
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
En lijkt van dat laatste überhaupt sprake
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.
Ik ben volwassen.²
Haathut? Whut???quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.
Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.
Ik ben volwassen.²
Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.
Niks nobel. Kom op zeg.quote:
dus jij bent iemand die tegen een verkracht meisje zegt: "had je je maar niet zo luchtig moeten kleden?"quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?
Moet jij weten. Maar ik zeg:"Wees verstandig."²
Dan moet je maar niet zo'n achterlijk gewaad aantrekken. Da's net zo iets als je fiets niet op slot zetten. Beetje verstandige persoon let beter op zichzelf en zijn spullenquote:Op woensdag 20 juli 2016 04:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken.²
Dank je welquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.
Dag in dag uit, geconfronteerd worden met hoe kwetsbaar het leven kan zijn,
Ik zou het niet kunnen
Daarbij: we doen allemaal ons ding. We zijn allemaal radertjes in het grotere mechanisme. Ik kan hele aardige dingen, maar ik hoop dat als ik zo oud ben, er mensen zoals jij zijn
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 06:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb voor het eerst van hun gehoord op RT
Volgens die Russische staats tv propaganda zender ( ziggo kanaal 509 ) staat heel noord-west Europa op de rand van een burgeroorlog.
Het lijkt me sterk.
Die Nederlandse afdeling zou wel weer een project van Voorpost zijn.
Net als de Nederlandse ( niet bestaande ) versie van dat Franse indentiar o.i.d
en alle natiolistische Facebook groepen...
allemaal Voorpost.
hun zijn gevaarlijk
quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.
Dit las ik net
--------> http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nergens-van-verdacht
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTFquote:Mishandelde man
Wel trof de politie in het centrum van Winschoten een mishandelde man aan die toegaf vrouwen te hebben aangesproken. De politie nam hem mee naar het bureau en sprak hem aan op zijn gedrag. De man wilde geen aangifte doen van mishandeling.
Volgens de burgerwacht had de man de verwondingen vermoedelijk opgelopen bij een eerdere schermutseling.
Rechtse wegkijkers onder de klabakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Voor eigen rechter gaan spelen is nooit goed. En soldaten van Odin het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel een beetje een extreem rechts clubje, voor de rest goed prima initiatief...
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gedweep met Odin ookGeeft wel weer duidelijk aan dat de leeghoofden die zich bij dit militante clubje aansluiten het weer nodig hebben om een niet bestaand sprookjesfiguur tot patroonheilige te bombarderen.
Net zo leeghoofdig als het gevaar wat ze pretenderen te bestrijden. Op deze manier is het weer een kwestie van "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar". Geen haar beter dus, en ongeveer 1000 jaar achterlopend op de actualiteit.
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Dat zijn er 70 en ik denk dat je dat eerder als een hel dan een hemel moet zien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Klopt, moe worden wij hiervan...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".
Ik wil geen van beiden. Het moet maar eens klaar zijn met figuren met de verstandelijke vermogens van een amoebe die welke God dan ook aanroepend denken te moeten bepalen hoe ik mijn leven in moet richten.
Het begint natuurlijk bij het stemmen op politieke partijen die de politie gesloopt hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, moe worden wij hiervan...
De Pvd(a)/VVD coalitie is een ramp voor het land.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Of stemmen op rechts de problemen oplost.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
Wen er maar aan. Bij een gebrek aan politieke daadkracht krijg je steeds extremere groepjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.
Aankomende verkiezingen in de westerse wereld wordt een slachtveld. Als je de media leest lijkt het mee te vallen maar die schrijven vooral wat ze hopen dat er gaat gebeuren lijkt wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
Dit lijkt me nou niet het soort mensen dat geschiedenis over antropologie heeft gestudeerdquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Hugo862 het volgende:
Wat een kansloosheid ten top dit. Vooral dat logo. De vikinghelm met hoorns is een verzinsel uit west-europa om de Vikingen nog slechter te laten lijken. Iets waar dus ook 0,0% historische basis voor.Verder is het ook wel frapant te noemen dat deze club uit Finland zich Soldiers of Odin noemt. Zijn deze finnen vergeten dat zij geen noormannen zijn en Finland oorspronkelijk haar eigen Mythologie had?
Ik denk dat het volk wat zich hier bij aan wil sluiten niet al te lang op school heeft gezeten. Die denken bij Vikingen aan lange blonde manen en blauwe ogen en vinden dat stoer, willen daarmee hun "herkomst" eer aandoen. Camobroekje aan, bomberjackje aan en Soldiers of Odin erop laten borduren en je bent klaar om de straten schoon te vegen!quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Hugo862 het volgende:
Wat een kansloosheid ten top dit. Vooral dat logo. De vikinghelm met hoorns is een verzinsel uit west-europa om de Vikingen nog slechter te laten lijken. Iets waar dus ook 0,0% historische basis voor.Verder is het ook wel frapant te noemen dat deze club uit Finland zich Soldiers of Odin noemt. Zijn deze finnen vergeten dat zij geen noormannen zijn en Finland oorspronkelijk haar eigen Mythologie had?
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of stemmen op rechts de problemen oplost.Opportunisten zonder oplossingen.
Er zal wel weer een soort van fikkie komen. Een rode draad in de menselijke geschiedenis.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...
En zo leren ze de lessen uit de geschiedenis wel weer opnieuw.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of stemmen op rechts de problemen oplost.Opportunisten zonder oplossingen.
Helaas zijn er genoeg die zo denken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 05:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
dus jij bent iemand die tegen een verkracht meisje zegt: "had je je maar niet zo luchtig moeten kleden?"
Klopt. Stemmen op incompetentie lost inderdaad niks op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.
Klopt. Het is alleen jammer dat het altijd van dat hersenloos volk is dat dan vooral ook weer een stoere naam aan hun clubje moeten hangen waardoor ze vervolgens niet meer serieus genomen gaan worden. Het overgrote deel van Nederland wil denk ik niet met camobroek en bomberjack dragende kaalkopjes geassocieerd worden terwijl een burgerwacht soms best een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat het volk wat zich hier bij aan wil sluiten niet al te lang op school heeft gezeten. Die denken bij Vikingen aan lange blonde manen en blauwe ogen en vinden dat stoer, willen daarmee hun "herkomst" eer aandoen. Camobroekje aan, bomberjackje aan en Soldiers of Odin erop laten borduren en je bent klaar om de straten schoon te vegen!
Natuurlijk wordt er opgeroepen om de raddraaiers netjes aan de politie over te dragen, maar het is slechts een kwestie van tijd tot er eentje zonder tanden en met een paar blauwe ogen op een straathoek wordt teruggevonden.
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:29 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Klopt. Het is alleen jammer dat het altijd van dat hersenloos volk is dat dan vooral ook weer een stoere naam aan hun clubje moeten hangen waardoor ze vervolgens niet meer serieus genomen gaan worden. Het overgrote deel van Nederland wil denk ik niet met camobroek en bomberjack dragende kaalkopjes geassocieerd worden terwijl een burgerwacht soms best een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de buurt.
en ditquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.
Ik sluit me volledig bij jouw mening aanquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.
Die komen niet met loze kreten als 'protecting our citizens'. Ik accepteer die bescherming van die kneuzen helemaal niet. Daar heb ik politie voor. Die kan ik bellen als ik ze nodig heb, en een gewone buurtwacht met gewone mensen die ook een oogje in het zeil houdt voldoet daar prima voor.
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.
Die komen niet met loze kreten als 'protecting our citizens'. Ik accepteer die bescherming van die kneuzen helemaal niet. Daar heb ik politie voor. Die kan ik bellen als ik ze nodig heb, en een gewone buurtwacht met gewone mensen die ook een oogje in het zeil houdt voldoet daar prima voor.
Ze zijn ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.
Blijkbaar wel, politie doet niks, ja die doet pas iets als het te laat is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze zijn ook helemaal niet nodig.
Zelfde als een motorclub die geen criminile organisatie isquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Soldiers of Odin
Rechts extremisten die de media willen voorspiegelen dat ze geen rechts extremisten zijn.
Sure.
De politie is wel op meer plekken nodig. Ik begrijp wel dat ze niet honderd dingen tegelijk kunnen, de capaciteit is gewoon niet toereikend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.
6% is slechts 2% hoger dan het landelijk gemiddelde. Als dat een probleem is voor sommigen dan moet het aantal niet westerse allochtonen helemaal een probleem zijn want met 55% in de bijstand zitten zij 49% boven het landelijk gemiddelde.quote:Op
dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde
Ja klopt en dat is niet voor niets, laag opgeleiden houden dit land draaiende maar worden ook het hardst genaaid. Bij hun kwamen de EU bezuinigingen het hardst aan en het zijn hun wijken die de massa-immigratie op hun dak krijgen. De hoogopgeleiden zijn de drijvende kracht achter die migratiestromen maar als je gaat kijken waar zij wonen dan zie dat die hoogopgeleiden ver van de door hun zo gepropageerde multikel wonen. In hun veilige en welvarende wijken is niet helft vreemdeling zoals in mijn wijk en in hun wijken staan geen asielcentra of moskeeën. Zo gek is het dus niet dat de laagopgeleiden een politiek blok gaan vormen en voor hun eigen belangen gaan opkomen. De hoogopgeleiden, die alle macht en rijkdommen naar zich toe hebben getrokken, doen dan ook.quote:Op
dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.
Slagveld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Aankomende verkiezingen in de westerse wereld wordt een slachtveld.
ja. als ie ze had aangeraakt, dan hadden ze de officier erbij gehaald.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Allebei is volkomen debiel. Laat mensen die hun moraal aan anderen op willen dringen lekker binnen blijven, met hun infantiele normen en waarden. Dan laat ik het politieagentje spelen wel over aan de mensen die daarvoor zijn opgeleid en bevoegd. Niet aan een stel apen met baarden of stratenmakers met grootheidswaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Moet kunnen. Waarom mogen er wel mannen in lange jurken met een geel hesje door Den Haag lopen, de zgn sharia-politie, en dit niet?
Kom maar voor je land op!
Aan niemand anders kan het liggen hoor, behalve aan die gasten zelf, toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat de oprichters gewoon te achterlijk voor woorden zijn kan er niks mee te maken hebben.
Ja en? Wat heeft de opleiding hier mee te maken trouwens? Het gaat erom waar je tussen woont en dat zullen inderdaad meer PVVers zijn ja, als je in je villa in Wassenaar zit zal je weinig last hebben van uitschot/asielzoekers en ook geen PVV stemmen maar dan stem je VVD.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.
Het aanhouden van criminelen als het opdringen van moraal interpreteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allebei is volkomen debiel. Laat mensen die hun moraal aan anderen op willen dringen lekker binnen blijven, met hun infantiele normen en waarden. Dan laat ik het politieagentje spelen wel over aan de mensen die daarvoor zijn opgeleid en bevoegd. Niet aan een stel apen met baarden of stratenmakers met grootheidswaan.
Boerka mag ook dus er is 1 lijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens inderdaad met onherkenbaar gezicht. Vind het ook een beetje onprettig om te zien, net als een boerka. Graag 1 lijn trekken daarin.
Waarmee je dus al aangeeft dat ze dus geen haar beter zijn dan hetgeen wat ze willen bestrijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Boerka mag ook dus er is 1 lijn![]()
En als ik die Odin groep was, zou ik er gelijk een godsdienst van maken, dan kun je volgens de wet een beroep doen op de vrijheid van godsdienst net als de haatbaarden![]()
If you can't beat the system join the system
Ik vind dit anders nog steeds een heel fijn land om te wonen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het probleem is nu juist dat de politie kennelijk zijn taken niet uitvoert/wil uitvoeren.
Logisch denken is een vak, weinigen zijn daartoe in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarmee je dus al aangeeft dat ze dus geen haar beter zijn dan hetgeen wat ze willen bestrijden.
Haha, klopt dit heb ik ook geopperd met Sinterklaas, maak er een godsdienst van, zijn we gelijk van die discussie af..quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En als ik die Odin groep was, zou ik er gelijk een godsdienst van maken, dan kun je volgens de wet een beroep doen op de vrijheid van godsdienst net als de haatbaarden![]()
Beetje zoals de salafistische ordetroepen in de steden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Alleen is dat feitelijk onjuist. Ze kunnen helemaal niet gebruik maken van dezelfde wettelijke middelen, omdat het geen politie eenheid is maar een knokploeg. Ze zijn niet heel veel anders dan een gemiddelde hooligan club.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze gebruik kunnen maken van dezelfde wettelijke middelen, dat zegt dus helemaal niets of de inhoud van hun ideologie en/of doelen die ze nastreven, laat staan of die net zo abject zijn als die van de moslims.
Man, man,man
Dat kun je ook van moskeegangers zeggen, maar die beroepen zich dan op hun godsdienst, dat kan de Odingroep dus ook doen. Je bevestigt mijn puntquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:26 schreef NgInE het volgende:
[..]
Alleen is dat feitelijk onjuist. Ze kunnen helemaal niet gebruik maken van dezelfde wettelijke middelen, omdat het geen politie eenheid is maar een knokploeg. Ze zijn niet heel veel anders dan een gemiddelde hooligan club.
Natuurlijk kunnen ze dat. Alleen dan loopt het helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
Heel goed, kunnen immigranten ook burgerwachten rechtvaardigen, ter bescherming van AZC's, gebedshuizen etc.
Sinterklaas is groot en Zwarte Piet is zijn profeetquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, klopt dit heb ik ook geopperd met Sinterklaas, maak er een godsdienst van, zijn we gelijk van die discussie af..
Dit soort burgerinitiatieven gaan hoe dan ook leiden tot willekeur en een nogal vrije interpretatie van de wet. Het gaat hier niet per definitie om het oppakken van mensen die crimineel gedrag hebben vertoond, maar waarvan de burgerwacht zelf van mening is dat het crimineel gedrag is. Dus ja, moraal is hier wel de leidraad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het aanhouden van criminelen als het opdringen van moraal interpreteren.![]()
Het probleem is nu juist dat de politie kennelijk zijn taken niet uitvoert/wil uitvoeren.
Mja, maar als de Islam daar van de dupe is, zal het me jeuken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit soort burgerinitiatieven gaan hoe dan ook leiden tot willekeur en een nogal vrije interpretatie van de wet. Het gaat hier niet per definitie om het oppakken van mensen die crimineel gedrag hebben vertoond, maar waarvan de burgerwacht zelf van mening is dat het crimineel gedrag is. Dus ja, moraal is hier wel de leidraad.
Natuurlijk vind ik het prima dat er een teringlijer bij de politie wordt afgeleverd, maar het lijkt er wel een beetje op dat men niet verder wil kijken dan hun neus lang is en dat ze er maar van uit gaan dat deze figuren de wet altijd perfect zullen interpreteren en dat er nooit sprake kan zijn van een glijdende schaal.
Het doel heiligt niet de middelen.
En zo'n houding is dus de glijdende schaal. "Het komt me nu mooi uit, dus hebben ze al mijn steun!" Tot ze hun 'goede bedoelingen' gaat botvieren op iets wat je niet zo goed uit komt en jij of één van je naasten tegen een paar tikken aanloopt omdat ze iets hebben gedaan wat deze club ook niet zo prettig vindt wat dan weer niks te maken heeft met de islam.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, maar als de Islam daar van de dupe is, zal het me jeuken eerlijk gezegd.
Hahaquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Sinterklaas is groot en Zwarte Piet is zijn profeet
Je zou natuurlijk ook een contra Soldiers of Odin-veiligheidsdienst kunnen oprichten en deze figuren gewoon overal en vooral openlijk en van dichtbij volgen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat je van deze ware patriotten klappen gaat krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Altijd maar weer die tards die staan te schreeuwen dat de overheids niets doet en dat ze het dan maar zelf doen.
Laat ik het breder trekken, alles wat met religie te maken heeft zal me jeuken. En moet bestreden worden, vooral door het te ridiculiseren, en te spugen op ze, zonder geweld. Dan worden ze he-le-maal gekquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zo'n houding is dus de glijdende schaal. "Het komt me nu mooi uit, dus hebben ze al mijn steun!" Tot ze hun 'goede bedoelingen' gaat botvieren op iets wat je niet zo goed uit komt en jij of één van je naasten tegen een paar tikken aanloopt omdat ze iets hebben gedaan wat deze club ook niet zo prettig vindt wat dan weer niks te maken heeft met de islam.
Dus nee, gewoon nu dit soort onzin een halt toeroepen in plaats van naïef geloven dat dergelijke groepjes altijd exact jouw belangen blijven vertegenwoordigen.
Power corrupts. Op het moment dat dergelijke groeperingen iets in de melk te brokkelen krijgen, zullen ze de macht die ze ontlenen aan dit soort stilzwijgende goedkeuring breder willen laten gelden. Liever een te controleren macht dan eentje die aan niemand anders verantwoording aflegt, behalve aan zichzelf.
Met een naam als 'Soldiers of Odin' zou ik er niet op vertrouwen dat je seculiere waarden goed beschermd worden door deze gasten. Blijkbaar hebben ze er zelf ook veel behoefte aan één of andere godheid te gebruiken als rechtvaardiging voor hun werk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Laat ik het breder trekken, alles wat met religie te maken heeft zal me jeuken. En moet bestreden worden, vooral door het te ridiculiseren, en te spugen op ze, zonder geweld. Dan worden ze he-le-maal gek
Noordse goden als Odin en Thor, Loki..schoppen wel kont natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een naam als 'Soldiers of Odin' zou ik er niet op vertrouwen dat je seculiere waarden goed beschermd worden door deze gasten. Blijkbaar hebben ze er zelf ook veel behoefte aan één of andere godheid te gebruiken als rechtvaardiging voor hun werk.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:30 schreef aloa het volgende:
Als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een clash van poldermoslims en kaalkopjes die in een vlaag van totale verstandsverbijstering zichzelf als een soort hoeders van Nederland zijn gaan zien. Beide rages – de ene uit het Midden-Oosten, de andere uit Scandinavië – ben ik liever kwijt dan rijk. Laat ons gewoon in rust leven in ons prachtige Nederland. Zonder religieuze gekkies van welke soort dan ook. Islamitische kalifaatknuffelaars, paganistische geweldsliefhebbers en zelfs gereformeerde Pokémon Go-haters: ga allemaal alsjeblieft even een ander landje zoeken om stennis te schoppen.
Dan blijven we met de normale mensen hier over in Nederland. Wat zou dat prachtig zijn!
Niks, gewoon aanpakken en straffen voor haatzaaien, eigenrichting en mishandeling. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een contra Soldiers of Odin-veiligheidsdienst kunnen oprichten en deze figuren gewoon overal en vooral openlijk en van dichtbij volgen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat je van deze ware patriotten klappen gaat krijgenIk gok niet heel lang.
Absoluut. Maar dit topic leert dat eigenrichting kennelijk gerespecteerd dient te worden, dus dan moeten deze hooligans ook niet vreemd opkijken dat het ook de andere kant uit kan werkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niks, gewoon aanpakken en straffen voor haatzaaien, eigenrichting en mishandeling. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dat leert dit topic helemaal niet. Eigenrichting is strafbaar en terecht. Het is een ontwrichting voor de rechtsstaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit topic leert dat eigenrichting kennelijk gerespecteerd dient te worden, dus dan moeten deze hooligans ook niet vreemd opkijken dat het ook de andere kant uit kan werken
Nee, waardeloos en slecht initiatief.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:04 schreef frietenstamp het volgende:
Gewoon buurtvaders. Supergoed initiatief.
Buurtvaderfoob gespot.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, waardeloos en slecht initiatief.
In Nederland spreken wij geen vrouwen aan in gelegenheden waar het niet normaal is om eerst moed in te drinken. Krijg je allemaal bij de inburgeringscursus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan niemand anders kan het liggen hoor, behalve aan die gasten zelf, toch?
Hou aub op. Die gasten posteren zich alleen zo omdat er vanuit overheidswege geen ene flikker wordt gedaan, behalve dan pappen en nathouden.
Dan worden bepaalde mensen het vervolgens vanzelf zat en gebeurd er dit.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk, daar is Nederland groot genoeg voor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan dit trouwens:
Kamervragen over Soldiers of Odin
Ik ben absoluut tegen Ultra rechts en zo. Maar kunnen ze de aandacht niet beter op meer dringende zaken richten? Zoals op dit moment het bedreigen van anti Erdogan aanhangers in Nederland?
Neuh, ik denk dat er een boel types zijn die zich op laten jutten door gekleurde onzin die ze op internet lezen.quote:Buiten dat, het opsporen en aanhouden (aftuigen) van aanranders die een vluchtelingenstatus willen, door de Politieke macht zelf in de hand is gewerkt. Het is gewoon zo dat er een grote groep is die het eenvoudigweg niet meer neemt. Of het de juiste manier is, is een tweede. Alleen het feit dat er meteen volle aandacht op komt...Kunnen ze, nogmaals gezegd, beter op richten daar waar het hoort. Bij de daders.
Sinds ze zelf beschuldigd en aangeklaagd worden met een joekel van een racistenkaart.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?
Da stond op facebook!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?
eh wat schrijf je nou precies?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds ze zelf beschuldigd en aangeklaagd worden met een joekel van een racistenkaart.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da stond op facebook!!!![]()
[ afbeelding ]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
En dit komt door dat overheid is aangeklaagd met een racistenkaart?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.
Schril contrast.
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.
Schril contrast.
?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
En dit komt door dat overheid is aangeklaagd met een racistenkaart?
Oh wacht jij was die andere user, sorry voor de verwarring.quote:
Nee, ik sta er ook niet achter. Lees mijn nuancering maar eens in het andere topic, per ongeluk hier de quote neergegooid van het gesloten deel 1. Maar dit is wel een uitloper en gevolg van dat resultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?
sorry denk niet dat er iemand is die jouw nuancering gaat opzoeken in een ander topicquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik sta er ook niet achter. Lees mijn nuancering maar eens in het andere topic, per ongeluk hier de quote neergegooid van het gesloten deel 1. Maar dit is wel een uitloper en gevolg van dat resultaat.
Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh wacht jij was die andere user, sorry voor de verwarring.
Maar dan de volgende vraag: hoe groot is het gat tussen aangiftes en aanhoudingen/veroordelingen en hoe komt het dat dit gat er is?
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.
Een fractie wordt maar echt opgelost en hoe het komt dat dat gat er is? Omdat de beschikbare politie zich ergens anders op moet concentreren.
Kun je voorbeelden noemen van wat jij "moskeegangers'' noemt die zich in knokploegen opstellen? En mocht dit zo zijn dan zal de politie uiteraard ingrijpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat kun je ook van moskeegangers zeggen, maar die beroepen zich dan op hun godsdienst, dat kan de Odingroep dus ook doen. Je bevestigt mijn punt
Dat doet niemand, behalve deze figuren, kun je nagaan wat voor een spannend leven ze wel niet hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiëren er allemaal niet leuker op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.
Mwah, is niet zo erg tochquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiëren er allemaal niet leuker op.
Maargoed, het wordt weer gezien als fascistisch clubje, dus een gezonde discussie is bij voorbaat met jou gewoon kansloos.
Exemplarisch weer verhevenheid en parate kennis in twijfel nemen, daarmee de ander in de verdediging duwen van inhoudelijke punten af.
Overigens ben ik het ook niet eens met die gasten, maar die nuance zal wel aan je voorbij gaan. Omdat ik er een stuk neutraler in sta als jou ultra linkse insteek.
Bewijs jij maar eens dat die gasten dit opgericht hebben uit zuiver fascistische gronden ipv zelfbescherming omdat de overheid er geen zin meer in heeft. Overtuig me maar, jij schijnt de bronnen te hebben.
Dat is natuurlijk gewoon gelul. Je ziet dit soort clubjes niet patrouilleren in steden om fietsendiefstal te voorkomen, op de Zuidas belastingontduikers aanpakken, in het uitgaansleven relschoppers aanhouden, enzovoort. Dit soort bruinhemdenbrigades zien door gewoon als een legitimering voor hun eigen volk eerst gedachtengoed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Haha, dat figuur weet niet eens wat samengestelde woorden zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
Onze patriot met een mooie helm:
[ afbeelding ]
Je denkt niet dat hij architect of chirurg is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.
Iedereen heeft de middelen een heterdaad op te lossen godvergeten afhankelijke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieën.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
kijk kijkt wel stoer uit z'n ogenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieën.
Lineaal rectaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:50 schreef Nerdslayer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)81750115385743/?rc=p
Klinkt pijnlijk.quote:
"Soldiers of Odin Almere" afkorten als "SOA"quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:50 schreef Nerdslayer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)81750115385743/?rc=p
Dan is hij in elk geval eerlijker dan het gros van de extreem-rechtse, pro neonazi-knokploeg reageerders in dit topicquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieën.
Dat krijgen die jongens natuurlijk als ze onderling spelen met hun linealen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:17 schreef NgInE het volgende:
[..]
"Soldiers of Odin Almere" afkorten als "SOA"
quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat krijgen die jongens natuurlijk als ze onderling spelen met hun linealen.
*proest*quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:17 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:17 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar helemaal zeker weet je het nooit tegenwoordigquote:
En dat zijn dan de zelfbenoemde verdedigers van ons vaderlandquote:
Ja, is een parodiepagina zo te zien.quote:
Als ze mensen gaan mishandelen dan kan dat iemand doden of levenslang fysiek en psychisch beschadigen. Dat is zeker wel een gevaar .quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Hochwinter het volgende:
Mensen die denken dat er een reëel gevaar uit gaat van zo'n klein clubje.
Wegkijker gespotquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Hochwinter het volgende:
Een gemiddeld chapter van een MC is al gevaarlijker als je het mij vraagt.
Een lawine begint ook met een kleine verschuiving. Dit soort shit moet je niet bagatelliseren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Hochwinter het volgende:
Een gemiddeld chapter van een MC is al gevaarlijker als je het mij vraagt.
Dat zou theoretisch kunnen ja, maar daar lijkt voor alsnog weinig sprake van. Het lijkt eerder een soort stoerdoenerij. In een kleine gemeenschap zal het wellicht bijdragen aan het misplaatste veiligheidsgevoel van bepaalde locals. Daarentegen zullen veel migranten zich geïntimideerd voelen, ook degenen die zich goed gedragen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ze mensen gaan mishandelen dan kan dat iemand doden of levenslang fysiek en psychisch beschadigen. Dat is zeker wel een gevaar .
Daar heersen de shariapatrouilles.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Hochwinter het volgende:
In grote steden zullen ze zich wel niet vertonen, omdat ze daar dermate in de minderheid zullen zijn dat het kansloos is.
Wat voor shit?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een lawine begint ook met een kleine verschuiving. Dit soort shit moet je niet bagatelliseren.
Dat is anders, die houden vooral hun eigen rotte appels in toom toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Daar heersen de shariapatrouilles.
Dit is geen stoerdoenerij van een vriendenclubje. Die gasten zijn kameraden vanuit een gezamenlijke etnische haat , niet vanuit gewoon vriendschap.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:13 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Dat zou theoretisch kunnen ja, maar daar lijkt voor alsnog weinig sprake van. Het lijkt eerder een soort stoerdoenerij. In een kleine gemeenschap zal het wellicht bijdragen aan het misplaatste veiligheidsgevoel van bepaalde locals. Daarentegen zullen veel migranten zich geïntimideerd voelen, ook degenen die zich goed gedragen.
In grote steden zullen ze zich wel niet vertonen, omdat ze daar dermate in de minderheid zullen zijn dat het kansloos is.
Een tulpenclub die zgn Nederland verdedigt tegen asielzoekers.quote:
in jouw dromen.... dat is niet echt allemaaquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee, die zorgen dat op "hun" gebied hun wetten worden nageleefd en bedreigen indringers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Dat is anders, die houden vooral hun eigen rotte appels in toom toch?
Misschien kunnen ze samenwerken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een tulpenclub die zgn Nederland verdedigt tegen asielzoekers.
Je loopt nogal op de zaken vooruit. Volgens de politie is er vooralsnog geen aanleiding om te veronderstellen dat deze groep mensen in elkaar ramt. Waarom denk jij dit beter te weten dat de politie?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is geen stoerdoenerij van een vriendenclubje. Die gasten zijn kameraden vanuit een gezamenlijke etnische haat , niet vanuit gewoon vriendschap.
Jaja.. iemand in elkaar rammen.... kan 9 x geen ernstige gevolgen hebben voor het slachtoffer, maar de 10de keer wel.
Komen er meer van dit soort knokploegen dan roept dat reacties op van mensen die misschien een tegenknokploeg opzetten.
Daar heb ik nog nooit van gehoord in Nederland. Wel dat ervan uit de Moskee in Den Haag een soort orderdienst gevormd was. Maar dat was vooral om hun eigen mensen in toom te houden. Een heel andere situatie dus. Mijns inziens ook een goed initiatief overigens, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee, die zorgen dat op "hun" gebied hun wetten worden nageleefd en bedreigen indringers.
Damn wat een provinciaaltjes hier.
Wat een naiviteit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord in Nederland. Wel dat ervan uit de Moskee in Den Haag een soort orderdienst gevormd was. Maar dat was vooral om hun eigen mensen in toom te houden. Een heel andere situatie dus. Mijns inziens ook een goed initiatief overigens, maar dat terzijde.
Hoe wil je deze lui anders noemen dan?quote:
Och uit hun eigen verklaring blijkt een wederrechtelijke aanhouding dus zich aan de wet houden doen ze in elk geval niet tenzij ze gewoon liegen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Je loopt nogal op de zaken vooruit. Volgens de politie is er vooralsnog geen aanleiding om te veronderstellen dat deze groep mensen in elkaar ramt. Waarom denk jij dit beter te weten dat de politie?
Oh?quote:
Ze kunnen ook op de stoep gaan poepen ja of in je voortuin. Ook ellendig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe wil je deze lui anders noemen dan?
Maar ook deze gasten kunnen voor ellende zorgen. Een vicieuze cirkel..
Daar hadden we het niet over.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och uit hun eigen verklaring blijkt een wederrechtelijke aanhouding dus zich aan de wet houden doen ze in elk geval niet tenzij ze gewoon liegen natuurlijk.
Wat is dit nou voor pauper argumentatie man.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op de stoep gaan poepen ja of in je voortuin. Ook ellendig.
Ze kunnen dit, ze kunnen dat. Hou je fantasie in toom man. Vooralsnog doen ze niks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor pauper argumentatie man.
De politie zegt niet direct dat er geen aanleiding is:quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Je loopt nogal op de zaken vooruit. Volgens de politie is er vooralsnog geen aanleiding om te veronderstellen dat deze groep mensen in elkaar ramt. Waarom denk jij dit beter te weten dat de politie?
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.htmlquote:De club zegt dat ze de man tegenhielden en aan de politie overdroegen. De politie zegt juist dat er behalve de mishandelde man niemand aanwezig was op de plek van de melding. "Dat zal waarschijnlijk gedaan zijn door de melders, maar er is geen aangifte dus er valt niets te bewijzen", zegt politiewoordvoerder Ernest Zinsmeyer.
De man was in elkaar geslagen en de politie heeft geen bewijzen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat voorzichtigheid is geboden met dit soort figuren. Één fikkie is zo gestookt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze kunnen dit, ze kunnen dat. Hou je fantasie in toom man. Vooralsnog doen ze niks.
Zeker doen ze schofterige dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze kunnen dit, ze kunnen dat. Hou je fantasie in toom man. Vooralsnog doen ze niks.
Omdat je nogal naïef bent om te veronderstellen dat deze burgerwacht zich netjes aan de regels houdt bij het doen van aanhoudingen en geen kwaad kan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Prima, maar dan begrijp ik niet waarom je mij quote.
Volgens mij kan het behoorlijk wat kwaad als burgers zonder enig bewijs en zonder heterdaad mensen gaan aanhouden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:03 schreef Hochwinter het volgende:
Dat is, op heterdaad, gewoon ieders recht in dit land.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij kan het behoorlijk wat kwaad als burgers zonder enig bewijs en zonder heterdaad mensen gaan aanhouden.
Aangehouden en overgedragen aan de politie is wat anders dan met zijn tientallen een asielzoekertje in elkaar slaan he, dat laten we wel over aan die laffe Erdoturken die met een heel peloton een zogenaamde Gulenturk molesteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:06 schreef Knudde het volgende:
Met zn tientallen een asielzoekertje inelkaar slaan in een dorpje, wat een helden![]()
Kom eens naar de randstad en probeer het dan eens opnieuw kakkerlakken
Niet helemaal. Op heterdaad mag je iemand inderdaad aanhouden. Buiten heterdaad niet. Dat mag de politie soms zelfs niet eens.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is, op heterdaad, gewoon ieders recht in dit land.
Akkoord, het was iets te boud geformuleerd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De politie zegt niet direct dat er geen aanleiding is:
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.html
Valt dat onder zelfverdediging dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Precies. Buurtvaders. En dan een beetje herkenbaar zoals bijvoorbeeld de Guardian Angels in NY. Gewoon prima initiatief.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:37 schreef Hochwinter het volgende:
Dat sterkt het vermoeden dat het hier meer gaat dan om een collectief bezorgde burgers in de categorie van what's app buurtwachten.
Onder burgerarrest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Valt dat onder zelfverdediging dan?
Alleen was het geen aanhouding op heterdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Volgens de politie was alles in orde toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen was het geen aanhouding op heterdaad.
Hoe kom je daar nou weer bij? Ze zijn nu aan het onderzoeken maar het slachtoffer heeft geen aangifte gedaan, wat best jammer is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Volgens de politie was alles in orde toch?
Ik heb in een artikel gelezen dat die man, die msishandeld is dus, eerder op de dag al klappen had gehad. Ik heb helaas geen linkje meer, nee. Dus hij was wel mishandeld, maar niet door de heren van Odin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen was het geen aanhouding op heterdaad.
In de verklaring van die lui zeggen ze: "Deze man was de oorzaak dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durfden te komen!!" Het gaat dus niet om iets op heterdaad. Het is zelfs de vraag of de man iets strafbaars heeft gedaan. De mishandeling zal nu wel onderzocht worden al heeft het slachtoffer dus geen aangifte gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb in een artikel gelezen dat die man, die msishandeld is dus, eerder op de dag al klappen had gehad. Ik heb helaas geen linkje meer, nee. Dus hij was wel mishandeld, maar niet door de heren van Odin.
Ik heb in een artikel gelezen dat die racistische odinttiepjes zeiden dat iemand anders de mishandeling deed. Zijn er bronnen die dit kan bevestigen? Voorlopig moet je er vanuit gaan dat zij liegen en het zelf hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb in een artikel gelezen dat die man, die msishandeld is dus, eerder op de dag al klappen had gehad. Ik heb helaas geen linkje meer, nee. Dus hij was wel mishandeld, maar niet door de heren van Odin.
Als ik in die buurt woon dan zijn die rondlopende volgelingen van een vreemde god odin de oorzaak dat ik in de avond geen wandelingetje ga maken. Dat durf ik dan ook minder.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de verklaring van die lui zeggen ze: "Deze man was de oorzaak dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durfden te komen!!" Het gaat dus niet om iets op heterdaad. Het is zelfs de vraag of de man iets strafbaars heeft gedaan. De mishandeling zal nu wel onderzocht worden al heeft het slachtoffer dus geen aangifte gedaan.
De mensen zeggen blijkbaar elke keer wat anders of pas nadat er aandacht voor de zaak komt. Maakt allemaal weinig uit, ze zijn te dom om voor de duivel te dansen dus het gaat vanzelf een keer fout en dan worden ze opgepakt of aangepakt omdat ze een verkeerde "aanhouden".quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef tesssssssss het volgende:
Nou kijk?
Hier staat alles.http://www.volkskrant.nl/(...)sielzoeker~a4343166/
Die mensen van Odin hadden gezegd dat de man in kwestie in een gevecht in een café betrokken was geraakt. Staat ook een filmpje bij dat ze de man overleveren aan de politie.
Dit is niet hetzelfde artikel als wat ik bedoelde.
Ik kende het Finse fenomeen wel. Maar daar schijnt het al wel weer redelijk op zijn retour te zijn. Volgens een journaliste daar omdat die werkloze prutsers daar niet in staat zijn om een organisatie op poten te zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Akkoord, het was iets te boud geformuleerd.
Feit blijft dat het vooralsnog prematuur is om te veronderstellen dat er nu allerlei mensen mishandeld gaan worden. Daar is wat mij betreft geen aanleiding voor, behalve speculatie.
Ik had tot vandaag nog nooit van deze club gehoord. Maar volgens het artikel waar je naar linkt, hebben ze in meerdere landen afdelingen. Worden daar massaal mishandelingen gemeld?
Overigens zag ik op een foto dat sommige hoodies dragen met de naam van hun club, en sommige 'support'. Een beetje naar de structuur van een MC dus.Wat dat dan weer te maken heeft met hun doel, vraag ik me wel af.
Dat sterkt het vermoeden dat het hier meer gaat dan om een collectief bezorgde burgers in de categorie van what's app buurtwachten.
Ik vind het altijd zo schattig dat ze hun grenzeloze vaderlandsliefde kennelijk het beste in organisaties met een Engelse naam tot uitdrukking kunnen brengen. Waarschijnlijk omdat ze die taal net iets beter machtig zijn dan het Nederlands.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kende het Finse fenomeen wel. Maar daar schijnt het al wel weer redelijk op zijn retour te zijn. Volgens een journaliste daar omdat die werkloze prutsers daar niet in staat zijn om een organisatie op poten te zetten.
Dit soort marginale extreemrechtse clubjes zijn ook niet echt nieuw natuurlijk.
Ik ben het wel met je eens dat de schade die ze aanrichten doorgaans beperkt is, al was het maar omdat dit soort types doorgaans net in staat zijn hun eigen veters te strikken.
De vergelijking met een buurtwacht gaat in mijn ogen niet bepaald op. Het betreft hier namelijk geen groep met een algemeen doel als 'de burger beschermen tegen misdaad', maar heel specifiek een groepje dat zogenaamd de burger gaat beschermen tegen 'criminele asielzoekers'. Het gaat bij dit soort clubjes meer om haat tegen mensen met een niet-arisch uiterlijk dan om serieuze misdaadpreventie.
Wegkijker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De politie zegt niet direct dat er geen aanleiding is:
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.html
En wat voor haat hebben die mensen tegen ons? Wij zijn toch ongelovig en geen moslim? Wij stellen echt niks voor hoor in hun ogen, ja gratis geld en onderkomen, maar respect en aanpassingsvermogen? Nee..quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kende het Finse fenomeen wel. Maar daar schijnt het al wel weer redelijk op zijn retour te zijn. Volgens een journaliste daar omdat die werkloze prutsers daar niet in staat zijn om een organisatie op poten te zetten.
Ik ben het wel met je eens dat de schade die ze aanrichten doorgaans beperkt is, al was het maar omdat dit soort types doorgaans net in staat zijn hun eigen veters te strikken.
De vergelijking met een buurtwacht gaat in mijn ogen niet bepaald op. Het betreft hier namelijk geen groep met een algemeen doel als 'de burger beschermen tegen misdaad', maar heel specifiek een groepje dat zogenaamd de burger gaat beschermen tegen 'criminele asielzoekers'. Het gaat bij dit soort clubjes meer om haat tegen mensen met een niet-arisch uiterlijk dan om serieuze misdaadpreventie.
En toch krijgen dit soort jongens de kans zodra het bevoegd gezag zijn taken verwaarloost. Eerlijk is eerlijk. En ja, het zijn een stelletje enge nazi's. Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon gelul. Je ziet dit soort clubjes niet patrouilleren in steden om fietsendiefstal te voorkomen, op de Zuidas belastingontduikers aanpakken, in het uitgaansleven relschoppers aanhouden, enzovoort. Dit soort bruinhemdenbrigades zien door gewoon als een legitimering voor hun eigen volk eerst gedachtengoed.
Nee, dat hebben ze aangepast naar "alle mensen die een misdaad begaan"quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mee eens. Consequent zijn. Misdaad is misdaad door wie hij ook gepleegd wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En toch krijgen dit soort jongens de kans zodra het bevoegd gezag zijn taken verwaarloost. Eerlijk is eerlijk. En ja, het zijn een stelletje enge nazi's. Dat ben ik helemaal met je eens.
Echter dit soort clubjes krijgt geen steun als mensen zich door de politie en overheid beschermd voelen. Dat is helemaal niet zo. Dus krijgen ze voet aan de grond. Juist al die slappe aanpak zorgt ervoor dat extreme elementen hun kans grijpen.
Het enige wat helpt is als het recht in Nederland geldt, er geen voortrekkerij op basis van religie meer voorkomt en de rest van de allochtonen eens wat minder hoeft te lijden onder het slechte gedrag van bovenmatig grote groepen daarvan.
Zodra iedereen weet dat criminelen van elke kleur gepakt worden en de lul zijn, zal dat racisme direct verlagen.
guilty till proven otherwise?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb in een artikel gelezen dat die racistische odinttiepjes zeiden dat iemand anders de mishandeling deed. Zijn er bronnen die dit kan bevestigen? Voorlopig moet je er vanuit gaan dat zij liegen en het zelf hebben gedaan.
je twijfelt echter nog wel?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.dailystormer.com/finland-sons-of-odin-are-badass/
Zijn dus gewoon neo-nazi's.. de Finse variant. Ik denk niet dat ik dit fenomeen toejuich
Van de meeste moslims heb ik geen last. En er wonen hier zat. Wat ze verder van mij vinden zal mij een rotzorg zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En wat voor haat hebben die mensen tegen ons? Wij zijn toch ongelovig en geen moslim? Wij stellen echt niks voor hoor in hun ogen, ja gratis geld en onderkomen, maar respect en aanpassingsvermogen? Nee..
Wellicht even de geschiedenis van Finland opzoeken, Nazi-Duitsland was een sterke bondgenoot van Finland gezien Zweden en het Westen weinig tot niet om de zuiveringen van Rusland in Finland gaven. Zonder Nazi-Duitsland bestond Finland niet meer. Even je ogen open doen, en het vanuit het perspectief van de Finn bekijken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.dailystormer.com/finland-sons-of-odin-are-badass/
Zijn dus gewoon neo-nazi's.. de Finse variant. Ik denk niet dat ik dit fenomeen toejuich
zijn gewoon nazi's...maar die zijn er altijd nog geweest. Net als dat de KKK nog steeds actief is in Amerika.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie graag de overheid wat harder optreden tegen een bepaalde bevolkingsgroep, maar ben tegen racisme en het spelen voor eigen rechter. Ik denk dat veel mensen een cocktail in zich hebben van onderbuikgevoelens en gezond verstand en uiteindelijk kan je beter op het laatste vertrouwen.quote:
Volkomen logisch. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
zijn gewoon nazi's...maar die zijn er altijd nog geweest. Net als dat de KKK nog steeds actief is in Amerika.
Waarom dat nog steeds wordt toegestaan?
Alles toestaan, omdat: vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:33 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Volkomen logisch. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.
Alle meningen moeten toegestaan zijn, ja. Gedachtes/ideologieën verdwijnen namelijk niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Alles toestaan, omdat: vrijheid van meningsuiting
Err nee, boerka mag niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is waar. Negeren van bepaalde groepen is idd ook niet de juiste weg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Alle meningen moeten toegestaan zijn, ja. Gedachtes/ideologieën verdwijnen namelijk niet.
Het is veel enger als je niet weet waar het vandaan komt.
In mijn optiek niet. Meningen kunnen hoogstens achteraf strafbaar worden gesteld (als nare consequenties er direct aan te linken zijn).quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar. Negeren van bepaalde groepen is idd ook niet de juiste weg.
Er zijn uiteraard wel grenzen.
dan loop je wel achter de feiten aan. Je weet dat bepaalde groepen tot 'geweld' instaat zijn, maar reageert pas als dat geweld daar is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:48 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
In mijn optiek niet. Meningen kunnen hoogstens achteraf strafbaar worden gesteld (als nare consequenties er direct aan te linken zijn).
Maar meningen vooraf strafbaar stellen? heb er nog geen valide argumentatie voor gehoord.
Zeg tokkie, lees anders even hun doelstelling: ze zijn opgericht puur en alleen om op immigranten te jagen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat die gasten dit opgericht hebben uit zuiver fascistische gronden ipv zelfbescherming omdat de overheid er geen zin meer in heeft. Overtuig me maar, jij schijnt de bronnen te hebben.
Dat mogen ze dan hebben aangepast, maar woorden en daden zijn twee verschillende zaken. In Rusland heb je ook van die clubjes 'pedojagers' bijvoorbeeld door zich voornamelijk bezig houden met het in elkaar timmeren van homoseksuelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze aangepast naar "alle mensen die een misdaad begaan"
Of het was al zo, dat weet ik niet.
In ieder geval, zo staat het in de commentaren.
Het COA is er ook alleen voor migranten. Niet per sé slecht om je te specialiseren toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zeg tokkie, lees anders even hun doelstelling: ze zijn opgericht puur en alleen om op immigranten te jagen.
Knap staaltje niet snappen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het COA is er ook alleen voor migranten. Niet per sé slecht om je te specialiseren toch?
Omdat je anders prison gangs krijgt net zo als in Amerika?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
zijn gewoon nazi's...maar die zijn er altijd nog geweest. Net als dat de KKK nog steeds actief is in Amerika.
Waarom dat nog steeds wordt toegestaan?
Nou, het zal ze leren; in elkaar worden geslagen door neonazi's. Vervolgens richten de getroffen asielzoekers zelf ook een knokploegje op en mag de politie het allemaal weer oplossen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:24 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Als de staat faalt haar burgers te beschermen, krijg je dit soort bewegingen. Als er de komende tijd een hoop vluchtelingen afgeranseld worden nadat ze meisjes lastig vallen en andere criminelen feiten plegen, valt misschien op den duur het kwartje dat ze hier te gast zijn en zich gvd moeten gedragen.
Jij hebt echt geen enkele weet van het bedrag aan belasting dat ik betaal en waar ik op stem. Dus wat lul je?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:47 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nou, het zal ze leren; in elkaar worden geslagen door neonazi's. Vervolgens richten de getroffen asielzoekers zelf ook een knokploegje op en mag de politie het allemaal weer oplossen.
Als je graag wilt dat de politie sneller en beter ingrijpt dan zul je meer belasting moeten gaan betalen en eens wat slimmer gaan stemmen.
Als je ontevreden bent over de service van de Nederlandse overheid moet je er of meer voor gaan betalen (want blijkbaar zijn er te weinig fondsen om alles goed te laten draaien), of stemmen op een andere partij dan dat je normaal doet, of zelf de politiek in gaan als je het allemaal zo goed weet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen enkele weet van het bedrag aan belasting dat ik betaal en waar ik op stem. Dus wat lul je?
Gestopt met lezen.quote:
Dit. Gewoon kansloos dat het nodig is, maar begrijpelijk als de overheid geen moer doet. Behalve dan pappen en nat houden + de deuren open houdt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:24 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Als de staat faalt haar burgers te beschermen, krijg je dit soort bewegingen. Als er de komende tijd een hoop vluchtelingen afgeranseld worden nadat ze meisjes lastig vallen en andere criminelen feiten plegen, valt misschien op den duur het kwartje dat ze hier te gast zijn en zich gvd moeten gedragen.
Er komen nauwelijks meer vluchtelingen ons land binnen en de politie kan moeilijk een agent op elke hoek van de straat posteren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon kansloos dat het nodig is, maar begrijpelijk als de overheid geen moer doet. Behalve dan pappen en nat houden + de deuren open houdt.
Alleen als je dit zegt, schijn je het gelijk eens te zijn met de extreem-rechts-fascistische politieke stroming. En dien je jezelf verantwoorden als tokkie. Ofso.
Vorig jaar nog de meeste sinds midden jaren 90, koosje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er komen nauwelijks meer vluchtelingen ons land binnen en de politie kan moeilijk een agent op elke hoek van de straat posteren.
In dit vlak? Daar verwacht ik van dat ze zoveel mogelijk doen om een ieders veiligheid te waarborgen, en als dat niet lukt maatregelen te treffen.quote:Wat verwacht jij precies allemaal van de overheid?
Meh, dit zijn gewoon een soort hooligans die een excuus zoeken om adrenaline door hun aderen te laten stromen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon kansloos dat het nodig is, maar begrijpelijk als de overheid geen moer doet. Behalve dan pappen en nat houden + de deuren open houdt.
Alleen als je dit zegt, schijn je het gelijk eens te zijn met de extreem-rechts-fascistische politieke stroming. En dien je jezelf verantwoorden als tokkie. Ofso.
Ik heb het dan ook over nu. Onze regering heeft naar de boosmensen geluisterd en zich ingespannen voor de Turkije-deal, zodat de vluchtelingenstroom kon worden teruggedrongen. Nu is dat gelukt, en dan wordt er een of andere rechts-extremistische burgerwacht opgericht. Jouw gevolgtrekking is dus een beetje onzinnig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog de meeste sinds midden jaren 90, koosje.
Tamelijk nietszeggend. Wat moet de overheid concreet doen? Want ik heb nou niet het idee dat de politie de inwoners van Nederland aan hun lot overlaat.quote:In dit vlak? Daar verwacht ik van dat ze zoveel mogelijk doen om een ieders veiligheid te waarborgen, en als dat niet lukt maatregelen te treffen.
Maar gezien je vraagstelling, jij vindt dat het dus allemaal wel prima gaat met die asielzoekers en verschillende culturen hier?
Nee, de politie als arm van de overheid. Het aantal incidenten van vertekende You Tube beelden omtrent arrestaties op het Net als het trekken van de racistenkaart maakt het de politie steeds moeilijker. Een apparaat dat al zwaar onderbemand ligt, wat overigens in deze tijd met zoveel spanningen onbegrijpelijk is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:27 schreef zeer het volgende:
[..]
eh wat schrijf je nou precies?
de overheid wordt aangeklaagd met een joekel van een racistenkaart?
Als de overheid niks doet, dan maar de burgers, prima geeft ook gelijk aan dat de overheid faalt, goed toch dat dit tuig alsnog aangepakt wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, de politie als arm van de overheid. Het aantal incidenten van vertekende You Tube beelden omtrent arrestaties op het Net als het trekken van de racistenkaart maakt het de politie steeds moeilijker. Een apparaat dat al zwaar onderbemand ligt, wat overigens in deze tijd met zoveel spanningen onbegrijpelijk is.
Persoonlijk zag ik liever militaire aanvulling naast het bestaande politieapparaat om de problemen effectiever aan te pakken. Ik denk dat je daarmee ook incidenten verminderd. Nu krijg je een situatie dat burgergroeperingen het recht in eigen hand gaan nemen.
Het is toch te gek voor woorden dat burgers moeten ingrijpen omdat de overheid wegkijkt van het probleem?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als de overheid niks doet, dan maar de burgers, prima geeft ook gelijk aan dat de overheid faalt, goed toch dat dit tuig alsnog aangepakt wordt.
Ja, dat is het ook!quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat burgers moeten ingrijpen omdat de overheid wegkijkt van het probleem?
Okay Geert.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Echt, wat zijn sommige mensen denkende hier
Alleen grijpen de burgers (in dit geval neonazi's) in door een knokploeg samen te stellen, iets dat jij blijkbaar wel een goed idee vindt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat burgers moeten ingrijpen omdat de overheid wegkijkt van het probleem?
En probleem asielzoekrs zijn niet erg? Wat is het probleem als je vuur met vuur bestrijd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:57 schreef NgInE het volgende:
[..]
Alleen grijpen de burgers (in dit geval neonazi's) in door een knokploeg samen te stellen, iets dat jij blijkbaar wel een goed idee vindt.
Dat je dan op de lange termijn burgeroorlog krijgt. Zijn denk ik genoeg voorbeelden van, vooral in landen waar mensen zoals jij op neer kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En probleem asielzoekrs zijn niet erg? Wat is het probleem als je vuur met vuur bestrijd?
Krijg je ook als je helemaal niks doet, deze gasten lopen gewoon over ons heen en hebben schijt aan alles, eindelijk een aanpak en dan is het weer niet goed.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat je dan op de lange termijn burgeroorlog krijgt. Zijn denk ik genoeg voorbeelden van, vooral in landen waar mensen zoals jij op neer kijken.
Het probleem is vrij evident. Dit soort groepjes gaan gewoon lekker migrantjemeppen, geen gedegen onderzoek doen naar schuldvragen en plegers van strafbare feiten ordentelijk staande houden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En probleem asielzoekrs zijn niet erg? Wat is het probleem als je vuur met vuur bestrijd?
De grenzen van de wet houden in dat burgers op heterdaad een arrest mogen uitvoeren. Op basis van enkele mondelinge verklaringen achter een migrant aangaan, hem uiteraard zachtzinnig bij de lurven grijpen en bij de politie afleveren is volgens mij per definitie buitenwettelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Mits ze binnen de grenzen van wetten en fatsoen blijven, heb ik geen enkel probleem met burgers die willen doen wat anderen niet willen doen.
Criminelen oppakken en afleveren bij het politiebureau omdat de politie zelf onderbemand/ongeorganiseerd is
En hoe denk je hoe het er aan toe gaat in het land van herkomst? Laat ze maar weten dat je niet zomaar je gang kan gaan zoals verteld is door hun voorgangers.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is vrij evident. Dit soort groepjes gaan gewoon lekker migrantjemeppen, geen gedegen onderzoek doen naar schuldvragen en plegers van strafbare feiten ordentelijk staande houden.
Klopt, omdat het dom en gevaarlijk is zoals ik al eerder schreef. Ik leef (vind ik zelf) in een prettig en veilig land. Ik heb niet zo veel behoefte aan knokploegjes die een probleem (wat niet bestaat) op willen lossen met geweld (wat nare gevolgen heeft voor de samenleving historisch gezien).quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Krijg je ook als je helemaal niks doet, deze gasten lopen gewoon over ons heen en hebben schijt aan alles, eindelijk een aanpak en dan is het weer niet goed.
Je mist het punt of wellicht denk je dat het zijn van een migrant strafbaar is. Dat laatste is natuurlijk niet het geval. Of wellicht vind je het wel oké dat mensen die er niet direct Nederlands uitzien gewoon om die reden in elkaar gestompt worden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En hoe denk je hoe het er aan toe gaat in het land van herkomst? Laat ze maar weten dat je niet zomaar je gang kan gaan zoals verteld is door hun voorgangers.
Ik kijk er naar uit!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is vrij evident. Dit soort groepjes gaan gewoon lekker migrantjemeppen, geen gedegen onderzoek doen naar schuldvragen en plegers van strafbare feiten ordentelijk staande houden.
Dus moeten we maar net zo barbaars gaan doen als in zulke landen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En hoe denk je hoe het er aan toe gaat in het land van herkomst? Laat ze maar weten dat je niet zomaar je gang kan gaan zoals verteld is door hun voorgangers.
Dit werkt ook preventief, deze mensen komen nu naar ons land om ons uit te buiten omdat er door hun vriendjes verteld is dat je alles kan maken hier,quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:10 schreef NgInE het volgende:
[..]
Klopt, omdat het dom en gevaarlijk is zoals ik al eerder schreef. Ik leef (vind ik zelf) in een prettig en veilig land. Ik heb niet zo veel behoefte aan knokploegjes die een probleem (wat niet bestaat) op willen lossen met geweld (wat nare gevolgen heeft voor de samenleving historisch gezien).
en wat doen zij andersom dan? Vind je het normaal dat ze aan onze vrouwen en kinderen zitten en etc..quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mist het punt of wellicht denk je dat het zijn van een migrant strafbaar is. Dat laatste is natuurlijk niet het geval. Of wellicht vind je het wel oké dat mensen die er niet direct Nederlands uitzien gewoon om die reden in elkaar gestompt worden.
Dat men in andere landen niet zoveel opheeft met rechtsstaten of mensenrechten, betekent natuurlijk niet dat we die concepten hier ook maar overboord moeten gooien.
Het 'hullie'-denken is niet echt constructief wat dat betreft.
Waarom hebben we dan burger-arrest in de wet geregeld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
Burgers moeten helemaal niet ingrijpen, of dat nou neonazi's zijn, motorkneuzen of anderszins iq-gehandicapt ongewassen tuig. Opsporing en berechting van strafbare feiten is voorbehouden aan de staat en dat gaat in Nederland uitstekend. Wanneer een groepje josties zichzelf kiest om zich hier mee te bemoeien breek je de rechtsstaat af en dat is bijzonder gevaarlijk. Sta je dit soort dingen toe dan eindigt dat slechts in één situatie en dat is een burgeroorlog.
Ga de wet dan nog maar eens lezen, want daar blijven ze niet binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Mits ze binnen de grenzen van wetten en fatsoen blijven, heb ik geen enkel probleem met burgers die willen doen wat anderen niet willen doen.
Criminelen oppakken en afleveren bij het politiebureau omdat de politie zelf onderbemand/ongeorganiseerd is
Heb je het artikel wel gelezen of automatisch je benepen conclusietjes getrokken?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mist het punt of wellicht denk je dat het zijn van een migrant strafbaar is. Dat laatste is natuurlijk niet het geval. Of wellicht vind je het wel oké dat mensen die er niet direct Nederlands uitzien gewoon om die reden in elkaar gestompt worden.
Dat men in andere landen niet zoveel opheeft met rechtsstaten of mensenrechten, betekent natuurlijk niet dat we die concepten hier ook maar overboord moeten gooien.
Het 'hullie'-denken is niet echt constructief wat dat betreft.
Volgens de politie terplaatse wel. Maar jij weet het vast beterquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga de wet dan nog maar eens lezen, want daar blijven ze niet binnen.
Deze actie heeft helemaal niets met een burger-arrest te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan burger-arrest in de wet geregeld?
En die laatste zin is helemaal lachwekkend, paniekzaaier
Hoe is het jagen op migranten een wettelijke toegestane actie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Volgens de politie terplaatse wel. Maar jij weet het vast beter
Burgeroorlogen, echtquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Deze actie heeft helemaal niets met een burger-arrest te maken.
En lees je eens in in hoe burgeroorlogen ontstaan, faalhaas.
Met deze redenering kun je alle harde kern voetbalsupporters wel achter slot en grendel zetten. Sterker nog: nazi kampbeulen waren mensen zoals jij en ik, mensen die na hun werk hun kindjes gingen knuffelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
dan loop je wel achter de feiten aan. Je weet dat bepaalde groepen tot 'geweld' instaat zijn, maar reageert pas als dat geweld daar is.
Het is geen willekeurig jagen op migranten. Jij denkt dat of laat je dat aanpratenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoe is het jagen op migranten een wettelijke toegestane actie?
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migrantenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Toch mooi hoe men rechts extremistische hooligan-achitge clubjes probeert goed te praten hier.
Statistisch gezien helpt geweld weinig bij het tegengaan van misdaad (ik zou hier cijfers plaatsen, maar ik heb het vermoeden dat je daar toch niet naar gaat kijken). Daarnaast lijk je een beeld te hebben van, zoals jij het noemt 'deze mensen', dat je vooral ontleent aan je eigen gedachtegoed in plaats van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit werkt ook preventief, deze mensen komen nu naar ons land om ons uit te buiten omdat er door hun vriendjes verteld is dat je alles kan maken hier,
Dat de politie van Winschoten er blij mee zou zijn is natuurlijk net zo belachelijk als dat Fok!kneusjes die dit goedpraten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Burgeroorlogen, echtben je 11 ofzo?
Ohja de actie is feitelijk geen burgerarrest maar dat vroeg ik je ook niet. De politie is er wel blij mee though
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migranten
Er worden in Nederland nogal wat vrouwen verkracht door asielzoekers ja. Loopt letterlijk in de tienduizenden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migranten
Gelukkig blijven de meste asielzoekers wel binnen de wetten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga de wet dan nog maar eens lezen, want daar blijven ze niet binnen.
Ik heb het helemaal nergens over willekeur. Ik heb het over het jagen op migranten, iets wat deze club zelf als doelstelling op hun website heeft neergeplempt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is geen willekeurig jagen op migranten. Jij denkt dat of laat je dat aanpraten
De 'zij' in dezen bestaan niet. Je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die misdrijven plegen en je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die dat niet doen. Net als bij autochtone Nederlanders. Willekeurige autochtone Nederlanders in elkaar stampen vanwege de criminele elementen is net zo min wenselijk als willekeurige asielzoekers of allochtonen in elkaar stampen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
en wat doen zij andersom dan? Vind je het normaal dat ze aan onze vrouwen en kinderen zitten en etc..
Nee, helemaal niet, het zijn ook mafkezen maar de ontspoorde asielzoekes ook, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Toch mooi hoe men rechts extremistische hooligan-achitge clubjes probeert goed te praten hier.
mooi goedgepraat weer!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Er worden in Nederland nogal wat vrouwen verkracht door asielzoekers ja. Loopt letterlijk in de tienduizenden.
Dat keur ik ook niet goed, ze moeten alleen de gasten aanpakken die ook echt iets gedaan hebben, er is gewoon een aanpak nodig anders blijven, ik noem ze dan maar de ontspoorte asielzoekers, problemen geven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap dat ik in NWS niet per definitie mag veronderstellen dat andere users in staat zijn tot basale zaken als begrijpend lezen en logisch nadenken, maar het wordt een beetje vermoeiend.
De 'zij' in dezen bestaan niet. Je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die misdrijven plegen en je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die dat niet doen. Net als bij autochtone Nederlanders. Willekeurige autochtone Nederlanders in elkaar stampen vanwege de criminele elementen is net zo min wenselijk als willekeurige asielzoekers of allochtonen in elkaar stampen.
Ja want jij bent in de positie om te beoordelen wat de politie in Winschoten als goed en slecht zou moeten betitelenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat de politie van Winschoten er blij mee zou zijn is natuurlijk net zo belachelijk als dat Fok!kneusjes die dit goedpraten.
Burgeroorlogen ontstaan door mensen die dit continue blijven gillen. Er worden hier geen wetten getreden verder, paniekzaaierquote:En het vormen van georganiseerde bendes die de wet in een land treden is de definitie van het ontstaan van milities. Als dat ongestraft doorgaat dan krijg je vanzelf een burgeroorlog, zo ontstaat namelijk elke burgeroorlog.
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, ze moeten alleen de gasten aanpakken die ook echt iets gedaan hebben, er is gewoon een aanpak nodig anders blijven, ik noem ze dan maar de ontspoorte asielzoekers, problemen geven.
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?
En waarom zou ik dat niet zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ja want jij bent in de positie om te beoordelen wat de politie in Winschoten als goed en slecht zou moeten betitelen
Nee, zo ontstaan burgeroorlogen niet en ja en worden hier wel wetten getreden.quote:Burgeroorlogen ontstaan door mensen die dit continue blijven gillen. Er worden hier geen wetten getreden verder, paniekzaaier
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?
Omdat je dan niet zulke domme kletspraat zou rondroepenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet zijn?
[..]
Nee, zo ontstaan burgeroorlogen niet en ja en worden hier wel wetten getreden.
Iemand opgejaagd (onwettelijk) mogelijk mishandeld (onwettig) en een organisatie gevormd die burgers van een niet-Nederlandse afkomst discrimineert (onwettig).quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?
wat goed dat jij dit weet terwijl de politie alleen maar tevreden is met het optreden. De handhavers van de wet zien het als voordeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Iemand opgejaagd (onwettelijk) mogelijk mishandeld (onwettig) en een organisatie gevormd die burgers van een niet-Nederlandse afkomst discrimineert (onwettig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |