abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163903976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Denk even over de volgende vraag na;

Geef mij 1 voorbeeld in de wereld van een land met een aanzienlijk deel moslims waar mensenrechten worden gerespecteerd en geen conflicten zijn? Deze polarisatie komt niet vanuit Nederland, of het westen, de polarisatie komt vanuit de islam.
Dat is geen excuus om alle moslims te verketteren.
Net zoals vooral westerse christenen de laatste 500 jaar de wereld wilden overheersen.... vaak met grof geweld. Dat is ook geen excuus om westerlingen en christenen te haten
pi_163904085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om alle moslims te verketteren.
Net zoals vooral westerse christenen de laatste 500 jaar de wereld wilden overheersen.... vaak met grof geweld. Dat is ook geen excuus om westerlingen en christenen te haten
De moslims niet, de ideologie wel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163904173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De moslims niet, de ideologie wel.
je gaat ook niet naar de Chinees omdat in dat land nog nooit van mensenrechten gehoord hebben dan zeker
pi_163904206
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
je gaat ook niet naar de Chinees omdat in dat land nog nooit van mensenrechten gehoord hebben dan zeker
Ik ga ook naar de shoarmazaak, en nu?
pi_163904316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Denk even over de volgende vraag na;

Geef mij 1 voorbeeld in de wereld van een land met een aanzienlijk deel moslims waar mensenrechten worden gerespecteerd en geen conflicten zijn? Deze polarisatie komt niet vanuit Nederland, of het westen, de polarisatie komt vanuit de islam.
De enige landen waar mensenrechten gerespecteerd worden zijn uberhaupt in het Westen en dit is ook pas iets waar we de laatste 50 jaar mee begonnen zijn. Ons wereldbeeld mag dan wel superieur zijn, maar in plaats van te bombarderen had je ook kunnen wachten tot ze dat zelf in zagen.

Afghanistan was een land waar vrouwen niet eens hoofddoekjes droegen totdat het westen zo nodig democratie moest brengen.
pi_163904337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:47 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

technisch gezien is Odin niet germaans. Dan zou het Wodan moeten zijn
Ja, de Wodanboys, net als de Tegenpartij, een indrukwekkend staaltje koffiedikkijken van de heren Jacobse en van Es, de creaties van Koot en Bie.

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:24:12 #107
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163904364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:35 schreef Odaiba het volgende:
Ik hoop dat er meer burgerwachten worden opgericht. Politie is vaak te laat of doet er niks mee. Als iedereen nou in samenwerking met die burgerwachten een beetje op hun eigen buurt let, dan worden de straten ook weer wat veiliger en hebben bepaalde jongeren waarschijnlijk ook niet veel meer te zeggen in de buurt.

Soldiers of Odin vind ik dan net weer niet echt passen bij een burgerwacht, maar het is maar een naam.
Helemaal mee eens. :Y

In Mexico heb je dit ook veel, en het helpt fantastisch daar om de drugsbendes in toom te houden. Nu hebben we hier natuurlijk gelukkig geen vergelijkbare situatie, maar laten we dat ook vooral zou houden. Dit kan zorgen van saamhorigheid, en hopelijk ook een soort respect afdwingen, of iig iets waardoor men zich minder vrij voelt maar te kunnen doen wat ze willen doen zonder consequenties. Als de politie(k) de mens in de steek laat, dan moeten we het zelf maar doen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163904489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. :Y

In Mexico heb je dit ook veel, en het helpt fantastisch daar om de drugsbendes in toom te houden. Nu hebben we hier natuurlijk gelukkig geen vergelijkbare situatie, maar laten we dat ook vooral zou houden. Dit kan zorgen van saamhorigheid, en hopelijk ook een soort respect afdwingen, of iig iets waardoor men zich minder vrij voelt maar te kunnen doen wat ze willen doen zonder consequenties. Als de politie(k) de mens in de steek laat, dan moeten we het zelf maar doen.
Ik snap alleen niet waarom we dit niet ''samen'' willen/kunnen doen. Dit zal altijd een blanke club blijven.

Ik weet nog wel dat ze in Den Haag ook zulke burgerwachten hadden opgericht, maar dat kwam uit de hoek van moslims.
pi_163904631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ga ook naar de shoarmazaak, en nu?
ik vind je nogal hypocriet door gebrek aan mensenrechten als iets typerend voor moslimlanden te definiëren.
pi_163904645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:22 schreef Donnis het volgende:
De enige landen waar mensenrechten gerespecteerd worden zijn uberhaupt in het Westen en dit is ook pas iets waar we de laatste 50 jaar mee begonnen zijn.
Maar dit is het dan toch, je geeft zelf het antwoord. De hele definitie van het westen valt ermee samen, de securiteit , de eigenschappen. Australië ligt toch echt niet in het westen, maar valt wel onder die definitie. Waarom opgeven?
quote:
Ons wereldbeeld mag dan wel superieur zijn, maar in plaats van te bombarderen had je ook kunnen wachten tot ze dat zelf in zagen.
De arabische lente heeft inderdaad een positieve uitwerking gehad....
quote:
Afghanistan was een land waar vrouwen niet eens hoofddoekjes droegen totdat het westen zo nodig democratie moest brengen.
Dan zal je de geschiedenis van Afghanistan toch even wat verder moeten bestuderen dan die hoofddoekjes, dat staat niet voor de pais en vree die samenhangt westerse eigenschappen in de grote steden hadden.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:36:58 #111
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163904668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Blijkbaar waren de jaren '60 en '70 zo verschrikkelijk dat er geen andere keus was dan ons te verrijken met gelovers in de religie van de vrede.
Maar toen kwamen zij als gast hierheen, paste zich nog aan, hadden respect voor onze cultuur, het zijn de kinderen en weer kinderen daarvan van deze arbeiders die totaal niet opgevoed zijn en schijt hebben aan onze normen en waarden.
pi_163904681
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik vind je nogal hypocriet door gebrek aan mensenrechten als iets typerend voor moslimlanden te definiëren.
Ik vind jou nogal hypocriet om je ogen daarvoor te sluiten.

Ik zal het nog maar eens herhalen, ik geloof niet dat al het geweld en alle ellende uit de wereld verdwijnt als er geen islam meer is. Ik denk alleen dat het wel een hoop helpt.
pi_163904743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Maar toen kwamen zij als gast hierheen, paste zich nog aan,
ze pasten zich helemaal niet aan want waren niet van plan te blijven. Eerste generatie gastarbeiders hadden om zelfde reden geen contact met onze cultuur
pi_163904798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:29 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom we dit niet ''samen'' willen/kunnen doen. Dit zal altijd een blanke club blijven.

Ik weet nog wel dat ze in Den Haag ook zulke burgerwachten hadden opgericht, maar dat kwam uit de hoek van moslims.
Er zijn ook wel degelijk wijken waar burgerwachten of buurtinitiatieven gewoon een gemengde onderneming zijn. Het soort clubjes dit topic over gaat heeft echter helemaal geen misdaadpreventie of veiligheid tot doel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:42:45 #115
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163904831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Maar toen kwamen zij als gast hierheen, paste zich nog aan, hadden respect voor onze cultuur, het zijn de kinderen en weer kinderen daarvan van deze arbeiders die totaal niet opgevoed zijn en schijt hebben aan onze normen en waarden.
Persoonlijk heb ik tegenovergestelde ervaringen. Was het in de jaren '70 en begin jaren '80 best leuk vertoeven in Rotterdam. Maar de elite in hun veilige witte dorpjes weten het vast beter. Ik heb vanaf mijn geboorte in 1971 maar 26 jaar in Rotterdam gewoond. Wie ben ik om de elitaire wensdenkers ongelijk te geven?
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:46:07 #116
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163904916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:58 schreef Donnis het volgende:

[..]

Omdat ze werkloos zijn zonder GWL en de hele dag shag roken en schultenbrau drinken. Vervolgens zitten ze op witte tuinstoelen samen te scholen over dat hun kutleven allemaal de schuld is van de asielzoekers. 'Het zijn allemaal verkrachters!' roept Henk. 'We moeten ingrijpen voor mijn dochter verkracht wordt!' roept Ria. Het bronmateriaal voor deze stellingen zijn meestal een paar artikelen in de Telegraaf of Geert Wilders. Omdat hun primitieve breintjes problemen graag oplossen met geweld zoeken ze dan een Extreem-Rechts clubje uit Finland op en gaan stoer doen. De definitie van goor tuig. :r
Omschrijf je hier een asielzoeker? Vervangen wij alleen de schuktenbrau voor thee en het shag voor waterpijp.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:58 #117
8781 crew  Frutsel
pi_163905088
Tot nader nieuws dicht - immers - normaal kan het toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')