quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Altijd wel frappant dat dergelijke burgerwachten vol zijn van Nederlands nationalisme maar in de titel en uitleg geen woord nederlands gebruiken
Misschien omdat hun Nederlands niet zo goed is.quote:Soldiers of odin chapter Groningen, heeft gisteren na een klopjacht van een uur!!
Een azc'er uit het naast gelegen dorp oude Pekela aangehouden!!
Hij heeft er voor gezorgd dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durvende te komen!!
Hij heeft geprobeerd om 4 dames te willen misbruiken/ aanranden in Winschoten.
Met dank aan de twee leaders in die prov.
Die hebben deze actie van de aanhouding tot stand gebracht!!
Daar is waar SOO voor staat!!!
Waarna de politie deze asielzoeker al na een uur vrijgelaten heeft!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Misschien omdat hun Nederlands niet zo goed is.
LOL. Dat leest net alsof iemand adem te kort komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Serieus?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarna de politie deze asielzoeker al na een uur vrijgelaten heeft!!
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
I don't judge.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?
Azielzoeker with odolquote:
quote:Een azc'er uit het naast gelegen dorp oude Pekela aangehouden!!
Hij heeft er voor gezorgd dat al een aantal dagen, vrouwen en meisjes niet meer op straat durvende te komen!!
Hij heeft geprobeerd om 4 dames te willen misbruiken/ aanranden in Winschoten.
Dat bedoel ik niet. Ik maakte alleen een grapje over hun taalbeheersing nadat iemand vroeg waarom hun slagzinnen nooit in het Nederlands zijn. Het maakt me verder niet uit. Als ze goed werk doen, dan duim omhoog.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Waarom niet, denk je dat het verhaal verzonnen is?
Beetje jammer idd. Eert den Nederlandsche taal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Altijd wel frappant dat dergelijke burgerwachten vol zijn van Nederlands nationalisme maar in de titel en uitleg geen woord nederlands gebruiken
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik maakte alleen een grapje over hun taalbeheersing nadat iemand vroeg waarom hun slagzinnen nooit in het Nederlands zijn. Het maakt me verder niet uit. Als ze goed werk doen, dan duim omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |