Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh wacht jij was die andere user, sorry voor de verwarring.
Maar dan de volgende vraag: hoe groot is het gat tussen aangiftes en aanhoudingen/veroordelingen en hoe komt het dat dit gat er is?
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.
Een fractie wordt maar echt opgelost en hoe het komt dat dat gat er is? Omdat de beschikbare politie zich ergens anders op moet concentreren.
Kun je voorbeelden noemen van wat jij "moskeegangers'' noemt die zich in knokploegen opstellen? En mocht dit zo zijn dan zal de politie uiteraard ingrijpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat kun je ook van moskeegangers zeggen, maar die beroepen zich dan op hun godsdienst, dat kan de Odingroep dus ook doen. Je bevestigt mijn punt
Dat doet niemand, behalve deze figuren, kun je nagaan wat voor een spannend leven ze wel niet hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiėren er allemaal niet leuker op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.
Mwah, is niet zo erg tochquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiėren er allemaal niet leuker op.
Maargoed, het wordt weer gezien als fascistisch clubje, dus een gezonde discussie is bij voorbaat met jou gewoon kansloos.
Exemplarisch weer verhevenheid en parate kennis in twijfel nemen, daarmee de ander in de verdediging duwen van inhoudelijke punten af.
Overigens ben ik het ook niet eens met die gasten, maar die nuance zal wel aan je voorbij gaan. Omdat ik er een stuk neutraler in sta als jou ultra linkse insteek.
Bewijs jij maar eens dat die gasten dit opgericht hebben uit zuiver fascistische gronden ipv zelfbescherming omdat de overheid er geen zin meer in heeft. Overtuig me maar, jij schijnt de bronnen te hebben.
Dat is natuurlijk gewoon gelul. Je ziet dit soort clubjes niet patrouilleren in steden om fietsendiefstal te voorkomen, op de Zuidas belastingontduikers aanpakken, in het uitgaansleven relschoppers aanhouden, enzovoort. Dit soort bruinhemdenbrigades zien door gewoon als een legitimering voor hun eigen volk eerst gedachtengoed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Haha, dat figuur weet niet eens wat samengestelde woorden zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
Onze patriot met een mooie helm:
[ afbeelding ]
Je denkt niet dat hij architect of chirurg is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.
Iedereen heeft de middelen een heterdaad op te lossen godvergeten afhankelijke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieėn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
kijk kijkt wel stoer uit z'n ogenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieėn.
Lineaal rectaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:50 schreef Nerdslayer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)81750115385743/?rc=p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |