ja. als ie ze had aangeraakt, dan hadden ze de officier erbij gehaald.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Allebei is volkomen debiel. Laat mensen die hun moraal aan anderen op willen dringen lekker binnen blijven, met hun infantiele normen en waarden. Dan laat ik het politieagentje spelen wel over aan de mensen die daarvoor zijn opgeleid en bevoegd. Niet aan een stel apen met baarden of stratenmakers met grootheidswaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Moet kunnen. Waarom mogen er wel mannen in lange jurken met een geel hesje door Den Haag lopen, de zgn sharia-politie, en dit niet?
Kom maar voor je land op!
Aan niemand anders kan het liggen hoor, behalve aan die gasten zelf, toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Inderdaad, dat de oprichters gewoon te achterlijk voor woorden zijn kan er niks mee te maken hebben.
Ja en? Wat heeft de opleiding hier mee te maken trouwens? Het gaat erom waar je tussen woont en dat zullen inderdaad meer PVVers zijn ja, als je in je villa in Wassenaar zit zal je weinig last hebben van uitschot/asielzoekers en ook geen PVV stemmen maar dan stem je VVD.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.
Het aanhouden van criminelen als het opdringen van moraal interpreteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allebei is volkomen debiel. Laat mensen die hun moraal aan anderen op willen dringen lekker binnen blijven, met hun infantiele normen en waarden. Dan laat ik het politieagentje spelen wel over aan de mensen die daarvoor zijn opgeleid en bevoegd. Niet aan een stel apen met baarden of stratenmakers met grootheidswaan.
Boerka mag ook dus er is 1 lijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens inderdaad met onherkenbaar gezicht. Vind het ook een beetje onprettig om te zien, net als een boerka. Graag 1 lijn trekken daarin.
Waarmee je dus al aangeeft dat ze dus geen haar beter zijn dan hetgeen wat ze willen bestrijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Boerka mag ook dus er is 1 lijn![]()
En als ik die Odin groep was, zou ik er gelijk een godsdienst van maken, dan kun je volgens de wet een beroep doen op de vrijheid van godsdienst net als de haatbaarden![]()
If you can't beat the system join the system
Ik vind dit anders nog steeds een heel fijn land om te wonen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het probleem is nu juist dat de politie kennelijk zijn taken niet uitvoert/wil uitvoeren.
Logisch denken is een vak, weinigen zijn daartoe in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarmee je dus al aangeeft dat ze dus geen haar beter zijn dan hetgeen wat ze willen bestrijden.
Haha, klopt dit heb ik ook geopperd met Sinterklaas, maak er een godsdienst van, zijn we gelijk van die discussie af..quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En als ik die Odin groep was, zou ik er gelijk een godsdienst van maken, dan kun je volgens de wet een beroep doen op de vrijheid van godsdienst net als de haatbaarden![]()
Beetje zoals de salafistische ordetroepen in de steden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Alleen is dat feitelijk onjuist. Ze kunnen helemaal niet gebruik maken van dezelfde wettelijke middelen, omdat het geen politie eenheid is maar een knokploeg. Ze zijn niet heel veel anders dan een gemiddelde hooligan club.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze gebruik kunnen maken van dezelfde wettelijke middelen, dat zegt dus helemaal niets of de inhoud van hun ideologie en/of doelen die ze nastreven, laat staan of die net zo abject zijn als die van de moslims.
Man, man,man
Dat kun je ook van moskeegangers zeggen, maar die beroepen zich dan op hun godsdienst, dat kan de Odingroep dus ook doen. Je bevestigt mijn puntquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:26 schreef NgInE het volgende:
[..]
Alleen is dat feitelijk onjuist. Ze kunnen helemaal niet gebruik maken van dezelfde wettelijke middelen, omdat het geen politie eenheid is maar een knokploeg. Ze zijn niet heel veel anders dan een gemiddelde hooligan club.
Natuurlijk kunnen ze dat. Alleen dan loopt het helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
Heel goed, kunnen immigranten ook burgerwachten rechtvaardigen, ter bescherming van AZC's, gebedshuizen etc.
Sinterklaas is groot en Zwarte Piet is zijn profeetquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, klopt dit heb ik ook geopperd met Sinterklaas, maak er een godsdienst van, zijn we gelijk van die discussie af..
Dit soort burgerinitiatieven gaan hoe dan ook leiden tot willekeur en een nogal vrije interpretatie van de wet. Het gaat hier niet per definitie om het oppakken van mensen die crimineel gedrag hebben vertoond, maar waarvan de burgerwacht zelf van mening is dat het crimineel gedrag is. Dus ja, moraal is hier wel de leidraad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het aanhouden van criminelen als het opdringen van moraal interpreteren.![]()
Het probleem is nu juist dat de politie kennelijk zijn taken niet uitvoert/wil uitvoeren.
Mja, maar als de Islam daar van de dupe is, zal het me jeuken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit soort burgerinitiatieven gaan hoe dan ook leiden tot willekeur en een nogal vrije interpretatie van de wet. Het gaat hier niet per definitie om het oppakken van mensen die crimineel gedrag hebben vertoond, maar waarvan de burgerwacht zelf van mening is dat het crimineel gedrag is. Dus ja, moraal is hier wel de leidraad.
Natuurlijk vind ik het prima dat er een teringlijer bij de politie wordt afgeleverd, maar het lijkt er wel een beetje op dat men niet verder wil kijken dan hun neus lang is en dat ze er maar van uit gaan dat deze figuren de wet altijd perfect zullen interpreteren en dat er nooit sprake kan zijn van een glijdende schaal.
Het doel heiligt niet de middelen.
En zo'n houding is dus de glijdende schaal. "Het komt me nu mooi uit, dus hebben ze al mijn steun!" Tot ze hun 'goede bedoelingen' gaat botvieren op iets wat je niet zo goed uit komt en jij of één van je naasten tegen een paar tikken aanloopt omdat ze iets hebben gedaan wat deze club ook niet zo prettig vindt wat dan weer niks te maken heeft met de islam.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, maar als de Islam daar van de dupe is, zal het me jeuken eerlijk gezegd.
Hahaquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Sinterklaas is groot en Zwarte Piet is zijn profeet
Je zou natuurlijk ook een contra Soldiers of Odin-veiligheidsdienst kunnen oprichten en deze figuren gewoon overal en vooral openlijk en van dichtbij volgen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat je van deze ware patriotten klappen gaat krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Altijd maar weer die tards die staan te schreeuwen dat de overheids niets doet en dat ze het dan maar zelf doen.
Laat ik het breder trekken, alles wat met religie te maken heeft zal me jeuken. En moet bestreden worden, vooral door het te ridiculiseren, en te spugen op ze, zonder geweld. Dan worden ze he-le-maal gekquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zo'n houding is dus de glijdende schaal. "Het komt me nu mooi uit, dus hebben ze al mijn steun!" Tot ze hun 'goede bedoelingen' gaat botvieren op iets wat je niet zo goed uit komt en jij of één van je naasten tegen een paar tikken aanloopt omdat ze iets hebben gedaan wat deze club ook niet zo prettig vindt wat dan weer niks te maken heeft met de islam.
Dus nee, gewoon nu dit soort onzin een halt toeroepen in plaats van naļef geloven dat dergelijke groepjes altijd exact jouw belangen blijven vertegenwoordigen.
Power corrupts. Op het moment dat dergelijke groeperingen iets in de melk te brokkelen krijgen, zullen ze de macht die ze ontlenen aan dit soort stilzwijgende goedkeuring breder willen laten gelden. Liever een te controleren macht dan eentje die aan niemand anders verantwoording aflegt, behalve aan zichzelf.
Met een naam als 'Soldiers of Odin' zou ik er niet op vertrouwen dat je seculiere waarden goed beschermd worden door deze gasten. Blijkbaar hebben ze er zelf ook veel behoefte aan één of andere godheid te gebruiken als rechtvaardiging voor hun werk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Laat ik het breder trekken, alles wat met religie te maken heeft zal me jeuken. En moet bestreden worden, vooral door het te ridiculiseren, en te spugen op ze, zonder geweld. Dan worden ze he-le-maal gek
Noordse goden als Odin en Thor, Loki..schoppen wel kont natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met een naam als 'Soldiers of Odin' zou ik er niet op vertrouwen dat je seculiere waarden goed beschermd worden door deze gasten. Blijkbaar hebben ze er zelf ook veel behoefte aan één of andere godheid te gebruiken als rechtvaardiging voor hun werk.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:30 schreef aloa het volgende:
Als ik ergens niet op zit te wachten is het wel een clash van poldermoslims en kaalkopjes die in een vlaag van totale verstandsverbijstering zichzelf als een soort hoeders van Nederland zijn gaan zien. Beide rages – de ene uit het Midden-Oosten, de andere uit Scandinaviė – ben ik liever kwijt dan rijk. Laat ons gewoon in rust leven in ons prachtige Nederland. Zonder religieuze gekkies van welke soort dan ook. Islamitische kalifaatknuffelaars, paganistische geweldsliefhebbers en zelfs gereformeerde Pokémon Go-haters: ga allemaal alsjeblieft even een ander landje zoeken om stennis te schoppen.
Dan blijven we met de normale mensen hier over in Nederland. Wat zou dat prachtig zijn!
Niks, gewoon aanpakken en straffen voor haatzaaien, eigenrichting en mishandeling. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een contra Soldiers of Odin-veiligheidsdienst kunnen oprichten en deze figuren gewoon overal en vooral openlijk en van dichtbij volgen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat je van deze ware patriotten klappen gaat krijgenIk gok niet heel lang.
Absoluut. Maar dit topic leert dat eigenrichting kennelijk gerespecteerd dient te worden, dus dan moeten deze hooligans ook niet vreemd opkijken dat het ook de andere kant uit kan werkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niks, gewoon aanpakken en straffen voor haatzaaien, eigenrichting en mishandeling. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dat leert dit topic helemaal niet. Eigenrichting is strafbaar en terecht. Het is een ontwrichting voor de rechtsstaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit topic leert dat eigenrichting kennelijk gerespecteerd dient te worden, dus dan moeten deze hooligans ook niet vreemd opkijken dat het ook de andere kant uit kan werken
Nee, waardeloos en slecht initiatief.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:04 schreef frietenstamp het volgende:
Gewoon buurtvaders. Supergoed initiatief.
Buurtvaderfoob gespot.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, waardeloos en slecht initiatief.
In Nederland spreken wij geen vrouwen aan in gelegenheden waar het niet normaal is om eerst moed in te drinken. Krijg je allemaal bij de inburgeringscursus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan niemand anders kan het liggen hoor, behalve aan die gasten zelf, toch?
Hou aub op. Die gasten posteren zich alleen zo omdat er vanuit overheidswege geen ene flikker wordt gedaan, behalve dan pappen en nathouden.
Dan worden bepaalde mensen het vervolgens vanzelf zat en gebeurd er dit.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk, daar is Nederland groot genoeg voor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan dit trouwens:
Kamervragen over Soldiers of Odin
Ik ben absoluut tegen Ultra rechts en zo. Maar kunnen ze de aandacht niet beter op meer dringende zaken richten? Zoals op dit moment het bedreigen van anti Erdogan aanhangers in Nederland?
Neuh, ik denk dat er een boel types zijn die zich op laten jutten door gekleurde onzin die ze op internet lezen.quote:Buiten dat, het opsporen en aanhouden (aftuigen) van aanranders die een vluchtelingenstatus willen, door de Politieke macht zelf in de hand is gewerkt. Het is gewoon zo dat er een grote groep is die het eenvoudigweg niet meer neemt. Of het de juiste manier is, is een tweede. Alleen het feit dat er meteen volle aandacht op komt...Kunnen ze, nogmaals gezegd, beter op richten daar waar het hoort. Bij de daders.
Sinds ze zelf beschuldigd en aangeklaagd worden met een joekel van een racistenkaart.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?
Da stond op facebook!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry, sinds wanneer pakt de politie, namens de overheid, mensen die verdacht worden van aanranding niet meer op?
eh wat schrijf je nou precies?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sinds ze zelf beschuldigd en aangeklaagd worden met een joekel van een racistenkaart.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da stond op facebook!!!![]()
[ afbeelding ]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
En dit komt door dat overheid is aangeklaagd met een racistenkaart?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.
Schril contrast.
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bekijk eens de verhouding tussen aangiftes en arrestaties.. Of mogelijk nog eens veroordelingen.
Schril contrast.
?quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
En dit komt door dat overheid is aangeklaagd met een racistenkaart?
Oh wacht jij was die andere user, sorry voor de verwarring.quote:
Nee, ik sta er ook niet achter. Lees mijn nuancering maar eens in het andere topic, per ongeluk hier de quote neergegooid van het gesloten deel 1. Maar dit is wel een uitloper en gevolg van dat resultaat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?
sorry denk niet dat er iemand is die jouw nuancering gaat opzoeken in een ander topicquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, ik sta er ook niet achter. Lees mijn nuancering maar eens in het andere topic, per ongeluk hier de quote neergegooid van het gesloten deel 1. Maar dit is wel een uitloper en gevolg van dat resultaat.
Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh wacht jij was die andere user, sorry voor de verwarring.
Maar dan de volgende vraag: hoe groot is het gat tussen aangiftes en aanhoudingen/veroordelingen en hoe komt het dat dit gat er is?
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Groot. Ieder jaar komt er wel weer een staatje in de nieuwsberichten op de radio, tv. En ik heb geen zin hier een essay van te maken, dus zoek de cijfers maar zelf op. Parate kennis moet je ook hebben.
Een fractie wordt maar echt opgelost en hoe het komt dat dat gat er is? Omdat de beschikbare politie zich ergens anders op moet concentreren.
Kun je voorbeelden noemen van wat jij "moskeegangers'' noemt die zich in knokploegen opstellen? En mocht dit zo zijn dan zal de politie uiteraard ingrijpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat kun je ook van moskeegangers zeggen, maar die beroepen zich dan op hun godsdienst, dat kan de Odingroep dus ook doen. Je bevestigt mijn punt
Dat doet niemand, behalve deze figuren, kun je nagaan wat voor een spannend leven ze wel niet hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:49 schreef zovty het volgende:
Als er nou echt zo'n supergroot probleem is... waarom dan maar 1 asielzoekertje voor iets waarvan ik nou niet echt wakker lig.
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiėren er allemaal niet leuker op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die zonder dat ze eigenlijk kennis hebben van cijfers aannames doen en hier conclusies op loslaten die niet gestaafd zijn door enig inzicht in de problematiek om een fascistisch clubje als bijv. die Odin gasten te nuanceren.
Mwah, is niet zo erg tochquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
een asielzoeker die een 12 jarig meisje over probeerde te halen mee naar groningen te gaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg spannend dat er mensen zijn zoals jij die van een discussiepartner parate kennis niet waarderen en een half essay verwachten. Maakt het discussiėren er allemaal niet leuker op.
Maargoed, het wordt weer gezien als fascistisch clubje, dus een gezonde discussie is bij voorbaat met jou gewoon kansloos.
Exemplarisch weer verhevenheid en parate kennis in twijfel nemen, daarmee de ander in de verdediging duwen van inhoudelijke punten af.
Overigens ben ik het ook niet eens met die gasten, maar die nuance zal wel aan je voorbij gaan. Omdat ik er een stuk neutraler in sta als jou ultra linkse insteek.
Bewijs jij maar eens dat die gasten dit opgericht hebben uit zuiver fascistische gronden ipv zelfbescherming omdat de overheid er geen zin meer in heeft. Overtuig me maar, jij schijnt de bronnen te hebben.
Dat is natuurlijk gewoon gelul. Je ziet dit soort clubjes niet patrouilleren in steden om fietsendiefstal te voorkomen, op de Zuidas belastingontduikers aanpakken, in het uitgaansleven relschoppers aanhouden, enzovoort. Dit soort bruinhemdenbrigades zien door gewoon als een legitimering voor hun eigen volk eerst gedachtengoed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Spanky78 het volgende:
Die odin gastjes zijn echt een beetje eng clubje. Veel lriders hebben ern neonazi verleden. Jongens van de nvu en een hoop veroordeelde geweldsplegers....
Dit krijg je dus bij gebrek aan beleid en ingrijpen.... Krijgt je dit soort knokploegen
Haha, dat figuur weet niet eens wat samengestelde woorden zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
Onze patriot met een mooie helm:
[ afbeelding ]
Je denkt niet dat hij architect of chirurg is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een hersenloze lege blik heeft deze kneus. Daar hoef je echt niet veel zinnigs van te verwachten.
Iedereen heeft de middelen een heterdaad op te lossen godvergeten afhankelijke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Zonen van Odin hebben dus voldoende kennis en middelen in huis om dergelijke zaken wel op te lossen?
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieėn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Spinoza123 het volgende:
[..]
Facebook pagina van de grote leider van de Nederlandse tak.
https://www.facebook.com/(...)54978&type=3&theater
kijk kijkt wel stoer uit z'n ogenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Och hij komt ook gewoon uit voor zijn nazisymphathieėn.
Lineaal rectaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:50 schreef Nerdslayer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)81750115385743/?rc=p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |