Dank je welquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.
Dag in dag uit, geconfronteerd worden met hoe kwetsbaar het leven kan zijn,
Ik zou het niet kunnen
Daarbij: we doen allemaal ons ding. We zijn allemaal radertjes in het grotere mechanisme. Ik kan hele aardige dingen, maar ik hoop dat als ik zo oud ben, er mensen zoals jij zijn
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 06:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb voor het eerst van hun gehoord op RT
Volgens die Russische staats tv propaganda zender ( ziggo kanaal 509 ) staat heel noord-west Europa op de rand van een burgeroorlog.
Het lijkt me sterk.
Die Nederlandse afdeling zou wel weer een project van Voorpost zijn.
Net als de Nederlandse ( niet bestaande ) versie van dat Franse indentiar o.i.d
en alle natiolistische Facebook groepen...
allemaal Voorpost.
hun zijn gevaarlijk
quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.
Dit las ik net
--------> http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nergens-van-verdacht
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTFquote:Mishandelde man
Wel trof de politie in het centrum van Winschoten een mishandelde man aan die toegaf vrouwen te hebben aangesproken. De politie nam hem mee naar het bureau en sprak hem aan op zijn gedrag. De man wilde geen aangifte doen van mishandeling.
Volgens de burgerwacht had de man de verwondingen vermoedelijk opgelopen bij een eerdere schermutseling.
Rechtse wegkijkers onder de klabakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Voor eigen rechter gaan spelen is nooit goed. En soldaten van Odin het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel een beetje een extreem rechts clubje, voor de rest goed prima initiatief...
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gedweep met Odin ookGeeft wel weer duidelijk aan dat de leeghoofden die zich bij dit militante clubje aansluiten het weer nodig hebben om een niet bestaand sprookjesfiguur tot patroonheilige te bombarderen.
Net zo leeghoofdig als het gevaar wat ze pretenderen te bestrijden. Op deze manier is het weer een kwestie van "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar". Geen haar beter dus, en ongeveer 1000 jaar achterlopend op de actualiteit.
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Dat zijn er 70 en ik denk dat je dat eerder als een hel dan een hemel moet zien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Klopt, moe worden wij hiervan...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".
Ik wil geen van beiden. Het moet maar eens klaar zijn met figuren met de verstandelijke vermogens van een amoebe die welke God dan ook aanroepend denken te moeten bepalen hoe ik mijn leven in moet richten.
Het begint natuurlijk bij het stemmen op politieke partijen die de politie gesloopt hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, moe worden wij hiervan...
De Pvd(a)/VVD coalitie is een ramp voor het land.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Of stemmen op rechts de problemen oplost.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
Wen er maar aan. Bij een gebrek aan politieke daadkracht krijg je steeds extremere groepjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.
Aankomende verkiezingen in de westerse wereld wordt een slachtveld. Als je de media leest lijkt het mee te vallen maar die schrijven vooral wat ze hopen dat er gaat gebeuren lijkt wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |