Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds niet duidelijk.
Jij impliceerde dat het begrijpelijk was dat deze Odin kneuzenbende een klopjacht organiseert op een asielzoeker omdat IS ergens geweld pleegt.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat daar begrijpelijk aan is.
Het is niet begrijpelijk, maar er is een klimaat gecreëerd waar zulke initiatieven kunnen groeien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.
Geen goedpraten van welke kant dan ook
Je kon er natuurlijk op wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik me kan voorstellen dat er een reactie komt op al die aan slagen van de laatste tijd.
Geen goedpraten van welke kant dan ook
Dat is jammer idd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten.
Onze politiek is voorlopig nog te druk met niets doen en melden dat ze er niks aan kunnen doen.
Mensen raken gefrustreerd en gaan dan maar brute kracht gebruiken. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is jammer idd.
Het gevaar is...kijken en niks doen
Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Je moet gewoon stemmen op wie je wilt hoor tesssssssss, daar is een democratie voor. Ik weet ook al op wie ik ga stemmen...Ik heb geen idee op wie ik ga stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
....en of Geert Wilders nu straks een stem krijgt van een meester in de rechten of van een produktiemedewerker, een stem is een stem.
Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mensen die daar mee komen zijn zielige verliezers.
Want de stem van die productiemedewerker, die was nooit een probleem als die op de PvdA stemde.
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben zelf bejaardenverzorgster, dus ik zal ook wel in de categorie "tokkies"vallen.
Nou ja, so be it
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het tuig wat aanrand is fout, niet de persoon die het 'toegelaten heeft'
Blaming the victim.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?
Moet jij weten. Maar ik zeg:"Wees verstandig."²
Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools.quote:
En lijkt van dat laatste überhaupt sprake, of kon je je goedpraat reflex niet onderdrukken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blame altijd de dader maar daarnaast ook the victim als hij niet verstandig omgaat met zijn bezit/tools.²
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
En lijkt van dat laatste überhaupt sprake
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.
Ik ben volwassen.²
Haathut? Whut???quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat er een molotov bij een haathut naar binnen vliegt, en je er fijntjes aan herinneren. Had die haathut daar maar niet moeten staan, ofzo. Slechts generiek advies.
Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een generiek advies. Niet zozeer gericht op een specifiek geval.
Ik ben volwassen.²
Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zou het heel plezierig vinden als jij een permban kreeg op Fok. Je loopt hier al jaren te zuigen en discussies te verpesten. Je deugt niet, maar Fok houdt jou uit de wind.
Niks nobel. Kom op zeg.quote:
dus jij bent iemand die tegen een verkracht meisje zegt: "had je je maar niet zo luchtig moeten kleden?"quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een feit dat inbrekers bestaan. Dus als je verstandig bent ga je ze niet helpen en berg je je spullen veilig op. Of houd jij je deur wagenwijd open als je op vakantie gaat om vervolgens te janken bij de politie als ze ingebroken hebben?
Moet jij weten. Maar ik zeg:"Wees verstandig."²
Dan moet je maar niet zo'n achterlijk gewaad aantrekken. Da's net zo iets als je fiets niet op slot zetten. Beetje verstandige persoon let beter op zichzelf en zijn spullenquote:Op woensdag 20 juli 2016 04:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg je deels. Alhoewel dit soort burgerinitiatieven vanuit een soort nobel onderbuikgevoel starten vrees ik dat de uitwerking in de praktijk voor grote problemen kan zorgen. Stel je voor, ik loop met mijn moskeegewaad voor zo'n groep langs. Het kan voor hen genoeg zijn om mij hard aan te pakken.²
Dank je welquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een hele aardige baan, op een mooi kantoor, maar ik heb bewondering voor wat jij doet.
Dag in dag uit, geconfronteerd worden met hoe kwetsbaar het leven kan zijn,
Ik zou het niet kunnen
Daarbij: we doen allemaal ons ding. We zijn allemaal radertjes in het grotere mechanisme. Ik kan hele aardige dingen, maar ik hoop dat als ik zo oud ben, er mensen zoals jij zijn
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 06:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb voor het eerst van hun gehoord op RT
Volgens die Russische staats tv propaganda zender ( ziggo kanaal 509 ) staat heel noord-west Europa op de rand van een burgeroorlog.
Het lijkt me sterk.
Die Nederlandse afdeling zou wel weer een project van Voorpost zijn.
Net als de Nederlandse ( niet bestaande ) versie van dat Franse indentiar o.i.d
en alle natiolistische Facebook groepen...
allemaal Voorpost.
hun zijn gevaarlijk
quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien zat Arnold Karskens er niet zo heel erg ver naast met zijn revolutie.
Dit las ik net
--------> http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nergens-van-verdacht
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTFquote:Mishandelde man
Wel trof de politie in het centrum van Winschoten een mishandelde man aan die toegaf vrouwen te hebben aangesproken. De politie nam hem mee naar het bureau en sprak hem aan op zijn gedrag. De man wilde geen aangifte doen van mishandeling.
Volgens de burgerwacht had de man de verwondingen vermoedelijk opgelopen bij een eerdere schermutseling.
Rechtse wegkijkers onder de klabakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent mishandeld en je hebt vrouwen aangesproken, en dat is voldoende om een standje van de politie te krijgen? WTF
Voor eigen rechter gaan spelen is nooit goed. En soldaten van Odin het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel een beetje een extreem rechts clubje, voor de rest goed prima initiatief...
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gedweep met Odin ookGeeft wel weer duidelijk aan dat de leeghoofden die zich bij dit militante clubje aansluiten het weer nodig hebben om een niet bestaand sprookjesfiguur tot patroonheilige te bombarderen.
Net zo leeghoofdig als het gevaar wat ze pretenderen te bestrijden. Op deze manier is het weer een kwestie van "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar". Geen haar beter dus, en ongeveer 1000 jaar achterlopend op de actualiteit.
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Dat zijn er 70 en ik denk dat je dat eerder als een hel dan een hemel moet zien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan sta ik toch liever achter deze leegdhoofden dan de leegdhoofden die geloven dat er 27 maagden op hun staan te wachten, over leeghoofden gesproken...
Klopt, moe worden wij hiervan...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik zei: "mijn niet bestaande tovenaar vs. jouw niet bestaande tovenaar".
Ik wil geen van beiden. Het moet maar eens klaar zijn met figuren met de verstandelijke vermogens van een amoebe die welke God dan ook aanroepend denken te moeten bepalen hoe ik mijn leven in moet richten.
Het begint natuurlijk bij het stemmen op politieke partijen die de politie gesloopt hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, moe worden wij hiervan...
De Pvd(a)/VVD coalitie is een ramp voor het land.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat zo'n clubje voet aan de grond krijgt geeft vooral aan dat de politiek gruwelijk gefaald heeft.
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Of stemmen op rechts de problemen oplost.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
Wen er maar aan. Bij een gebrek aan politieke daadkracht krijg je steeds extremere groepjes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke clubjes zijn er altijd wel geweest. Ze voelen zich in de huidige tijdsgeest kennelijk wat vrijer. Neemt niet weg dat ze zulke clubs natuurlijk absolute kanker zijn.
Aankomende verkiezingen in de westerse wereld wordt een slachtveld. Als je de media leest lijkt het mee te vallen maar die schrijven vooral wat ze hopen dat er gaat gebeuren lijkt wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, en Europa gaat echt heel snel extreem rechts worden hoor als dit zo doorgaat, mensen zijn het zat.
Dit lijkt me nou niet het soort mensen dat geschiedenis over antropologie heeft gestudeerdquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Hugo862 het volgende:
Wat een kansloosheid ten top dit. Vooral dat logo. De vikinghelm met hoorns is een verzinsel uit west-europa om de Vikingen nog slechter te laten lijken. Iets waar dus ook 0,0% historische basis voor.Verder is het ook wel frapant te noemen dat deze club uit Finland zich Soldiers of Odin noemt. Zijn deze finnen vergeten dat zij geen noormannen zijn en Finland oorspronkelijk haar eigen Mythologie had?
Ik denk dat het volk wat zich hier bij aan wil sluiten niet al te lang op school heeft gezeten. Die denken bij Vikingen aan lange blonde manen en blauwe ogen en vinden dat stoer, willen daarmee hun "herkomst" eer aandoen. Camobroekje aan, bomberjackje aan en Soldiers of Odin erop laten borduren en je bent klaar om de straten schoon te vegen!quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Hugo862 het volgende:
Wat een kansloosheid ten top dit. Vooral dat logo. De vikinghelm met hoorns is een verzinsel uit west-europa om de Vikingen nog slechter te laten lijken. Iets waar dus ook 0,0% historische basis voor.Verder is het ook wel frapant te noemen dat deze club uit Finland zich Soldiers of Odin noemt. Zijn deze finnen vergeten dat zij geen noormannen zijn en Finland oorspronkelijk haar eigen Mythologie had?
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of stemmen op rechts de problemen oplost.Opportunisten zonder oplossingen.
Er zal wel weer een soort van fikkie komen. Een rode draad in de menselijke geschiedenis.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...
En zo leren ze de lessen uit de geschiedenis wel weer opnieuw.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lost totaal niks op, maar als er niks veranderd gaan mensen op rechts stemmen in de hoop dat...
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of stemmen op rechts de problemen oplost.Opportunisten zonder oplossingen.
Helaas zijn er genoeg die zo denken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 05:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
dus jij bent iemand die tegen een verkracht meisje zegt: "had je je maar niet zo luchtig moeten kleden?"
Klopt. Stemmen op incompetentie lost inderdaad niks op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.
Klopt. Het is alleen jammer dat het altijd van dat hersenloos volk is dat dan vooral ook weer een stoere naam aan hun clubje moeten hangen waardoor ze vervolgens niet meer serieus genomen gaan worden. Het overgrote deel van Nederland wil denk ik niet met camobroek en bomberjack dragende kaalkopjes geassocieerd worden terwijl een burgerwacht soms best een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de buurt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat het volk wat zich hier bij aan wil sluiten niet al te lang op school heeft gezeten. Die denken bij Vikingen aan lange blonde manen en blauwe ogen en vinden dat stoer, willen daarmee hun "herkomst" eer aandoen. Camobroekje aan, bomberjackje aan en Soldiers of Odin erop laten borduren en je bent klaar om de straten schoon te vegen!
Natuurlijk wordt er opgeroepen om de raddraaiers netjes aan de politie over te dragen, maar het is slechts een kwestie van tijd tot er eentje zonder tanden en met een paar blauwe ogen op een straathoek wordt teruggevonden.
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:29 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Klopt. Het is alleen jammer dat het altijd van dat hersenloos volk is dat dan vooral ook weer een stoere naam aan hun clubje moeten hangen waardoor ze vervolgens niet meer serieus genomen gaan worden. Het overgrote deel van Nederland wil denk ik niet met camobroek en bomberjack dragende kaalkopjes geassocieerd worden terwijl een burgerwacht soms best een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de buurt.
en ditquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee dat lost niets op maar stemmen op links evenmin.
Ik sluit me volledig bij jouw mening aanquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.
Die komen niet met loze kreten als 'protecting our citizens'. Ik accepteer die bescherming van die kneuzen helemaal niet. Daar heb ik politie voor. Die kan ik bellen als ik ze nodig heb, en een gewone buurtwacht met gewone mensen die ook een oogje in het zeil houdt voldoet daar prima voor.
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn heel veel effectieve buurtwachten, hier verderop ook eentje. Dat werkt heel fijn. Maar die waarschuwen gewoon met een keurig, door de gemeente geplaatst, bord dat ze elkaar via Whatsapp op de hoogte houden.
Die komen niet met loze kreten als 'protecting our citizens'. Ik accepteer die bescherming van die kneuzen helemaal niet. Daar heb ik politie voor. Die kan ik bellen als ik ze nodig heb, en een gewone buurtwacht met gewone mensen die ook een oogje in het zeil houdt voldoet daar prima voor.
Ze zijn ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.
Blijkbaar wel, politie doet niks, ja die doet pas iets als het te laat is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze zijn ook helemaal niet nodig.
Zelfde als een motorclub die geen criminile organisatie isquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Soldiers of Odin
Rechts extremisten die de media willen voorspiegelen dat ze geen rechts extremisten zijn.
Sure.
De politie is wel op meer plekken nodig. Ik begrijp wel dat ze niet honderd dingen tegelijk kunnen, de capaciteit is gewoon niet toereikend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Politie? Wat doen die dan? Als de politie meer zou doen waren deze jongens niet nodig geweest.
6% is slechts 2% hoger dan het landelijk gemiddelde. Als dat een probleem is voor sommigen dan moet het aantal niet westerse allochtonen helemaal een probleem zijn want met 55% in de bijstand zitten zij 49% boven het landelijk gemiddelde.quote:Op
dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde
Ja klopt en dat is niet voor niets, laag opgeleiden houden dit land draaiende maar worden ook het hardst genaaid. Bij hun kwamen de EU bezuinigingen het hardst aan en het zijn hun wijken die de massa-immigratie op hun dak krijgen. De hoogopgeleiden zijn de drijvende kracht achter die migratiestromen maar als je gaat kijken waar zij wonen dan zie dat die hoogopgeleiden ver van de door hun zo gepropageerde multikel wonen. In hun veilige en welvarende wijken is niet helft vreemdeling zoals in mijn wijk en in hun wijken staan geen asielcentra of moskeeën. Zo gek is het dus niet dat de laagopgeleiden een politiek blok gaan vormen en voor hun eigen belangen gaan opkomen. De hoogopgeleiden, die alle macht en rijkdommen naar zich toe hebben getrokken, doen dan ook.quote:Op
dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.
Slagveld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Aankomende verkiezingen in de westerse wereld wordt een slachtveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |