Dit soort bruinhemdenbrigades staan doorgaans niet bekend om hun gedegen politiewerk alvorens tot actie over te gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Waarom vind jij het verkeerd om mensen (immigranten, asielzoekers in dit geval) die geweld plegen, met geweld aan te pakken?
Kijk als ze fatsoenlijk meewerken aan de overdracht jegens de politie dan is dat niet nodig, maar wanneer ze tegenstribbelen..........
Nu vindt ik politieke diversiteit prima, maar het is een beetje alsof iemand een blikje "Hitler Jugend" heeft opengetrokken hier op Fok! de laatste tijd. En vroegah was Fok! gewoon wat minder politiek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:28 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]![]()
Vroeger noemde men FOK! een links bolwerk. Tijden zijn veranderd mijn beste.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
Ze hebben wel een stoere structuur. Captains, Generals, Sergeant at Arms, drie verschillende rangen voor mensen die nog geen lid zijn. Degene lager in rang moet degene hoger in rang als eerste begroeten (met de bekende bikergroet). Klinkt als een kinderclubje.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Pvv tokkies dus, of anders geformuleerd de steuntrekkende medelanders.
Slechts 6% van de PVV stemmers zit in de bijstandquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:55 schreef Falco het volgende:
Je weet dat steuntrekkers bij de PVV'ers oververtegenwoordigd zijn?
Daar heb ik geen idee van. Ken deze groep pas sinds ik dit topic opende.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit soort bruinhemdenbrigades staan doorgaans niet bekend om hun gedegen politiewerk alvorens tot actie over te gaan.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:07 schreef raptorix het volgende:
Zien er inderdaad uit als een stel tandartsen en advocaten:
[ afbeelding ]
Mijn godquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Misschien omdat hun Nederlands niet zo goed is.
Nou dat niet. Het erge is dat dit wel volwassen mannen zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahahaha.Mijn hemel!
Het zijn echt gewoon een stelletje middelbare scholieren, beetje quasi-stoer poseren voor de foto's met handgebaartjes en dezelfde shirtjes en zo. Je zou maar zo'n mislukkeling worden als 'volwassene'.
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
[..]
Slechts 6% van de PVV stemmers zit in de bijstand
http://vorige.nrc.nl/mult(...)p_v_1_01_251044a.pdf
Zelfs de gemiddelde PVV'er is hoger opgeleid dan die woestijnparels die hierheen komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook is de PVV'er vaker lager opgeleid, zo blijkt uit dat onderzoek.
Nou nou, is dat even een prestatie om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde PVV'er is hoger opgeleid dan die woestijnparels die hierheen komen.
Dit is een teken dat het bevoegd gezag snel in actie zal moeten komen voordat (in heel Europa) dit soort dubieuze buurtwachten hun taak van overnemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit soort bruinhemdenbrigades staan doorgaans niet bekend om hun gedegen politiewerk alvorens tot actie over te gaan.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde PVV'er is hoger opgeleid dan die woestijnparels die hierheen komen.
Bron bitte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat zou dat bevoegd gezag zoal moeten doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit is een teken dat het bevoegd gezag snel in actie zal moeten komen voordat (in heel Europa) dit soort dubieuze buurtwachten hun taak van overnemen.
tandartsen uit aleppo tegen de nederlandse tandartsen dus. Zou je een goede tv show van kunnen maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:07 schreef raptorix het volgende:
Zien er inderdaad uit als een stel tandartsen en advocaten:
[ afbeelding ]
65% van syrie is analfabeet. Dus ja zelfs tokkies hebben nog net een iets betere opleiding gehadquote:
Denk niet dat er een issue zou zijn als moslim jongeren illegalen zouden gaan 'jagen'.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Zalmplaat010 het volgende:
En als er een groep radicalen moslim jongeren zo'n groep zouden oprichten en mensen oppakken dan was dit land te klein....
Gelul, 14% is analfabeet. En de mensen die genoeg geld hebben om naar west-Europa te komen behoren meestal niet tot die groep.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
65% van syrie is analfabeet. Dus ja zelfs tokkies hebben nog net een iets betere opleiding gehad
Laat me raden, het zijn allemaal ingenieurs, artsenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gelul, 14% is analfabeet. En de mensen die genoeg geld hebben om naar west-Europa te komen behoren meestal niet tot die groep.
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat ze gemiddeld wel wat meer in hun mars hebben dan de gemiddelde PVV-stemmer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat me raden, het zijn allemaal ingenieurs, artsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |